Home » Politic » Partide » Schimbarea la faţă a intelectualilor: Macovei, TRU, Preda şi Voinescu, muţi în cazul Ridzi

Schimbarea la faţă a intelectualilor: Macovei, TRU, Preda şi Voinescu, muţi în cazul Ridzi

25 Iun 2009 Dan Duca | 47 comentarii | 8816 vizualizari
Rating:
22 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Critici odinioară din băncile societăţii civile cu guvernările Năstase şi Tăriceanu inclusiv pentru modul în care cheltuiau banul public, intelectualii intraţi recent în PDL sunt muţi în faţa scandalului în care este implicată Monica Iacob-Ridzi.
 
Monica Macovei si Traian Ungureanu
“Noi n-o să vorbim ca Vanghelie, nici nu o să negociem ca Hrebenciuc”, anunţau în campania electorală pentru alegerile europarlamentare Cristian Preda, Monica Macovei şi Traian Ungureanu, în cadrul unei conferinţe susţinute la Grupul de Dialog Social. În schimb, au ales să tacă, mai ales atunci când e vorba de scandalurile în care sunt implicaţii propriii colegi de partid.

Critic constant de-a lungul timpului ai guvernărilor Năstase şi Tăriceanu inclusiv pe tema modului în care sunt cheltuiţi banii publici, grupul de intelectuali intrat în PDL în ultimul an, care îl mai include şi pe deputatul Sever Voinescu, refuză să comenteze subiectul Monica Iacob-Ridzi, ministrul acuzat că a irosit 630.000 de euro din bugetul Tineretului şi Sportului şi că a cumpărat publicitate politică pentru ea şi Elena Băsescu, pe bani publici. De altfel, Ridzi nu a fost în recenta campanie doar “agentul electoral” al fiicei preşedintelui, ci şi al celor trei noi europarlamentari, fiind prezentă la mai toate lansările.

Contactată miercuri de Cotidianul, fostul ministru al Justiţiei Monica Macovei a răspuns printr-un SMS: “Tot aşa, şedinţe. De fapt, până luni, nu pot”. “Tot aşa”, pentru că nici marţi, Macovei, nu a fost de găsit. Rugată ulterior miercuri să comenteze chiar şi printr-un SMS subiectul Ridzi, Macovei nu a mai răspuns deloc.

Nici deputatul PDL Sever Voinescu nu a vrut să comenteze acest subiect. A şi explicat de ce: este membru în comisia parlamentară care cercetează scandalul. “Am o obligaţie morală de a nu mă antepronunţa”, a spus Voinescu, care nu a ratat apoi ocazia pentru a-şi declara dragostea faţă de partid. “Din punct de vedere politic, PDL a făcut ce trebuia să facă, a reacţionat cu o rapiditate care m-a făcut să fiu mândru că sunt membru al acestui partid, în sensul deschiderii totale a Camerei Deputaţilor pentru înfiinţarea unei comisii pe acest subiect. Cred că ieri (marţi - n.red.) s-a văzut, printr-o coincidenţă fericită, diferenţa dintre PSD şi PDL”, a spus Voinescu, fâcând trimitere la blocarea dosarului “Zambaccian 1” al fostului premier Adrian Năstase.

Cristian Preda nu a răspuns nici el. Fostul consilier prezidenţial, aflat la Bruxelles, a solicitat marţi un e-mail cu întrebări pe această temă, pentru a avea timp să se documenteze pe acest subiect. Miercuri a primit e-mailul, însă comentariile domniei sale au întârziat să apară, pentru ca joi, la o nouă solicitare, să răspundă printr-un SMS: “Nu comentez situaţia. De altfel, sunt în examen până la 5 pm”.

Fostul jurnalist Traian Ungureanu a fost şi el de negăsit în ultimele trei zile. În urmă cu jumătate de an, acesta acuza în termeni categorici, în două editoriale publicate în Cotidianul, guvernul Tăriceanu pentru Loganurile de 70.000 de euro ce urmau să fie cumpărate de Ministerul de Interne. “Aşa cum problema jafului de la Interne cu Loganul David, în valoare de 50.000 de euro, nu e contractul, ci preţul. Bujia care sare de la 25 la 1.000 de euro. Dacă dl Tăriceanu, simpaticul nostru capitalist febril, cumpără chibrite într-o tutungerie pe Coasta de Azur, afacerea e perfect legală. Dacă însă tutungiul vinde cutia cu 8.500 de euro, până şi C.P. Tăriceanu are dreptul să fie scandalizat. De preţ, nu de lege. Economic şi nu numai economic, liberalii nu au dreptate. Iar noi am rămas în plată. Dar asta vom înţelege mai târziu. Poate prea târziu”, scria TRU pe 16 octombrie 2008. După 10 zile revenea pe acest subiect: “Adevărata incursiune a statului în economie e, pur şi simplu, suita de raiduri de jaf ale cuplului Tăriceanu-Geoană. M. Isărescu trebuia să se amestece brutal şi sonor de îndată ce administraţia României a lansat, în plină criză globală, planul de acţiune Logan - Dăbuleni. Total: cel puţin 700 de milioane de euro”.

Citeşte şi...

Despre impotenţă şi viol mediatic în grup: cazul Ridzi vs. Micuţa Ridzi şi monstrul media
 

 

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

47 comentarii

 
1
Marcel Petraru 25-Iun-2009 14:25
Ce e asa de greu...
...de inteles? Pe vremea aceea erau intelectuali, acum au devenit deja politicieni! De fapt, chiar si atunci erau intelectuali sub acoperire devrem ce TRU era propagandist de partid si prezidential si ataca intr-o singura directie, d-na Macovei fusese deja ministra, iar asta nu e o pozitie civica, d-nul Preda era consilier la Cotroceni, iar dl. Voinescu se cerea ambasador la Washinton!
2
Nikko_Bogdan 25-Iun-2009 14:32
E la moda.
Lasa ca si voi, Cotidianul, v-ati schimbat la fata mai ceva decat ei... P-orma, de ce as crede tot ce se vehiculeaza prin presa? De unde si pana unde lumea trebuie sa gandeasca: \"daca zice in presa, sigur e ceva\"? Ei? Am mai zis-o si-o mai spun: treaba asta cu Ridzi pute. Dar nu stiu cat pute la ea, ca mie mai mult imi pute la presa...
3
Gicu_Maracine 25-Iun-2009 14:35
Nu-i bagati pe toti in aceeasi oala!
Pe Sever l-am vazut cu ochii proprietate personala combatand (si bine!) la antene!
4
Alo! 25-Iun-2009 14:35
ooo ce surpriza...
Cand comenta afacerea Loganul de 70.000 de euro, de fapt niste laboratoare criminalsitice mobile, TRU se facea ca nu intelege ca nu masina costa atat, ci aparatele din trusa criminalistica. Sigur ca preturile erau umflate si inca de 2-3 ori in unele cazuri. Dar pentru combativul TRU nu era de ajuns, asa ca laboratorul mobil pe platfma de dacie logan a a ajuns simpla masina cu girofar, supraevaluata de vre-o 10 ori....

In cazul Ridzi insa, ea e de-ai nostrii, pentru alte coordonate istorice.... Se trece cu vederea...

O mizerie...
5
zapp 25-Iun-2009 14:36
lupta de clasa la cotidianul
cata ura si frustrare trebuie sa fie in conducerea ziarului pentru ca sa apara un proces de intentie! DAR DE CE NU SCRIE REALITATEA DESPRE RAMBURSAREA ASA ZIS ILEGALA DE TVA CATRE O FIRMA DE-A LUI VANTU ?! pt ca nu se clarifcia acest subiect vor exista tot timpul semne de intrebare.

6
Hanne 25-Iun-2009 14:47
Domnu'....domnu'...domnu' Dan Duca
Chiar atât de mare e penuria de subiecte, încât să deplângeţi lipsa unor comentarii pe care le aşteptaţi cu sufletul la gură?
Dacă respectivii ar fi ieşit cu ceva texte, aţi fi sărit cu toţii în cârca lor.
Ştiu că vă roadeţi unghiile, pt că v-au dejucat planurile şi v-au luat jucăria. Nu mai plângeţi, că vă cumpără tata Năstase una nouă.
7
Loda 25-Iun-2009 14:50
Dle. Duca
o mica corectie, TRU s-a prountat inre-un fel, e drept sumar, pe bolgul personal :
,,Apoi, cazul Monica Ridzi (fie că Ridzi e vinovată, fie că e nevinovată) are o virulenţă mediatică suspectă, în condiţiile în care marile rezerve de tenacitate şi punere în scenă ale presei nu se mai animă demult în faţa cazului Năstase.''
Acum, normal, dansul uita ca despre Nastse presa a tot scris in ultimii cinci ani, ca la inceputul scandalulul presa se mutase in Zambaccian ; cazul Rizzi fiind abia acum discutat e normal sa aiba, o perioada o mediatizre mai mare ,o ,,virutlenta mediatica '' cum zice dansul; e drept ca nu inteleg de ce aceasta ,,virulenta' perfect justificabila cand e vorba de alte partide (si practicata copios de TRU in celebrele-i editoriale) devine brusc ,,suspecta '' cand e vorba de un membru al propriului partid.
8
kolima 25-Iun-2009 14:52
Da' Realitatea, Realitatea ce zice?
O alta componenta a scandalului Ridzi este aia cu stirile si reportajele platite, care au aparut, quelle horreur, pe postul sora si mama devotata, Realitatea. Pe sefii de acolo - adica pe proprii sefi - nu ii intrebati nimic? Pe domnul, ia sa ne gandim... Ursu? Ce zice, maica, ce zice? Pai, nu prea zice nimic pe tema asta. Dar domnul Hurezeanu, domnia sa zice ceva? Zice, zice, despre cum era acum 20 de ani, Jurnalul frate sa traiasca, ca a reaprins Scanteia.
Oricum, autorele s-a facut remarcat si cu alte ocaziuni, cand i-a luat in catare pe MM, TRU si CP - mai ales pe MM, are 'mnealui ce are cu ea. Aia cu Anticoruptia - profitabila pentru Monica Macovei, parca tot de sub pana maiastra a DD-ului pentru cititori de elita a iesit.
9
Michaela. 25-Iun-2009 15:12
Corect ar fi
sa nu mai facem presupuneri in cazul Ridzi si sa asteptam decizia comisiei, apoi a instantei, hotararile premierului si presedintelui, samd. Cred ca este prima oara cand putem spune ca desi este vorba despre un ministru, despre un politician - lucrurile nu taraganeaza. Sunt convinsa ca daca va trebui sa plateasca Ridzi va plati si nu va fi iertata nici de colegi si nici de presedinte. Asta e diferenta intre Basescu-PDL si ceilalti. Este firesc sa nu comenteze colegii mai sus numiti deoarece este de bun simt dar masuri se vor lua din partea partidului si a presedintelui. In niciun partid la ora actuala nu exista o situatie ca cea a lui Nastase la care am ajuns sa ne raportam ori de cate ori un politician nu are un comportament corect.
10
cipy58 25-Iun-2009 15:23
Politicieni romani , P. Tutea si V.Tepes
Toata clasa politica romana de azi , merita aceste cuvinte rostite de un ROMAN , de un mare filozof , Petre Tutea :
,, Domnule, cel mai strălucit voievod român, după mine, era Ţepeş. Vlad Ţepeş. Despre care nu ştiu ce sultan a spus că, dacă ar avea o ţară mai mare, ar cuceri planeta. (…) [Astăzi] v-ar gâdila la cur Vlad Ţepeş. Ăsta-i voievod român absolut. Dom’ne, fără ăsta, istoria românilor e o pajişte de miei.” - 26 mai 1990 -
In rest , il astept pe noul Vlad Tepes sa apara.
11
Periscop 25-Iun-2009 15:33
'Ai nu serios,
Adica daca nu se fac judecatori din oficiu cum sunt "Tantalan" si fratii lui ziaristi si daca nu convoaca adevarate "tribunale ale poporului" (ca in anii '56) pe la posturile voicu-vantistilor si daca lasa organele abilitate ale statului sa se pronunte inseamna ca au ceva pe constiinta? Cei care sunt in Parlament, au votat pentru comisie? Au votat. De ce nu voteaza si pentru trimeterea lui Nastase in fata judecatorilor? Daca nu participa la discutii d-astea cu presupusuri si batutul apei in piua inseamna ca nu au nimic de spus? Voinescu a fost chiar aseara la "ora de foc" (aia de s-a bagat Ursu si peste fata asta noua de la JN, ca deh e criza si trebuie sa-i dea Vantu supliment).
12
Lancaster 25-Iun-2009 15:50
Atitudinea corectă
Faptul că intelectualii menţionaţi refuză să comenteze denotă destul de mult bun-simţ din partea lor. Dacă erau Victor Ponta sau Tudor Chiuariu în locul lor, v-ar fi demonstrat de 5 ori până acum că albul e negru.

Toată povestea cu Ridzi e jenantă, faptul că partidul are nevoie de asemenea matrapazlâcuri e şi mai jenant, aşa că oamenii cu o anumită demnitate refuză să comenteze. Să nu uităm că toată măgăria rămâne totuşi în ograda lui Ridzi, banii nu au fost cheltuiţi nici de Monica Macovei, nici de TRaian Ungureanu. Şi aproape sigur, nici de Sever Voinescu :P
13
oprio 25-Iun-2009 15:57
TE SUSTINEM MONICA
mai ziaristilor...ce inseamna pentru voi nu au avut cuvinte?.....au avut un motiv de ce nu au vrut sa comenteze...nu?...toti de la pdl suntem o familie si ne sustinem peste tot....orice ni s-ar intampla....
14
Ambu Lantza 25-Iun-2009 16:00
Si ce-ai vrea Dane...
ca in nemernicia lor ca niste caini turbati sa se apuce sa muste mana care le da de mancare? Etete! Hahahaha!!!
15
Ambu Lantza 25-Iun-2009 16:03
Vai dar ce bine se inteleg ei ...
Monica, zice berbantul, cam "atata" e, da` ai noroc ca mie nu-mi plac femeile! Hahahaha!!!
16
Andra. 25-Iun-2009 16:47
E absolut aberant ce se-ntampla

E pentru prima oara cand un demnitar e banuit ca face ceva ilegal - si PENTRU PRIMA OARA IN 20 DE ANI - se intrunesc si se desfasoara toate procedurile LEGALE, ca la carte,

Adica - e nici mai mult nici mai putin decat pentru prima oara cand ceva E NORMAL in tara asta !

Si pentru ca e asa, e intors cu fundul in sus si facut din normal - anormal !

Din alb - negru!

Am mai trait sentimentul asta de contrazicere totala a realitatii doar in 1990 si la suspendare in 2007.

Basescu e de vina ca astazi exista o astfel de monstruozitate de Presa care transforma orice se intampla NORMAL in tara asta - in opusul sau.

Parca nici pe vremea lui Nastase nu era atat de aberant, pentru ca mai exista inca un pol de contra-echilibru: Romania libera, EVZ, Cotidianul.
Seamana foarte mult cu o atmosfera de schizofrenie controlata, astfel incat sa faca "poc" tocmai la alegeri si sa-l aleaga pe Basescu.
Reteta e identica cu cea din 2007, si nu cred ca mogulii sunt atat de imbecili sa repete o reteta cu care au pierdut.











17
Gicu_Maracine 25-Iun-2009 17:35
??
Andra. (25-Iun-2009 16:47)
E absolut aberant ce se-ntampla
E pentru prima oara cand un demnitar e banuit ca face ceva ilegal -
"Basescu e de vina ca astazi exista o astfel de monstruozitate de Presa care transforma orice se intampla NORMAL in tara asta - in opusul sau."

Poti sa explici asta, sa o argumentezi logic?
18
Andra. 25-Iun-2009 17:51
Am obosit sa explic

nu e credibil ca basescu nu stie ce se poate face cu presa, si cu toate astea a lasat sa se deruleze in 5 ani un proces sinistru de concentrare a presei in mana a doar 4 oameni (sarbu, Voiculescu, vantu, patriciu).

oamenii astia nu fac presa pt. a scoate bani din ea, ci pt. santaj POLITIC.
obiectul principal al santajului politic este tocmai populatia, pt. ca DE suportul popular pt. un partid sau persoana depinde tot ce se intampla acum in Ro.
de aceea prima victima a acestui razboi e populatia, 70% dintre romani care nu mai voteaza, apoi valorile si normele dupa care traim
Romania e o varza in momentul asta

ori, toate astea s-au facut cu mijloace complet legale, morale si democratice, dar au avut ca obiect tocmai distrugerea democratiei.
PDL si basescu puteau sa foloseasca exact aceleasi mijloace - dar impotriva celor care-au distrus totul in Romania

Nu au vrut s-o faca, iar singura explicatie care ramane in picioare este fie ca au fost siliti de ceva sa accepte asta ca regula a jocului, fie li s-a lasat o nisa de complicitate cu mogulii

Pt. ca singura ipoteza care i-ar disculpa, aceea ca NU STIU ce se poate face cu presa, nu poate ramane in picioare, si nici banii nu sunt problema, din moment ce mogulii pierd practic bani, si nu numai bani ci si audienta in mod continuu, doar ca sa faca terci romania -
iar audienta pe care-o pierd ei nu e recuperata de nimeni
daca vrei mai mult, poate-ti explica TRU ca e specialist in intoxicare media
19
ravensguy 25-Iun-2009 17:54
Incerc eu sa explic...
E clar ca intr-o dictatura mass media ar fi mult mai cumintica si obedienta. In schimb, in prezent e guresa, e obraznica si chiar mai mult, e in cautare de senzational acolo unde i se intalnesc interesele cu banii.
Vectorii nostrii de imagine , nu toti dar destui, ne excita si incita ne fac sa protestam, sa fim atenti, combatem fara sare piper si fara creier.
E clar ca Dna Ridzi trebuie sa intreprinda ceva, sa plece, sa vorbeasca fara sa polemizeze, sa intre la puscarie daca merita, oricum trebuie sa...
Totusi am cateva lucruri de observat. De ceva tim in urma "pe sticla" nu se mai aude de functii si nume se aud numai persoanele. Dl Presedinte a devenit treptat Dl Basescu ca sa sucombe in Basescu. Acelasi lucru se intampla cu toti cei care vietuiesc in mass media. Cred ca daca transformam totul intr-o echipa de fotbal de maidan ( Nea Imi, Nea Piti, Razvan, Calin, Emil, Crin etc) de daramam pe noi insine. Nereprezentati, nerespectati nu prea sunt sanse. Ar mai fi ceva de spus de atacul la persoana, vezi capul mare, ala micu', ala vopsit etc, asa incet incet intram in mocirla unei toloace CAP-iste. Vreau sa il acuz pe dl Ministru, vreau sa inteleg de la dl Presedinte, vreau sa mi se precizeze de catre dl senator etc. Ma-nclin!
20
Prof.Dr.Moriarty 25-Iun-2009 18:14
Hopa-tropa si Pieriscop a prins apa la
galosi !
Adevarul vizibil cu ochiul liber , chiar de pe Luna, este ca Intelectualii mai sus mentionati , nu mai au mustrari de constiinta si nici angoase existentiale , sinonime in general pentru intelectualitatea Romaneasca post decembrista cu foamea-n gat, decat atunci cand nu mai sunt la Putere.
Quod erat demonstandum .
Zbaterile pline de ipocrizie ale pupinilor indica deruta teribila in care se afla unii dintre ei , sau , dupa caz, impostura grotesca la care se preteaza de cel putin 4 ani , incoace, iar unii de o viata intreaga ...
Nu-i asa Tuzgurene ?
21
Prof.Dr.Moriarty 25-Iun-2009 18:22
Monica merge mai departe
cu susutinere nelimitata de la activul de partid portocaliu, cu sustinerea delicata a Ebei si altor fiinte la fel de delicate si merituoase din sectia tineret , a celuiasi partid si , cee ace este cu adevarat important, susutinerea limpede de la Primul Ministru care s-a si antepronuntat, la fel ca in cazul Adriean Bordureanu
Haideti, pe pariu, ca pana in alegerile prezidentiale nu se va intampla ABSOLUT nimc in speta asta?
Are grija Tatucu si Baschetbalista cu nr 1 pe furou.
Dupa alegeri, mai vedem in functie de cine iese la zar.

22
matrix4 25-Iun-2009 18:30
pleac-ai nostri, vin ai nostri
intelectualii citati nu o vor ataca pe Monica Ridzi pentru ca au fost si ei ca si Eba, beneficiarii campaniei electorale facuta de ministra pe bani publicii

ceea ce nu stiu ei este ca decizia de mazilire a lui Ridzi apartine Cotroceniului iar marinelu' nu iarta pe nimeni daca interesul lui o cere...

ps: cei din PDL care se fac ca nu pricep - cazurile de coruptie din acest partid sunt mult mai grave pentru ca ascensiunea lui Basescu si a partidului s-a facut pe tema anticoruptiei, a hotilor din PSD... ori, populatia constata ca "pleac-ai nostri, vin ai nostri, noi ramanem iar ca prostii" ca sa-l citez pe rapsod
23
Marius Delaepicentru 25-Iun-2009 19:05
Trusa de culpabilizare
1) la mînă: A acuza pe cineva pentru o nonacţiune în lăgătură cu un terţ eveniment, era o unealtă ce făcea parte din trusa de culpabilizare a oricărui tablajor securist.
2) la mînă. De cînd a ajuns cazul Ridzi de nivel mai european decît cazul termopan?
3) la mînă. TRU are deja un text pe tema Ridzi. Orb să fii să nu-l vezi.
4) la mînă. Dl. Sever Voinescu n-a apucat să-mi răspundă mie, la semnalarea unor vicii mult mai grave ale statului de drept. D-apoi să cadă în plasa voastră? De cînd v-aţi pus în gînd să administraţi voi timpul altora?

Concluzie: a se scuti.
24
avenirv 25-Iun-2009 19:12
dar ce ai in mana de o tot fluturi ?
Marius Delaepicentru (25-Iun-2009 19:05)
Trusa de culpabilizare
1) la mînă: A acuza pe cineva pentru o nonacţiune în lăgătură cu un
MR este acuzata cu acelasi tip de dovezi cu care toti acuzatii (ca au furat sau nu, nu conteshte) au fost dovediti. adica vorbe.
si nu va pati nici ea nimic. poate numai tatal sudorul portilor de la 1 mai la rivolutie, sa mai faca ceva.
25
Muresan07 25-Iun-2009 19:22
Astia-s intelectuali? :)
Astia-s intelectuali?

Mai degraba-s o gasca de activisti de partid (PDL sau cum ii mai zice).
26
evanescentul 25-Iun-2009 19:45
Pe bune? Securistul de omenie,
avenirv (25-Iun-2009 19:12)
dar ce ai in mana de o tot fluturi ?
MR este acuzata cu acelasi tip de dovezi cu care toti acuzatii (ca au
care se facuse stapan peste o casa nationalizata revendicata de fata proprietaresei a sudat portile de la 1 mai? Nu stiam! Poate ai un link ceva sa ma dixtrez si io, ca asta chiar e o informatie misto! Hahahaha!!!
27
evanescentul 25-Iun-2009 19:59
Craciunel de la Epicentru s-a facut rau!
Marius Delaepicentru (25-Iun-2009 19:05)
Trusa de culpabilizare
1) la mînă: A acuza pe cineva pentru o nonacţiune în lăgătură cu un
Bai Craciunele, ascuns sub pseudonimul tau tamp iti poti permite sa vinzi gogosi. Din pacate pentru tine, unii te-au cunoscut si in alte ipostaze diferite de cea pe care vrei s-o impui acum. Mai precis in ipostaza de patron de firma de insotitoare, adica de peste ordinar. Asa ca las-o jos ca macane, n-a ajuns un peste ordinar sa dea lectii de democratie unor ziaristi. In concluzie:

a se lipsi! Hahahahaha!!!
28
evanescentul 25-Iun-2009 20:03
Craciunel e de fapt un dobitoc!
Craciunele, ia zi frate, e adevarat ca ai calatorit 900 de km ca sa votezi si cand ai ajuns la ambasada ti-au zis aia ca ti-a expirat pasaportul si ca nu poti sa votezi? Bai da` prost esti ma Craciunele! Hahahaha!!!
29
Gicu_Maracine 25-Iun-2009 20:22
Intrebari
Andra. (25-Iun-2009 17:51)
Am obosit sa explic
nu e credibil ca basescu nu stie ce se poate face cu presa, si
"a lasat sa se deruleze in 5 ani un proces sinistru de concentrare a presei in mana a doar 4 oameni (sarbu, Voiculescu, vantu, patriciu)."

Cum anume putea impiedica Basescu acest "proces sinistru"? Iti reamintesc ca a fost vorba de initiative private.
Ce trebuia sa faca PDL? Sa isi faca televiziune!?? La asta te referi?
30
Gicu_Maracine 25-Iun-2009 20:24
OK!
Prof.Dr.Moriarty (25-Iun-2009 18:22)
Monica merge mai departe
cu susutinere nelimitata de la activul de partid portocaliu, cu sustinerea delicata
Facem pariu!
Miza te las sa o stabilesti dumneata!
31
Andra. 25-Iun-2009 20:41
"Initiativa privata"

"Initiativa privata" ca PSD si PNL. Cu exact aceleasi metode "private", "neutre politic", legale, morale si "democratice" pe care le folosesc si PSD si PNL.

DAR IMPOTRIVA LOR.

Sau - daca nu - sa nu mai aiba tupeul sa se vaite, si nici sa nu se mai dea Basescu luptator cu mogulii si pt. binele "democratiei".

Ori-cum e prea tarziu pt. orice. Raul cel mare a fost facut, e ireversibil, si pare ca functioneaza ca o constanta pe care tb. sa mearga Romania de-acum inainte.
Nimeni n-are voie sa se atinga de establishment.
In plus se vede ca sunt intelesi, pt. ca nu exista niciun candidat care sa miltieze pt. o politica de democratizare si europenizare a presei, pt. ca astfel ar trebui sa lupte impotriva propriilor lor interese.

32
Mirrela 25-Iun-2009 20:51
Obiectiv comentariu
Mare dreptate are Dan Duca. Extrem de mare dreptate si obiectiv articol a realizat. Altceva nu cred ca mai are rost sa mai afirm.
33
Gicu_Maracine 25-Iun-2009 21:09
Hm...
Andra. (25-Iun-2009 20:41)
"Initiativa privata"
"Initiativa privata" ca PSD si PNL. Cu exact aceleasi metode "private", "neutre politic", legale,
Pai aveau doua optiuni:

- ori faceau o televiziune de gen OTV cu bani putini si se prostituau moral
- ori faceau o televiziune serioasa, ceeace insemna un start up de vreo 50 de milioane, bani care trebuiau sa vina de la cineva si iarasi se prostituau moral!

Timp de 15 ani nu i-a intrebat nimeni nimic pe alde Vantu, Patriciu, Voiculescu; au contraire, au fost ajutati cat cuprinde! Acum toti acestia au la dispozitei unelte de presa care publica si comenteaza exact ce si cum li se spune! Sunt extrem de putini ziaristii care au "tupeul" de a sta in picioare. Ori de cate ori te iei de unul din acestia se declanseaza urgia: atentat la libertatea inidividuala, a presei, actiune anti-democratica, etc. Antenele nu maiau nici o jena in a scuipa efectiv pe cel ales si reconfirmat prin referendum presedinte al romanilor, si implicit pe romani.

Sa nu ma intelegi gresit, nu cred ca Basescu este vreun arhanghel Mihail venit sa scape tara de coruptie si din marasm; are slabiciunile lui si cea mai evidenta (si dezamagitoare) este afacerea EBA...
In comparatie insa cu cei mentionati mai sus si mai ales cu clasicii in viata Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Geoana, Crin, Tariceanu, Orban, Olteanu (Dumnezeule cum putea sa minta zilele astea!!!), Vadim etc. marinelul pare rupt din rai.
34
Andra. 25-Iun-2009 21:22
Esti ipocrit

- o televiziune cu bani putini la care sa ii vezi pe liiceanu, pe monica macovei, sau TRU discutand "pe bune' si nu cu bull-shit politic lucrurile care se intampla in parlament si in justitie ar urca la cer in no time dpdv al incasarilor, pt. ca oamenii nu mai au la ce sa se uite, ar crea STIRI adevarate si pur si simplu ar ocupa in acest moment un teritoriu parasit de 70% dintre romani

- daca nu esti in stare in 20 de ani de politica sa faci o televiziune SERIOASA, sau macar un ziar serios de stand up si atitudine, atunci NU MERITI SA CONDUCI O TARA.


Nu stiu daca esti constient de enormitatile pe care le spui, iti spun asta cu prietenie, dar un partid care NU ARE CE COMUNICA cu poporul pe care pretinde ca vrea sa-l conduca - trebuie sa se duca undeva un fundul Rusiei si sa taca pt. totdeauna

orice partid serios are in occident un ziar respectat prin care comunica viziunea sa despre ce vrea sa faca nu doar suporterilor sai ci si oamenilor nehotarati.

Dar - dac-am ajuns eu sa explic lucruri de gradinita cuiva care-l sustine pe basescu e rau pentru mine, pt. ca e clar ca tu si cei ca tine trebuie ca ne considerati prostti rau


fool me once shame on me. will never happen


35
Gicu_Maracine 25-Iun-2009 21:30
:)
"...e clar ca tu si cei ca tine trebuie ca ne considerati prostti rau"

Eh... dupa ultima ta postare recunosc cu umilinta ca mi-a trecut prin cap si asa ceva!

OK, n-ai decat atunci sa votezi in continuare un partid serios, din cele care au CE si CUM sa comunice cu poporul prin intermediul PROPRIEI televiziuni.
:))

Discutia cu dumneata inceteaza aici.
36
inius 25-Iun-2009 21:34
sunteti prea rai, mai
Voi nu stiti vorba aia? Hai ai nostri, huo la ai vostri!
37
demofil 25-Iun-2009 21:54
vectori de imagine, excitatii, incitatii
@ 19 | ravensguy



Aveti perfecta dreptate. Totusi, eu, cand vad o poza cu domnul europarlamentar Traian Ungureanu, imi aduc aminte de o caricatura a domnului Ion Barbu din Ziua, in care domnul presedinte Traian Basescu isi ofera dosul gol buzelor frematande de dorinta ale domnului europarlamentar. Domul presedinte Traian Basescu ii explica domnului europarlamentar Traian Ungureanu cum este cu o veche zicala romaneasca. Zicea domnul presedinte Traian Basescu catre domnul europarlamentar Traian Ungureanu: “Gura bate curul. Da ba mai cu putere!”
38
Ruben 26-Iun-2009 00:24
INCREDIBILA CARDASIA JURNALISTILOR!
Bine fac acesti intelectuali!
In locul presedintelui,al pdl-istilor nu as mai da nici un interviu !
LASATI TONOMATELOR SA LUCREZE PROCURORII,NU VA DATI VOI APARATORI AI DREPTATII SI NU INCITATI LUMEA!
Cititi opiniile si veti avea parerea cititorilor vis a vis de prestatia RTV,Cotidianul!
ATI AJUNS LA NIVELUL ANTENEI VOICULESCU!
MIZERABILA METAMORFOAZA!
39
demofil 26-Iun-2009 01:36
MICHAEL jACKSON A MURIT.
MICHAEL jACKSON A MURIT.
40
Marius Delaepicentru 26-Iun-2009 08:24
Unde sunt intelectualii?
Nu le e ruşine!? A murit Michael Jackson şi niciunul din intelectualii invocaţi de domnul Jukebox nu are nimic de zis? Ruşine!
41
kiustenge 26-Iun-2009 08:36
"Cei patru evanghelisti
erau trei: Luca si Matei". Vorbiti de patru "invinuiti" dar doi din ei nu se pot pronunta. "Ceva e putred in...Cotidianul!". Cred ca aveti dreptate in cazul MM si TRU. Daca nu iau pozitie,isi erodeaza capitalul de incredere. Asa cum si PSD isi erodeaza capitalul, aparindu-l pe Nastase, Mazare, etc...Pina la urma,vorba cuiva PD-L a lasat comisia sa se infiinteze si sa ancheteze situatia, dar PSD nu lasat niciodata justitia sa-si faca datoria impotriva oamenilor lor. (Va mai amintiti de cazul Bivolaru? Nu Gregorian; ala din Ialomita, arestat pina la urma..) Nu e doar PSD in buda ci si PNL/UDMR. Practic, tot 322. Se reface coalitia (mediatic si politic) exact cind e nevoie de ea, pentru a da "unda verde" in preferintele electoratului...........oare cui?. M.J.? "Despre morti numai de bine!" Chiar daca nu merita.
42
Periscop 26-Iun-2009 09:00
Maistore!
Prof.Dr.Moriarty (25-Iun-2009 18:14)
Hopa-tropa si Pieriscop a prins apa la
galosi !
Adevarul vizibil cu ochiul liber , chiar de pe
Las asta cu Tuzgureanu (asijderea) pe care astia vat ca ti-o lasa nestingherit, dar se vede din avion ca matale esti scolit inca de pe vremea alora cu "Ana Pauker, Luca Dej, au bagat spaima-n burgej" (pe vremea proceselor alora de care am pomenit si pe care Vantu si Voiculescu le "reinvie" cu succes la alde matale) si ca nu-ti convine ca "intelectualii" nu merg tot dupa principiul drag matale (si "pretinului" matale Iliescu): "dai in mine, dai in tine, dai in fabrici si uzine". Vad ca nu-ti convine ca ei nu aplica principiul slehtei lui Nastase (tot "pretin" cu matale) de a fi "trup si suflet" alaturi de Bivolaru (puscariabil pana la urma). Vad ca "anahrhismul" din tine (si ca urmare ale "invatarurilor" lui Voiculescu si vantu) face sa ti se para anormal ca justitia, ca organism al statului, sa-si spuna cuvantul si nu "justitia" lui "Tantalan". Ce sa-i faci? Alta "stofa"! Asta ati invatat de la Dej si Ceasca, asta faceti, considerati ca delatiunea,turnatoria, parerea unuia si altuia (dintre ziaristi care nu fac altceva decat sa-ti "vanda" marfa lor) e mai presus decat legea. Stiu ca pe voi nu va mai intereseaza viitorul "natiei" ( educrea pentru sanatate, promovarea miscarii ca una din formele de a mari speranta de viata care e una din cele mai scazute din Europa) ci numai viitorul vostru si marimea pensiei. Asa ca.....te pun la locul tau si trag apa.
43
Cepeca 26-Iun-2009 10:44
He, he, he ...
Totul este bine cand se va sfarsi cu bine ! Cu bine pentru MIR, Cicioelena si alte pesediste de seama. Atunci, "incoruptibilii" PD-L alintati cu atributul de intelectuali se vor repezi, cu manie proletara actualiazata ca rata inflatiei la vinovatii pentru jena actuala a celui mai iubit pentru alte coordonate istorice Presedinte din Romania eterna.

Normal ca nu au ce spune. Sunt si ei oameni. Din banutii aia scursi cu nemiluita din super-bugetul MTS si in parte din cel al turismului au beneficiat si ei. Au aparut in poze, in clipuri, in texte etc. Asteapta. Modelul strutului: capul in pamant pana trece "inundatia". Intre timp, ajunsi la inghesuiala, ca Voinescu, o sa dea vina pe greaua mostenire a Guvernului liberal ! Ce, nu se poate ? Ba se poate. Se poate pentru ca liberalii nu au fost "oameni de omenie" si nu s-au manjit cum se manjesc pedelistii si pesedistii cu fondurile publice. Era sa capete Romania obiceiuri proaste de la liberali. Sa ajunga, Doamne fereste, sa nu se mai poata face o manarie fesenista obisnuita. Mai ales ca ies la iveala, incet-incet, de pe alte meleaguri, manarii pediste de anvergura, in special de pe timpul ministrului Basescu sau a primarului cu acelasi nume.

Tac si vor tace. Daca o fi neagra, vor mai inghiti o broasca, cum a fost cea cu alianta PD-L+PSD. Ce mare lucru ! Doar au intrat in politica.
44
Ambu Lantza 26-Iun-2009 12:09
De ce nu vorbesc?
Pai io-te de ce nu vorbesc:

"Sorin Roşca Stănescu a acuzat-o pe Monica Macovei că a tărăgănat formalităţile de extrădare ale lui Necolaiciuc, pentru a nu-l implica pe Traian Băsescu.

"Baiatul lui Necolaiciuc are o firmă de shipping la Vancouver, iar printre navele pe care le deţine sunt şi câteva nave din dosarul Flota. De asta nu a vrut Monica Macovei să emită un ordin de extrădare mai devreme, pentru că ne lovim de un caz Necolaiciuc mai extins, cu implicatii majore asupra lui Traian Băsescu", a afirmat Sorin Roşca Stănescu în cadrul unei intervenţii la Realitatea TV. "

V-ati prins? Hahahaha!!!



45
Gicu_Maracine 26-Iun-2009 18:06
Vad ca mai nou ma cenzureaza
Cepeca (26-Iun-2009 10:44)
He, he, he ...
Totul este bine cand se va sfarsi cu bine ! Cu bine pentru MIR,
odeontologii cotidianului!

Sa repetam dara de cate ori va fi nevoie, intru aducerea aminte a cepecilor de pretutideni!

Romania liberaloid-social-democrata a anilor 2006-2008 arata asa:
- PIB - crestere 46%
- cheltuieli bugetare - crestere 65%
- asistenta sociala - crestere 77%
- cheltuieli de personalul - crestere 106%

Dar tovarasii lui Crin si Tariceanu nu au nimic de-a face cu chestii din astea mundane: nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase!
46
Gicu_Maracine 26-Iun-2009 18:07
Nu!
Ambu Lantza (26-Iun-2009 12:09)
De ce nu vorbesc?
Pai io-te de ce nu vorbesc:

"Sorin Roşca Stănescu a acuzat-o pe Monica Macovei că
Tu esti singurul care s-a prins la aiurelile SRSului nationale!
47
fariseu 27-Iun-2009 19:01
felictari!
Mult stimate domnule Duca,
Felicitari din toata inima pentru articolul dvs. pe cat de oportun, pe atat de bine scris. Este nevoie sa existe cineva, care sa demonteze masina publicitara, destinata sa faca din Monica Macovei, TRU, Preda, Voinescu si inca vreo cativa marile constiinte morale ale Romaniei. In realitate, este vorba de oportunisti de duzina si faptele relatate de dvs. o arata cu prisosinta. Nu va lasati descurajat de comentarii stupide si interesate, ci perseverati intr-o atitudine de profesionalism si civism.
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
PARTIDE