Home » Home » Top News » Sondajele se bat cap în cap în meciul Oprescu-Blaga

Sondajele se bat cap în cap în meciul Oprescu-Blaga

26 Mai 2008 Dan Duca | 48 comentarii | 6232 vizualizari
Rating:
7 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Chiar dacă ordinea este aceeaşi, diferenţa dintre primii doi clasaţi în cursa pentru Primăria Capitalei depăşeşte cu mult marja de eroare în cazul unor sondaje de opinie aruncate recent pe piaţă.
 
Cu doar patru zile înainte de terminarea campaniei electorale, sondajele invadează presa. Nu mai puţin de cinci cercetări sociologice făcute cam în aceeaşi perioadă au fost aruncate pe piaţă în ultimele 48 de ore, toate axate pe Bucureşti şi toate îl dau ca favorit al primului tur pe independentul Sorin Oprescu.

Şocantă pare a fi însă diferenţa dintre procentele care-l despart pe acesta de principalul său contracandidat, pedelistul Vasile Blaga. Unele sondaje îl dau pe Oprescu cu până la 14 procente în faţa lui Blaga, în timp ce în altele distanţa ar fi de numai 3%. Probleme sunt şi cu ordinea celui de-al treilea şi a celui de-al patrulea clasat în cursă, trei contracandidaţi: Ludovic Orban (PNL), Cristian Diaconescu (PSD) şi Cozmin Guşă (PIN) făcând schimb de poziţii, în funcţie de sondaj.

O cercetare a Institutului de Politici Publice (IPP), realizată în perioada 19-24 mai, arată cea mai mare diferenţă dintre Sorin Oprescu şi Vasile Blaga: 14 procente. Senatorul independent este creditat cu 40,4% din voturile bucureştenilor care s-ar prezenta la urne, în timp Vasile Blaga este creditat cu doar 26 de procente.

Potrivit IPP, liberalul Ludovic Orban se află pe locul trei, cu 10,1%, în timp ce candidatul PIN, Cozmin Guşă, l-ar fi depăşit pe concurentul PSD, Cristian Diaconescu. Guşă ar obţine 9,5% din sufragii, în timp ce Diaconescu ar câştiga doar 7,6% din voturi. Studiul IPP a fost realizat pe un eşantion de 1.202 persoane şi are o marjă de eroare de +/- 2,8%.

La polul opus sondajului IPP se află o cercetare INSOMAR, comandată de Realitatea TV, care îl dă pe democrat-liberalul Vasile Blaga la o distanţă de doar 3 procente în urma lui Oprescu.

Potrivit acestui studiu, Sorin Oprescu este creditat cu 32%, în timp ce Blaga s-ar afla la 29%. Liberalul Orban ar fi tot al treilea cu 13%, urmat de Diaconescu (PSD) cu 10% şi de Guşă cu opt procente. Sondajul INSOMAR a fost realizat în perioada 23-25 mai pe un eşantion de 4.460 de persoane cu o marjă de eroare de +/- 1,5% la un nivel de încredere de 95%.

Alte trei sondaje: CURS, CSOP şi CCSB apărute duminică marchează şi ele valori contradictorii ale distanţei care-l separă pe Oprescu de Vasile Blaga. Primele două studii au însă culoare politică, fiind comandate de cei doi protagonişti.
Studiul CURS, realizat la solicitarea lui Sorin Oprescu, în perioada 15-18 mai 2008, pe un eşantion de 729 de votanţi, îl creditează pe acesta la o distanţă de nouă procente faţă de Blaga.

Oprescu ar obţine 36% din voturi în primul tur, în timp ce democrat-liberalul nu ar scoate mai mult de 27%. Sondajul CURS este singurul în care candidatul PSD, Cristian Diaconescu, ocupă poziţia a treia, cu 14%, urmat de Ludovic Orban, cu 12 procente, Cozmin Guşă (PIN) fiind al cincilea, cu 5%.

Cercetarea CURS a măsurat şi intenţia de vot a bucureştenilor într-un tur doi în care s-ar întâlni Oprescu şi Blaga. Potrivit sondajului, fostul senator PSD ar câştiga primăria cu 54%. Marja de eroare a cercetării CURS este de +/- 3,6%

În schimb, în sondajul CSOP comandat de PD-L, Sorin Oprescu îl conduce pe Vasile Blaga cu doar patru procente, adică 34% la 30%. În timp ce Oprescu strange 34%, Blaga îşi atinge cu 30% maximul. Pe locurile următoare se situează Ludovic Orban - 19%, şi el cu un maxim, şi Cristian Diaconescu, cu 14%. Studiul CSOP a fost publicat în ziarul „Adevărul“ de ieri, fără a fi prezentate eşantionul şi marja de eroare, doar perioada în care a fost realizat: 14-21 mai.

Un ultim sondaj CCSB apărut în presă oferă aceeaşi diferenţă de 9% între Oprescu şi Blaga şi aceleaşi procente în dreptul celor doi, 36%, respectiv 27%. Orban ar obţine 13%, Diaconescu - 11%, Guşă - 7%. Studiul a fost realizat în perioada 15-20 mai pe un eşantion de 3.122 de persoane, prin interviuri telefonice, dar rezultatele sunt calculate pe un eşantion de 1.700 de persoane care au declarat că ar merge sigur la vot. Marja de eroare este de +/- 2,6% pentru întreaga populaţie.

PD-L mizează pe trend 

Deşi ultimele sondaje de opinie îl dau drept favorit la câştigarea alegerilor pentru Primăria Capitalei pe independentul Sorin Oprescu, candidatul PD-L, Vasile Blaga, susţine că se află pe un trend ascendent în opţiunile bucureştenilor. „Sondajul real va fi cel de după ieşirea de la urne. Trendurile ne sunt favorabile“, a declarat Blaga pentru NewsIn.

Pentru a-şi susţine ipoteza, candidatul PD-L a apelat la istorie: „Acum 12 ani era un candidat a cărui încredere în rândul bucureştenilor şi la nivelul ţării era incomparabil mai mare decât cea a domnului Oprescu în prezent - domnul Ilie Năstase -, care însă a pierdut în turul doi“. Declaraţiile lui Blaga au fost făcute ieri, în Parcul Alexandru Ioan Cuza din sectorul 3, unde acesta şi-a prezentat soluţiile pentru Capitală plimbându-se pe o hartă uriaşă denumită „Harta soluţiilor lui Blaga“. (R.B.)
 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

48 comentarii

 
1
nicovista 26-Mai-2008 19:53
Cine mai crede in aceste sondaje ?
Cu siguranta multi bucuresteni cand aud de sondaj aud de ceva fals , comandat si platit ! Poate cei naivi vor crede aceste sondaje , de fapt lucrurile stau altfel si vom vedea pe 1 iunie , eu sincer votez cu Diaconescu !
2
prapadie 26-Mai-2008 19:58
sondajele cheia manipularii
din cauza sondajelor si a emisiunilor tv unde toti s-au obisnuit sa vina si sa rida strimb nu mai vine lumea la vot. povara asta ar trebui sa apese greu asupra multora. dar deocamdata le merge si se bucura ca asa isi pot baga buletinele de vot pe care sunt trecute persoane decedate sau plecate din tara, sau in alte cazuri studenti de prin camine care pentru 100 de voturi primesc ceva bani si ultimii dar la fel de importanti sunt muncitorii de la asfaltarile si bordurile pd-ului(in numar mare de altfel) care au primit vize de flotant tocmai pentru a veni la vot. si credeti-ma ca vor fi foarte constiinciosi. au sefii lor grija sa se prezinte la vot. cam asa va iesi pentru 5-6 luni oprescu(ca dupa aia o sa vrea in parlament sau la cotroceni. doar a mai plecat odata), sau asa va iesi bleaga sau plaga(mai zic unii intelepti) care are sprijinul partidului cu toate firmele clienterale ce au cistigat contracte de la primaria capitalei.
3
Giovanni_Drogo 26-Mai-2008 20:08
ati gresit cifrele la orban
vedeti ca ati scris gresit cifrele din dreptul lui orban, in graficul cu candidatii. ati pus 29, 26, 27 etc in loc, de 19, 16, 17 etc.
4
Giovanni_Drogo 26-Mai-2008 20:09
acum m-am prostit si eu
nu, de fapt le-ati gresit cu totul. ati pus aceleasi cifre ca si la blaga.
5
MarianDaniel 26-Mai-2008 21:05
Toate sunt facaturi!
INSOMAR isi va pierde toata credibilitatea dupa turul intai si acum nu face altceva decat sa incerce disperat sa mai dreaga cate ceva, caci scorurile vor fi total diferite de porcariile aruncate pe piata de acesti securisti de la INSOMAR!
Am citit in EVZ ca Oprescu este cu duiosie bun prieten cu Vantu, ceea ce nu m-a mirat deloc, stiind ca fostul puscarias e prieten cu toate scursorile Romaniei.
INSOMAR ne arata ca PD-L are doar 36% la consilieri, iar PSD are 27%, ceea ce o facatura ordinara, caci numai acum 4 luni, la europarlamentare PSD a obtinut doar 15% in Bucuresti. In toate celelalte sondaje, PD-L este peste 40%. Blaga va lua din primul tur!
6
MarianDaniel 26-Mai-2008 21:28
CTP e total pe dinafara!
Am auzit si tampenia asta de la CTP ca jocurile in Bucuresti vor fi facute de PSD!? Si ca cele 10% procente ale lui Diaconescu se vor duce automat la Oprescu! Da, CTP, dar esti un bou daca tu chiar crezi ca Oprescu a avut vreodata peste 30% in Bucuresti! Totul este o facatura marca PSD de care CTP nu este strain!
7
evanescentul 26-Mai-2008 22:10
Vamesul corupt si umflat cu pompa ...
de domnul Goe incepe sa se dezumfle. Nu ca n-ar fi capabil de inca o "Borduriada" si de inca o "Asfaltiada" care sa ne toace banii. Nu ca n-ar fi capabil sa ne fraiereasca, poate cu mai multa arta decat Videanu, bucuresteanul a ajuns la concluzia ca "miniguvernarea" Videanu trebuie amendata si trebuie aflat in buzunarele cui s-au scurs 3 mld. de euro prin alocati "Borduriadei" si "Asfaltiadei"! In plus, omul cu prieteni atat de "ghenerosi", care i-au imprumutat sute de mii de euro ca si cand i-ar fi imprumutat un pol, va trebui sa plateasca si el cu cariera lui politica "lacomia" si "parvenitismul" marmoreicului. C-asa-i in tenis! Hahahahahaha!!!!
8
ellena 26-Mai-2008 22:14
L-as fi votat pe Orban
care, cum scria Dl. Vianu in RL, are chiar un program bun, dar imi e pur si simplu scirba sa nu ne trezim cu derbedeul Oprescu pi cap.
9
evanescentul 26-Mai-2008 22:24
Si inca ceva ....
I-am vazut azi pe candidatii pentru sectorul 5, iar Bodu mi s-a parut pafarist rau de tot. "Sunt finantist, sunt finantist" zbiera dobitocul cat il tineau bojogii. Cat de dobitoc sa fii sa te dai si acum mare finantist, dupa ce a vazut toata lumea ca esti incapabil sa calculezi un TVA. La vremea respectiva cand i s-a cerut sa calculeze TVA-ul parea un fel de Vanghele incercand ca conjuge verbul "a fi"! Hahahahahaha!!!
10
andrei777 26-Mai-2008 22:27
vrajeala
Cine mai crede aceste sondajele domnilor ..oricum domnul oprescu a dat bani degeaba la realitatea tv pentru ca au aparut si alte alte sondaje care arata scaderea acestuia in procente...
11
andrei777 26-Mai-2008 22:30
psd
Nu se ajunge la aceasta situatie daca psd ul era unit ...in acste alegeri ..Domnul oprescu nu v a iesi ...aacesta nu a reusit altceva decat sa i puna bete n roate lui diaconescu ...oricum amandoi trebuiesc felicitati ca nu au participat la circul mediatic de pe realitatea
12
Agnus Dei 26-Mai-2008 22:42
Bucurestiul sfasiat de securisti
Avem de ales intre un fiu de general de securitate, Oprescu, si un securist, Blaga!
13
ellena 26-Mai-2008 22:58
Agnus Dei
Domnule, Blaga nu are mutra de securist. Nu imi place, nu as vrea sa credeti, dar stiu ce-nseamna securist. Omul nu e.
14
marian2008 26-Mai-2008 23:03
sondaje
Sondajele Insomar sunt unele mincinoase si imi inspira absolut 0 incredere. Primele erau pe departe lipsite de adevar asa ca s-au gandit ei sa le remedieze pe cele noi dar si astea "bat la ochi". Nu inteleg cum pot exista diferentele mari de procente intre sondajele efectuate de surse diferite. Asta nu denota decat faptul ca sondajele au fost, sunt si vor ramane mereu o metoda de manipulare a populatiei cu un scop bine-definit : Dezinformarea publica.
15
marian2008 26-Mai-2008 23:10
Blaga
Si inca ceva. Campania lui Blaga este pe departe cea mai penibila dintre toate. Cum apare el cu harta in mana pe care pune degetul si zice : aici bucurestenii se vor bucura de un pasaj , aici de parcari, aici de spatii de joaca pentru copii. Cine crede in mizeriile astea cand stim prea bine ca toti fug de munca si decat sa construiasca asa ceva mai bine PUN BORDURI prin capitala. A apelat bine la istorie pentru ca asta va ramane domnul Blaga, o istorie.
16
Agnus Dei 26-Mai-2008 23:20
Draga ellena
Directorul comunist al unei intreprinderi care exporta in URSS crezi ca e un biet revolutionar amarat?
17
Marian2006 26-Mai-2008 23:28
de unde are Blaga atitia bani pt afisaj?
E plin Bucurestiul de Blaga si figura lui simpatica pe stalpi, metrou, peste tot. Cred ca arunca cu milioanele de euroi fara nicio jena, ca doar are de unde. Nu-l voi vota pentru acest lucru, nu merita sa fie primar.
Pe de alta parte si Oprescu e de un penibil rar...
18
TEO_dor 27-Mai-2008 00:05
Aici se vede clar...
nicovista (26-Mai-2008 19:53)
Cine mai crede in aceste sondaje ?
Cu siguranta multi bucuresteni cand aud de sondaj aud de ceva fals , comandat
Acum putem vedea clar pe cei care comanda si aranjeaza sondajle. Acestia sunt: Oprescu si Blaga. Dovada:diferenta de procente dintre cei doi in diferite sondaje depaseste cu mult orice marja de eroare. Deci unele sondaje sunt comandate de Oprescu iar altele de Blaga. Asta se numeste manipulare si este o ilegalitate...deci imaginati-va ce rol va detine ilegalitatea in oricare din posibilul mandat al celor doi...
19
viq 27-Mai-2008 00:11
E bine ca-s multe !!!
Printre "facaturi" se mai strecoara si ceva mai aproape de adevar.

Dupa ce ma joc putin cu matematica de la aritmetica, bag sama ca cele mai credibile surse par CSOP si CURS (de altfel au aprecieri identice), cea mai putin credibila sursa e IPPu' iar intre pretini cred ca e o diferenta de vre-o 7 procente.



20
Sonia X 27-Mai-2008 00:14
Scoateti poza..
..ca sunteti penibili. Nu vedeti ce procente i-ati pus lui Orban? Identice cu ale lui Blaga. Nici de asta nu sunteti in stare.
21
andrei777 27-Mai-2008 00:23
gusa pe 3?
domnul cosmin gusa pe locul 3 intr un din sondaje in locul lui diaconescu…?asta e buna ,,,Eu nu stiu de ce ar toca banii cineva intr o campanie electorala cand stie ca nu are nici o sansa…Are un partid care incape intr un microbuz ,,,,,Comic este ca domnul gusa doreste sa para ceva de genul un tanar printre tineri ,un fel de lider a lor..insa esueaza lamentabil,,,nici 3% nu veti lua domnule gusa ..dumneavoastra si doctorul sunteti cei mai corupti
22
viq 27-Mai-2008 00:41
Dragule, poza e pentru penelushi,
andrei777 (27-Mai-2008 00:23)
gusa pe 3?
domnul cosmin gusa pe locul 3 intr un din sondaje in locul lui diaconescu…?asta
Asa pot sa schimbe poza lu' Orban cu-a lu' Blaga si....s-au scos :) :) :)
23
viq 27-Mai-2008 00:43
Oooops,
Am postat aiurea.
#22 e pentru Sonia X, #20.

Scuze, Andrei.
24
Sonia X 27-Mai-2008 00:53
pt viq
Vor schimba pozele in functie de ce se intampla la urne...Ce le-o fi Orban, ce le-o fi Blaga. Important e ca nu-i cheama OPRESCU!
25
andrei777 27-Mai-2008 03:47
parere
Acestea sunt rezultatele sondajului iliescu nu cele reale...Din cauza personajelor cu iz de incultura prezente in psd de tip vanghelie partidul are de suferit si implicit domnul diaconescu.Incredibil ce ce procent are ,,Tot timpul a fost pentru fractiunea iliescu o solutie de rezerva,,REZERVA LUI OPRESCU si apoi a LUI vanGhelie....Diaconescu ,ca si potential,nu este nicidecum o solutie de rezerva ,ci omul caruia trebuia sa i se faca lobby inca de la inceput ,,,,DIn cauza acestui razboi intern s ar putea sa asistam la pierderea alegerilor la capitala si la falimentul politic al acestui partid si al politicianului Diaconescu ,care daca ar castiga capitala ar fi fost noul candidat la presedentie ....
26
Codrut68 27-Mai-2008 03:59
despre diaconescu
nicovista (26-Mai-2008 19:53)
Cine mai crede in aceste sondaje ?
Cu siguranta multi bucuresteni cand aud de sondaj aud de ceva fals , comandat
l-am vazut si eu pe diaconescu si pare cel mai decent candidat. nu s-a implicat in scandaluri murdare are niste programe ok si chiar cred ca merita sa castige...
27
Prunaru 27-Mai-2008 05:25
Cei din urma vor fi cei dintai
Sondajele nu ne spun nimic acum, sunt doar un mijloc de manipulare a electoratului. In ziua alegerilor clasamentul va fi rasturnat. Diaconescu va fi invingator, am incredere in el si in ideile sale.
28
Kabul din Afg 27-Mai-2008 07:57
Cine poate crede
ca bucurestenii s-au indragostit peste noapte de PSD? Crede cineva ca bucurestenii il percep pe Oprescu ca pe un independent sadea? Sa fim seriosi! Va castiga dreapta in mod sigur, adica dl Blaga.
29
Muresan07 27-Mai-2008 08:07
PD-L partid de dreapta? :)
De unde ati scos-o ca PD-L e partid de dreapta? Pentru ca asa s-a autoproclamat?

Pai poate vreau sa ma proclam si eu papa, daca merge asa :)
30
Micheline 27-Mai-2008 08:40
-
Indiferent de substratul acestor sondaje, este cert faptul ca Oprescu se situeaza inaintea lui Blaga, ceea ce este ingrijorator pentru viitorul capitalei. Oricare dintre ceilalti candidati la primaria Bucurestiului, este mai putin golan si periculos decat Oprescu. Tragedia cea mare este ca Blaga -sau chiar altul, nu va castiga din primul tur, iar in turul II -cand confruntarea va fi intre Blaga si Oprescu, toti ceilalti se vor alia impotriva lui Blaga -deoarece este candidatul PD-L-lui respectiv al presedintelui Basescu. Daca bucurestenii nu-i vor da votul lui Blaga din primul tur, in patru ani cu Oprescu primar, Bucurestiul va pierde orice iz de capitala europeana -chiar si de est-europeana.
31
hendrix 27-Mai-2008 09:58
Oprescu este deja noul PG!
Indiferent de sondajele aparute, un lucru este clar: Oprescu castiga primul tur cu 35%! Sondajele aparute ieri ilo creditau cu 32% si 40%, cu mentiunea ca 32% are in sondajul Insomar, comandat de IrealitateaTV, care face din trustul de presa aservit lui ba-secu. Daca pana si presa portocalie ii acorda 32% este evident ca Oprescu nu poate lua mai putin de 35%.
In privinta locului 2 se pare ca bleaga, vamesul mafiot din anii ‘90, militianul cu mecla de securist ajuns in dizgratie, propus de gasca de mafioti a Partidului Derahat, va ajunge in finala. Se invarte in intervalul 24-29%, cel mai bine fiind vazut in sondajul comandat si platit de IrealitateaTV, normal!, unde ar avea 29%. Pacat ca un astfel de specimen mafiot, cu o avere de neam prost, specifica ticalosilor din Partidul Derahat are atata bobor de partea lui. Tinand cont de imensele sume aruncate joc in campania electorala, de o nesimtire crasa, care dovedesc cat de AGRESIVI SUNT STOLOBOCII, CAT AU FURAT SI CAT MAI VOR SA FURE, de popularitatea lui ba-secu printre manelistii din cartierele marginase, pare cumva de inteles.
In privinta turului doi lucrurile sunt extrem de clare, OPRESCU CASTIGA! Cei care isi fac iluzii ca electoratul care i-a ales in primul tur pe Orban, Pavelescu, Gusa, diaconescu sau stefanescu SE INSEALA! Eu, ca simpatizant liberal, imi doresc sa iasa oricine DAR NU BLEAGA! Liberalii vor plati acum o polita nemernicului ba-secu, care a dorit si mai doreste inca distrugerea PNL. Pesedistii de buna credinta, care lau votat in primul tur pe diaconescu, n-au cum sa-l voteze pe bleaga, mafiotul Partidului derahat.
32
hendrix 27-Mai-2008 09:59
continuare
In concluzie, esecul Partidului Derahat va fi un moment hotarator pentru stolobocii securistului de la Anvers, inceputul sfarsitului! Consecinte ale pierderii primariei:
1. afacerile facute de mafiotii din jurul lui ba-secu NU SE VOR FACE;
2. noul primar va scormoni prin hartiile primariei, lucru care va duce inerent la descoperirea MAFIOTILOR din Partidul Derahat si trimiterea lor in JUSTITIE;
3. in plan politic, curba descendenta a Partidului Derahat se va accentua, ca dealtfel si procentele lui ba-secu, de scadalurile caruia lumea s-a saturat. Lumea vrea fapte si nu vorbe, adica scadaluri nesfarsite, menite doar sa aduca procente marlanului national si Partidului Derahat;
4. in psd gruparea tradatoare basesciana geoana-vanghelie VA FI DECAPITATA curand, ei vor plati pentru refuzul de a-l nominaliza pe Oprescu, doar pentru faptul ca doreau un blat cu ba-secu, din care sa iasa invingator bleaga;
5. viitoarea alianta Partidul Derahat -psd NU VA MAI FI POSIBILA! Nu cred ca un om rational poate lua in calcul o aliere a psd condus de gruparea ilici-nastase cu ba-secu! Acest punct 5 era de fapt si punctul strategic RATAT DE BA-SECU! In concluzie, era ba-secu SE VA TERMINA la anul, cand ba-secu va ajunge ce a fost si inainte, un simplu INCULPAT!!!
33
matache 27-Mai-2008 10:31
@ellena
ellena (26-Mai-2008 22:58)
Agnus Dei
Domnule, Blaga nu are mutra de securist. Nu imi place, nu as vrea sa
da de unde stii cum arata un securist adevarat, din interior?
34
Monique-Françoise 27-Mai-2008 10:35
Dacă cineva îmi spunea în decembrie '89
că securitatea lui Ceauşescu va avea viaţă veşnică în românica, sigur l-aş fi considerat nebun !
Dar iată că securiştii nu numai că au supravieţuit exact ca nişte monştri preistorici, ci continuă aceeaşi muncă de manipulare şi dezinformare, dar sub alt COMANDAT SUPREM : BĂ-SECU !
Toate sondajele acestea sunt scoase parcă dintr-un manual de uz intern al securităţii, un manual al intoxicării opiniei publice, pe care eu nu l-am văzut niciodată, dar pe care, din păcate, L-AM TRĂIT, precum un reality show TRAGIC !
Bă-secu şi Partidul Derahat atacă în trombă precum nişte hiene hămesite şi singurul lucru care-i poate opri este să nu-i votăm, să le demonstrăm că agresivitatea cu care ne tratează poate fi stopată şi prin dispreţ !



35
lory222 27-Mai-2008 11:10
sondaje mincinoase
nici un sondaj nu este adevarat...am avut ocazia sa vad cum sunt facute sondajele in general si sincer mi-a lasat un gust amar...nu sta nimeni sa raspunda la ele asa ca rezultatele sunt inventate sau puse la nimereala...credeti ca meritam asa ceva? de ce oprescu, blaga, orban nu pot fi corecti? sa ia exemplu de la DIACONESCU care castiga bucurestiul prin fapte si nu prin sondaje mincinoase...
36
lory222 27-Mai-2008 11:13
falsitate
nicovista (26-Mai-2008 19:53)
Cine mai crede in aceste sondaje ?
Cu siguranta multi bucuresteni cand aud de sondaj aud de ceva fals , comandat
exact...sondajele sunt falsificate..cine da mai mult iese pe primul loc...respect pentru Diaconescu...care iese si vorbeste cu lumea si care nu se teme de nimic pentru ca stie ca tot ce face este corect..
37
ganga 27-Mai-2008 11:21
????
in sfarsit un articol clar,care atesta implicarea directa a lui Oprescu in sondaje.sincer,ma asteptam sa se petreaca asa ceva...nu ma mira deloc!oricum cartile nu au fost inca aruncate...adevarul o sa-l aflam maine.singurul lucru clar este ca in sfarsit bucurestenii s-au convins ce fel de om este Oprescu...in ce lucruri dubioase este implicat si de ce este in stare!eu nu mai am incredere in sondaje,voi???
38
mihaela_d 27-Mai-2008 11:29
iti da de gandit!!!!
ar trebui sa fim mai receptivi! sondajele acestea nu trebuiesc luate in considerare.dupa ce ni s-a demonstrat ca sunt falsificate este greu sa te poti baza pe ele.eu dupa tot ce s-a petrecut am din ce in ce mai multa incredere in candidatul Cristian Diaconescu care nu este implicat in nici o treaba murdara!
39
TEO_dor 27-Mai-2008 12:27
Ca la teatru
Rasturnari de situatie, lovituri neasteptate, roluri bine interpretate, marionete, un adevarat spectacol de teatru. In rolurile principale: Oprescu si Blaga, doi actori de prima mana, isi stiu bine replicile, ajutati din cand in cand de "sufleori".Ramane de vazut daca finalul e comic sau tragic...pentru noi nu poate fi decat tragic cu pricare din cei doi ca actor principal al capitalei...
40
robert66 27-Mai-2008 12:39
oprescu va castiga detasat alegerile
Sorin Oprescu este favorit in toate sondajele realizate pana acum,bucurestenii il vor in continuare la primaria capitalei,pentru ca este singurul care poate aduce capitala la un nivel mai inalt.Chiar daca blaga a mai urcat si el in sondaje(cu ajutorul lui basescu),nu va putea tine pasul niciodata cu Oprescu.II urez succes in continuare domnului Oprescu.
41
ganga 27-Mai-2008 13:11
Teatru clasic romanesc
Oprescu isi joaca bine rolul. Sondajele sunt platite, drama se deruleaza. Nu va castiga, degeaba are procente multe. Se bazeaza doar pe cei milosi.
42
Monique-Françoise 27-Mai-2008 13:15
păi eu când îl văd pe bleaga lu'Bă-secu,
ganga (27-Mai-2008 13:11)
Teatru clasic romanesc
Oprescu isi joaca bine rolul. Sondajele sunt platite, drama se deruleaza. Nu va castiga,
îmi vine să-i dau un bănuţ ! Mai mare milă decât asta există oare ?!
Oricum nu l-aş vota nici dacă ar candida singur !
43
smarty 27-Mai-2008 13:40
monico ,Base e cosmarul tau!
Monique-Françoise (27-Mai-2008 13:15)
păi eu când îl văd pe bleaga lu'Bă-secu,
îmi vine să-i dau un bănuţ ! Mai mare milă decât asta există oare
Oricum nu l-aş vota nici dacă ar candida singur !

Oricum nu doreste nimeni sa-ti cunoasca parerea!tu ai treaba ta..stii tu care!Basescu--->frunte--->buric
44
MITUL 27-Mai-2008 13:50
Meciul inca se mai joaca
Zarurile nu s-au aruncat.Oprescu mizeaza in continuare pe simpatia bucurestenilor si pe sondajele astea trucate, care ii mentin moralul ridicat, dar nu intotdeauna favoritul castiga, poate doar in filme si in fanteziile doctorului.
Viata bate filmul!
45
doina67 27-Mai-2008 14:06
poate
nicovista (26-Mai-2008 19:53)
Cine mai crede in aceste sondaje ?
Cu siguranta multi bucuresteni cand aud de sondaj aud de ceva fals , comandat
ca trebuia sa ne scutesti!
mai bine stai acasa si culca-te!
46
Larissa 27-Mai-2008 16:09
yoga in politica
hai sa luam o gura de apa...sa tragem putin aer in piept..si sa ne revenim la realitate. Iubitii mei concetateni,sondajele sunt manarite. Oprescu si Blaga nu au cum sa fie votati de public atata timp cat se stiu faptele lor "eroice". O sa se vada in final cine va fi ales primar. Si nu vor fi niciunul din acestia doi.
47
andrei15 28-Mai-2008 11:44
Sondaje=nul
Se bat in cap deoarece amandoi au cumparat sondajele nu mai ca unu l-a cumparat de la Carrefour si unu de la Metro .....si au alti producatori....se aude peste tot in presa cum ca ar fi cumparate...oare de ce?oricum adevarul va iesii la iveala Duminica...
48
george2008 28-Mai-2008 12:05
manipulare ...
andrei15 (28-Mai-2008 11:44)
Sondaje=nul
Se bat in cap deoarece amandoi au cumparat sondajele nu mai ca unu l-a
Iti spun eu de ce au cumparat sondajele .. manipulare, manipulare si iar manipulare. Ei cred ca daca lumea ii vede pe primele locuri, chiar o sa-i voteze duminica. Cum oare ii putem lasa sa conduca o capitala europeana daca ei ne mint prin toate mijloacele posible doar doar de ar ajunge in turul 2.
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
TOP NEWS