Home » Editorial » Editorialisti » Statul fentat de el însuşi!

Statul fentat de el însuşi!

02 Aug 2009 Cornel Nistorescu | 90 comentarii | 14090 vizualizari
Rating:
69 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Nimeni nu s-a gândit că se termină banii. În toamnă, când băncile americane cădeau ca bolovanii, noi angajam pe rupte. Prefecţii au fost promovaţi inspectori guvernamentali cu salarii de 50 de milioane şi alţii le-au luat locul.
 
În serviciile secrete au fost readuşi pensionarii, trecuţii în rezervă şi servitorii politici. Unii, mai practici, şi-au adus cumnaţi, soacre, veri şi nepoţi. Prima mare economie din serviciile secrete s-ar putea face prin măturarea rudelor şi a acoliţilor. Apoi din celelalte instituţii ale statului. De la Guvern la Preşedinţie, de la SPP la televiziune şi radio. Sutele de mii de funcţionari publici trebuie în sfârşit luaţi la puricat. Târziu, pe fugă, sub presiunea FMI, nu a logicii. Dacă am fi avut cap, am fi început operaţiunea de îndată ce s-a declanşat criza. Acum Traian Băsescu, după ce şi-a făcut încă un număr faţă de presă, vine şi ne anunţă povestea cu reducerile. Sigur, să se scurteze cei mici. Boul refuză egalitatea cu viţelul şi rămâne suveran. Nu vrea să suporte şi el aceleaşi sacrificii. E patriotic pentru toţi să reducă, pentru el nu. Şi, cu toate acestea, reducerile anunţate de el (mă întreb de ce nu de Guvern!) sunt corecte.

Ei bine, presa şi partidele politice, în loc să salute operaţiunea şi să ceară pregătirea reinserţiei sociale pentru cei care vor părăsi zona bugetară, se tânguie. Cum să plece bieţii oameni, aşa, pe neaşteptate. De ce n-au fost anunţaţi, de ce nu se caută soluţii. PSD chiar încearcă să câştige capital şi din asta. Deşi n-are nici o soluţie pentru plata armatei de funcţionari publici, încearcă să adune voturi hrănind unora iluzia că mulţi ar putea rămâne pe posturi.

Vine un ger salarial cumplit pe o vreme în care Guvernul a lăsat toate uşile deschise. Se ceartă în bucătărie cu nevasta şi cu soacra. Iar Traian Băsescu încearcă să transforme o operaţiune de chirurgie socială într-o iniţiativă prezidenţială ce nu se aplică exact instituţiei pe care o conduce. Pericolul cel mare stă într-o restructurare făcută pe dos. Să tăiem multe posturi de la sănătate şi de la educaţie şi să lăsăm mii şi mii, zecii de mii la SPP (cu frizeri, bucătari, agenţi de urmărire, ospătari şi croitori), la SRI (unde sute de ofiţeri se ocupă numai de citirea presei!), la SIE şi la TVR sau la Radiodifuziunea Română. O asemenea atitudine ar îngreuna viaţa cetăţeanului, ducând-o la rangul de infern şi ar uşura viaţa preşedintelui şi a miniştrilor, a parlamentarilor şi a altor agenţii de băgători de seamă. N-am continua decât să trăim într-o logică a măsurilor absurde, cele care vor demola bietele instituţii ale statului român.

Post Scriptum: Dintr-o ţâfnă de doi lei, cineva din redacţia Cotidianul a transmis confraţilor că am comis un act de cenzură prin scoaterea unui articol despre poetul şi editorul Petre Romoşan. Neînţelegerea este enormă şi, în ciuda isteriei create, mă simt obligat să-i trimit pe cei care mă acuză la cuvântul „cenzură“ la DEX. Un articol amânat sau respins din raţiuni redacţionale sau profesionale nu intră într-o asemenea categorie. Cât priveşte cazul Romoşan, vom reveni pe larg în zilele următoare, cu tot materialul, deşi multora le-ar fi convenit doar o selecţie întunecată.

Din acest moment, în ziarul pe care îl conduc nimeni nu va fi „îngropat“ fără dreptul său elementar la apărare!

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

90 comentarii

 
1
2visible 02-Aug-2009 20:43
alo
confratilor? cum va permiteti?
2
Urmuzz 02-Aug-2009 20:55
Nimeni nu va fi „îngropat“!
"Nimeni nu va fi „îngropat“ fără dreptul său elementar la apărare!" - complet de acord. Dar dacă Nimeni va fi pe motocicletă putem să'l călcăm cu maşina şi pe urmă să îi oferim drept cadou un dvd? Aşa, de nu-mă-uita.
3
Vasile Viorel 02-Aug-2009 21:09
Dreptate,
ochii plînşi cer să te vadă
4
andrzej 02-Aug-2009 21:09
„îngropat“ fără dreptul său elementar la
Pna sa vedem cine va fi ingropat, propun sa vedem si cine mai ramane in dedactia Cotidianul.
Presimt ca cei care vor ramane vor striga ingroziti ca "tovarasii de drum" din "iepoca" in momentul executiei :nu trageti tovarasi!, sau... "nu fac declaratii decat in fata adunarii nationale", sau : "sa spuna tovarasii mei academicienii".....
5
Bleen24 02-Aug-2009 21:18
Drept la înjurătură
Fata (\"cineva\", adică Mirela Corlăţan) l-a sunat pe turnătorul cu pricina şi ăla a luat-o la înjurături. Ar fi trebuit să publice înjurăturile securistului sub titlul \"Drept la replică\"?

PS. Sînt mai mulţi cinevai prin redacţia Cotidianul.
6
Bleen24 02-Aug-2009 21:28
Turnaţi! Conştiinţa v-o cere!
Îţi spun eu care e treaba: nu e vina lui Romoşan că i-a turnat pe Negoiţescu şi Bernea. A fost obligat. De propria conştiinţă. Sinele securistului nu se dezminte, îşi cere dreptul la turnat.

Da' de ce să scoateţi patru pagini cu Romoşan? Nu mai bine turnaţi un film? Sau, mă rog, turnaţi, numai turnaţi!
7
OvidiuM 02-Aug-2009 21:39
De apreciat
Mi se pare de apreciat intentia ca nimeni sa nu fie "ingropat" fara dreptul elementar la aparare. Mi se pare foarte normal ca nimeni sa nu fie linsat mediatic daca dovezile despre presupusa fapta nu sunt cel putin concludente.

O singura intrebare: chestia asta i se va aplica si lui Traian Basescu?
8
OvidiuM 02-Aug-2009 21:47
Post Scriptum
Voi urmari cu interes "cazul" amicului dvs. Pt ca sunt curios sa aflu care drept elementar la aparare nu i-a fost respectat domnului Romosan. Pe blogul Mirelei Corlatan apararea domnului este una spumoasa.

Dar... voi astepta, de curiozitate mai mult. Sunt curios cum te aperi de o decizie CNSAS, mai ales cand numele tau nu este Voiculescu.
9
OvidiuM 02-Aug-2009 21:52
O acuzatie interesanta
O acuzatie interesanta la adresa dvs este si aceea ca postarea pe blog a domnlui Morar a fost stearsa in doua randuri. E primul caz de genul asta, cel putin primul de care am auzit eu. Oare are legatura cu faptul ca dvs erati subiectul acestei postari?

Autorul acuzatiei este Vladimir Tismaneanu: http://tismaneanu.wordpress.com/2009/08/02/onoarea -nu-se-negociaza-ioan-t-morar-ii-spune-nu-lui-corn el-nistorescu

NB: a se inlatura eventualele spatii din link.
10
Regina 02-Aug-2009 21:55
Incet,incet se trage cortina la Trust
As fi pornit,daca as stii ca bugetul tarii slabeste din cauza SRI-istilori taietori de frunze la caini,dar ma bucur ca acesti detectivi au ajuns sa-i supere pe Nistorescu si clanul sau.
Articolul doreste sa-si atinga tinta,incepand cu alergia nistorestiana:Basescu, continuand cu Basescu si incheiand cu Basescu,dar din comentarii observ ca glontul si-a gresit tinta.
Trustul incearca sa tina piept unui sufragiu,dar ma intreb cat va rezista!
Daca Vantu,era un comerciant inteligent,in locul lui Nistorescu,putea inscauna orice om cu o minima experienta jurnalistica,manageriala,dar cu o educatie civica exceptionala,atunci ar fi avut numai de castigat.
Numirea lui Nistorescu este una in agonie,in ura fata de cei care-l deranjeaza,ura fata de propriul cerc de auditori si ascultatori,dispret fata de o natiune intreaga.Toata lumea incearca sa persevereze,sa tina pas cu valul,Vantu incearca sa traga societatea in fund.Oare va reusi?Sper ca romanii nu mai sunt cei din anii trecuti imbatati cu bere si hraniti cu mici,ca sa se lase orbiti de niste umbre ale societatii,niste persoane orgolioase,criminale si false.
11
nedormitul 02-Aug-2009 22:04
statul fentat de el însuşi
ar fi putut avea alt titlu, dacă e să ne luăm după comentarii:
vîntu fentat de el însuşi
nistorescu fentat de el însuşi
12
elenick 02-Aug-2009 22:06
Gents, la cestiune!
Problema deschisa e tare: ce restructuram, cum si mai ales pe cine???

In lipsa unui set de criterii generale care ar trebui sa aibe la baza un plan de guvernare, un subplan "de avarie", o viziune de atacat criza- ceva, chiar si pe termen scurt , toata restructurarea si datul afara sunt numai trancaneli penibile la televizor!

iar daca nu se va face nimc, din grav vom ajunge la dezastruos, cu viteza luminii - chiar inainte de alegerile prezidentiale!!!

Asta zice Nistorescu ca e miza "tare" din politica, in acest moment si aici trebuie sa ne orientam energiile, altfel vom ajunge la un stat supradimensionat in servicii secrete, dar sarac in doctori si profesori... .

Gents, stiu ca aveti alta agenda, dar altceva "doare" mult mai tare!!!Romosanu, Nistorescu, Biju - astia sunt colaterali.

13
valeka 02-Aug-2009 23:03
Ziar de zombie
Falimentul moral este premergator celui financiar. Trump o spune: " Cand pierzi increderea, esti cu in picior in faliment". Apprentince Seria 3, ep. 4.
Moral este atat de evidenta ca Zidul Chinezesc din spatiu. Financiar? Copii care vin din concediu (gen Rogozanu) sau care incep sa se trezeasca (gen Fumurescu) vor pune osul la asta. Si cand o fac fara sa se mai gandeasca la salariu, e o problema grava.
14
rony9 02-Aug-2009 23:10
mda
Da' o analiza pe textul articolului nu faceti, domnii basescieni? Ah, ati ajunge poate sa-i dati dreptate lui Nistorescu si asta nu se face!
Ce frumos o sa fie cu alegerile... daca nu iese Base, duca-se draq, foarte bine, daca iese de abia astept explicatiile penibile ale sustinatorilor dupa ce la finalul inca unui mandat se va prezenta cu rezultatele: inca o menta frecata. De vina va fi Nistorescu bineinteles.
15
rony9 02-Aug-2009 23:19
solutie
inimarea (02-Aug-2009 23:03)
Rău mai pornişi, omule!
Am o întrebare - pot să ţi-o pun? 50 de milioane e mult? Nu
Mai e o varianta pentru accelerarea procesului de dare afara a frunzarilor: un referendum, o lege, o ceva prin care sa fie bagati in p... m... nu 20 ci vre-o 50 la suta cu tot cu judecatorii ostili. Iar pana cand vor castiga aia la CEDO, ONU sau pe unde s-or duce, Romania va iesi din criza datorita acestei masuri si va avea dreptul moral sa faca acelasi lucru si cu hotararile CEDO etc. Uneori poate e mai bine sa dai foc la hartii si sa faci ceea ce trebuie.
16
rony9 02-Aug-2009 23:22
epatita
Urmuzz (02-Aug-2009 23:17)
Analiză pe text?
Care text, stimabile, şi de ce? Că vreai matale? Bagă analize pă text, puicusorule,
Nu-i frumos sa doresti cuiva epatita :))
Auziti, da' Basecu de la ce vine?
17
wakki 03-Aug-2009 00:36
Nistorescu la Cotidianul
Nu mi se pare un inceput cu stangul.
Asta in ciuda a ceea ce varsa din ei unii mai sus.
Si in ciuda atitudinii de tip maniaco-depresiv a lui Ioan T Morar sau altora.
Ca sa vorbim "la cestiune", punctul de vedere exprimat in articol e corect si logic.
Stim cu totii ca aparatul functionaresc s-a tot ingrasat in ultimii ani, ca porcul in lunile de toamna. Chestia asta a luat amploare maxima in timpul trecutei guvernari liberale, iar astia de acum, cu tot cu pusca si cureaua lor lata, s-au dovedit cam impotenti in a corecta ceva. Despre PSD, ce sa mai vorbesc. Nu exista, deci, personaje pozitive aici.
Mai stim cu totii ca in Romania, daca e musai sa se faca reduceri, pana la urma se fac la fel ca si angajarile de mai nainte, adica tot pe pile si exact pe spinarea cui nu trebuie. Se taie, adica, in invatamant, sanatate si in randul acelor functionari din teritoriu care chiar sunt necesari.
Iar gornistii, lingatorii, plimbatorii de hartii si parapydzdele din sediile centrale de la bucuresti tot acolo raman.

PS
Intentia ca nimeni sa nu fie „îngropat“ fără dreptul său elementar la apărare e, in principiu, lucida si nobila.
Dar vorbim de un potential turnator la securitate, dle Nistorescu, asa ca materialul ala pe larg e musai sa apara.
Ca daca nu..
18
mitica.ro 03-Aug-2009 00:46
alo, domnu' nistorescu
Cumparati o motocicleta?
19
Ruben 03-Aug-2009 00:49
DOMNULE NISTORESCU,BINE ATI VENIT
in mijlocul nostru,dar nu inteleg de ce va ataca toti cititorii!Eu am fost in concediu!
Despre articol ma surprinde ca ii dati dreptate pentru prima data presedintelui,dupa ce mai inainte il faceti bou!Nici pe asta nu am inteles-o!Va rog sa incercati sa intrati pe la noi si sa ne mai raspundeti la opinii,pentru ca stiu ca va plac dialogurile!
20
rizoaicad.arges 03-Aug-2009 01:47
Bun venit, dle NISTORESCU
Venirea dvs la conducerea Cotidianului a iscat panica printre LINGAII basescieni. Lingaul sef, pitecantropul I. T. Morar, pare cel mai afectat. Mi-am dat seama ca acest lingau apartine speciei pitecantropilor, inaintea alegerilor locale din 2008, cand la un targ de carte, la standul Cotidianului, i-am oferit un articol despre Mircea Cartarescu, pe care l-a mototolit si l-a aruncat la cos. Nu acesta a fost momentul cand mi-am dat seama de apartenenta lui la familia pitecantropilor, ci atunci cand am oferit acel articol si colegilor lui de la standul Cotidianului, Mihai Neamtu si Sever Voinescu. Atunci, fara pic de bun simt si respect fata de colegii sai, s-a repezit, le-a smuls hartiile din maini si mototolindu-le le-a aruncat la cos! Cand am vazut de cata nesimtire este in stare acest tenace lingau basescian, nu am mai avut niciun dubiu ca este un PITECANTROP veritabil!
21
corcoos 03-Aug-2009 02:51
...
Ok, nu voi comenta articolul. Nu pot pt. ca e cam prolix sau eu sunt cam confuz. As vrea sa scriu doar cateva vorbe despre venirea dlui Nistorescu la Cotidianul:

1. In editorialul de debut a fost intampinat cu atacuri la persoana. Mie imi displac profund si sper ca pe viitor regulile de postare sa fie impuse. Oricum, asta ar fi miraculos :)

2. Cazul Romosan-Corlatan. Ce sa zic, sunt de acord cu ce-a scris dnul Fumurescu pe blog. Cotidianul cenzurat nu e acceptabil. In fine, daca-i din prietenie, se poate ierta. O data.

3. "Nistorescu nu poate construi nimic." spune dnul Morar. Pai Esapamentul Zilei, varianta civilizata, nu d-nul Nistorescu l-a construit? Eu astept de la Cotidianul mai multa rigoare. Si asta fara cenzura.
22
relupopa 03-Aug-2009 03:48
MIsiunea lui Nistorescu
Asta e misiunea lui Nistorescu: sa-i ingroape pe ziaristii neorientati pe directia vantului! Si-i ingroapa cu tot cu dreptul lor elementar la aparare! Mare manager, mare caracter. HA HA !
23
IonescuIoan 03-Aug-2009 06:05
Duete de latratori made SOV
Furia lui SOV impotriva lui Basescu a atins apogeul. Cumpara constiinte la scara industriala.
Ca sa fie mai sonore, mai atractiv-convingatoare, le organizeaza in duete care interpreteaza, de doua ori pe saptamana, la Realitatea TV, compozitii din serialul \"Latratul la Basescu\".
Fiecare din cei doi latratori care compun duetele sunt interpreti celebri, care interpreteaza impecabil, profesionist, arii de orice culoare politica. Repertoriul lor, dupa \'89 este de o diversitate absoluta.
Fiecare latrator dintr-un duet isi completeaza si sustine perfect partenerul, ambii latra permanent forte si mai au o calitate : gesticuleaza, cosesc aerul cu miscari largi, pe deasupra mesei la care stau, sustinandu-si si in acest fel acuzatiile verbale dure adresate lui Basescu.
Experienta lor indelungata de \"latratori-la-comanda\"
le face posibila continua improvizatie, perfect armonizata.
Duetului Stelian Tanase-M.Dinescu i s-a adaugat recent cel al maestrilor Nistorescu-Hurezeanu.
Bravo, SOV!
24
ioan plischi 03-Aug-2009 06:57
pai da!
prietenul adevarat la cenzura se cunoaste!
25
kiustenge 03-Aug-2009 07:11
lasati, ca se gasesc solutii
aduce Pogea bani, cu forfetaru, pe cifra de afaceri 0. Cum, nu ajung? Ca sa vezi, atunci de ce-l mai lauda?
26
Sonia X 03-Aug-2009 07:20
Bine ati venit!
In ciuda faptului ca pupinii au declarat ca nu mai calca pe aici, e plin de ei. Ati reusit sa starniti patimi. Ei, aveti si cu ce si cum. Sunteti un jurnalist renumit prin atitudinea sa critica fata de putere. Nici nu-mi vine sa cred ca i-am suportat pe aici atatia ani pe unii ca TRU si ITM. De acum multi ne vo abona cu drag la Cotidianul. Am trimis stirea ca sunteti aici la peste 50 de persoane si multi mi-au scris ca se bucura de venirea dumneavoastra. In ceea ce-l priveste pe frustratul pitic ITM, cainii latra caravana trece. Avem nevoie de materiale ca ale dumneavoastra: si de pamflete sangeroase, dar si de analize lucide. Loviti puterea ca va permiteti. N-ati profitat niciodata de ea. Nu ati pupat pe sinecuri. Dati-i inainte ca va sustinem.
27
Loda 03-Aug-2009 08:49
Ce mai freamat, ce mai zbucium
Mda, o groaza de postatori ignora ca ,,Cotidianul" este o afacere privata si patronul pune la conducere pe cine vor muschii lui. Cititorilor carora nu le convine le ramane varianta de a nu mai citi ziarul, asta, bineinteles dupa ce vor fi terminat cu injuratul noului sef. Ziaristilor carora nu le convine le ramane varianta demisiei sau a ,onoarei" cum spune Tismaneanu,deocamdata, din cate am citit, noul sef nu a dat afara pe nimeni. .Ma gandesc (si sigur voi fi injurata pentru asta de catre toti idealistii) ca e usor sa ai onoare cand ai si alte surse de venit, mai greu ar fi daca slujba la Coti ar fi singura aducatoare de venit, legata nemijlocit de supravietuirea ta si a familiei pe aceste vremuri de criza. Ma gandesc doar.
In rest, si mie mi s-a parut corecta pozitia presedintelui referitor la eventuala reducere cu 20% ,dar la fel de corecta pozitia dlui.lNistorescu ca ar fi frumos ca aceasta reducere sa inceapa cu Administratia Prezidentiala (puterea exemplului) si ,,seriviciili" unde se cam calca pe picioare unii pe altii.
28
Periscop 03-Aug-2009 08:49
D-aia n-are Ursu coada
C-a venit Nistorescu. Nistorescu cel care are voie sa-si spuna parerea despre structurile statului, ca e ziarist , iar Basescu nu, ca e presedinte si pe deasupra, obraznicul, mai e si in campanie electorala (parca ailalti ar umbla la prins muste). Ca chiar in debutul articolului vine Nistorescu cu niste afirmatii pentru care nu aduce nicio dovada (la fel face si tata Safta de la parter, ca asa a auzit ea de la Gogu de la etaju' trei), chestie pe care i-a cerut-o si Boda de mai multe ori. Ce nu vrea sa inteleaga Nistorescu? Ca structurile astea ale statului sunt din 1990 ale FSN (sper ca nu a uitat cum s-a format FSN de sus in jos cu directive din ministere, unde erau cadrele cele mai "selecte" ale PCR, pe structura caruia s-a si format cu alte cuvinte aceiasi Marie cu palarie FSN). Ca aceste structuri ale statului au "contribuit decisiv" la privatizarile "strategice". Ca prin aceste structuri PSD a controlat si CDR (provocand dezmembrarea lui, lansand sloganul cu "tapul si chiorul", facandu-i pe liberali si PD isti sa aplice tactica scapa cine poate, lasandu-i pe taranisti in offside, admiterea CDR la guvernare fiind doar un mod de a pacali vestul cu buna stiinta cum ca la noi e democratie si se produce "rotatia" si era cat pe-aci in 2000 sa se "blocheze" rotatia de tot) si acontrolat si PNL ajutandu-l si pe acesta sa se "infiltreze" (pentru ca altfel nu-mi explic cum PSD si PNL isi apara din rasputeri oamenii pusi acolo). Ca desi sustine acelasi lucru, adica restructurare, o cosmetizeaza putin altfel numai sa para ca nu e stilul "bolovanos" al lui Basescu. Ca nu ia nicio atitudine impotriva populismului RTV care plange soarta a 20000 de someri bugetari cind in privat sunt deja de cinci ori mai multi si nu mai clampane nimeni pentru ca pentru ei sindicatele practic nu exista ("marii" lideri ale fostelor sindicate comuniste, aderente la FSN, aparandu-i doar pe bugetari). Bine ai venit N! Talibanii spera sa faci dib Coti o "Romanie mica".
29
Periscop 03-Aug-2009 08:59
Bravo domnule N!
Nici n-a cantat cocosul (cucul) de ora noua si ai si adunat patruj'si ceva de postari si aproape 6000 de accesari. Da-le peste bot alorlalti ca deja ai batut recordul.
30
Michaela. 03-Aug-2009 09:33
Si pentru mine este o surpriza
noua functie a d-lui Nistorescu la Cotidianul. Am citit toate postarile de pana acum si chiar sunt uimita ca 90% dintre ele au ca motivatie criticile la adresa celui care semneaza acest articol; nici mie nu-mi place d-l Nistorescu dar prefer sa-i comentez articolul.
Sunt de acord cu presedintele Basescu in ceea ce priveste disponibilizarea a 20% -chiar mai mult- din functionarii publici dar asa cum spune d-l Nistorescu, ar trebui sa se inceapa cu alte institutii in care procentul de disponibilizati sa fie cu mult mai mare. Cred ca toti avem experienta in ceea ce priveste serviciile de care "ne bucuram" din partea functionarilor publici; cred ca suntem extraordinar de scarbiti atunci cand avem de rezolvat ceva care tine de personalul din institutiile statului; de la portar si pana la ministru trebuie sa te umilesti de 100 de ori si tot de atatea ori trebuie sa oferi atentii celor care "te baga-n seama". Ca are dreptate Basescu sau Nistorescu este mai putin important; cu cat vor fi facute mai multe eforturi din partea unora sau altora pentru disponibilizarea a cat mai multor functionari publici, cu atat va fi mai bine; comportamentul lor nu merita altceva; activitatea lor se reduce la a plimba niste hartii dintr-un birou in altul si de a astepta spaga pentru fiecare hartie pe care de altfel sunt obligati, sunt platiti din bani publici sa ti-o dea.
31
naex 03-Aug-2009 09:41
carpa securista
Aceasta carpa securista va pune pe chituci ziarul cotidianul .Acest personaj care trebuia sa fie in puscarie demult a ajuns sa fie lingau sef si turnator notoriu.Am cunoscut si eu un fost tractorist care era in stare nu numai sa toarne dar era in stare sa-si toarne parinti ptr. a paveni.Cel putin persoana mea nu va mai fi interesata de tot ce este cotidianul ,pacat ca la acest junal sant oameni de valuare care nu vor accepta servilismul fatade tine nistorescule si-si vor gasi loc la alte publicatii iar tu vei ramane cu slugoi fara nici o valuare care vor insaila niste fraze la comanda si-si vor incasa banii fara remuscari ca toti turnatorii si securisti care mai sant in viata.
32
Periscop 03-Aug-2009 10:05
Hopa, hopa!
Mai adineauri patruj' si ceva de postari, acu treij si ceva? Cum dracu? Mai sa fie, deontologia, bat-o vina!
33
Agnus Dei 03-Aug-2009 10:22
Cate comentarii, cate accesari...
In timp ce un articol al umilului Biju in ziar avea cateva zeci de accesari si de cele mai multe ori niciun comentariu, de cand a venit Nistorescu ziarul incepe sa duduie. Felicitari! Nu va luati dupa postatorii oranj cand va injura, ca citesc in draci pe aici. Se vede dupa cat posteaza. Important e ca ziarul din nou se anima o data cu venirea dvs.

Articolul e foarte echilibrat. M-am bucurat sa va regasesc si asteptam si alte articole. La cat mai multe pentru Cotidianul.
34
Senta 03-Aug-2009 10:33
Sculerul -matriter impins de va-nt
Cititi articolul lui Mihaies de astazi din ev.z. Merita
35
kido 03-Aug-2009 10:54
egalitatea boului
\"Boul refuză egalitatea cu viţelul\" - o fi scris aceste randuri gandidu-se la el?
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5224413- video-accident-grav-capitala-jurnalistul-cornel-ni storescu-lovit-doi-tineri-care-circulau-motociclet a.htm

Eu inca nu am auzit de un verdict in acest caz...Sau poate ca solutia data a fost avansarea acestui personaj intro functie mai de neatins (e greu sa te iei la harta cu sheful unui ziar, pentru ca asta ar insemna neaparat \"un amestec al politicului in presa\")...
36
Gabi_Micu 03-Aug-2009 11:14
Nistorescu
De ce nu ne spuneti mai intai cum s-a solutionat procesul Dv. cu accidentul de masina?Sau PCRB(pile,cunostinte,relatii,bani) v-au scos nevinovat si curat?Abia dupa aceea sa aveti pretentia de MORALIST al neamului!Cum sa iei apararea unui turnator la Secu(fie el chiar si prieten!)?Tocmai Dv. cenzurati aparitia unui aerticol?!Deci tot ce ati sustinut pana acum la TV(a lui Vantu sau al lui Felix Voiculescu) cu independenta jurnalistului au fost doar vorbe in vant spuse pt. prostii(sau boii) care va credeau!Despre articol:angajarile respective au fost facute de prietenul Dv.Calin Popescu Tariceanu si gasca lui!Ce faceti,loviti in PNL?Nu se poate!!
37
virginia_woolf 03-Aug-2009 11:27
DA, Nistorescu!
\"cotidianul\" devenise in ultimii ani o fituica pe care mie imi era sila s-o mai citesc. salut, acum, venirea lui nistorescu care sper sa aduca un suflu nou si o alta conceptie, facind din fosta gazeta gretoasa un ziar incisiv si impartial. cred ca epoca pupincuristilor de la \"cotidianul\" e cazul sa ia sfirsit. destul! probabil la concluzia asta a ajuns si vintu...
38
inimarea 03-Aug-2009 11:31
Sînt cineva!
Mi s-a făcut onoarea de a-mi ştearsă postarea de aseară. Mă simt şi eu cineva!
39
Cepeca 03-Aug-2009 11:46
Nu sunt de acord pe deplin.
A da afara fara a avea o analiza a necesitatii de a da afara mi se pare o prostie. Mai ales la functionarii publici.

Numarul functionarilor publici trebuie sa corespunda cerintelor de functionare la un nivel superior a functiei publice dintr-o anumita colectivitate. Un biroul agricol, de exemplu, va avea un numar de functionari la Bucuresti si un numar mai mare la Targoviste, zona in care agricultura se face pe pamant arabil si nu pe asfalt. Cati de multi functionari ? Atatia cati pot rezolva in termenul legal cererile zilnice ale cetatenilor. Nu mai este activitate, se reduce si numarul functionarilor. In alte tari asa se procedeaza.

Conditionarea numarului de functionari de buget este o tampenie. O mare tampenie. Pentru ca scopul statului nu trebuie sa fie marimea bugetului ci modul de folosire a acestuia pentru a satisface nevoile cetatenilor la nivelul institutiilor centrale si locale. Idiotenia lui Basescu consta in aceea ca leaga "lipsa" banilor de la buget (pentru ce oare ?) de numarul functionarilor. Pana acum a tras tare pe alta gogorita. Marimea salariilor functionarilor, soparla dovedita mai apoi ca era un cameleon, ca nu despre functionari era vorba ci despre agentii care se autofinantau si aveau contracte de munca. Functionarul depune juramant, nu are contract de munca. Are dosar de cadre.

In fine. Serviciile atat de dragi lui Nistorescu si, de ce sa mint, si mie, sunt umflate. S-au umflat pe timpul lui Nastase, si-au triplat numarul de salariati (din cei cu juramant de militar) astfel ca Romania a redevenit un stat politienesc. Mai mult, prin noile legi ale sigurantei nationale se incearca atribuirea acestora a unor functii similare cu cele ale politiei. Numarul lor este cu mult peste necesarul tarii. Aici da. O selectie severa si reorientarea militarilor catre alte profesii se impune. La fel Administratia Prezidentiala a devenit aproape un Guvern. Din umbra. Plin de pedelisti soparlisti.

Manevra basesciana este un populism.
40
Cepeca 03-Aug-2009 11:49
Este clar. Admin "lucreaza"
Cineva, dintre administratorii de site, ostili lui Nistorescu sau nu, "prelucreaza" informatia pusa. Interesant.
41
gabhry_el 03-Aug-2009 11:51
"deci"
(repet, pentru că mi-a fost şters comentariul)

Statul nu mai trebuie să se apere de Vîntu, ci de el însuşi, căci se fentează singur mai mult decît îl fentează prietenul prietenului lui Romoşanu.
42
nedormitul 03-Aug-2009 11:57
furtuna de pe net
de dimineaţă am cumpărat ziarul dumneavoastră, ca un cititor fidel ce mă aflu, şi am văzut anunţul cu publicarea comentariilor. aş dori să vă rog să le publicaţi şi pe ale mele. aş prefera să le treceţi la istericale, pentru că înjurăturile nu mă caracterizează, iar cu fabulaţia stau mai prost, că nu prea citesc. mulţumesc.
43
zapp 03-Aug-2009 12:00
nistorescu + expirare =love!
dupa ce a condus falimentar o fituica de cluj-foaia transilvana -urmeaza atingerea aceluiasi obiectiv: ingroparea cotidianului.
44
Bleen24 03-Aug-2009 12:09
Delete me! Sînt isteric!
Eu am cerut să-mi ştergeţi contul d ela Cotidianul, nu comentariul prin care ceream ştergerea contului!
45
Bleen24 03-Aug-2009 12:13
Laş
Aia cu X5-ul nu e fabulaţie! De ce nu te-ai dat jos cînd ăia horcăiau aşteptînd Ambulanţa?
46
Mart 03-Aug-2009 12:14
Stat politienesc???
Domnilor, intr-un stat politienesc, ar trebui sa vad politistii acolo unde e necesar: pe sosele, unde nepolitistii zburda cu 200 km/ora si omara nevinovati care respecta legea; Ar trebui sa fie temuti de infractorii din tara;

Stiti ce se intampla in localitatile rurale din tara??? HOTII, MAJORITATEA TIGANI, FURA TOT CE LE CADE IN MANA, incepand de la recolta la animalele din gospodarii si chiar compotul cu oala in care s-au dunstuit!!! Oamenii cinstiti SUNT TERORIZATI de talhari si politia NU EXISTA!!!

In orase, se fac concursuri cu masini tunate, noaptea, si nimeni nu spune nimic. Daca locatarii din zona sunt deranjati si reclama la 112, in loc de politie, cei reclamati SPARG GEAMURILE reclamantilor!!!

E ANARHIE IN TARA si sustineti ca e stat politienesc????

Nu ma mir ca taranii din Sancrai isi fac singuri dreptate, dar iata, acolo politia apare sa-i apere pe infractori!!

Deci, gresita denumirea de STAT POLITIENESC, potrivit este STAT cu multi angajati la politie.
47
nedormitul 03-Aug-2009 12:17
eu sînt mai isteric decît bleen24
el este schizofrenic. în blogosferă semnează bleen, aici semnează bleen24. nu vă luaţi după el. nu poate fi el atît de isteric ca mine.
apropo de ştersul comentariilor, mulţumesc că mi l-aţi şters pe primul. oricum nu era cea mai reuşită tentativă artistică a mea.
48
Bleen24 03-Aug-2009 12:21
Ba io!
Ba eu sînt mai isteric decît nedormitul! Şi mai şi fabulez!!!
49
nelloti 03-Aug-2009 12:23
NISTORESCULE, ESTI UN IDIOT
''Cornel Nistorescu i-a anuntat astazi pe jurnalistii de la Cotidianul ca publicistul Cristian Patrasconiu, senior editor, nu va mai scrie la ziar nici un text si ca atunci cand se va intoarce din din concediu va primi preaviz, au declarat pentru HotNews.ro surse din ziar. Patrasconiu urma sa scrie astazi un comentariu. Ziaristii l-au intrebat pe Cornel Nistorescu care este motivul concedierii lui Patrasconiu, iar explicatia lui noului director editorial ar fi fost ca nu se conformeaza genului de ziar pe care vrea sa-l faca. Cornel Nistorescu a refuzat sa-si explice decizia. Contactat de HotNews.ro, a declarat: “N-am nici o treaba cu HotNews.ro. Te rog sa nu-ti mai permiti sa suni la mine cu acest tip de gazetarie la telefon.”
50
nedormitul 03-Aug-2009 12:28
mhoaamăăă ce mijtooo eeee...
nistorescu ăsta e cool. nu moderează ca morar.
cod validare: 2xf. iar x?
51
Bleen24 03-Aug-2009 12:29
Baby, drive my car
Îmi place de @Nisto. Ne mutăm aici? Ne lasă Tache şi Morar?
52
nedormitul 03-Aug-2009 12:34
eu mă abţin cu mîinile de burtă
de rîs. rîsul e on-topic, sau off-topic?
am tt7 la codul de validare, dar t-urile arată ca nişte cruci. şi x-ul apare ca o cruce, crucea sfîntului andrei, la trecerea la nivel cu calea ferată.
domnule nistorescu, aţi întors vreodată cu x5-ul pe calea ferată?
53
nedormitul 03-Aug-2009 12:35
joe756, treci la loc!
sînt fabulaţii! nu mai are viagra pe stoc
54
Marius2008 03-Aug-2009 12:37
Curatenie la Cotidianul
Se pare ca Nistorescu curata Cotidianul de pupinii prezidentiali. Acest lucru provoaca multa agitatie.
55
Bleen24 03-Aug-2009 12:39
Wrong answer
Nu lui îi trebuie Viagra. nu te-ai prins? Ce să facă cu ea?
56
DaniEugene 03-Aug-2009 12:41
Interesant, nu-i asa?
Un intreg trust plin candva de bani si de jurnalisti mai mult sau mai putin talentati, se prabuseste!
Domnule Nistorescu, Traian Basescu v-a invins doar existand! Nu a facut mai mult de cateva remarci la adresa trustului si totul se naruie!
Pleaca Patrascoiu, urmeaza Morar si se inchid usile, urmatorul peron fiind pe partea cu Geoana, adica pe stanga. Hotii se strang, frica e imensa, disperarea asisderea!
57
nedormitul 03-Aug-2009 12:42
divertis a ales. merge la protv
la realitatea e tatulici pe acelaşi tronson orar
58
Bleen24 03-Aug-2009 12:43
Calcă-l!
Pătrăşconiu are motocicletă?
59
nedormitul 03-Aug-2009 12:48
isterie
v-a publicat pătrăşconiu poza pe blog. vă stă bine cu barbă, domnule nistorescu
60
Bleen24 03-Aug-2009 12:57
SS
nedo, ai luat screenshoturi?
61
valeka 03-Aug-2009 13:10
Cenzuraaaaaaaaaaaaaa
Am fost cenzurat. Primul comentariu cu intrebarile indiscrete a fost sters. Nu ma mira.
Asadar:
1. De ce tafna si de ce de doi lei?
2. Cine a dat ordinul pentru mutarea articolului despre Romosan si de ce (si cine mi-a sters comentariul!);
3. Despre Romosanu de care zici ca e "poet şi editor" CNSAS are are atribute: sifonar, turnator, raportor, zdreanta...
4. Ce se mai aude de copiii cu mopedul?
ARU
62
nedormitul 03-Aug-2009 13:14
bleen
ia-le tu, că e mai complicat de la mine. nu vrea opera :P
63
nedormitul 03-Aug-2009 13:19
mihnea măruţă
concediaţi-l afară şi pe mihnea măruţă. şi vi-l mai recomand pe lovin.
64
nedormitul 03-Aug-2009 13:22
ioan t. morar
şi pe morar să îl daţi afară. şi el e în concediu! o merită!
65
nedormitul 03-Aug-2009 13:29
domnule nistorescu, asiguraţi-vă
ca nu cumva, din viteză, să îl concediaţi chiar pe cornel nistorescu.
66
corcoos 03-Aug-2009 13:29
...
OFF TOPIC

Chestia cu dl Patrasconiu e nasoala. Daca ziarul va fi epurat pe baza preferintelor politice, va ajunge nefrecventabil.
67
valeka 03-Aug-2009 13:35
Cenzuraaaaaaaaaaaaaaaaa
Cica: "Din acest moment, în ziarul pe care îl conduc nimeni nu va fi „îngropat“ fără dreptul său elementar la apărare!" Da de unde!

Asta e ca raportarile la planul cincinal: sa auda aia de sus ca da bine la promovare!
68
nedormitul 03-Aug-2009 13:57
ce scria pătrăşconiu acum vreun an
pe blogul personal
“Cornel Nistorescu&”Vezi, Doamne!”
Cindva imi incepeam ziua cu lectura editorialului sau. Ani de-a rindul, ca sa fiu mai exact. Acum il mai citesc din cind in cind in “Editie speciala“(e link la ultimul sau articol!), cotidianul regional patronat de Adrian Mititelu, unde domnul Nistorescu scrie zilnic, de luni pina joi, parca.
Terapeutic, il urmaresc uneori la televizor. As spune ca, il vad mai des la TV decit il citesc. Observatia pe care v-o propun am facut-o mai demult, dar aseara, la Realitatea TV, privind emisiunea moderata de Melania Medeleanu, m-a izbit frecventa cu care e rostita o anumita expresie. Cornel Nistorescu spune tot mai des “VEZI, DOAMNE!”. Formula cu pricina e ticul verbal al lui Ion Cristoiu, mult mai celebru decit analizele politice – pline de locuri comune – ale inventatorului gainii cu trei picioare.
Ceea ce mi s-a parut insa si mai grav la cel pe care acum il consider un fost mare jurnalist e faptul ca, daca reducem la argument / la idee ceea ce spune domnul Nistorescu e identic – inclusiv in obsesie – cu ceea ce spune Ion Cristoiu. Sigur, frazele lui Cornel Nistorescu sint mai luxuriante, dar ideile sale se suprapun, nefericit as zice, peste ideile domnului Cristoiu.
Daca cineva imi spune ca “marile spirite se intilnesc”, dati-mi voie sa zimbesc amar…
PS. Cineva imi semnaleaza un alt text recent scris de Cornel Nistorescu. Il puteti citi aici! Exact ce spuneam si mai sus – domnul Nistorescu e amintirea tot mai indepartata a unui fost mare ziarist.
PS2. Da, sint prea blind cu domnul Nistorescu in ceea ce spun despre domnia sa in aceasta postare. Pentru ca mi-e jena…”
69
Loda 03-Aug-2009 14:41
nedo
Si atunci de ce te mai miri ? cand doi oameni nu se iubesc, se despart, intotdeauna unul din doi baga divortul.Si inca Nistorescu i-a dat preaviz, nu l-a concediat imediat.
P,S.Nu mai cere sa-l dea afara si pe Biju ca asta s-a demisionat.Cum drac sa dai afara pe unul care si-a dat demisia?
70
pegassus 03-Aug-2009 14:52
nistorescu...
Scriu aici, ca nu vad unde in alta parte sa scriu... Dat fiind ca nu am alt instrument de presiune, in acest moment - singura formula de a amenda decizia boardului RC de a oferi Cotidianul lui Cornel Nistorescu este sa anunt ca nu mai cumpar, incepind de azi si pina la inlocuirea sa, nici un produs tiparit al trustului RC. Desi lucrez online 8-10 ore pe zi, obisnuiam sa cumpar cu regularitate (zilnic sau, respectiv, saptaminal) editiile tiparite ale Cotidianului, Business Standard, Academia Catavencu, Money Express - acestea fiind si singurele publicatii romanesti pe care le cumpar. Salut...
71
whiterav 03-Aug-2009 14:56
despre Nistorescu
pe Nistorescu l\'am apreciat in mod deosebit cand era la evz. acum, dupa episoadele cu Nuti - spaima..., articolul respins de la coti. si Patrasconiu, nu stiu ce sa mai cred.

l\'am revazut pe youtube in emisiunea lui Razvan Ionescu. Mi\'a placut ce\'a spus, dar ma intreb -
Oare Becali o fi avut dreptate? A fost Nistorescu totuna cu \"Khaled\" inainte de \'89?
Poate ca ziaristii pe care Nistorescu ii surghiuneste acum ar putea sa stranga ceva informatii despre chestiunea asta.

Am o mare rugaminte la Nistorescu - sa ne spuna si noua, cititorii Cotidianului, ce ganduri are cu ziarul. Cine pleaca - de ce pleaca, si daca poate sa se detaseze de obsesia Traian Basescu.
72
nedormitul 03-Aug-2009 15:22
loda
:))
tocmai de-aia. şi pe măruţă. am zis şi pe măruţă
73
nedormitul 03-Aug-2009 15:23
prea multe comentarii
mai ştergeţi, domne, din ele, că se încarcă greu pagina, vă rog frumos!
74
nedormitul 03-Aug-2009 15:25
pegassus
cumpără, cumpără. mîine o să publice patru pagini cu isteriii, fabulaţii şi înjurături
o să apar şi eu pe-acolo, la isterii.
către domnul nistorescu: nu uitaţi rugămintea mea de mai sus, da? la isterici. mulţumesc frumos
75
nedormitul 03-Aug-2009 15:27
preavizul lui pătrăşconiu
nu ştiu cum stau (sanchi) treburile în redacţie, dar va trebui să-i daţi preaviz de o lună dacă a ocupat o funcţie de conducere.
76
nedormitul 03-Aug-2009 15:28
rubrica meteo
domnule nistorescu, dacă îi daţi afară pe toţi, dumneavoastră o să scrieţi rubrica meteo? cine credeţi că ia campionatul anul ăsta? nu vă faceţi blog?
77
EmilMOLDOVAN 03-Aug-2009 15:31
Adio cotidianule !
Chiar se simtea lipsa unui ziar cretinoido-isteric pe tarabe ?
Nu e destul ca nu pot vedea un comentariu decent pe canalele TV romanesti fara ca vreun isteric gen colectia antena 3 sau trustul "adevarul" sa nu-l inflameze -
chiar nu v-ati putut abtine - cu ce va are la mana strungaru balbait care se crede int'tel'lelec'tual?
Mi-este greata domnilor!
Adio pa!
78
nelloti 03-Aug-2009 15:37
scrisoarea lui dan Andronic catre.....
....Nistorescu , acest abtibild de ferentari , care face casa buna cu porcul de Paunescu(cum s-a numit singur).
Imi pare rau ca nu voi mai citi Cotidianul.Aici puteti citi scrisoarea:
http://arhiva2004.informatia.ro/Print Article62473.phtml
79
Michaela. 03-Aug-2009 16:10
Demiterea d-lui Patrasconiu
indiferent de motivatia d-lui Nistorescu reprezinta o bila neagra pentru Cotidianul; inca nu stim ce l-a determinat pe d-l Nistorescu sa-l demita dar nu stim nici ce va spune d-l Patrasconiu in legatura cu demiterea sa. Daca d-l Nistorescu intentioneaza sa impuna la Cotidianul o anumita orientare politica -mai ales acum in prag de alegeri prezidentiale- sunt convinsa ca d-l Patrasconiu nu va fi singurul jurnalist demis sau care-si va da demisia. Oricum Cotidianul nu mai are acelasi rating care era pe vremea d-lui Turcescu -de exemplu- iar noua directie pe care o da d-l Nistorescu ii va indeparta si pe astia cativa cititori care au (am) mai ramas pe-aici.
D-l Nistorescu pare a fi genul de persoana care poate fi numita intr-o asemenea functie numai in conditii de disperare maxima; sa fie Vantu atat de speriat de Basescu incat isi risca pana si afacerea sau este atat de bun prieten cu Nistorescu incat demisia unor jurnalisti care i-au ridicat ziarul si scaderea ratingului nu au importanta. Sper sa aflam mai multe in zilele care vor urma.
80
radragos 03-Aug-2009 16:48
Haideti sa le aratam!
Dragilor,
Haideti sa le aratam acestor javre de Nistorescu&Vantu ca putem sa le transmitem mesaje ferme.
Eu de astazi, nu voi mai deschide articole de-a lui Nistorescu.
NU MAI CICTI ARTICOLELE LUI. NU LE MAI COMENTATI. Lasati-l in prostia lui si cu lingaii lui. Sa vedeti ca vor fi vreo...2 (cu Romosanu cu tot)
Adio Nistorescu! O sa mai citesc de tine cand o sa fi condamnat pentru accidentul facut! Atat pe strada, cu acei doi tineri, cat si aici, la redactia "Cotidianul"
81
nedormitul 03-Aug-2009 16:57
radragoş
din cele vreo 10 mii de vizualizări de pînă acum, foarte multe sînt f5-uri. numai eu am dat cîteva zeci, să văd ce mesaje s-au mai şters. apoi, postarea unui comentariu în sine presupune două vizualizări. şi iar am comentat de 15-20 de ori. şi nu sînt singurul. nistorescu să nu se împăneze cu vizualizările, asta nu înseamnă că articolul a fost citit de 10000 de ori.
deci putem intra şi comenta aici, nu e nevoie să îl şi citim
82
irinapop 03-Aug-2009 18:21
Bravo comentatorilor anti!
Tie @nedormitule si tie @bleen24 si voua celor care ati scris primele 14 comentarii, care au fost sterse, va multumesc din suflet. Mi-ati inveselit ziua, mi-ati redat speranta, mi-ati luminat sufletul cu comentariile voastre.
@nedo, eu am citit articolul si drept sa-ti spun, alde Farfuridi a rezumat inca de acum 100 de ani ideile autorului "ori să se revizuiască, primesc! dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele... esenţiale... Din această dilemă nu puteţi ieşi". Insa am dat f5-uri fara numar pentru a citi comentariile voastre. Maine, daca Nistorescu n-a mintit si le publica in ziar, necenzurate, promit sa cumpar si eu Cotidianul. Cine stie, poate ca prin publicarea comentariilor necenzurate, chiar or sa creasca si calitatea si vanzarile acestui ziar.
83
Vasile Viorel 03-Aug-2009 18:23
Demisia!!
Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!! Demisia!!
84
aaaenescu 03-Aug-2009 18:51
comunistul hapsan de bani
2visible (02-Aug-2009 20:43)
alo
confratilor? cum va permiteti?
cum de ati reusit sa il dati afara pe Ungureanu si sa-l aduceti pe Nistorescu?! Sunteti un ziar de soi! Cine citeste parerile plictisitoare a acestui scriitor de cuvinte?! Bate Vantu prin redactia voastra.
85
miss_mytcor 03-Aug-2009 18:52
Mart, tu ai sensul cuvintelor ?
Mart (03-Aug-2009 12:14)
Stat politienesc???
Domnilor, intr-un stat politienesc, ar trebui sa vad politistii acolo unde e necesar: pe
Dictatura politieneasca intr-o afacere privata???
Sigur, poate fi , dar prin ce priveste asta Statul?
Fii mai explicit de ce estei atat de infierbantata de vorbesti aiureli ?????
86
miss_mytcor 03-Aug-2009 18:55
Nutzo, vezi-ti de taraba ta !
Periscop (03-Aug-2009 08:49)
D-aia n-are Ursu coada
C-a venit Nistorescu. Nistorescu cel care are voie sa-si spuna parerea despre structurile statului,
Nutzo , vezi-ti de taraba ta de cuie , ace brice si ceainice.
Politica nu-i de tine,Tarabutzo.Lame , rame si chiloti de dame, asta stii , asta vinzi, SexiBuzoianco!
87
DaniEugene 03-Aug-2009 19:22
Si nu va mai uitati la Realitatea TV!!!
radragos (03-Aug-2009 16:48)
Haideti sa le aratam!
Dragilor,
Haideti sa le aratam acestor javre de Nistorescu&Vantu ca putem sa le transmitem mesaje
La emisiunile cu Gusa, Sandru, Chireac, Ciuvica sau Nistorescu!!!
88
miss_mytcor 03-Aug-2009 19:41
Nutziko, de ce nu te duci si tu la RTV?
sa te zborsesti la Nistorescu?
89
pegassus 03-Aug-2009 20:44
@ nedormitul
corect, deja vad ca se lauda noul director ca azi (luni) a disparut tot tirajul de pe tarabe la prima ora a diminetii*... mai luam ziarul si miine - si gata, se poate raporta relansarea Cotidianului pe seama injuraturilor la adresa lui Nistorescu... de fapt, poate acesta n-are nici o vina si toata operatiunea e o schema gindita de mai noua sefa de pr a trustului :) Ilinca, te iubim, esti tare...:)

* si totusi, eu am luat ziarul la ora 13, de la un chiosc la care, de regula, exemplarele din Cotidianul se termina maxim pe la 11... si lui Ceausescu i se raportau chestii din astea \'din teren\' - si poate mai tineti minte...:>
90
Ullos 04-Aug-2009 12:10
Domnule Vigh,
Eu ca etnic maghiar va intreb , asta este ceea ce ati invatat in copilarie la Biserica ?
''Nu pot înghiţi fundamentalismul religios...poţi urî aprig în numele iubirii aproapelui, după cum poţi urî în numele egalităţii sociale. Amândouă sunt toxice.''
Cum poate un crestin gandeste in felul acesta?
Eu cred ca Dvs. ateist .
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
EDITORIALISTI