Home » Politic » Partide » Voiculescu îi pune diagnostic lui Băsescu: „Îi tremură mâna pe pahar, e boală psihică“

Voiculescu îi pune diagnostic lui Băsescu: „Îi tremură mâna pe pahar, e boală psihică“

29 Iun 2009 Dan Duca | 38 comentarii | 8785 vizualizari
Rating:
21 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Intrarea PSD+PC la guvernare alături de PDL a fost o greşeală, după cum la fel este şi rămânerea în continuare la putere, afirmă liderul conservator Dan Voiculescu într-un interviu pentru Cotidianul.
 
Dan Voiculescu
Domnul Codruţ Şereş susţinea recent că Alianţa PSD+PC e asemenea unui porumbel pe o ramură căruia îi alunecă piciorul, iar alianţa stă să se rupă. Sunteţi mulţumit de colaborarea cu PSD?
 
De regulă, când spui sunt mulţumit de o relaţie înseamnă că ţi-ai satisfăcut nişte scopuri. În funcţie de scopurile pe care le ai, te declari sau nu mulţumit. Noi, practic, nu am avut nişte scopuri în relaţia asta şi ca atare nici nu mă preocupă, nici pe partid nu-l preocupă, respectiv câte posturi am luat, ce avem ca beneficiu, dacă s-au ţinut de cuvânt cu ce au promis. Sigur că nu s-au ţinut de cuvânt, dar nu cred că asta e important.
 
Totuşi, domnul Şereş era nemulţumit de faptul că nu au fost numiţi oameni de la PC în deconcentrate...
 
Dacă astea sunt considerate nemulţumiri, atunci ele sunt. Dar, după părerea mea, nu astea sunt problemele majore care ar trebui să ne deranjeze sau să ne bucure. Ceea ce este îngrijorător e faptul că ne îndreptăm spre o situaţie generală foarte gravă, fără precedent. Asta ne îngrijorează cu adevărat. Iar asta se întâmplă din cauza guvernanţilor.
 
Colegii dumneavoastră de alianţă de la PSD sunt la guvernare.
 
Aşa e. Eu am recomandat de altfel, şi nu mă feresc să o spun, chiar şi în şedinţa de grup de data trecută ieşirea PSD cât mai repede de la guvernare dacă într-adevăr doresc să convingă electoratul să dea un preşedinte social democrat României.
 
Presupunând că PSD se va retrage de la guvernare, ce ar urma, cine ar conduce ţara?
 
Eu ştiu că mediatorul suprem este Traian Băsescu. Probabil că domnul Traian Băsescu, având în vedere toamna în care urmează sau nu să fie ales, va găsi o formulă care să prefigureze alegerile: va încerca o împăcare cu liberalii, va conta pe voturile UDMR şi va face un guvern mixt pentru a obţine cât mai multe voturi.
 
Ieşirea PSD de la guvernare nu ar spori incertitudinea politică şi economică pe care o acuzaţi?
 
Incertitudine există, nu trebuie să o mai creeze nimeni.
 
Instabilitate politică....
 
Asta avem şi acum: pisica cu şoarecele, care îl prinde pe care, care îl păcăleşte pe care, de aici se trag toate relele şi de la rolul de mediator al preşedintelui Băsescu.
 
Dumneavoastră aţi fost de acord cu această formulă de guvernare?
 
Nu. Eu am fost total împotrivă şi am lucrat puternic la o alianţă PSD+PC+PNL. M-am întâlnit frecvent cu lideri politici în perioada de dinainte să se formeze actualul guvern, imediat după ce s-a ales Parlamentul. Majoritatea parlamentară pentru care am luptat eu a fost PSD+PC+PNL+UDMR. Asta n-a funcţionat din cauza faptului că PNL a fost prost consiliat şi a ţinut foarte mult să aibă primul-ministru în continuare, ceea ce era inacceptabil din punctul meu de vedere. Şi doi - în PSD au fost nişte colegi de-ai lor care au lucrat foarte bine la capătul celălalt şi care au facilitat discuţia cu PDL. A fost o inabilitate cu PNL şi o lucrătură făcută PSD-ului de unii membri PSD.
 
Soluţii la criză? Domnul Mitrea propunea recent creşterea TVA cu două-trei procente, domnul Patriciu sugera scăderea TVA după modelul maghiar...
 
Părerea mea este că nici domnul Mitrea, nici domnul Patriciu nu sunt, din motive diferite, oamenii care să dea soluţii. Şi vă spun şi motivele. Mitrea pentru că el nu are nimic în comun cu economia şi nu ştiu de unde Miron Mitrea vorbeşte de TVA, iar Patriciu este un adept al capitalismului sălbatic, care a urmărit întotdeauna segmentarea societăţii pe principiul cine are, are, cine n-are, n-are. Un fel de principiu de junglă. E liberalismul sălbatic, clasic, ăla de demult, care nu mai funcţionează nicăieri pe glob. Din contră.
 
Domnul Patriciu a fost un susţinător mai mult sau mai puţin direct al variantei de guvernare pe care şi domnia voastră aţi susţinut-o.
 
Domnul Patriciu a avut şi are în continuare relaţii în toate sferele politice, nu e o problemă de simpatie, el are o problemă de antipatie faţă de Traian Băsescu.
 
Ca şi dumneavoastră de altfel...
 
Nu, la mine e mai mult decât antipatie. La mine e o chestiune de convingere că România a pierdut în aceşti cinci ani enorm pentru că Traian Băsescu a fost ales. În relaţiile externe, unde izolarea noastră este evidentă şi nu o să uit uşor momentul în care Silvio Berlusconi l-a dat la o parte ca să treacă cu primul-ministru nu ştiu care, modul în care, la o întâlnire de şefi de stat, nimeni nu vorbea cu preşedintele meu, eu mă pun în situaţia care are un preşedinte care pleacă la Bruxelles şi nimeni nu discută cu el. Să nu mai discut despre modul în care a administrat relaţiile cu Rusia şi care ne-a costat şi o să ne coste în continuare, până la politica internă. Eu, dacă m-aş întâlni cu Băsescu şi ar încerca să mă jignească în stilul lui de maidanez, cum îi spun eu, răspunsul meu ar fi întotdeauna acelaşi, l-aş întreba ce a făcut concret pentru români în aceşti ani, la modul concret, în afară de show, de atacuri sub centură la foarte multă lume, în afară de lupta lui permanentă pentru imagine.
 
Măcar în privinţa ziariştilor am văzut că aveţi aceeaşi părere: sunt mai răi decât Securitatea.
 
Eu am zis nu că sunt mai răi decât Securitatea, eu am zis că au luat locul Securităţii, adică toată problema legată de dosare, de investigaţii, pentru că serviciile noastre secrete, care nu ştiu dacă mai există, funcţionează, au făcut low profile, au trecut aşa într-o stare de ilegalitate, nu mai apar. Şi atunci, la vedere, locul lor a fost luat de presă, care a devenit câinele de pază al democraţiei, care ne apără pe noi, pe cetăţeni, de tot ce se întâmplă rău în societate. Afirmaţiile mele, de care vorbeam, au fost făcute înainte să mă maturizez. Destinul mi-a organizat o întâlnire cu nefiinţa, ca să nu zic cu moartea, şi atunci m-am trezit. Eu am avut în 2001, când am şi hotărât să cedez averea fetelor, o problemă de sănătate foarte gravă. Şi destinul a făcut să trec peste ea, dar am câştigat extraordinar de mult în modul în care privesc viaţa. Iar acum nu o să mai auziţi de la mine niciodată afirmaţii de genul ăla, m-am potolit.
 
Spuneaţi totuşi că aveţi reproşuri la adresa PSD?
 
Că nu iese de la guvernare. Vorbim doar de obiecţii care pot fi îndreptate dacă e să vorbim de domeniul trecutului: nu trebuia să facă alianţa cu PDL, nu trebuia să ia ministerele pe care le-a luat.
 
Puteţi ieşi dumneavoastră din alianţă....
 
Nu rezolvă nimic dacă ieşim noi, alianţa trebuie să iasă de la guvernare.
 
Credeţi că preşedintele Băsescu va candida?
 
Dacă următoarele sondaje de opinie o să-l arate sub 30%, lucru foarte posibil, nu va mai candida. El, dacă nu e sigur că va câştiga, nu va candida.
 
Pe cine vedeţi preşedinte din toamnă?
 
Dacă nu apar surprize, Mircea Geoană.
 
Credeţi aşadar că preşedintele Băsescu e în ultimele zile de mandat, indiferent dacă va candida sau nu.
 
Starea lui de nervozitate, lipsa lui de fermitate. El a câştigat foarte mult prin fermitate şi faptul că nu se mai controlează frecvent, şi foamea asta de imagine - îl vedem şi în biserici, şi la târguri, peste tot, omniprezent -, asta denotă disperare. Părerea mea este că domnul Băsescu va ceda psihic.
 
Ce vă face să credeţi asta?
 
Faptul că îi tremură mâna când ţine paharul. Îi face aşa paharul. Asta e boală psihică, nu vorbesc de băutură neapărat. Nu sunt medic, nu sunt..., dar nu mi se pare normal să facă mâna aşa. Iar asta e o chestiune psihică. Doi: chiar dacă va candida, pierde. Românii au investit în Traian Băsescu speranţa, au crezut că Traian Băsescu va decapita corupţia, va fi alături de oameni şi i-a trădat la toate capitolele. Nu avem ţepe cu corupţi în Piaţa Victoriei, oamenii nu trăiesc mai bine, ba din contră, iar el a dezamăgit.
 
Ce trebuie să facă Mircea Geoană pentru a câştiga prezidenţialele?
 
La cum merg lucrurile acum trebuie să facă două lucruri: să nu facă greşeli mari şi să-şi întărească un pic comunicarea cu armata pe care o conduce. Să dezvolte dialogul cu liderii judeţeni, cu primarii, cu consilierii, cu vectorii din PSD. Bătălia nu trebuie să fie a lui, ci a Alianţei PSD+PC. Mircea Geoană nu se bate doar pentru el să fie preşedinte. El se bate şi dacă va fi preşedinte, va putea să formeze viitorul guvern.
 
Ce şanse îi daţi domnului Antonescu?
 
El a pornit foarte bine, are un moment aşa de cumpănă, nu ştiu ce să zic. Cu cât avem în primul tur oameni de opinii diferite, cu atât mai bine.
 
Are şanse la turul doi?
 
Dacă nu candidează Băsescu, s-ar putea.
 
Credeţi că domnul Tăriceanu ar fi fost un candidat mai bun la prezidenţiale?
 
Nu ştiu dacă ar fi fost mai potrivit. Poate faptul că disputa cu Băsescu era mult mai acută. Iar asta poate să fie şi bine, poate să fie şi rău. Dar nu cred că se pune problema. Preocuparea mea majoră este ca viitorul preşedinte al României este să fie dat de Alianţa PSD+PC.
 
În acest caz, cum va arată Guvernul?
 
Guvernul va fi probabil un guvern PSD-PC-PNL-UDMR.
 
UDMR se va alia cu dumneavoastră? Ştiu că au existat tensiuni.
 
Păi nu, UDMR-ului îi place la guvernare. Şi vă asigur că nu vor exista probleme, dacă e chemată la guvernare, să nu vină din motive feciorelnice. Oricând e invitată la guvernare, UDMR o să vină.
 
Vă rebranduiţi? Sunteţi perceput drept “omul negru”. Şi pe blogul dvs. lumea se aşteaptă la ceva rău.
 
Nu ştiu nici eu de ce. Nu, nu e o rebranduire. Eu m-am maturizat. Târziu, dar am reuşit să mă maturizez, am înţeles că lucrurile în viaţă trebuie luate mai metodic. Şi ca atare m-am regăsit în blog. Având în vedere că sunt foarte mult oficial, cravata asta care mă deranjează enorm, în blog m-am simţit în maiou, liniştit... Eu cred că este un semnal de a vorbi altfel decât în Parlament, e o intimitate pe care ţi-o creează blogul.
 
Aţi învăţat tehnic cum se utilizează blogul, vă scrie cineva textele?
 
Nu, textele sunt ale mele, tehnic vorbind, eu nu am fost niciodată un homo tehnicus, nu mi-au plăcut butoanele, dar nici nu e foarte complicat, plus că computerul îl stăpânesc de ani buni.
 
Vă mai ajută cineva să postaţi, să puneţi o imagine?
 
Da, din punct de vedere tehnic, tot ce e legat de fineţuri ale bloggistului este făcut de cineva.
 
Dacă acum 20 de ani regimul comunist nu ar fi căzut, cum ar fi arătat Dan Voiculescu astăzi?
 
Eu, în ’89, eram directorul general al Crescent, aveam 5.000 de dolari pe lună, nu mă deranja aproape nimeni, pentru că, având bani, Kent şi ţigări şi whisky, rezolvam o mulţime de probleme, pentru că aşa erau vremurile. Probabil că, din punct de vedere profesional, satisfacţiile ar fi fost la fel de mari. Din punct de vedere material, probabil că aş fi dus-o foarte bine. Eu banii îi văd ca pe o posibilitate de a mă trata la un doctor bun care să nu uite la mine o foarfecă, de a avea posibilitatea să fac un concediu unde doresc.
 
Vă deranjează apelativul Felix?
 
Nu, chiar a început să-mi fie simpatic.
 
A existat o perioadă în care nu vă plăcea.
 
Da, pentru că nu mă maturizasem. Îl folosesc pentru pisoi, alunele îmi plac foarte mult. E un nume frumos, nu mă deranjează.
 

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

38 comentarii

 
1
Gicu_Maracine 29-Iun-2009 21:22
Corect!
Dupa un fulminant spectacol pilot cu Marele Albaunescu la TVR, serialul "Sa ne cunoastem porcii patriei" continua cu un nou episod:
"Porci online: blogosfera si cocina, interferente socio-culturale".

2
bella 29-Iun-2009 21:25
felix competentul!!!
felix,da tie ti-a tremurat mina cind ai semnat turnatoriile la securitate?
tupeu de securist!
3
PeterBadesco 29-Iun-2009 21:37
Securitatea
Mai mult ca sigur ca si noua o sa ne tremure mana la vot,...dar tot pe Basescu il votam. Ce tupeu are securistul asta dovedit.
4
isul 29-Iun-2009 21:43
Poza lui vorbeste mai mult ca el!
Nu-si declina responsbilitatea in a-si exprima interesul material in orice situatie.Foloseste o balanta comunista in aprecierea aliantei PSD-PC.In fond parerea lui are o importanta mai mica dpdv politic.S-a maturizat la batranete,tarziu pentru faptele sale!Vrea sa zica ca si turnatoriile le-a facut din lipsa maturitatii?Ce individ periculos pentru societate!Si matur fiind, spune ca dl.Basescu e bolnav psihic.Esti handicapat Voiculescule!Tu nu ai voie sa judeci puterea,o aspiratie veche a ta,caci niciodata nu vei avea succese electorale,izbanzi nemeritate caci daca trompetele tale suna de-ti sparg timpanele,electoratul te iubeste precum un caine o pisica.Bleach!
5
Vladst 29-Iun-2009 21:44
Felix
Norocul marlanului de Base este ca are adversari ca secatura asta, ca nesimtitul de nastase, ca bucatareasa norica, ca irecuperabilul vadim etc.
6
balauru 29-Iun-2009 21:59
bosorogului astuia insa...
...ii tremura mintea in craniu de a inceput cu mizerii din astea.

Felix the cat? Rimeaza cu...rahat. :-)
7
skorpion 29-Iun-2009 22:14
ziaristi, documentati-va

Ungurii incepind cu data de 01.07.2009 vor avea TVA de ........25% !

NU l-au scazut, ci l-au MAJORAT!

felix => rahat
8
8-3=1 29-Iun-2009 22:31
modelul maghiar
\"Soluţii la criză? Domnul Mitrea propunea recent creşterea TVA cu două-trei procente, domnul Patriciu sugera scăderea TVA după modelul maghiar...\"

Asta e din ciclul cu presedintele Norvegiei? Modelul maghiar de TVA e ca vor creste TVA de la 20% la 25% incepand cu 1 iulie a.c. Nicidecum de scadere.
9
MirceaA 29-Iun-2009 23:47
E de bine
orice lucru de rau de la specimenul asta e de fapt de bine. Cand o asemenea lepra te vorbeste de rau, inseamna ca esti un om deosebit.
10
silvia h 30-Iun-2009 07:08
O solutie pentru iesirea din criza...
... ar fi ca statul roman sa ia averea marilor imbogatiti, avere facuta prin jaf si minciuna. Si inceputul sa fie facut cu Voiculescu, aceasta secatura turnatoare, un vesnic perdant intr-ale politicii...
11
kornishi 30-Iun-2009 08:02
Voiculescu are dreptate
Chiar daca nu imi face placere sa recunosc, Voiculescu are dreptate. Basescu a luat-o razna clar si din functia de presedinte al Romaniei face numai rau. Si eu am fost dintre fraierii care au crezut in el, dar m-am lecuit. Sper sa scapam in toamna asta.
12
EmilMOLDOVAN 30-Iun-2009 08:04
Scarbe..
ghiciti cat vor scadea in rating antenele lui felix dupa alegeri - indiferent cine le va castiga.
13
leonas 30-Iun-2009 08:19
li s-a umflat capul baseilor
Se vede ca ne apropiem de alegeri, li s-a umflat rau capul baseilor la fel ca si capul cel chelios al sefului lor. Pe indivizii astia ii deranjeaza adevarul. Nu trebuie sa ai cine stie ce scoli ca sa vezi ca Base nu e intreg. II sare tandara din orice, plange mai ceva ca o baba pe marginea santului, vorbeste aiurea si ne face de ras peste tot. Dar baseii ce treaba au? Astia au ochelari de cal si nu isi vad nici macar propria prostie, in schimb stiu sa injure ca la usa cortului.
14
murgu 30-Iun-2009 08:36
ia aminte
baiete leonas.te-ai trezit , dar degeaba tot cu mintea adormita esti
15
Michaela. 30-Iun-2009 08:36
Felix Motanul
Daca a ajuns sa spuna ca-i place porecla de Felix cred ca-i tremura zdravan neuronii; ce om intreg la minte declara public ca-i place o porecla pe care chiar cel pe care-l denigreaza i-a dat-o dupa numele de cod purtat cand era turnator la securitate. Nu stiu in ce calitate i s-a luat acest interviu avand in vedere faptul ca e seful unui partid mai mic decat cele care nu au intrat in parlament avand nevoie tot timpul de un caraus precum PSD pentru a ramane pe scena politica. Si daca vor sa iasa de la guvernare cine-i opreste? I-ar face un deosebit serviciu lui Basescu. Parerea mea este ca PSD-PC nu vor iesi de la guvernare chiar daca asta spun mereu; face parte numai din strategia de campanie pentru prezidentiale; isi imagineaza ca daca il ataca pe Basescu ori de cate ori au ocazia au ceva de castigat; daca Basescu si-a pierdut o parte din electorat asta se datoreaza faptului ca PDL s-a aliat cu astia din PSD-PC si pornind de la acest rationament cu cat il vor barfi mai tare pe Basescu cu atat acesta isi recastiga electoratul pierdut mai repede. Un singur lucru este demn de retinut din tot ce-a spus motanul asta si anume ca daca Basescu nu e sigur ca va castiga alegerile prezidentiale nu va candida; eu sunt sigura ca in cele din urma Basescu isi va depune candidatura.
16
julius001 30-Iun-2009 08:38
!!
...Eu, în ’89, eram directorul general al Crescent, aveam 5.000 de dolari pe lună, nu mă deranja aproape nimeni, pentru că, având bani, Kent şi ţigări şi whisky, rezolvam o mulţime de probleme, pentru că aşa erau vremurile....

..si azi nu-l deranjeaza aproape nimeni, rezolva o multime de probleme cu aceleasi scheme ca si inainte de 89 si pe deasupra apare si in ziarul "fratelui" vantu, pe prima pagina ca o mare personalitate..si noi ca si basescu avem toate motivele sa ne tremure mana si sa suferim de boli psihice in asemenea conditii..
17
OLDROCKER 30-Iun-2009 08:57
@cotidianul
publicarea unui interviu cu acest individ ma face sa cred ca nu a fost tocmai gratis,ma rog,economie de piata dar in fond si la urma urmei pe cine reprezinta acest individ?are asta vre-un partid?nu,are o multime de interese carora le-a zis partid,cu diverse eticheta...ca la orice marfa.ca il uraste de moarte pe matroz e un adevar care nu mai trebuie demonstrat,axioma,parca asa ii zice,a-l asculta ce zice...pierdere de timp,unul din multii securisti din comertul exterior care s-au infruptat gros din niste conturi,ptr.asi apara interesele economice s-au apucat si de politica dar intodeauna la remorca fratelui mai mare,inchei fiindca nu vreau sa ma enervez si sa-mi stric restul zilei,zici felix si tragi apa ca pute rau!
18
rex 30-Iun-2009 09:04
mersi
cotidianul pentru interviu. mosu' e din ce in ce mai tare. are minte. astia de mai sus... sa nu uitati sa trageti apa dupa voi. ;)
vedeam acum ceva timp un proiect de campanie prezidentiala pentru voiculescu facut de copii de la snspa si ma ingrozeam... cum sa-l vezi pe felix presedinte?!?! imi ziceam. deja in cateva luni omuletzul asta a aratat ca e mai mult decat un adversar politic. omul poate, a putut intotdeauna, e capabil. si cu siguranta are masura implinirii, spre deosebire de cei ce-l comenteaza ca pe ultimul securist in viata :))
19
Dorina Avramut 30-Iun-2009 09:05
Imagine in oglinda
Nu intelegi...te " rascolesti" degeaba?!

Nu-mi tremura mana pe pahar si, nici chiar vocea...."Kafka frate"?!( mi-ati raspuns pe blog)

PS Sunt bune sarmalutele "maestrului" Mircea Dinescu?
20
hydeparker 30-Iun-2009 09:09
Politician ratat
nici cu 4 televiziuni n-a reusit sa depaseasca 2%. Iar mana nu i-a tremurat cand a furat conturile si cand a turnat la securitate. Ii sta foarte bine alaturi de Iliescu si de gasca ciocoilor tineri Gioana, Oprescu si Nastase, odrasle si gineri de securisti. Si nu tace in obraznicia lui...
21
Prof.Dr.Moriarty 30-Iun-2009 09:52
Liga alcoolicilor anonimi
Isul, Biju Maracine, Balaurul, Petrica Badescu, Doru Barbu- Doua Facultati, etc. ce mai, toata Ceata lui Pitzigoi!

Ceata lui Pitizigoi
Trece mandra prin zavoi
Toti sunt machitori de soi
Dai intr-unul tipa doi
Aualeu ce taraboi,
Dai intr-unul tipa doi

Aprigi ca niste zmei
Si cu brau din sfori de tei
Sprinteni si ochesei
Latra cainii dupa ei
Ham ham ham langa bordei
Latra cainii dupa eï
22
comina 30-Iun-2009 09:56
i-a pus diagnosticul
Are dreptate Voiculescu. Basescu e bolnav rau. In primul rand e bolnav de putere, chiar mai rau decat Ceausescu. De fapt, dupa 20 de ani istoria parca se repeta. Si Ceausescu era din ce in ce mai bolnav de putere si nu s-a putut abtine, cu toate avertismentele, s-a reales la cel de-al 14-lea congres, in toamna, iar in iarna s-a intamplat ceea ce trebuia sa se intample. Boala puterii e foarte grava si uneori nu se poate trata. Base mai are o sansa, sa se trezeasca in al 13-lea ceas si sa nu mai candideze. Se vede ca omul nu mai e in apele lui de ceva vreme. Iar mana nu ii tremura pe pahar ci pe sticla. E o rusine sa avem un asemenea presedinte. Si vad ca inca mai sunt destui care sa il pupe prin partile dosnice. dar fiecare cu placerea lui.
23
cristijori 30-Iun-2009 10:25
Basescu a devenit pericol public
Eu cred ca in loc sa fie injurat Voiculescu pentru ca a pus degetul pe rana, mai bine s-ar aprofunda ideea si poate s-ar face un colectiv de specialisti care sa il consulte si chiar sa ii puna un diagnostic si asta chiar in folosul lui dar si al tarii. Nu se poate sa mai mergem asa. Basescu este o bomba cu ceas. Cat de curand s-ar putea sa sara la gatul unui sef de stat sau sa puna SPP-ul pe vreun prim-ministru al unei tari care il deranjeaza. Nu ar fi deloc rau daca s-ar introduce in legislatie un set de analize minimal, in care sa fie inclus si un control psihiatric pentru candidatii la presedintie.
24
Socrate Toma 30-Iun-2009 10:35
Sustin Traian Basescu ...
Faptul ca in urma cu ceva timp, ma hotarasem sa nu mai sustin candidatura lui Traian Basescu , nu ma impiedeca ca ,dupa recentele mahalagismele politice , facute publice de catre presa boschetara , sa revin asupra deciziei si sa sustin din nou , cu mai multa inversunare , candidatuira lui Traian Basescu pentru un nou mandat de presedinte. In aceasta campanie voi antrena , argumentat , rudele si prietenii mei. Eu nu pot sa renunt la un om numai pe motive de mahalagism politic. Ieri seara auzeam pe nebunul satului debitand enormitati la adresa presedintelui , azi citesc ca un alt mahalagiu ,malahist politic ,debiteaza cam aceleasi pocarii , atunci , trag concluzia , ca undeva se lucreaza intens pentru scoaterea din carti a lui Traian Basescu. Este o actiune sortita esecului fiindca electoratul basescian are alte preocupari si foloseste presa ca pe un mijloc practic de a sterge mizerii, mai ales ca unele publicatii sunt si gratuite.
25
Senta 30-Iun-2009 10:35
Rusine mai turnatorilor fani Felix
Mie nu-mi este rusine dacat de faptul ca acest turnator dovedit este in parlament, ca este unul din cei mai bogati romani ( bogatia statului s-a scurs in mainile securistilor si turnatorilo), ca a adunat toata scursura mediei la Antene unde fac sedinte de demascare ca pe timpul lui Stalin si mai ales imi este rusine ca si Cotidianul a ajuns sa-i publice interviurile numai pentru ca il injura pe Basescu Pai daca cu astfel de injuratori credeti ca il veti injosi pe Basescu , va inselati amarnic Scarba de acest specimen ne poate trimite la vot impotriva vointei noastre, sa-l votam pe Basescu , numai asa ca sa-i mai tremure nitel chilotii turnatorului ca pana la urma Base tot o sa-i vin\\\\a de hac
26
leonas 30-Iun-2009 10:50
dedicatie pentru basei
Basescu, dupa alegeri, 2004 in fata natiunii:
- Sa traiti bine!
Basescu, la un an de la alegeri:
- Sa traiti!
Basescu in 2009
- Mai traiti?
si, ca sa va mai racoriti, mai basei, un peisaj de iarna

Se trezeste Basescu intr-o dimineata si iese pe balcon.Observa ca afara a nins in acea noapte cam 5 cm si iese pe balcon sa admire peisajul,cand vede scris pe zapada sub balcon cu urina "maine ai sa mori. Se anunta toate organele abilitate - SIE,DIE,SPP,SRI etc. - care incep sa analizeze cazul. Peste o ora apar si rezultatele.
- Sefu, am facut toate cercetarile si avem doua vesti: una buna si una proasta.
- Incepe cu cea proasta.
- La analiza urinei a rezultat ca aceasta apartine lui Boc.
- Nu se poate! Nu puteam primi o veste asa de proasta. Era ultima persoana la care ma puteam gandi. Si vestea buna?
- La testul grafologic a iesit ca este scrisul Elenei Udrea.
27
Kondor 30-Iun-2009 10:53
Pentru criticii lui Basescu...
Sau mai bine spus: Pentru cei care sint de acord cu Voiculescu...

Voi nu va dati seama ca va descalificati singuri prin faptul ca sinteti de acord cu Voiculescu??? Ginditi-va cine a fost Voiculescu si o sa va dati seama ca prin opozitie, orice persoana criticata de Voiculescu este o persoana mai buna decit acest individ! As fi extrem de suspicios daca Voiculescu l-ar lauda pe Basescu pentru ca mi-ar arata ca cei 2 gindesc la fel.
28
kornishi 30-Iun-2009 11:35
oricine e mai bun decat Basescu
Basescu a fost mai securist decat toti la un loc, dar pentru asta l-as fi iertat daca ar fi fost un presedinte bun, dar nu este. A pune alaturi de Basescu cuvintele presedinte si bun e o blasfemie. Basescu e un mitocan cocotat pe un piedestal care se clatina pe zi ce trece. Am ajuns sa cred ca oricine e mai bun decat Basescu, chiar si Geoana pe care il detest. Sper sa se intample ceva pana in toamna si sa am si eu pe cine vota si nu numai eu.
29
solitude 30-Iun-2009 11:48
Bravos!
Desi recunoaste ca nu are pregatire medicala de specialitate, Voiculescu isi permite sa puna diagnostice cu siguranta imbecila a bucataresei care trateaza hemicrania colegelor de tocator cu bumbii ei de tensiune.

Ca un jurnal de talia Cotidianul-ui publica o astfel de mizerie, face parte din alt film, cel despre bun simt, deontologie si moderatie... la care foarte putini au rabdarea sa citeasca avertismentul de final: "orice legatura cu realitatea este pur intamplatoare si neintentionata".

P.S. Tremorul intentional terminal n-are nici o legatura cu vreo afectiune psihica! Poate fi un semn de oboseala si stres (intrebati chirurgii care s-au incumetat vreoadata sa intre in sala dupa o noapte de chef) sau de afectiune cerebelara.
30
isul 30-Iun-2009 12:11
@Impostor dr.Moriarty.
Schimbati nick-ul agramatule caci esti un"pitizicoi"de nota doi.Dealtfel nici nu mai am rabdare sa-ti citesc balivernele.Mai convins ca esti si tu un pui de naparca gen Voiculescu.
31
rex 30-Iun-2009 12:53
isule
roaga-i tu pe cei de la partid sa-ti gaseasca pe cineva cu care sa meditezi la gramatica limbii romane, ok? nu de alta dar jobul tau necesita cunostinte de gramatica...
32
SCORPIO 30-Iun-2009 13:07
Ia zi solitude,
solitude (30-Iun-2009 11:48)
Bravos!
Desi recunoaste ca nu are pregatire medicala de specialitate, Voiculescu isi permite sa puna
si cine crezi ca-l oboseste si streseaza pe basescu? Poate baile de multime atat de placute vazului si auzului prezidential, poate oile de pe dealuri cu care a scris flutur, ca de stresat e clar ca-l poate stresa numai rateurile cu elena udrea! Deh, varsta prietene, bate-o vina! Da` c-o limba la viagra s-ar rezolva inc-un mandat!
Oricum, la subiect, mare nenorocit voiculescu,asta!
33
isul 30-Iun-2009 13:09
@rex
Pentru niste diversionisti ca tine stiu prea malta gramatica.V-ati obisnuit sa-i numiti in tot felul pe cei ce nu va suporta.Dar si sa va sariti in ajutor,securisti ordinari!
34
E PROBLEME? 30-Iun-2009 13:25
UPSS EROARE...
Frumos articol...reusit interviu...dar d l voiculescu e intr-o usoara eroare...domnului presedinte nu-i poate tremura mana pe pahar...parerea mea este ca d lui bea cu sticla...In rest,speram ca din toamna sa scape Romania de marinar...si la anul ,un colectiv de intelectuali,reuniti sub comanda lui ION CRISTOIU,sa reuseasca a elabora volumul de condamnare a regimului alcoolic T BASESCU
35
isul 30-Iun-2009 16:54
Eroare peste eroare!
Dl.Cristoiu a mai incercat,practic nu teoretic,sa schimbe regimul portocaliu cu cel rosul ca focul dar a esuat.Si trebuie sa-ti mai spun ceva!Oricare regim e mai recomandbil decat cel comunist caci pe asta-l propavaduieste dl.Cristoiu.
36
renatta 30-Iun-2009 17:09
Ce-ati ajuns!
Ce conteaza ca-i un mare rahat atata timp cat ii usureaza munca Ursului?
37
marinus 30-Iun-2009 17:14
jos Basescu!
Cu dedicatie pentru toti pupatorii de fund prezidential. Jos Basescu! Va ofticati? Hai sa vad cum va ofticati! De Basescu m-am saturat pana peste cap dar indivizii care il sustin ma scarbesc si mai mult.
38
54kok 11-Iul-2009 13:25
pe ei
ai puteti prosti si dupa cum se vede ati reusit . Pe mine insa NU . PC este acelasi lucru cu PSD si PDL .santeti toti o apa si un pamant .va puteti numi , democrati . liberali dar pe noi aici nu ne puteti pacali . Comunismul a fost , este si va fi acelasi si un singur lucru ; HOLOCAUSTUL ROSU , moarte , ucidere si tortura , coruptie si nesimtire , spalarea creierului fraierilor , nationalism cretin si josnic , LIPSA DE LIBERTATE A INDIVIDULUI SI PERFIDIE . COMUNISMUL ESTE CANCERUL OMENIRI care se hraneste din prostia , din saracia si umilinta celor slabi .iata de ce sprijinul puternic vine din partea omului slab si lipsit de painea cea de toate zilele . iar cine din clasa intelectuala face pe comunistul o face PENTRU CA AI CONVINE .PENTRU CA STIE CA POATE CASTIGA CEVA SI NU PENTRU CA O SIMTE IN INIMA LUI . SOLIDARIETATEA VINE DIN PARTEA CELOR CE AU NU CELOR CE NU AU ( caci daca nu au pentru ei ce sa mai dea si la altii? ) va pot da exemple concrete de comunisti instariti si avari , Comunisti ce imediat dupa 89' avand banii pe mana lor , fondurile muncitorilor ( CAR-urile ) seifurile din sediile de partid DIN INTREPRINDERI si multe alte surse , AU DEVENIT MARI POLITICI SI OAMENI DE AFACERI .....
o coalitie cum spune acest personaj ; PSD-PC-PNL-UDMR
este maximul de nesimtire politica . poate fi FRUCTUL FOAMEI CELOR DIN POLITICA CARE PENTRU A NU PIERDE OSUL SE ALIAZA SI CU DRACUL ......
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
PARTIDE