Home » Editorial » Editorialisti » Referendum cu toporul

Referendum cu toporul

29 Oct 2009 Cornel Nistorescu | 28 comentarii | 4453 vizualizari
Rating:
31 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Comunele din jurul Bucureştilor şi marile drumuri europene, strâmte, înghesuite şi reprezentative pentru gândirea lui Traian Băsescu, sunt pline de o măreaţă operă de intoxicare naţională.
 
De tipul anilor ’50! De ce le este teamă nu scapă! Burjuii dracului, sug sângele poporului şi acum vor să scape! Pe ei, români patrioţi! Cam aşa sună invitaţia aşezată lângă figura şantalie a preşedintelui pus să scoale ţara din morţi ca să voteze un referendum de tip marinăresc, îndreptat doar împotriva Parlamentului şi a parlamentarilor. Adică a democraţiei!

Operaţiunea grosolană, iniţiată de preşedinte şi slugărită fără crâcneală de partidul său pretins democrat şi liberal, ţine mai degrabă de practicile din ţările subdezvoltate. Acolo măreţul conducător ancorat la putere cu toate mijloacele îşi elimină adversarii cu campanii bazate pe mânia populară. Referendumul nostru este un fel de mişcare cu accente de-a dreptul sălbatice. N-are în el nimic european. Nici măcar unul dintre criteriile documentului de la Veneţia, privitor la organizarea acestui tip de consultare a populaţiei dintr-o cumunitate sau dintr-o ţară. Între altele, norma europeană sti pulează clar că autorităţile nu au dreptul să se implice în favoarea nici unei părţi. La noi, totalul analfabetism democratic al preşedintelui l-a determinat să folosească referendumul drept pretext pentru a câştiga un mic avans în faţa contracandidaţilor. Peste tot afişele ameninţătoare la adresa celeilalte părţi, montate numai sub conducerea preşedintelui şi a membrilor PDL, nu zic decât “Nu scapă!” Mai este cineva care face propagandă în favoarea unui parlament bicameral? Statul? Papa? Guvernul Boc? Nimeni! E lăsat la bunul-simţ sau la rezultatul fricii! Mai mult, pe baza ostilităţii provocate la adresa Parlamentului şi a parlamentarilor, marinerul mai prinde un mandat. Poporul înfulecă iluzia de democraţie pe pâine întinsă pe garduri şi pe sârme peste şosele şi, hop, îl înghite şi pe preşedinte. Fără să-l întrebe cum a păpat banii instituţiei, fără să-i ia la control mandatul, fără să-i cântărească aiurelile din aceşti 5 ani!

Avem de-a face cu o viziune absolut cretină asupra modernizării României. Şi când este vorba despre instituţii mici, şi când e vorba despre stat. Parcă am avea de-a face cu nişte maşinării vechi, greoaie, stricate şi obositoare. Şi ca să scăpăm de demodarea lor, le modernizăm cu toporul şi cu flexul. Din patru roţi eliminăm două, reducem şi pistoanele de la 12 la 4 şi obţinem ceva mai uşor şi săltăreţ. Dar în nici un caz modern. Doar o aiureală nefolosibilă. Aşa şi cu statul sau cu Parlamentul. Facem din două Camere una singură şi scutim spaţiile şi cheltuielile. Reducem şi numărul parlamentarilor, şi pe cel al funcţionarilor. Votul uninominal ne scapă şi de partidele mai mici. Cu un simplu paragraf de lege ajungem la un partid dominant şi la o caricatură de opoziţie. Am modernizat România? Cucu! Am mutilat-o, forţând intrarea în zona statelor lovite de câte un trăsnet istoric. Vom reduce doar numărul încăperilor încălzite din Casa Poporului, numărul funcţionarilor şi vom creşte viteza producţiei de legi. În loc de una-două pe săptămână, scoatem 4-5 pe oră! Mai lărgim patru drumuri naţionale şi mai cârpim o autostradă şi, gata, am modernizat ţara noastră dragă. Gospodăreşte (marinăreşte), cu mătura, cu lopata, cu mopul şi cu toporul! “Este cineva care nu-i de acord? Mama lor de antiromâni! Îi radem cu fulgi cu tot! Să-i ia poporul la şuturi în fund ca să-i înveţe minte să se opună ideilor de modernizare ale preşedintelui!”

Iniţiativa celor patru organizaţii nonguvernamentale de a se adresa Avocatului Poporului pentru a depune o plângere la Curtea Constituţională a României mi se pare demnă de toată consideraţia. La aşa atac grosolan la adresa democraţiei, şi societatea civilă se trezeşte din somn!

Cum am putea scăpa viaţa publică de mârlănie, mitocănie şi abuz? Cum am putea scăpa instituţiile de comportamentul abuziv al funcţionarilor? Cum am putea schimba materialul uman oferit producţiei de politicieni? Cum am putea impune peste tot normele de comportament ce ţin de lumea civilizată şi de interesul cetăţeanului? Cum am putea elimina corupţia conservată în ascunzişurile vieţii de partid? Cum ar putea funcţiona legea şi cum ar putea deveni instituţia prezidenţială primul exemplu din România în toate cele invocate mai sus?

Asta înseamnă modernizarea României, nu şutuirea celor care nu sunt de acord cu marinerul şi sunt scoşi în faţa mâniei celor mulţi, dintre care unii nu prea ştiu nici de ce nu sunt de acord şi nici pe cine înjură!
 

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

28 comentarii

 
1
wakki 29-Oct-2009 20:56
...
domnu Nistorescu, sper ca ti-ai pus in ordine conturile din strainatate, cu banii luati de la mogul pentru tot circul asta

in curand o sa ai nevoie de ele
2
wakki 29-Oct-2009 20:58
...
nici nu s-a racit taica-sau in groapa si uite de ce ii arde lui
3
Scuratov 29-Oct-2009 21:09
prelucratorul prin aschiere
Nu stiu ce spune el in articolul-flatulenta dar referendumul trebuia facut cu freza tip \\\"Marghita\\\" la care don jarcalete stie sa lucreze. Ar fi iesit un referendum !!!!
4
GHIA 29-Oct-2009 22:59
NU VA FIER FRICA, BASESCU PICA
DE CE II ESTE FRICA NU SCAPA. Vrea el sa se arate stapan pe situatie, dar daca se preteaza la tot felul de mismasuri, numai sa mai pacaleasca inca o data electoratul, inseamna ca situatia este goasa pentru el. Sa nu uitam ca in 2004 abia a iesit , cu sprijin exern, pe care acum nu-l mai are. Un calcul simplu ne spune cum va pierde. Daca in 2004 a fost votat si de liberali, acum acestia nu-l mai vor. Daca in 2004 avea sprijinul aproape unanim al mass mediei, acum doar cateva asemenea mijloace se mai pun in slujba mincinosului, care basac mai au si o audienta scazuta. Daca in 2004 , acum hulita societate civila, era trup si suflet alturi de el, acum este exact si invers. daca si Liiceanu o face, ce sa mai zicem. Daca atunci putea promite ceva care sa convinga electoratul sa-l voteze, acum nu mai poate decat sa ameninte. Daca atunci multi aveau incredere in personaj, acum tot multi nu-l mai cred. Este drept ca nu toti votantii lui de atunci au schimba macazul acum, dar sunt suficienti , ca sa nu mai atinga baremul de 50,001 %. Daca se bazeaza numai pe amenintari si organizarea fraudarii in fel si chip al votului, nu ne arata ca nu mai are alte arme si mijloace decat prin talharirea votului de la prezidentiale. Este drept ca are un cor putin numeros de galagiosi, care nu se remarca prin inteligenta, si chiar daca o au, nu sunt lasati sa iasa din spiritul li litera " PUNCATJULUI DE LA PARTID" ceea ce cam enerveaza electoratul care ar vrea sa mai auda si altceva decat frazele stereotipe " editate " de partid. Par multi, deoarece sunt deosebit de activi, guresi, nu respecta nici o regula a dialogului, intrerup, vocifereaza, ridica glasul, intimideaza, etc. Daca sti spiciul unuia, stii spiciurile tuturor portocaliilor. Lista argumentelor ar putea continua.
5
rizoaicad.arges 29-Oct-2009 23:49
Doar nesimtitii pot sustine Refer.-teapa
DOAR DACA ESTI TAMPIT DE TOT, POTI SUSTINE MIZERIA IN CARE SE AFUNDA BASESCU, CU ASA-ZISUL REFERENDUM! ORICE OM CARE MAI ARE UN NEURON SANATOS, IN ZIUA VOTULUI VA SCRIE (FARA SA PUNA STAMPILA VOTAT) PE CELE DOUA BULETINE DE REFERENDUM URMATOARELE: "NU ITI ESTE RUSINE DLE BASESCU SA-MI INSULTI INTELIGENTA, CONSIDERANDU-MA PROST SI FOLOSIND BANII PUBLICI IN INTERES PERSONAL!!!
6
joenegut 30-Oct-2009 06:25
mizerabile Scuratov
Lasa-ne frezele in pace! Ca daca nu te tundem de-o sa-ti mearga fulgii!
7
ctatar 30-Oct-2009 07:54
COSMAR
Cei care nu sunt de acord cu ce vrea Carmaciul (ce ironie, A.Paunescu e deocamdata in cealalta tabara, dar nu e tarziu) e bine sa aiba pregatita valiza la usa, ca nu se stie cand se aude un bubuit in usa. Si sa se antreneze de pe acum in manuitul lopetii si tarnacopului, ca e de munca la canalul Bucuresti-Dunare. Si bancurile (bune)au revenit in actualitate, exact ca acum...Parca aud si muzica lui Enescu din Rapsodia Romana si pe NC Munteanu spunand ''Sa auzim numai de bine''.
PS Nu il simpatizez pe domnul Nistorescu. Imi pare insa rau de pierderea tatalui sau si ii transmit condoleante.
8
Cata 30-Oct-2009 08:21
asta-i rezultatul de la
referendumul precedent:

.......26,45% dintre alegatori s-au prezentat la referendumul pentru votul uninominal, procent insuficient pentru validarea acestuia. Dupa centralizarea voturilor din toata tara, Biroul Electoral Central a comunicat ca 81,34% dintre alegatorii prezenti la urne au votat cu ”Da”, iar 16,18% au pus stampila pe ”Nu”.........

de ce avem vot uninominal????????????????

dupa ce reguli se ghideaza aceasta tara???????

va fi la fel si in cazul aqcestui referendum. adica bataie de joc in dispretul legii si a bunului bimt!!!!!!!!!!!!!!
9
barbulautaru 30-Oct-2009 08:50
rade ciob de oala sparta
nistorescule!
ti-ai aranjat doar comentarii favorabile,scursura.
zici ca este atac grosolan la democratie referendumul?
cum poti tocmai tu,nenorocitule sa vorbesti de asa ceva.
dar despre modul in care ti-ai rezolvat dosarul accidentului provocat acum ceva timp in urma caruia
doi oameni nevinovati au fost bagati in spital nu se poate spune acelasi lucru?
sa vorbesti atunci cand vei sta in spatele gratiilor pentru incalcarea brutala a legii.
dar ce esti prost?
esti baiat destept care stie sa se strecoare in viata,asa ca numai vorbi,naparca,despre magariile altora ci vezi-ti de zoaia in care vesnic vei colcai.
10
gica 30-Oct-2009 09:05
Matrozul beat de putere trebuie debarcat cu toti slugoii lui !
Marinarul securist a luat-o complet razna, e dezechilibrat psihic si beat de putere.
Ordinarul asta nu mai poate de Constitutie, de parlament, de cea mai elementara regula a democratiei, aceea ca o majoritate formata in parlament da primul ministru, el pune tot de la lingaii lui din PD, ca sa fie la putere.
Am o presimtire ca paranoicul asta insetat de putere (mai mult chiar decat de alcool) nu se va lasa dus din Palatul Cotroceni decat ca Ceausescu, cu picioarele inainte.
Credeam ca nu voi mai avea sentimentul asta de neputinta in fata unei veritabile dictaturi a unui politruc, pe care il aveam inainte de 1989.
Sunt sigur ca, daca ordinarul asta mai prosteste lumea sa-l vooteze o data, va dizolva parlamentul si va modifica si constitutia, ca sa aiba puterea absoluta si sa-si aroge dreptul la inca 2 mandate.
Pentru el, democratia e doar o vorba goala, orice ar scrie in constitutie el intrepreteaza dupa bunul plac, pentru a-si asigura intreaga putere dictatoriala pentru el si clica de lingai si mafioti care-l inconjoara.
In momentul in care slugoiul Boc a refuzat categoric oferta STS de informatizare a sectiilor de votare, prin care se evita votul multiplu si voturile introduse in urne pe numele altora, a devenit evident ca Boc si Blaga au misiune clara de la Basinescu sa fraudeze masiv alegerile si sa-l scoata presedinte cu orice pret, indiferent de vointa electoratului.
Dar matrozul disperat dupa putere uita ca romanii pot vota mai mult impotriva lui decat pot fura slugoii lui.
De asemeni, paranoicul uita un lucru elementar: poti prosti pe toata lumea un timp, ii poti prosti pe unii tot timpul, dar nu poti prosti pe toata lumea la nesfarsit.
Romanii au inceput sa vada ca marinarul securist e disperat dupa un singur lucru, puterea, si pentru asta e in stare sa calce si pe cadavre, si il vor debarca pe matrozul beat de putere in primul port electoral.
11
spculita 30-Oct-2009 09:07
buna ziua !
GHIA (29-Oct-2009 22:59)
NU VA FIER FRICA, BASESCU PICA
DE CE II ESTE FRICA NU SCAPA. Vrea el sa se arate
Nu va fie frica Iliescu pica !haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
12
spculita 30-Oct-2009 09:15
buna ziua !
Nu va fie frica ,Nistorescu pica ! Mai stai domnule acasa ,si nu mai vorbi in \"dodii\" la televizor !
13
spculita 30-Oct-2009 09:34
buna ziua !
wakki (29-Oct-2009 20:56)
...
domnu Nistorescu, sper ca ti-ai pus in ordine conturile din strainatate, cu banii luati
Ce cauta , omul asta ,sa comenteze la un ziar ca cotidianul ? Este o rusine pentru tara , cu ceia cei debiteaza mintea !
14
bella 30-Oct-2009 10:16
fff important!!
de citit http://badeadan.blogspot.com/2009/10/de-ce-l-as-vo ta-pe-basescu.html#comments
15
sotto1988 30-Oct-2009 10:26
bataia de joc
Ca de obicei marinarul isi bate joc de cel pe care il invoca, adica de poporul roman. Mai intai, o tema pe care el o prezinta importanta, o azvarle pe piata, in doru lelii, fara sa o explice, fara dezbatere publica, in dispretul normelor europene. Si mai face ceva. E suficient sa studiem ce s-a intimplat la trecutele referendumuri ca sa intelegem ca propunerea presedintelui nu are sanse sa fie validata. Deci aceasta tema importanta va fi de fapt ingropata.
16
matrix4 30-Oct-2009 10:52
propaganda mincinoasa a matrozului
bashescu nici nu doreste sa se intample ceea ce a prevazut in referendum: reducerea drastica a nr de parlamentari!!!
cine il mai sprijina pe el daca se intampla asa ceva?
pt ca fiecare parlamentar este si o pusculita pentru partid...

bashescu are un singur scop cu acest referendum: sa-si faca propaganda mincinoasa, pe un obiectiv placut pentru "stupid people" doar ca si acestia s-au cam saturat de bashescu ca de mere padurete...

chiar si "stupid people" vrea uneori si fapte nu doar vorbe si iar vorbe cum l-a servit bashescu in toti anii lui de politica...
17
miss_mytcor 30-Oct-2009 12:11
Moartea Democratiei in Romania:20 de ani
Orice asemanare cu Regimul Basescu este absolut intamplatoare.

Recentele comentarii din presa americana ne spun ca fratele presedintelui afghan , Ahmed Wali Karzai (un fel de mircea) este mare drug lord si agricultor de frunte al tarii , grupa mare la cultura papaver somniferum (zis si opium) care ajunge din belsug si pe piata US.

Pentru EBA si amatorii de droguri usoare: asta nu este bine , opiumul fiind considerat drog greu .

In acelasi timp fratele presedintelui ele este listac uninominal CIA , de circa 8 ani, coincidenta ori NU , in Parlamentul Unicameral /Uninominal (recunosteti desigur modelul????!!!) al numitei republici de carton , care nu se prabuseste DOAR datorita prezentei supranumerice a trupelor US.

Ce ne spune asta ?
Ne spune ca in cinismul lor SUA nu aleg prea mult cand au nevoie de pioni otraviti in alte regimuri.
Sustinerea pe fata timp de aproape un secol a regimurilor dictatoriale din spatele casei (ma refer ,desigur , la America Latina ,strict pentru protejarea intereselor economice si strategice americane ) este un exemplu care ma scuteste de orice alte comentarii.

Daca SUA considera ca un anumit regim sau anumiti indivizi ii servesc cel mai bine interesele, intr-o anumita zona a lumii , la un anumit moment, se vor servi de ele/ei, fara remuscari.
Evident, cand nu vor mai avea nevoie de pioni,ei vor fi rasturnati de la Putere , eventul impuscati in valtoarea eventimentelor.
Daca au merite deosebite, insa,pionilor li se poate asigura safe conduct in tari sigure, ori daca stiu prea multe despre ce si cum , sunt primiti in exil pe teritoriul USA ( vezi dictatorul sud-vietnamez Ky )sau, eventual, mor de cauze naturale,din boli incurabile .

Rareori, doar daca dusmania dintre Republicani si Democrati atinge cote maxime in anumite momente, atunci se vad anchete serioase si dezvaluiri incendiare despre murdarele afaceri de culise ale CIA .
Poate sa fie si in cazul lui Mircea Karzai .
Poate sa fie si in cazul Omar Hayssam .
Altfel, nici o sansa ca Big Brother sa-si salte poalele anteriului ca sa vedem noi ce are pe dedesubt.


The leak of information about Afghan President Hamid Karzai's brother and his alleged connection to the CIA and tribal drug lords is curious. Leaks always are. But in this case, the release of this sensitive information is troublesome and potentially game-changing in a dangerous war.

Ahmed Wali Karzai admitted to giving the agency information, but has denied receiving any money from the CIA, or being part of the lucrative Afghanistan opium trade – making him, at least in Washington-talk, that much more guilty.

The information, published in the New York Times, first stated that the president's brother was, in effect, the southern sector's political boss, running the election, communicating with the Taliban for the U.S. government, informing the U.S. government of possible attacks, and overseeing several bridges vital to opium traffickers.

The U.N.'s report on the drug trade in Afghanistan, "Afghan Opium Survey 2009," released in Kabul by the U.N. Office on Drugs and Crime (UNODC) last month, said the drug lords and the government in Afghanistan had a "marriage of convenience," that the traffickers had built a stand-alone empire similar to South America's Colombian cartels, and that both the Taliban and the Afghan government extracted tariffs on their trade.
18
miss_mytcor 30-Oct-2009 12:23
sipcullitza , a picat el Ceausescu!!!
bhay shipculitza, a picat el Ceausescu, modelul secret de Prim Secretar General al PCR, pe care basescu il tine la icoana .
Va pica si basescu de pe valul popularitatii ieftine, cumparate cu mult efort propagandistic, multa prefacatorie si cabotinism dezgustator.
Va pica si datorita incapacitatii lui perfecte de administrare CORECTA a unei situatii
date , a unui Buget, a unui Popor, a unei Tari.
Va fi tras in jos de criza ( care ba exista , ba nu exista) de impotenta lui de gandi limpede I( ba dusmanul meu este criza, ba nu ne-am propus sa ne luptam cu criza ) si , nu in ultimul rand, de prestatia excrecabila a Guvernului de umbre chinezesti , al numitui BOC.
Nu stiu insa daca va cadea de pe val in Decembrie, sau va fi maturat de furia populara , mai tarziu, la fel ca Ceausescu.
Posibil ca marea cacealma si penibila inscenare care se cheama alegerile prezidentiale 2009 sa-l scoata invingator , chiar prin frauda efectiva, nu doar \'\'morala\'\'.
Insa, Dumnezeu nu bate cu parul!
In cazul PDL si al lui basescu, Dumnezeu ii bate cu criza.
Sic transit Gloria Mundi!

19
arting_arting 30-Oct-2009 12:41
Stupizi da' nu asa de multzi!
Si totusi stimatul Tapalaga ca si colegii SV sau TRU se adreseaza cu predilectie electoratului basescian, care raspunde corespunzator (vezi si postarile de mai sus!). Raman niste intrebari fara raspuns:
1.Daca Basescu nu forta PD ca sa devina agresiv in guvernul ADA si nu-l obliga practic pe Tariceanu si PNL sa-i dea afara,am fi dus-o si mai bine ? Nu cumva PNL nu ar mai fi fost fortat ca sa accepte conditionarile PSD si nu s-ar mai fi ajuns la risipa electorala din 2008? Nu cumva ADA ar fi castigat clar alegerile din 2008 si dreapta s-ar fi stabilizat la putere cu un program liberal?
2.Daca Basescu ar fi fost normal ar fi facut posibil un guvern PD+PNL+UDMR chiar si in conditiile alegerilor din 2008 si sunt convins ca angementul crizei ar fi functionat mai eficient decat de loc in 9 luni si fara FMI!
3. Daca Basescu nu ar fi fortat PD ca sa dea afara PSD ,de data aceasta,guvernul ar fi existat si nu s-ar fi mai fi pierdut rate si bani care ar trebui sa vina in Ro.
4. Daca Basescu nu ar inventa teme care nu pot fi duse de el nici-o data la indeplinire atunci nu era nevoie de referendum caci modificarile Constitutiei se fac numai cu aprobarea Parlamentului!
5.Daca Basecu accepta ,ca toti alti sefi de statdin UE si aiurea ca guvernul trebuie sa fie constituit de o majoritate parlamentara si condus de persoana propusa de aceasta,am fi avut guvern si FMI si UE ar fi avut cu cne sa discute si nu ne-am fi facut de ras din nou
Asa ca stimatii admiratori ai lui Basescu se fac de ras in mod penibil si sunt tare curios ca sa le vad evolutia dupa caderea lui Basescu !
PS
Inca incerc ca sa ma spal de pacatele de a-l fi votat pe Bassescu de 3 ori (in sila ,dar vot)!
20
mayo 30-Oct-2009 12:58
Burjuii dracului, sug sângele poporului
"Burjuii dracului, sug sângele poporului şi acum vor să scape! " Bravooooo .......Cornelus. Ai vazut ca ai dreptate "Mai ziaristule" .........Gata........... azi ai scuipat destul........... du-te si ia-ti tainul ....da' nu manca prea mult ca strica la burta.......
Unde-ai invatat asemenea expresii mai Cornelus Gamelus?
Tu cam sugi degeaba banii mogulului, asta n-ai inteles....?
Va fuge pamantul de sub picioare tie si mogulilor daca iese Basescu din nou Presedinte..?
Nu-i nimic, de-alde tine nu au ce cauta in spatiul public...du-te la furat.......fiindca mogulii au furat destul dar o sa vina si ziua scadentei...
21
dracu pidosnicu 30-Oct-2009 14:16
nisto
bravo, băiatu! super! excelentă treabă! hai pe la mine, că ai o primă! dacă văd şi un răhăţel cu moţ pe lîngă flegmă şi scuipaţi, te pun şef pe tot trustul. ce zic trust? pe toată presa din ţară! dacă vrei, chiar şi juma\' de presă din bulgaria. bravo! treci pe la mine mai pe seară să te mîngîi pe creştet.
22
Bobi_B 30-Oct-2009 15:13
Referendum necesar
Acest referendum e necesar, nicigand cu toporul sau cum ii mai spuneti voi, au mai fost referendumuri in ziua alegerilor si din contra, este foarte european, mie mi se pare o idee foarte buna si este in favoarea tarii.
23
rxctps 30-Oct-2009 16:22
OK,stim!
Nistorescu este strungar,ma rog,este platit de Vantu cu bani furati de la FNI etc.Ma intreb insa daca fanii portocalii,dupa ce isi iau Xanax-ul bineinteles,isi pun si ei intrebari despre Basescu?Si ce si-ar raspunde?Incepem de la promisiunea cu impuscatul ministrilor acuzati de coruptie(ciudata declaratie!).Ar fi trebuit sa impuste nu numai liberali si pesedisti ci si pe UDRIZZI!Le-a dat intalnire la "aia raii"la tepe?Se pare ca romanii sunt aia raii ca ne-a tras tepe la toti!A reformat justitia?Probabil ca dupa cateva sticle de tarie golite impreuna cu MM asa crede!Oricum sa numesti procuror general o tipa care are nu numai aparenta dar si inteligenta unei cozi de matura nu-i cine stie ce realizare!"Sa traiti bine"!Traim cumva mai bine si nu stim noi?A promis ca va aduce competenta in guvern!No comments!A negat criza si apoi a recunoscut-o!Ba lupta cu criza ba nu(ca nu-i treaba lui)!Mai nou am ajuns sa ne imprumutam la FMI si la organismele europene si nici macar nu stim nu numai UNDE sunt banii.Nu stim nici CAT datoram!Singura "reusita",inafara scandalurilor,este ca au platit salariile si pensiile.Ca si cum chestia asta nu ar intra in fisa postului.Ca sa fie spectacolul cat mai grotesc, Boc viziteaza santierul unei hidrocentrale in Teleorman.Numai ca lucrarile NU au inceput pentru faptul ca NU s-a tinut licitatia pentru constructor! I-a venit pe chelie ultima gaselnita,referendumul cu Parlamentul unicameral.Ca sa nu-l intrebe lumea despre CE a promis si CE a facut!In orice tara civilizata din Europa asta din care nominal facem parte,declaratiile unui astfel de om ar duce daca nu la deschiderea de dosare penale pentru subminarea institutiior Statului, macar la imobilizarea de urgenta si internarea spre diagnostic si tratament la Socola!
24
miss_mytcor 30-Oct-2009 19:00
Ghia ,nu-i atat de simplu!
GHIA (29-Oct-2009 22:59)
NU VA FIER FRICA, BASESCU PICA
DE CE II ESTE FRICA NU SCAPA. Vrea el sa se arate
De data asta are de partea lui Sistemul Ticalosit!
Care sistem va trage cu ghearele si cu dintii la vot pentru basesacu.
Toti prefectii si subprefectii din Romania, cei care numesc sefii comisiilor de vot in Teriotoriu , sunt portocalii.
Biroul Electroal Central este portocaliu,care centralizeaza voturile si Ministrul de Interne care inlesneste transpotul si paza balotilor ,este portocaliu.
Vor fi fraude inimaginabil de mari.Citez dintr-un banc spus de Silviu Gunoieriu :
6 decembrie 2009
Lazaroiu catre Basescu:
- Domnule Presedinte, in legatura c urezultatele voturilor ma doua vesti, una rea si una buna.
Basescu:
- Zi pa ai area mai intai!
Lazaroiu :
- Geona conduce cu 60% din voturi !
Basescu:
- Asa deci, incompetentilor , nu ati putut face nimic !
Si aia buna care este ?
Lazaroiu:
- Dvs. D-le presedinte aveti 70 % din voturi !!
25
Hartmut 30-Oct-2009 20:39
O logica gresita
Nu ma intereseaza meschinariile politice ale celor din Bucuresti.Ce ma intereseaza este constiinta ziaristilor,logica lor.....Si lasa de dorit,amandoua

1-referendum nu este impotriva institutiilor statului,impotriva Parlamentului,ci impotriva parlamentarilor certati cu tot ce e nobil si bun in Vest:transparenta,profesionalism,dezinteres personal si interes pentru tara si poporul care i-a ales.
2-nu numarul parlamentarilor este esential ci ceea ce fac.Daca 500 -sa zicem-nu fac nimic,nu cred ca 200 vor face mai mult,dar ar fi clar o economie uriasa de resurse,iar postul unui parlamentar nu ar mai costa....de rasul lumii,doar 100 mii euro ci poate 1 milion si atunci e mai greu doar cu bani sa pui mana pe un scaunel
Numai de bine!
26
GHIA 31-Oct-2009 14:30
Bobi_B 30-Oct-2009 Referendum necesar
Iuteala der mana si nebagarea de seama este una din tacticile portocaliilor. Originea acestei tactici se cunoaste, este metoda de baza a sutilor, si cum si bazinul electoral al pedeleilor se afla cam in aceasta zona, suti, betivi, drojdia mahalalei, nici metoda de a pacali lumea nu poate sa fie alta. Ne tot aburesc cu dreptul presedintelui de a initia referendumul. Dar de data aceasta nu presedintele initiaza referendumul ci CANDIDATUL BASESCU IL FACE, SI SE FOLOSESTE DIN PLIN DE EL CA SA MAI PACALEASCA O DATA ALEGATORII. Pe langa marile probleme de ordin politic, economic, social, moral, institutional, care astfel sunt ocolite ni se serveste o tema absolut minora, nr. de parlamentari si nr. de camere ale parlamentului. Problema este falsa din mai multe motive.Daca o tara ca Romania nu poate sa suporte costurile democratiei, simbolizata in special prin existenta unui parlament puternic, atunci nu merita sa se mai manifeste ca atare.Daca problema economiilor este asa de acuta, de ce nu desfiintam mai multe ministere, printre care si acelea ale Turismului sau Tineretului, care cate unul singur face economiile necesare, si care sunt mai mari decat economia facuta prin desfiintarea Senatului. Si daca tot vorbim de desfiintari, de ce nu desfiintam institutia presedintelui, economiile ar fi cu mult mai mari, si ar disparea un factor de puternica instabilitate politica prezenta acum in Romania. In problemele cu adevarat foarte importante pentru Romani, cum ar fi aderarea la NATO, la U.E., imprumutul de 20 de miliarde contractat, prezenta armatei romane pe alte meleaguri, etc. nu au avut parte de referendum, insa insignifianta problema a organizarii parlamentului, da. De ce oare. Oare nu este o actiune pregatita si defasurata din timp de betivan, care de cativa ani "face totul" pentru discreditarea parlamentului, este adevarat si cu concursul inconstient al presei, si acum vrea sa culeaga roadele, in folos propriu, fraudarea alegerilor si cresterea puterii personale
27
Fantoma lui Maniu 31-Oct-2009 20:17
Cetateanul turmentat
"Licuriciul" lui Basescu e american, rus sau altceva ? Ca sa stim si noi. Eu cu cine votez ? Tu, romanasule, cu cine votezi ? Licuriciu...
28
miss_mytcor 31-Oct-2009 22:05
Dumnezeu nu bate cu paru\'
Dumnezeu bate cu criza.

Daca basescu si Sistemul Ticalosit nu vor sa plece de la Putere, ii va alunga criza, pana la urma.
Criza ii va alunga pentru ca incompetenta Sistemului Ticalosit in administrarea unei situatii de criza este manifesta si nu necesita nicio demonstratie.

Este suficient sa remarcam incapacitatea peremptorie a Sistemului Ticalosit de a rezolva probleme mult mai simple, cum ar fi alocarea de resurse de la buget, colectarea taxelor si impozitelor, distribuirea comenzilor de Stat si urmarirea corecta a contractelor Statului.
In rest a fost tacere!

Singura intrebare acre se impune este cu cat ne va da Regimul basescu timpul istoric pe repede inapoi, cu aceasta trista ocazie ?
20 de ani?
30 de ani?

Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
EDITORIALISTI