Home » Politic » Presedintie » Sfaturile lui Băsescu pentru poliţişti: Ciuruiţi-i! (Video)

Sfaturile lui Băsescu pentru poliţişti: Ciuruiţi-i! (Video)

25 Sep 2009 Cristian Oprea | 22 comentarii | 2283 vizualizari
Rating:
12 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Preşedintele României, Traian Băsescu, atrage atenţia că poliţiştii ar trebui să pună mai repede mâna pe armă împotriva infractorilor.
 
Politisti
Şeful statului român a declarat vineri, cu ocazia ceremoniei depunerii jurământului de către o nouă promoţie a Academiei de Poliţie “Alexandru Ioan Cuza”, că poliţiştii trebuie “să pună mai repede mâna pe arme”, scrie NewsIn. Preşedintele României a lansat această recomandare când a fost întrebat de jurnalişti ce părere are despre Poliţie, informează NewsIn.

La rândul său, ministrul Internelor, Dan Nica, a precizat că acesta a fost şi mesajul lui la începutul mandatului, numai că, în momentul de faţă, există o problemă de procedură, astfel că poliţiştii ezită uneori să scoată pistolul.

Nica a spus că poliţistul care trage după un infractor este băgat ulterior în cercetare, procedură care de multe ori se încheie şi după şase luni. În acest timp, poliţistul este pus la dispoziţia unităţii din care face parte şi pierde la salariu.

Nica a declarat că metodologia ar trebui modificată şi va propune acest lucru, astfel încât cercetarea să fie de cel mult 30 de zile.

Participarea lui Traian Băsescu la ceremonia de la Academia de Poliţie a fost anunţată de Administraţia Prezidenţială cu doar cinci minute înainte ca şeful statului să ajungă acolo. Anterior, în mod neobişnuit, Administraţia Prezidenţială anunţa oficial că în programul preşedintelui României nu este prevăzută vreo activitate publică.
 


Sursa - REALITATEA.NET

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

22 comentarii

 
1
lorenzo_gl 25-Sep-2009 13:17
Nica-cat dureaza?
Citez "Nica a declarat că metodologia ar trebui modificată şi va propune acest lucru, astfel încât cercetarea să fie de cel mult 30 de zile."

Cat dureaza sa elaboreze aceste norme?
De 7-8 luni de cand sta in fruntea acestui minister nu a reusit sa faca nimic vizibil.
Aceste norme ar trebui sa fie gata in max 7 zile si apoi sa fie adoptate iar intr-un termen cat mai scurt.
2
ctatar 25-Sep-2009 13:30
corect
Eu sunt de acord, mai ales daca e vorba de pensionari, ca masura in pachetul anticriza. Pe urma sa se treaca la bugetari. Parerea mea.
3
Frodo 25-Sep-2009 13:36
penibil
Era de asteptat ca o astfel de masura sa scape din mintea presedintelui. Traian Basescu pregateste o remaniere guvernamentala. O va sacrifica pe Udrea pentru a impresiona opinia publica. Toate sunt fumigene electorale! Ma astept la ce-i mai rau de la acest om. Un uciga-l toaca modern.
4
Polar 25-Sep-2009 13:54
"un fleac, m-au ciuruit!"
Aceasta replica s-ar putea sa apara pe buzele tuturor. Vrem sa se intample asta? Domnul presedinte isi taie singur craca de sub el. Inca o masura ca asta si isi va da singur \"sah-mat\". Zero toleranta pentru acest presedinte extremist.
5
axe 25-Sep-2009 13:55
mesaje subliminale
Sub intentia de a combate infractionalitatea si jafurile, Basescu transmite ideea subliminala de instaurare a dictaturii!
6
Cata 25-Sep-2009 14:13
trebuie modificata legislatia
si interzise armele de foc. tremen de predare 72 de ore. cine este prins cu arme dupa acest termen, judecat de urgenta si inchisoare pe viata!
7
buha 25-Sep-2009 14:16
cresterea numarului de jafuri
Ziaristul Oprea se astepta la o declaratie de genul, politistii nu trebuie sa se apere.
Azi Basescu are basca si nu e bine, ieri nu era bina pentru ca nu avea basca
8
Cristian Oprea 25-Sep-2009 16:13
Dialoguri
@ axe: Oare ?

@ buha: Cum le stiti dumneavoastra pe toate, mai rar ! Politistii trebuie - in egala masura - sa apere (adica sa NE apere si desigur sa SE apere) in baza legii, si nu in afara ei. Daca stiu bine legea si daca actioneaza corect - in baza acesteia, adica daca se pregatesc temeinic - nu au de ce sa se teama cand dau cu subsemnatul la procuratura.

E firesc ca procuratura sa ancheteze pe oricine, inclusiv un om al legii, atunci cand este - totusi - omorat un om. Chiar daca acel om a furat sau chiar a omorat un alt om.

Sper sa intelegeti ca ACEASTA inseamna Justitie si nu altceva.

Da, cand un politist este atacat intr-un mod disproporitonat fata de o simpla riposta, atunci trebuie sa se apere cu pistolul in mana. Dar nu pentru orice prostovanie sa scoata flinta, ca atunci nu mai e aplicarea legii ci, cred ca sunteti de acord cu mine, incalcarea ei.
In rest despere basca intre a avea si nu avea, va las placea sa va jucati cum doriti Succes !
9
ipse 25-Sep-2009 18:04
nenea Iancu
amice, esti timpit! una a zis basescu si alta zici tu in titlu!
10
Periscop 25-Sep-2009 20:01
Ba Opreo, tu chiar ca esti penibil
De un timp te-am lasai in pace, dar la asemenea titluri si manipulari nu rezist. Astea sunt alea, si mai si ,pe care le promiteai ieri? Voi sunteti total rupti de realitate, mai baieti. Politia asa proasta cum e ea e singura garantie, cat de cat a sigurantei cetateanului. Ia intrebati romanii de pe strada (dupa ce tot voi ati aratat cum smecherii ii umilesc pe politisti) si care stiu procedura idioata in n pasi:stai ca ma fac ca trag, stai sa ma mai gandesc, stai ca trag, stai ca mi s-a infundat pistolul, stai ca am tras (poc poc din gura) , zece focuri in aer , 15 in pamant si dupa aia tragi in infractor, daca n-ar prefera procedura americana (mainile la vedere sau mainile pe capota).O sa vedeti ca spre deosebire de voi care vreti sai sugerati prostovanului (scuze cititorilor dar asa va considera Oprea folosind astfel de argumente) ca Bsescu se pregateste de dictatura. Sunteti asa fraieri incat nu sesizati ca populatia o sa zica: bun, dictator, dictator dar de ce face atatea referendumuri si ne consulta cand ar putea sa puna saua pe noi? Va plang de mila cum ati intrat in panica.
11
Periscop 25-Sep-2009 20:07
Si inca ceva Opreo
Spune-i lui Vanghelie (sau cine va da temele de la Iliescu si ai lui), ca lumea nu uita ca "papasa" nu a consultat niciodata pe nimeni ci a tras numai sfor, pe cand Basescu deja are doua referendumuri la activ.
12
ctatar 25-Sep-2009 22:41
Domnului Periscop
Pentru ca aveti niste maniere deosebite si puneti problema extrem de civilizat nu ma pot abtine sa nu va intreb: sunteti incantat ca din cand in cand va consulta? Domnul presedinte, desigur. Cu respect.
13
ALL GAARF 26-Sep-2009 08:06
INGRIJORATOR
URA A PUS STAPANIRE PE ROMANIA,NIMIC NU MAI ESTE LA LOCUL LUI,NE STRADUIM SA GASIM SUBIECTE ALE UREI CHIAR SI IN AFIRMATIA CERUL ESTE ALBASTRU.
INGRIJORATOR,DAR POATE MA INSEL- AR FI BINE- SI TOTUL SE PETRECE DOAR LA COMANDA CUIVA NU PORNESTE DIN \"INIMA\"
SA AUZIM NUMAI DE BINE NE VEDEM TOMANA TARZIU
14
geo_36 26-Sep-2009 08:45
Cristian O(zero)
Ca esti rauvoitor si interpretezi tendentios tot ce spune Basescu, stiam. Dar ca esti si idiot, nu stiam; am constatat acum.
Mai asculta/vizioneaza inregistrarea dialogului dintre ziarist si Presedinte si apoi reflecteaza. Esti un ZERO!!!
15
naex 26-Sep-2009 09:18
linistea si ordinea
Mi-aduc aminte de niste versuri,,Dute-n colo vino-ncoace,lasa-ma si nu-mi da pace" cam asta este gandirea unora ,care vor liniste si ordine dar sa nu se ia nici o masura forte.Uni cred ca trebuie sa se roage institutiile statului de tigani eventual sa stea si in genunchi ca ei sa inceteze cu razboaiele intre clanuri sau sa inceteze cu furturile si talhariile iar criminali sa fie intrebati daca vor sa intre in puscarie.Da vede-ti atunci de unde ar mai lua avocati bani si judecatori spaga.
16
gfelicia 26-Sep-2009 13:36
ce ne mai asteapta?
Daca vom avea nenorocul ca Basescu sa mai ocupe un mandat fotoliul de la Cotroceni, cel putin o sa avem bairam, nu gluma: droguri, tarfe, impuscaturi si ce-o mai nascoci mintea sprintara a presedintelui.
17
u.n.contribuabil 27-Sep-2009 04:15
nota 0 la purtare se acorda...
dlui Cristian Oprea :-) Mi se pare mie, sau se manifesta frustrarea ca Academia Catavencu a avut placerea sa respinga serviciile domnului Oprea din lipsa de talent? :-)
18
Cristian Oprea 27-Sep-2009 11:26
Monolog
@ Periscop

Remarc din nou abundenta de argumente si de replici civilizate: “Ba Opreo, tu chiar ca esti penibil” si altele pe care le-ati scris [ “Spune-i lui Vanghelie (sau cine va da temele de la Iliescu si ai lui)” ] ori “prostovanului”.

Imi sunt cunoscute: asa faci si ei. Identific aceleasi maniere. Le cunosc prea bine; le-am vazut in interior. Sunteti exagerat de concesiv in ceea ce ma priveste: “De un timp te-am lasai in pace”. Sunt profund miscat !

In rest, e limpede dupa asemenea exprimari cine a intrat in panica. Dar, mai ales, cine nu!

@ geo_36

Chiar nu mai sunteti in stare si de alte astfel de argumente solide: “Cristian O(zero)” “ esti si idiot”, “Esti un ZERO” ?
Precum v-am mai spus,ma bucura atitudinea dumneavoastra. Se vede si se simte disperarea; din ce in ce mai mult si mai crunt!
“Argumentatia” dumneavostra imi demontreaza ca am dreptate si ca trebui sa continui. O voi face !

@ u.n.contribuabil

Exact retorica lor, specifica anilor ’50. Nimic nu este adevarat, dar lansam un , chipurile, nevinovat “se pare” si dam drumul la mizerii.

Academia Catavencu nu mi-a respins serviciile dintr-un simplu motiv: niciodata nu i le-am cerut. Da, sub patronajul - insa – al Academiei Catavencu am venit la Cotidianul in urma cu peste patru ani, invitat de exact acest patronaj.

Cu un catavenc de seama am semnat contractul in urma cu patru ani. Boardul trustulului meu de presa – din care face parte si AC – a fost alaturi de mine exact acum un an de zile, sustinandu-ma pe toate planurile.

Unii pot sa nu fie de acord cu ceea ce scrie in AC, altii sunt suparati, cu totii, insa, nu avem cum sa nu recunoastem valoarea oamenilor de acolo.

A propos de: “a avut placerea sa respinga serviciile domnului Oprea din lipsa de talent?”

Se vede limpede: folositi - la fel ca si cei pe care-i sustineti - aceeasi lipsa crasa de argumente si promovati minciunile pe post de argumente. Desigur, pentru ca argumentele va lipsesc.

Asta au facut patru-cinci ani, asta vor face. Atata pot. O stiu prea bine, am vazut-o cu ochii mei.

P.S. Va admir curajul (dumneavoastra si altora asemenea) si, acolo unde est cazul, barbatia: Eu semnez cu numele meu, dumneavoastra aruncati cu mizerii din spatele unor insiruiri de litere si – uneori – cifre. La mai mare !
19
maya28 27-Sep-2009 17:21
Aatept raspuns ..
D-le Oprea ,unde spune presedintele Traian Basescu :\"CIURUITI-I \"????
VREAU RASPUNS !!!
20
Cristian Oprea 27-Sep-2009 19:26
Interesant !
http://www.realitatea.net/barbatul-care-a-fost-imp uscat-din-greseala-de-politisti-la-braila-a-inceta t-din-viata_625437.html
21
naex 28-Sep-2009 11:54
Interlopi
Dle. Oprea, dece dezinformati?barbatul nu a fost impuscat din greseala ci ca nu a oprit la somatia politiei.Nu mai incercati sa face-ti conexiuni cu alteevenimente, respectivul era un tigan interlop din braila care se stia vinovat de ceva [droguri,marfuri furate,peste ptr. curve etc.]Daca un individ nu are nimic de ascuns atunci sta drept in fata politiei chiar daca de multe ori politia greseste prin deprinderile ramase de la comunisti, in acest caz politia l-a somat iar individul nu a oprit deci sa tras direct.Cei incorecti nu au dreptul sa ceara corectitudine.
22
Euforie 28-Sep-2009 12:03
daca ....
Eu cred ca ar trebui sa faca basescu un referendul si pe tema asta...asa nu o sa mai fie acuzat de dictatorism... Cetatenii vor sa se simta in sigurata si politia sa-si faca prompt treaba!!
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
PRESEDINTIE