Home » Media » Tv » Şerban Huidu: „E ciudat că avem clenciuri numai cu Trustul Intact”

Şerban Huidu: „E ciudat că avem clenciuri numai cu Trustul Intact”

22 Ian 2009 Anca Nicoleanu | 11 comentarii | 6989 vizualizari
Rating:
13 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
S-au întors deja la matinalul de la Kiss KM şi pregătesc reluarea ,,Cronicii’’ din 17 februarie. Şerban Huidu şi Mişu Găinuşă vorbesc despre criză, anunţă o emisiune în direct şi explică în ce condiţii ar putea să se împace cu Mircea Badea sau cu Oana Zăvoranu.
 
Gainusa si Huidu se pregatesc de vremuri de criza in televiziune
Gainusa si Huidu se pregatesc de vremuri de criza in televiziune
Cu ce schimbări se întoarce “Cronica Cârcotaşilor”?
 
Mihai Găinuşă: Fiind perioadă de criză, toată lumea face reduceri. O să prezinte doar el! (arată spre Huidu). Şi la radio o să prezentăm pe rând, o zi eu, o zi el. Va dansa o singură bebeluşă din patru şi vom avea un singur solist în trupă. Pe Toni
l-am dat de mult afară, mânca foarte mult! Deci va fi o emisiune de criză. (râde)
 
De ce nu faceţi emisiunea live, ca să le închideţi gura celor care susţin că nu sunteţi în stare?
 
Şerban Huidu: Problema cea mare a detractorilor care ne învaţă cum să facem emisiuni este că ei nu ştiu ce înseamnă o producţie de televiziune. A sta cu o cameră pe faţa ta, a răsfoi nişte ziare şi a face ca toţi saltimbancii, cu un singur cadru timp de o oră, nu este o emisiune de televiziune. Poţi să fii haios, să spui lucruri, dar nu e emisiune de televiziune. Mulţi au impresia că la Cronică se trage din greu. Nu, se trage ca la radio, din prima. Povestea e că sunt aproximativ câteva mii de cadre în emisiune şi multe alte montaje care se pot face, e adevărat, şi în direct, dar care per total nu dau aceeaşi calitate. Decât să faci o emisiune proastă în direct, mai bine faci una bună, ca oamenii să şi înţeleagă ceva din ea. Dar o să facem o dată o emisiune în direct, cu toţi ziariştii, pe faţă.
 
Cine a început scandalul ăsta cu Mircea Badea?
 
Ş.H.: Nu vreau să vorbesc despre Mircea Badea. Mircea Badea e un personaj de la televizor.
 
Vă mai daţi replici cu Morar şi Buzdugan?
 
Ş.H.: Numai când e necesar.
 
De la ce v-aţi încontrat?
 
Ş.H.: Există nişte casete martor pe care ei cred că noi le-am uitat, dar nu le-am uitat. Şi vreodată probabil că vom ajunge să vorbim şi despre asta.
M.G.: Avem respect pentru cei care se trezesc dimineaţa şi fac o emisiune ca a noastră, o singură chestie mi se pare ciudată, de ce avem toate clenciurile astea numai cu oameni angajaţi la Trustul Intact. În rest, nu ne certăm chiar cu nimeni.
 
Dar şi Teo, când a plecat de aici, a zis că aţi dezamăgit-o...
 
M.G.: Teo a fost la noi? A fost Teo la Prima?
Ş.H.: Îmi pare foarte bine că am fost prieten cu Teo şi nu regret nici un minut faptul că am fost colegi. Îi doresc mult succes în continuare în cariera fulminantă pe care o va avea şi de acum înainte, pentru că e o femeie valoroasă, care mai are multe de spus.
M.G.: Vreau să spun doar că mie îmi plăcea Tanţa. În rest, despre casnici numai de bine.
 
La Prima se anunţă schimbări de criză?
 
Ş.H.: Acum vorbim şi din punctul de vedere al angajatorului. Când nu ştii cum să le comunici angajaţilor că ai cam vrea să renunţi la serviciile pe care ţi le oferă, mai mult sau mai puţin bine, dai vina pe criză. Nu mai avem bani, e greu, vă dăm afară pe toţi. Cred că cea mai mare criză în mass-media a fost în 2008. Orice criză financiară loveşte în principalii producători de bunuri care trebuie să avertizeze. Din fericire, ăştia nu pot să moară peste noapte, pentru că mai sunt nişte guri de hrănit, nişte oameni care trebuie să cumpere produsele. Numai că strategiile trebuie schimbate. Oamenii nu mai cumpără cel mai şmecher produs, ci cumpără cel mai ieftin produs. Pentru asta trebuie să retragi nişte campanii de pe post, să schimbi spoturi. Anul trecut a fost anul de schimbare. 2009 va fi anul promoţiilor. Cei care vor avea cele mai bune promoţii vor rămâne în piaţă. Ca să spui despre promoţii, nu poţi să ieşi tu în faţa magazinului să chemi clienţii, ci să te duci la o televiziune, la un radio. Vor rezista şi chiar vor avea creşteri în încasări cei mai buni de pe piaţă, iar cei mici chiar vor avea o problemă.
M.G.: Să mai tai, vorbeşte foarte mult...
 
Toni Grecu spunea că anul ăsta vor avea de câştigat televiziunile care vor fi curajoase.
 
Ş.H.: Nu sunt de acord, anul trecut televiziunile, ca şi toate mijloacele media au avut o perioadă de declin, încasările au fost groaznice. E foarte greu să intri în anul nou cu gânduri de investire, când nu ţi-ai făcut planul pe anul trecut. Sunt nişte bugete stricte, ai de cheltuit atât, ai de încasat atât, dacă n-ai încasat atât, la anul te tai. Cei care chiar îşi fac planuri economice şi nu sunt dependenţi de nişte familii princiare moştenitoare de conturi pe afară se vor gândi de multe ori până să investească. Din nefericire, văd că exact familiile princiare care ar trebui să aibă bani la teşcherea, după ce au devalizat câteva conturi de interes naţional, tocmai alea au sărit să reducă cu 20% salariile angajaţilor. Dar dacă lucrătorii încă nu s-au învăţat minte că nu e bine să lucrezi la varan...
M.G.: Eu am reţeta pentru o televiziune de succes anul ăsta, se va numi Paranghelion TV şi voi difuza în fiecare noapte câte un revelion cu manelişti. O să bat tot!
 
Vor dispărea televiziuni?
 
M.G.: Or să se vândă vreo două-trei şi or să se rebranduiască.
Ş.H.: Eu nu cred că va băga cineva bani în televiziuni, dintre moguli.
M.G.: Glumeşti, gândeşte-te că şi ăsta e an electoral! Asta-i soluţia ca să supravieţuiască televiziunile! Să se facă alegeri în fiecare an!
 
În ce condiţii v-aţi împăca cu Mircea Badea, Querida, Gigi Becali, Morar şi Buzdugan...
 
M.G.: Dacă tu ai fi un scriitor, te-ai împăca cu personajele imaginare? Astea sunt nişte personaje imaginare. Ele cred într-adevăr că există. Sunt nişte invenţii.
Ş.H.: Mişu chiar are dreptate. Querida e invenţia maică-sii, Oreste l-a inventat pe Mircea Badea, Teo a fost inventată de Tanţa şi pe Buzdugan şi Morar nu ştiu cine i-a inventat. Becali e invenţia Muntelui Athos pe pământ, iar Dan Diaconescu e invenţia Elodiei.
 
Voi la ce vă uitaţi la tv?
 
Ş.H.: Pe HBO mă uit, sunt foarte multe filme bune pe HBO.
M.G.: Şi eu, mai ales că nu pot să mă duc la film, la Mall, ca Mircea Badea, îmbrăcat la costum. Am înţeles că el îşi cumpără trei bilete. Ca să stea în şpagat!
 

 

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

11 comentarii

 
1
YODA_ BLOG 22-Ian-2009 21:09
Mai Serbane
Serbane, imi npare rau pentru tine, te compatimesc, tu estui frustrat ca NU lucrezi in trustul INTCT. Ai face bine sa iei o pauza , sa mergi intyr-o vacanta, complexul tau este Mircea Badea.
2
Ioana Ardelean 22-Ian-2009 22:00
Huidu, esti o biata paiatza
la ani lumina de intelogenta si talentul lui Badea...
iti pui mustati, palarii si panglici,
faci panglicarii prin balarii

dar, NEURONUL, Neicushorule, TI-este singurel si nu ai SINAPSA asadar...

esti valabil de bufon: tumbe, stimbaturi, dar cam atit...
\\
Bebelushele!
3
adriancalin 22-Ian-2009 22:34
Una calda, alta rece
Huidu e mult prea serios si constipat pentru un carcotas, cel putin asa pare in interviu. Gainusa e din ce in ce mai acid, cateodata sare gardul. Una peste alta insa, in peisajul asta media foarte petrit si de proasta calitate, ei reusesc sa se ridice, in anumite momente, din mediocritate. Daca e sa vorbim de Intact, as vrea sa aud 3 "vedete de televiziune" generate de trustul asta si la care sa se uite cei cu IQ mai mare de genunchiul broastei. E usor sa iei de la altii si sa-i transformi in bufonii motanului, Mircea Radu prezenta stiri la TVR, acum e de ras, Dan Negru avea o emisiune ok de muzica la Timisoara, acum e un penibil, Gabriela Vranceanu Firea a fost si ea la o televiziune, nu mai stiu exact care, acum trebuie sa se spele pe dinti si pe limba cu domestos... si mai sunt o gramada care nu-mi vin acum in minte ca nu ii vad decat la Carcotasi... :-).
4
motucash 22-Ian-2009 23:11
Badea e penibil
Mircea Badea este tot mai penibil sidevine tot mai mic.Cea mai mare parte a celor care ii urmaresc emisiunea, o fac doar in lipsa emisiunii carcotasilor, urmarind in direct gafele si glumele proaste ale clovnului mircea badea badea
5
axl 22-Ian-2009 23:12
expirati
Sint ani de zile de cand au expirat baietii astia si glumele lor de clasa a patra.
6
nicolae75 23-Ian-2009 00:33
intact
banuiesc ca te referi la badea, buzdugan et co.
7
TYLER DURDEN 23-Ian-2009 05:36
Reply
@ axl: nu e cam tarziu pentru tine? Hai,la culcare,ca maine dimineata ai emisiune (vorba vine "emisiune") pe mu,pardon,pu,adica zu :)
8
kimiraikkonen 23-Ian-2009 09:34
fara subiect
Astia doi saltimbanci se incadreaza perfect in peisajul pestrit cu care ne delecteaza zi de zi mizerabila televiziune Prima Tv. Eu unul am scos acest program din lista celor pe care mi le furnizeaza societatea de cablu, deoarece chiar am considerat ca nu exista nici macar un minut de emisie care sa merite atentia si sa nu-mi toace nervii prin calitatea jalnica a celor transmise. Si pana acum, e singurul post caruia i-am aplicat acest tratament.
Pana una-alta, din replicile pe care le da Huidu in acest interviu se vede clar ca omul invidiaza si uraste din tot sufletul. Nu e in stare sa ironizeze prestatia lui Mircea Badea, daca tot nu-i place, tonul prea serios pe care il are fiind dovada vie ca uraste din greu.
Uitati-va la badea cand vorbeste despre Huidu, ironie continua, umor cat cuprinde, lucru de care Huidu nu este in stare, fiindca il impiedica ura. Acelasi lucru nu-l pot spune si despre Gainusa, care dovedeste si in acest interviu ca are umor in cantitati industriale.
Oricum, emisiunea lor e expirata, ia gainusa ar trebui sa-si caute alt format d eemisiune care sa prinda la public. Cat despre Huidu, ar face un mare bine daca ar disparea din mass-media si s-ar face crescator de porci, ca tot ii plac laturile.
9
Dariescu 23-Ian-2009 11:17
Unde e umorul ?
Huidule, lasa-te de dat replici altora prin presa, vezi-ti de ale tale ca scartzaie rau al naibii ....
Schimbati ceva la umorul ala infantil cu care nu mai atrageti decat copii prescolari ! Daca si "greii" de la Divertis au apus, mai ales de cand il au la ei pe nulitatea Buzdugan, de voi ce sa mai zic, abia va vedeti prin iarba...
10
shut_down 23-Ian-2009 20:39
Mircea Badea
E un sclemberist.

Tot o da ca are audienta mai buna decat Realitatea TV, dar nu spune ca e minuscula in comparatie cu cea a otv-ului.
El, mircea badea uita ca realitatea are la ora aceea emisiuni sociale si politice si fie vb intre noi lumea s-a cam saturat de genul asta de emisiuni si prefera sa se uite la circ cu mircea badea, sau mai devreme la si mai mare circ cu ANAListul Stan.

In concluzie eu cred ca badea e un frustrat care are o o emisiune sa vb singur si sa spuna orice bazaconie doreste.
Cand vorbeste despre mondenitati parca ii mai iese, dar cand o da in politica trebuie sa urmeze linia trasata politic de seful lui, altfel aceeali linie pe care am observat ca o urmeaza si buzdugan cu morar.
Sunteti penibili dragilor "intactisti"
11
PROXIMUS 25-Ian-2009 00:25
ASTIA SUNT TATAL LUI!
shut_down (23-Ian-2009 20:39)
Mircea Badea
E un sclemberist.

Tot o da ca are audienta mai buna decat Realitatea TV,
Sunt de acord ca M.Badea este un individ cu educatia desavarsita pe la coltul blocului acolo unde si derbedoaicele vorbesc cu expresii de genul "..." desi nu au asa ceva dar il au pe Badea ca prieten.
In schimb Huidu si Gainusa sunt mai sinistri decat Badea insusi .Tembelii astia doi s-au apucat sa dea pe post numarul telefonului Elenei Basescu.A fost prima si singura ocazie in care am constatat ca M.Badea a fost oripilat de asa o MAGARIE si drept pedeapsa a dat si el pe post nr.de telefon ale celor doi "...".Locul astora doi este prin cutii de carton pe la periferii. Mesaj editat cotidianul.ro
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
TV