Home » Societate » Videanu a plătit cu 1,5 milioane de euro un copy/paste

Videanu a plătit cu 1,5 milioane de euro un copy/paste

04 Iul 2008 Antoaneta Etves | 34 comentarii | 8178 vizualizari
Rating:
15 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Strategia antizgomot a Capitalei este plagiată după strategia Londrei cu privire la zgomotul ambiental. Pentru realizarea ei, Primăria Capitalei va plăti firmei Enviro Consult 1,5 milioane de euro.
 
Adrian Videanu
Bucureştenii au fost chemaţi vineri la Primăria Municipiului Bucureşti pentru a dezbate Strategia de zgomot ambiental a Capitalei. Concret, ea constă din mai multe hărţi care cartografiază zgomotul din Bucureşti şi măsurile care ar trebui luate în următorii cinci ani pentru a reduce poluarea fonică din Capitală. Documentul este deocamdată supus dezbaterii publice pentru a intra, apoi, într-o şedinţă a Consiliului General al Municipiului Bucureşti şi a fi votat. În principal, Municipalitatea doreşte ca, după aplicarea strategiei, să reducă impactul negativ al zgomotului pe care acesta îl are asupra bucureştenilor.

Ce nu ştiu bucureştenii este că “Strategia de zgomot ambiental” este aproape identică cu cea a Londrei, prezentată de experţii londonezi în 2004. Astfel, începând de la “Cuvântul înainte” al primarului, până la măsurile pe care trebuie să le ia autorităţile române, strategia Bucureştiului conţine paragrafe mari, identice cu cele din strategia Londrei. Mai mult, sunt capitole care au aceeaşi ordine a paragrafelor şi aceeaşi topică în interiorul frazelor.

Proiectul este realizat de firma Enviro Consult, angajată de Municipalitate în urma unei licitaţii în anul 2005, în timpul mandatului lui Adriean Videanu. Obiectivul licitaţiei la care au participat trei firme a fost “Realizarea hărţii acustice şi a sistemului de monitorizare a zgomotului pentru Municipiul Bucureşti”. A câştigat, susţine Primăria, “oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic”, adică a SC Enviro Consult SRL, cu o ofertă de 6,571 milioane RON fără TVA, aproximativ 1,5 milioane de euro.

Reprezentanţii firmei care a realizat proiectul susţin că este normal ca ambele strategii să fie asemănătoare. “Experţii noştri au colaborat cu cei danezi şi englezi. Danezii ne-au pus la dispoziţie aparatura necesară realizării hărţilor de zgomot, iar englezii, materiale pentru a ne documenta cu privire la realizarea strategiei”, ne-a declarat Bogdan Lazarovici, unul dintre acţionarii firmei Enviro Consult.

Întrebat cum explică asemănarea dintre cele două texte, acesta e replicat: “Se iau aceleaşi măsuri, nu putem inventa noi, peste noapte, altele”, a replicat Bogdan Lazarovici, adăugând că suma pe care a încasat-o de la Primăria Capitalei, 1,5 milioane de euro, pentru realizarea strategiei şi a hărţilor de zgomot, este “una corectă, având în vedere munca depusă”.
Viceprimarul Răzvan Murgeanu ne-a declarat vineri că va verifica. “Dacă este aşa, nu o să-şi primească banii”, a spus Răzvan Murgeanu. Şi directorul Departamentului de mediu din cadrul Primăriei Capitalei, Marius Capanu, a promis că va verifica situaţia. “Vom lua cele două studii şi le vom analiza”, a promis Marius Capanu.



Probă de plagiat

Vă prezentăm extrase din “Cuvântul înainte” şi strategia primarului Londrei, Ken Livingstone, precum şi corespondentele lor de la Bucureşti. Cele două documente pot fi vizualizate şi pe Internet: strategia Londrei , respectiv strategia Bucureştiului.

Cuvânt înainte, din strategia engleză:

“Noise may not be top of everyone’s priorities, but it is a big issue for many. That is clear from those who welcomed this first city-wide strategy when the draft was published for public consultation in March 2003. It focuses on getting more action going on «ambient noise», mainly noise from transport and industry, but also looking to better housing and good building design. My legal remit is ambient noise - mainly from transport. This strategy reflects that duty. However, I am in no doubt that neighbours from hell can leave people at their wits’ end. Noise makers need to be aware that music systems or other equipment can be confiscated if they cause real nuisance to others. In much of Europe, local police offer the first line of defence against excessively noisy neighbours. New Yorkers call NYPD. In London, the boroughs are responsible. Even so, more people call the police about noise than call their council Environmental Health Departments. In the long term, I would like to see properly resourced and responsive local policing being able to sort out most breakdowns in neighbourliness, with the noise specialists as back up.” (…)

Cuvânt înainte, din strategia română:

“Zgomotul poate că nu este o prioritate pentru fiecare, dar este o problemă pentru mulţi. Aceasta a devenit o certitudine de când s-au realizat primele hărţi de zgomot ale oraşului. Acestea se ocupă de găsirea unui nivel statistic al zgomotului în oraş, în special al zgomotului ambiental, în principal cel de la traficul rutier.

Obligaţia Primarului este de a reduce, pe cât posibil, zgomotul provenit de la mijloacele de transport. Aceste planuri de acţiune reflectă, pe cât posibil, această obligaţie. Totuşi, Primarul nu poate face abstracţie de zgomotul pe care îl pot face vecinii. Cei care fac zgomot trebuie să fie conştienţi că pot suporta rigorile legii. În toată Europa, poliţia locală oferă prima linie de apărare contra vecinilor excesiv de zgomotoşi. Newyorkezii sună la NYPD. În Bucureşti, responsabilitatea cade în sarcina primăriilor. Cu toate acestea, mai mulţi locuitori sună la poliţie, plângându-se de zgomot, decât la Departamentul de Mediu. Pe termen lung, Primarul ar dori să vadă în politicile locale ale comunităţilor acţiuni pentru stăvilirea zgomotului, cu ajutorul firesc al specialiştilor în domeniu.” (…)


Strategie, engleză:

“The following key issues and initial priorities have been identified:

Three key issues:
- Securing good, noise reducing surfaces on Transport for London’s roads.
- Securing a night aircraft ban across London..
- Reducing noise through better planning and design of new housing.

Other initial priorities are :
- Extending good, noise reducing surfaces across all roads where they would be effective, along with less disruptive and better reinstated streetworks.
- Encouraging quieter vehicles.
- Building in noise reduction in day-to-day traffic management – to maximise gains from reducing stop-start driving as congestion falls, smoothing traffic flow, allocating street space better, and other transport measures.
- Improving noise environments through «Streets for People», in Home Zones, in town centres, and in exemplar Public Space projects.”

Strategie, română:

“Următoarele probleme-cheie şi priorităţi iniţiale au fost identificate:

Trei probleme-cheie:
- Asigurarea unor suprafeţe de rulare de calitate pentru străzile Bucureştiului.
- Asigurarea unei interdicţii aeriene pe timp de noapte deasupra Bucureştiului.
- Reducerea zgomotului printr-o planificare şi proiectare mai bună a locuinţelor.

Alte priorităţi iniţiale sunt:
- Extinderea suprafeţelor acoperite cu suprafeţe care reduc zgomotul pe toate drumurile unde această măsură s-ar dovedi utilă, împreună cu lucrări de mentenanţă mai bune.
- Încurajarea utilizării vehiculelor mai silenţioase.
- Punerea în practică a unor măsuri de reducere a zgomotului în managementul zilnic al traficului, pornind de la reducerea condusului “demaraj-frână”, tipic în timpul ambuteiajelor, uniformizarea volumului traficului, mai buna alocare a spaţiului străzii şi alte măsuri de transport.
- Îmbunătăţirea mediului prin zonarea sonoră prin programe “Străzi pentru oameni” în zonele rezidenţiale, în centrul oraşului şi în proiecte de spaţiu public.”

Ce prevede strategia
Proiectul conţine măsuri menite să reducă zgomotul:
* asigurarea suprafeţelor de rulare de calitate pentru străzi
* interdicţii aeriene pe timp de noapte
* extinderea suprafeţelor acoperite cu materiale care reduc zgomotul pe toate drumurile
* încurajarea utilizării maşinilor silenţioase
* îmbunătăţirea calităţii căii de rulare pentru tramvaie şi trenuri
* dezvoltarea unui program de reducere a zgomotului din trafic
* îmbunătăţirea stilului de condus prin cursuri oferite şoferilor
* premii oferite de primar pentru cei ce promovează proiecte care susţin peisaje sonore liniştite
* instalarea de bariere de zgomot “foto-voltaice” pentru a ecrana drumurile şi căile ferate producătoare de zgomot.



Cele mai zgomotoase zone din Capitală
Acestea sunt cartierul Ghencea, Militari, Bulevardul Magheru şi zona dintre Bulevardul Titulescu şi Calea Griviţei. 70 de decibeli este nivelul mediu de zgomot în Bucureşti, iar nivelul recomandat este de numai 55 db. Locuitorii din Bulevardul Ghencea suportă un zgomot de peste 80 de decibeli. Stresul fonic este produs de autovehicule, tramvaie şi autobuze, dar şi de lucrările care se efectuează în zonă. Pe Bulevardul Magheru, zgomotul atinge 80 de decibeli, iar în zona Mihai Eminescu-Viitorului, 77 de decibeli. Şi în zonele Ferdinand-Mihai Bravu se înregistrează 78 de decibeli, iar în Militari - 75 de decibeli, potrivit măsurătorilor. Cea mai liniştită zonă din Bucureşti este Strada Paşcani, din cartierul Drumul Taberei, unde zgomotul atinge maximum 58 de decibeli.
 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

34 comentarii

 
1
Cujo01 04-Iul-2008 20:18
au copiat harta?
au copiat si harta londrei? va faceti de ras baieti, cu stiri de-astea a la buscu.
2
un_nou_comentator 04-Iul-2008 21:40
tare miscare
miscarea este clara...toate pustile sunt puse pe videanu, pe care oricum nu-l mai intereseaza politica, iar dupa ce a "colectat" toata imaginea negativa a PD_L va fi executat public de Base & Co...

pai altfel cum putea sa apara acest articol in Cotidianul...
3
SCORPIO 04-Iul-2008 22:36
tare, pe dracu
un_nou_comentator (04-Iul-2008 21:40)
tare miscare
miscarea este clara...toate pustile sunt puse pe videanu, pe care oricum nu-l mai intereseaza
Videanu "a colectat" el dar nu imagine ci altceva pentru basea1, problema daca-l executa este ca s-ar putea sa i se faca greata si sa dea din el si atunci sa vezi distractie si DNA-uri!
4
Curvette fran(COI)se 04-Iul-2008 22:38
Stai flexat
un_nou_comentator (04-Iul-2008 21:40)
tare miscare
miscarea este clara...toate pustile sunt puse pe videanu, pe care oricum nu-l mai intereseaza
Sunt destule de genul asta.Pe langa "comentator nou" se pare ca esti si cititor mai nou al almanahului Cotidianul.
5
filadel 04-Iul-2008 22:41
Neclar spăimos
Cum a plătit Videanu dacă Murgeanu zice că o să verifice și dacă e adevărat n-o sa-i dea banii ăluia?
Trecutul și viitorul sînt totuși chestii diferite chiar în logica constipațiilor.
6
corcoos 04-Iul-2008 22:42
@Cujo01
Nu, n-au copiat si harta Londrei, dar nu-i exclus ca harta romanasilor sa fi fost facuta la misto. Nu de alta, dar atunci cand iti bati joc plagiind, iar asta pe o suma exorbitanta, de ce nu ti-ai bate joc pana la capat?
7
SCORPIO 04-Iul-2008 23:05
filadel,filadel
filadel (04-Iul-2008 22:41)
Neclar spăimos
Cum a plătit Videanu dacă Murgeanu zice că o să verifice și dacă e
esti la fel de tampitel, incearca sa mai si judeci nitel.
Da dasteptule, studiul plagiat s-a efectuat si acum urmeaza plata ca parandalatul s-a luat de mult, ce zici e simplu nu, constipatule care esti tu constipat!
8
cicero. 04-Iul-2008 23:11
si care-i logica materialului?
daca operatiunile sunt aceleasi in oricare oras s-ar aplica, normal ca doar harta orasului si punctele de zgomot sa fie diferite.
macar nu incercam sa inventam noi apa calda si mersul pe jos ca in cazul democratiei originale a domnului iliescu, ne luam si noi dupa niste oameni seriosi. chestia este sa se rozolve problema. banuiesc ca ati vrut sa subliniati meritele lui videanu in aplicarea strategiei respective, altfel nu vad rostul acestui articol.
9
Cujo01 04-Iul-2008 23:22
tendentios
corcoos (04-Iul-2008 22:42)
@Cujo01
Nu, n-au copiat si harta Londrei, dar nu-i exclus ca harta romanasilor sa fi
si totusi, daca nu au copiat harta si nu au facut-o la misto, se justifica suma? Pentru ca singura vina a lui Videanu e ca a angajat firma care a facut acelasi job si in Londra. In plus, daca citesti continutul articolului, firma a fost "angajată de Municipalitate în urma unei licitaţii în anul 2005". In rest, tendentiozitate obsesiva cu continut politizat a la buscu si un exemplu cras de anti-deontologie jurnalistica. Dar ce poti astepta de la "baieti"? In fond, la prosti merge.
10
gabhry_el 05-Iul-2008 00:03
Kedves Etves,
1. Licitaţia a fost făcută de Consiliul General sau de Videanu?
2. Numai la Londra sunetul este o undă, la Bucureşti nu?
Sau are în Colentina alte legi de propagare?
3. Dumneata cînd scrii la calculator, foloseşti degetele de la mîini, ca toată lumea, sau eşti originală, şi scrii cu picioarele?

11
corcoos 05-Iul-2008 00:35
Dialoguri...
@Cujo01

Nu, nu se justifica suma din ce scrie in articol. Trecand peste, nu reiese de nicaieri din articol ca ar fi vorba de aceeasi firma, asa cum nu se spune ca Primaria Londrei ar fi angajat vreo firma. In concluzie, despre ce scrieti?

@gabhry_el

Sa prezinti ca al tau un text tradus, inseamna plagiat si aici si la Londra. Sa vrei pt. asta 1,5 mil. EUR, inseamna sa fii un nesimtit descurcurcaret, dar asta numai in RO.
12
un_nou_comentator 05-Iul-2008 00:47
prietene
SCORPIO (04-Iul-2008 22:36)
tare, pe dracu
Videanu "a colectat" el dar nu imagine ci altceva pentru basea1, problema daca-l executa
crede-ma ca eu astept de ceva vreme executia lui videanu. pd-l are nevoie de o oaie neagra si aceasta va fi videanu. poate-l plimba si pe la dna putin, asa, de ochii lumii. in acest fel se demonstreaza ca dna-ul este impartial (atata timp cat ancheteaza si de la pd-l), iar pd-l demonstreaza ca nu accepta oameni corupti in structurile lui (pune tu toate ghilimelele necesare :))) )

asta este strategia lui zeus...vei vedea...dar tot pierd in toamna fiindca vin cu niste marionete sau trompete: traian boc, draga stolo, udrea etc.
13
gabhry_el 05-Iul-2008 00:49
manipulare.exe
De fapt, se spune clar că firma a fost angajată de Municipalitate, iar nu Primărie.
Dar trebuie demolat Videanu/PDL, aşa că el apare în titlu: el aruncă banii bucureştenilor pe un copy-paste.
Pe de altă parte, ce trebuia să facă Municipalitatea: să verifice toate strategiile capitalelor din Europa să vadă dacă nu-i plagiată cea pentru Bucureşti?
14
Muresan07 05-Iul-2008 01:44
Ca tot e pus Videanu pe linie moarta...
Acu' ca tot e pus Videanu pe linie moarta, nu strica sa i se puna in carca cateva smenuri, ca tot nu mai conteaza.

La tunurile mari vegheaza noua alianta PDL-PNG, fiti siguri ca acolo nu-si baga nasul DNA :)
15
Cujo01 05-Iul-2008 02:08
cooros
corcoos (05-Iul-2008 00:35)
Dialoguri...
@Cujo01

Nu, nu se justifica suma din ce scrie in articol. Trecand peste, nu reiese
in acest caz, amice, ori nu ai inteles nimic, ori ai inteles dar faci parte din publicul target al "baietilor". Ceea ce e, pana la urma, tot aia. Am mai zis, pentru prosti merge.
16
mosh Califar 05-Iul-2008 07:26
Aiurea?!?!
1,5 milioane ? Un fleac. Vorbiti mai bine de tunul pe care l-a dat cu PUZ-ul pentru terenul propriu.
17
filadel 05-Iul-2008 07:34
Fi mai clar
SCORPIO (04-Iul-2008 23:05)
filadel,filadel
esti la fel de tampitel, incearca sa mai si judeci nitel.
Da dasteptule, studiul plagiat
domnule cap umbrelă. A plătit sau nu a plătit? A dat sau a luat? Hotărăște-te odată. Fii consecvent în aruncarea cu noroiul.
18
rxctps 05-Iul-2008 07:47
Videanu...
...l-a suparat cumva pe Basescu?Oricum articolul este ca bancul cu Sostakovici,ala cu Volga si bicicleta...
19
SCORPIO 05-Iul-2008 09:24
Ba filadele,
filadel (05-Iul-2008 07:34)
Fi mai clar
domnule cap umbrelă. A plătit sau nu a plătit? A dat sau a luat?
Haina inteleghentiei e mare bre, pentru matale! Ce dracu este asa de greu sa intelegi ca "a dat" studiul sa fie facut de unii care l-au tradus pentru un milion jumate de euroi in romaneste adaptand (inlocuind de fapt) numele proprii. " A luat" comisionul (care nu mai trebuie explicat, s-au trebuie pentru d-astia, mai tampitei, ca tine?!). Videanu "a platit" mai departe "dreptul" cuvenit "stapanului suprem" dar nu a platit " valoarea contractului in timpul mandatului sau, motiv pentru care murgeanu Pietroi a declarat ca va verifica si ca “Dacă este aşa, nu o să-şi primească bani". Sigur murgeanu Pietroi in cei trei ani de cand a inceput manaria "n-a avut timp" sa faca verificarea si la presat "datoria" taman acum cand s-a gasit vinovatul de "victoriile" pedaliste de la capitala, "tapu`" ala pe carea basea1 il considera mai prin primavara cel mai bun pedalist pentru inc-un mandat la capitala!
Filadel tampitel acum ai inteles nitel? Nu-l mai spalati pe videanu ca daca stapanul ia pus gatu` pe taietor ii reteaza capul in spiritul traditiei basiste " cand nu mai am nevoie de el, il arunc"
20
mosh Califar 05-Iul-2008 09:46
S-a deschis sezonul la vanatoare in PDL
"Succesuri" in munca va dorim, niste vizite la DNA la prietenul Morar pe cand ? :)
21
Monique-Françoise 05-Iul-2008 13:38
Cât de curând îl vor vizita pe micul
mosh Califar (05-Iul-2008 09:46)
S-a deschis sezonul la vanatoare in PDL
"Succesuri" in munca va dorim, niste vizite la DNA la prietenul Morar pe cand
kapo de la DNA şi cei din Partidul Derahat-Prezidenţial, sau mai binezis pe cel care îl va înlocui, căci multe zile nu mai are nici piticul ăsta ofticos în fruntea instituţiei pe care a transformat-o în poliţia politică a lui Bă-secu !
22
lpintiutza 05-Iul-2008 14:19
Harta acustica
Harta acustica a Bucurestiului va costa 1-2 euro/locuitor, asa ca mai e de muls, iar firma EnvicoConsult SRL si- a facut un obicei (in cardasie cu cei din Danemarca Bruel & Kajer) in a vine paratura de masurare si monitorizare a zgomotului de 2 ori mai scumpe fata de cum le vand omologii lor din Ungaria. De hotie (plagiatul este o hotie intelectuala)nu ne va scapa nimeni.
23
balauru 05-Iul-2008 14:20
Nu vine de la...
Videanu nu inseamna un individ care goleste bugetul de pomana? Trebuia sa stiti asta de la inceput.:-)

in alta ordine de idei, la ce se pricep romanii cel mai bine? ha? :-)
24
mariusxmarius 05-Iul-2008 19:56
fara rost
se induce ideea ca s-a platit degeaba, nu se spune daca solutia este buna sau nu si asta doar pentru
audienta sau alte interese,
In rest eu ma bucur ca in sfarsit copiem ceva de la altii mai destepti si nu ne dam noi cu parerea, ca pana acum ne-am tot dat si uite unde am ajuns.
Ar mai trebui sa dam copy/paste la ceva legi de la nemti, la ceva idei de la elvetieni pentru protectia mediului, la ceva solutii tehnice de la japonezi si in general sa ne uitam la ce fac alti mai bine, nu sa stam cu nasul pe sus si sa ne tot dam cu ciocanul peste degete de fiecare data cand vrem sa facem ceva.
25
Dari 05-Iul-2008 20:20
Fotografia

In fotografia asta Videanu arata superb
dupa mine, unul dintre cei mai frumosi barbati politicieni
26
corcoos 05-Iul-2008 20:51
Dialoguri...
@mariusxmarius

Va inselati amarnic! Plagiatul e o plaga in aceasta tara, nu o noutate. Iar lucrurile facute prin hotii sau inselaciune au insemnat intotdeauna treaba facuta prost. Si, in buna traditie, pe sume exorbitante din banul public.

@Cujo01

In afara de jigniri si minciuni, aveti si argumente?
27
Kristine 05-Iul-2008 22:21
I-ati luat-o inainte lui Oprescu
Parca el trebuia sa fie marele demascator. Poate o nimeriti ca Realitatea cu pasarela de pe DN1. Va recomand sa cititi ultimul comunicat de presa de la www.pmb.ro in care se zice ca nu e copiat. Acum ar trebui sa dati in Oprescu, nu in Videanu. Oprescu a lansat discutarea studiului asta, desi daca e copiat, deci inadecvat, nu este bun ! De ce nu ia nici o atitudine ? Observ ca pe pmb sunt comentarii mult mai constructive decat aici.
28
Dari 05-Iul-2008 22:26
Site-ul PMB, 04 Iulie 2008

"Facem precizarea ca masurile propuse prin Strategia de Zgomot Ambiental a PMB nu au fost copiate, asa cum s-a afirmat astazi in presa.
Ele sunt similare celor din Edinborough, Londra, Paris, Madriud, intrucat ata sursele de zgomot, cat si modul de diminuare a zgomotului urban sunt aceleasi in orice metropola europeana.
Modalitatile de aplicare a planurilor specifice difera de la o aglomeratie urbana la alta, ele fiind determinate de mai multi factori cum ar fi gradul diferit de evolutie a dezvoltarii oraselor.
Mai mult, se intrevede realizarea unei strategii atat la nivel national cat si la nivel european, pentru uniformizarea cadrului legislativ in domeniu."

Continuarea:
Comunicat de presa
04 Iulie 2008
29
Cujo01 06-Iul-2008 00:26
neuronului nefolosit
corcoos (05-Iul-2008 20:51)
Dialoguri...
@mariusxmarius

Va inselati amarnic! Plagiatul e o plaga in aceasta tara, nu o noutate.
Precum observi, argumente am beton, dar nu-mi pierd vremea cu prosti. intocmirea hartii justifica suma? Nu raspunde, ca daca taci ramai fiozof. Videanu a angajat firma care a facut acelasi job si in Londra, firma ce a fost "angajată de Municipalitate în urma unei licitaţii în anul 2005". In rest, tendentiozitate obsesiva cu continut politizat a la buscu si un exemplu cras de anti-deontologie jurnalistica. Dar ce poti astepta de la "baieti"? In fond, la prosti merge.
30
Cepeca 06-Iul-2008 10:47
Scarbavnica pidosniceala.
Treaba asta se cuvine a fi analizata ceva mai amanuntit. Nu de alta, dar avem oarece deficit in creatie, deficit transformat in "glorie" sauronico-basesciana (programul de "guvernare" al impotentilor din PD-L).

"Treaba" asta lui Videanu vine sa ne confirme ca ipochimenul este un maestru al metodei de cercetare copy-paste. Dupa ce manareste el respectiva lucratura, isi pune semnatura ca autor al "inventiei". Asa a facut si cu programul de guvernare al ADA, asa s-a declarat el inventatorul impozituui unic, asa s-a declarat el, mai daunazi, ca programul lui Orban este o copie dupa programele lui (!), asa a declarat el mai multe. Nu este mai putin adevarat ca "broastele" au si gura mare si, natural, au gasit ceva "broscute" care sa il creada si sa il crediteze ca cel mai cel dintre cei mai cei. Realitatea este insa cruda. "Marele" Videanu si-a dovedit nimicnicia in mandatul de primar. Un sfertodoct cu aere de doct.

De ce nu a bagat pe piata rezultatul cercetarii, furat sau plagiat, pana acum ? Pentru ca masurile ce le presupune s-ar fi contrazis cu sloganul "cate o parcare pentru fiecare, de preferita in spatiul verde al capitalei". Ca sa reduci zgomotul aplici masuri la sursa care il produce. Iar daca aplici masurile, afectezi parcarile lui Cocos-Udrea, afectezi dezvoltarile imobiliare din spatiile verzi ale Bucurestiului (inclusiv ale sperantelor Boureanu-Negoita din S3), distrugi speranta basesciano-Golden Blitz in transformarea parcurilor si a altor zone verzi in zone asfaltate etc. Masurile ar presupune, in primul rand, perdele si zone verzi in locurile cu cel mai mare zgomot, interdictia circulatiei masinilor in anumite spatii urbane, reducerea spatiilor de parcare in zonele centrale si dens populate etc. Invers insa, masurile videniene vor presupune, probabil, lucrari cu betoane pentru antifonarea spatiului public. Golden Blitz abia asteapta. Pereti de beton pe marginea drumurilor. Sinistru. Pedelist.
31
corcoos 06-Iul-2008 11:16
@Cujo01
Dupa cum vad, continuati cu jignirile. Dar nu asta e interesant, ci afirmatia "Videanu a angajat firma care a facut acelasi job si in Londra". De unde stiti, d-le, acest lucru?
32
Joe3 06-Iul-2008 15:57
PD-L=
Partidul Demagogilor si Lichelelor.
Votati-i sa traiti bine...
33
Cujo01 06-Iul-2008 16:09
Neuronului inactiv
corcoos (06-Iul-2008 11:16)
@Cujo01
Dupa cum vad, continuati cu jignirile. Dar nu asta e interesant, ci afirmatia "Videanu
Pai faptul ca Municipalitatea a angajat firma care a facut acelasi job in Londra reiese din articol. Altfel, ce ar fi plagiat? Ca orice concluzie logica, trece pe langa urechile voastre, intre care se lafaie neuronashul inactiv. Poate luati o ratie de la partidele voastre PSD-PNL, desi ma indoiesc ca ar fi de unde. Hai pa ca am treaba
34
corcoos 06-Iul-2008 17:17
@Cujo01
Pai nu reiese de nicaieri din articol ceea ce afirmati dvs., iar de plagiat s-a plagiat strategia Primariei Londoneze, download-abila de pe internet, catre care vi s-a pus si link in articol.

Si de unde ati ajuns la concluzia ca iau ratie de la vreun partid?
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
SOCIETATE