Home » Politic » Parlament » Mitrea şi Năstase, salvaţi cu metoda „Mâna moartă“ (video)

Mitrea şi Năstase, salvaţi cu metoda „Mâna moartă“ (video)

24 Iun 2008 Dan Duca | 46 comentarii | 4730 vizualizari
Rating:
15 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Votul pentru aprobarea cererii DNA de începere a urmăririi penale pentru Adrian Năstase şi Miron Mitrea a fost declarat nul din cauza chiulului deputaţilor de la vot.
 
Adrian Nastase si Miron Mitrea
Blat la Camera Deputaţilor. Votul pentru aprobarea cererii DNA de începere a urmăririi penale pentru deputaţii PSD Adrian Năstase şi Miron Mitrea a fost declarat ieri nul. Aceasta pentru că, după numărarea voturilor, s-a constatat că au votat doar 208 deputaţi. Pentru ca votul să fi fost valabil, era necesară prezenţa a 220 deputaţi, adică a 2/3 din numărul total al aleşilor. Interesant este că la voturile precedente în sală era numărul necesar de parlamentari pentru ca cererile DNA să fie aprobate sau nu.

Ieri, în Cameră, vârful de prezenţă înregistrat la sesiunea de voturi finale - desfăşurată între orele 12.30 şi 12.50 - a fost de 248 de deputaţi. Votul (secret cu bile) pentru aprobarea cererilor DNA a început la ora 13.05. În acest interval au „dispărut“ din sală 40 de deputaţi. Majoritatea deputaţilor absenţi au fost din grupul celor de la PSD. O bună parte dintre aceştia au fost dintre pesediştii din echipa de tineret promovată de Victor Ponta, el însuşi absentând ieri de la lucrări. De la PNL şi de la PD-L, conform declaraţiilor liderilor de grup, au lipsit 13, respectiv 12 deputaţi.

Cotidianul a identificat 17 deputaţi care, deşi au participat la şedinţa de plen de ieri a Camerei Deputaţilor, au absentat la momentul votului privind cererea DNA. Sunt însă mult mai mulţi deputaţi care şi-au dat votul la legile aflate pe ordinea de zi, dar au plecat apoi când s-a supus la vot soarta penală a colegilor lor Mitrea şi Năstase. Cotidianul i-a contactat pe câţiva dintre cei 17 pentru a afla care au fost motivaţiile care i-au determinat să părăsească şedinţa de plen tocmai la momentul cel mai important al votului.

Deputatul PSD Mădălin Voicu susţine că s-a luat cu treburi parlamentare şi a pierdut noţiunea timpului. „Noi am votat la începutul şedinţei legile restante. A urmat apoi o pauză de organizare a votului secret. Am urcat sus la departamente, apoi pe la comisie, am avut treabă prin tot felul de birouri. Când m-am întors, votul se terminase deja. Nu e cazul unei formule premeditate sau al unui gest de indisciplină. Pur şi simplu nu mi-am calculat cum trebuie timpul“, ne-a declarat deputatul PSD.

La fel susţine că a păţit şi colegul său de grup Cătălin Matei. „Am plecat din Parlament. Am plecat pentru că mă aşteptam ca votul la Năstase şi Mitrea să dureze mai mult. Am avut de rezolvat o problemă şi a trebuit să plec. Când m-am întors, votul se terminase deja. E şi traficul cum este“, încearcă să explice colegul de partid al lui Năstase şi Mitrea. Varujan Pambuccian, liderul deputaţilor aparţinând minorităţilor naţionale, susţine că nu a votat pentru că „a stat pe hol“. Şedinţa de ieri a înregistrat şi evenimente care ţin mai degrabă de zona crepusculară, dacă e să dăm crezare explicaţiilor celor implicaţi. De exemplu, deputatul PD-L Alexandru Miroşeanu este înregistrat de site-ul Camerei Deputaţilor ca fiind prezent la şedinţa de plen la care s-au discutat proiectele restante. A şi votat pentru proiectul legislativ nr. 183/2008 privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă.

El susţine încă că nici măcar nu s-a aflat ieri în Bucureşti. „O problemă medicală m-a ţinut la mine în circumscripţie“, ne-a explicat Miroşeanu. Întrebat cum îşi explică atunci faptul că a fost înregistrat ca fiind atât de activ în procesul legislativ de ieri, răspunsul a fost prompt: „Cred că e o greşeală. Cartela de vot e la mine, dar se mai întâmplă şi greşeli de genul acesta“.

Reacţiile politice faţă de ceea ce s-a întâmplat ieri la Camera Deputaţilor au apărut imediat după declararea votului nul. Preşedintele PD-L, Emil Boc, a declarat că anularea votului în cazurile Năstase şi Mitrea demonstrează recidiva „coaliţiei 322“. „E vorba de complicitatea PSD acoperită de PNL şi de PRM pentru a bloca accesul justiţiei cu privire la parlamentari. Cu sprijinul celor 322, Parlamentul se transformă într-o casă de protecţie a persoanelor certate cu legea“, a mai spus Boc.

O replică a venit şi din partea liberalului Crin Antonescu. „Emil Boc minte cu neruşinare. PNL a avut doar 13 absenţi, dintre care 5 miniştri, 5 plecaţi în delegaţie în străinătate, unul în spital şi doi nemotivaţi. Toţi liberalii au votat pentru începerea urmăririi penale. La PD-L au lipsit 16 deputaţi, dar dl Boc a uitat să spună acest lucru“, a spus Antonescu. Ieri-seară, o şedinţă extraordinară a Biroului Permanent al Camerei, reunită pentru a reprograma votul, nu s-a putut ţine pentru că au lipsit mai mult de jumătate dintre membrii conducerii Camerei. Astăzi se va decide reprogramarea votului, dar sunt puţine şanse ca acest lucru să se întâmple după şedinţa comună din această dimineaţă, deoarece, fiind ultima zi din sesiune, prezenţa va fi mai mult ca sigur redusă.

Lista absenţilor

Cotidianul a identificat 17 deputaţi (numărul lor total e însă mult mai mare) care au participat la sesiunea de vot normală, dar nu au mai votat şi în sesiunea specială privind cererea DNA: Mihai Apostolache, Nicolae Bădălău, Ioan Bivolaru, Vasile Butnaru, Cătălin Matei, Alexandru Mazăre, Miron Mitrea, Manuela Mitrea, Adrian Năstase, Cătălin Voicu şi Mădălin Voicu (toţi din PSD), Corneliu Ciontu (PC), Liviu Miroşeanu (PD-L), Ovidiu Ganţ, Nicolae Păun, Mihai Radan şi Varujan Pambuccian (Minorităţi). De remarcat că secretarul de şedinţă care făcea apelul pentru vot, Gelil Eserghep (PRM), nu a procedat conform regulamentelor şi nu a anunţat cu voce tare pe toţi cei care erau absenţi sau pe cei care - deşi s-au aflat în sală, cazurile Manuela şi Miron Mirea şi Adrian Năstase - nu au votat. Modul în care a procedat Eserghep a făcut practic imposibilă identificarea în totalitate a deputaţilor care nu au votat ieri.
 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

46 comentarii

 
1
Cata 24-Iun-2008 14:44
ce gaselnita...
si uite asa vin alegerile, si toata lumea e multumita dupa o cura cu cocolino...

bleah!
2
arcasul 24-Iun-2008 14:59
era de asteptat
Nu am crezut, nu cred si nici nu voi crede ca actualii parlamentarii vor vota ceva impotriva celor doi. Ma uit la ei (pe cativa ii stiu) si nu ma surprinde ce se petrece in parlament. Sa ne mai miram de ce in strainatate suntem priviti ca cei mai corupti si lipsiti de demnitae? Nastase cerseste intr-un mod penibil, chiar scarbos, mila "colegilor", iar Mitrea mi se pare ca face mai mult un joc de glezne ca sa se victimizeze, stiind dinainte ca toti ceilalti, era sa zic corbi, nu-i vor scoate, chiar lui, ochii. Toamna vine, alegerile o sa bata la usa si cine e nebun sa voteze impotriva PSD, care declara peste tot ca va castiga alegerile, iar ciolanul se imparte in functie de ... stiti dvs. ce. Penibil si scarbos! Jalnici sunt parlamentarii nostri.
3
carte_cadou 24-Iun-2008 15:00
pai cum?
pai si n-au putut sa voteze si ei pentru colegii absenti! bai ce molai!
4
alexandru petria 24-Iun-2008 15:27
Nimic nou sub soare
Era de aşteptat.
5
Dragos_Andrei 24-Iun-2008 16:07
Nul
Asta nu-i parlamentul Romaniei,este parlamentul lor,al comunistilor,flancati de bratul lor inarmat securitatea.
Nu este departe timpul cind hotii cei mari,gen nastase sau mitrea,vor fi aplaudati in plenul parlamentului,fiindca ne-au furat pe noi.
6
Monique-Françoise 24-Iun-2008 16:38
Pe cât pariu că majoritatea chiulangiilo
sunt din Partidul Derahat-Prezidenţial ?!
Penali ADEVĂRAŢI din acest partid nu vor să provoace un precendent, căci ştiu sărăcuţii de ei că vor face obiectul unor astfel de cereri la DNA începând chiar din toamna asta, după ce vor pierde alagerile generale !
Ca să nu mai discutăm şi ce se va întâmpla iarăşi cât de curînd, după ce Bă-secu va primi un şut în fund de la 3coceni !

7
corcinschi 24-Iun-2008 16:42
democratia in Romania...........
Primul exemplu: Un parlamentar este mai presus de lege.
Al doilea exemplu: Judecatoarea care nu a dat mandat gruparii de infractori "Pietroiul" si-a motivat gestul prin aceea ca mai are 2 luni pina la pensie si nu vrea sa aiba dupa aia probleme..
Al treilea exemplu: Sergi Andon, de la P.C.-spune ca:"JUSTITIA NU ESTE BUNA IN CAZUL CELOR 2 PARLAMENTARI".

Atunci eu, un om cu bun simt intreb:cum poate o gramada de parlamentari, unii nefiind de specialitate, sa hotarasca daca este sau nu necesara anchetarea celor doi, si cum de este posibil, ca intr-un stat de drept, un judecator folosindu-se de aceea timpenie zisa "inamovibilitate" sa puna interesul propriu inaintea legii,eludind-o in mod legal?

Sincer? Imi este scirba de legile din Romania, de cei care le aplica, si cum le aplica. Respect legile, fiindca asa am fost crescut si educat,dar si pentru faptul ca-mi este frica de ele,deoarece,sunt aplicate strimb,in functie daca un judecator a avut sau nu erectie in noaptea respectiva sau daca l-a suparat sau nu burta.
8
Gicu_Maracine 24-Iun-2008 18:14
Sunt din PSDul tau iubit!
Monique-Françoise (24-Iun-2008 16:38)
Pe cât pariu că majoritatea chiulangiilo
sunt din Partidul Derahat-Prezidenţial ?!
Penali ADEVĂRAŢI din acest partid nu vor să provoace un
Au parasit pur si simplu sala de sedinte.. ca niste sobolani nenorociti!
Au crezut ca au gasit solutia ca sa nu-si suie in cap CE si sa nu poata fi folosit raportul de tara impotriva lor in campanie!

Sobolani imputiti, libarci nenorocite, taratoare scarboase... niste rahati care in loc sa puta...
9
Cata 24-Iun-2008 20:07
muhahaha
hai sa jucam batuta pe loc. boc isi umfla plamanii precum un secretar de partid comunist, infiereaza tot felul de aliante impotriva normalitatii dupa care pdlul prezidential pica la vot o chestiune prin neprezentare.

de ce? ca sa aibe motive in campanie sa dea la gioale adversarilor pt a castiga capital politic. e un scenariu politicianist care nu va da roade. in plus, daca va candida la prezidentiale, voi credeti ca basescu are nevoie de unul trecut prin justitie si confirmat curat?
ha, asta-i sinucidere politica. ca doar nu va asteptati ca nastase sa pateasca ceva...

atata vreme cat petrom si bechtel sunt ignorate, fac ceva pe termopanele dna-ului. astia chiar ne iau de prosti. asta e justitie?
10
Maliutascuratov 24-Iun-2008 20:40
derbedei
Auziti : "Adrian Nastase este hartuit de catre Basescu pentru ca la ora actuala conduce in sondaje in fata lui" ?!
11
Sakura 24-Iun-2008 20:54
Aprobare tacita?
Daca ar fi si in parlament functional principiul aprobabii tacite dupa 30 de zile, problema s-ar rezolva de la sine destul de repede. Insa in cazul acesta ar fi formulat invers intrebarea. In loc de "sunteti de acord cu trimiterea..." s-ar fi intrebat daca "sunteti de acord cu netrimiterea...", asa ca tot un rahat ar fi iesit.
12
Cepeca 24-Iun-2008 21:02
Premeditare.
Cum ? Simplu. PD-L si asociatii au avut nevoie de victimizare. Vinovat trebuia sa fie Parlamentul celor "322" - culmea cand la Camera au fost in jur de 248 de deputati. Boc s-a repezit cu acuza deconspirand facatura pedelista. Se pregatesc de campania parlamentara si au nevoie de o sanctiune pentru Guvern. Ce si-au calculat ei ? Nimic mai mult decat un Raport al CE pe justitie. Cum sa obtina incriminarea Romaniei ? Simplu. Nevalidarea votului pentru inceperea urmaririi penale impotriva lui Nastase si Mitrea. Mai ales ca Mitrea le strica jocurile cerand inceperea UP. Pervers.

Este evidenta actiunea PD-L. Este o actiune premeditata. Ar atinge mai multe tinte:
- daca nu a mai fost sinistra Macovei la Justitie, s-a dus Justitia romana pe pustii. Ia uitati ce scrie in Raportul CE ! Sinistri;
- Guvernul a clacat, tot pe tema raportului;
- Freedom House si-a adus aportul, combinat cu SAR si GDS, iar concluziile stabilite de PD-L, constiincios puse in respectivul raport, trebuiesc confirmate in actiuni concrete. Cu aportul parlamentarilor PD-L, normal;
- Traian Basescu este in declin si ii trebuie munitie. Parlamentul este tinta cea mai usor de atacat pentru ca este organ colectiv si a mai tinut vrajeala odata !

Este evidenta actiunea PD-L de faultare a votului. Mai mult, pentru a impiedica luarea unei decizii in Biroul Camerei au absentat si de la sedinta de Birou, astfel ca nefiind cvorum ...

Boc nu a stiut rezultatul manevrelor si a marsat. Adica a mancat cu polonicul. A confirmat actiunea premeditata a ticalosilor nationali. Astia sunt basescienii. Sa le traiasca suporterilor !
13
Nomen-nescio 24-Iun-2008 21:09
Nu stiu de ce
cand il aud vorbind pe Boc (acest ins primitiv, unsuros, demagog, MINCINOS), imi vine sa vomit... Poate-mi explica cineva! Rog seriozitate!
14
MAN BLUE EYES 24-Iun-2008 22:23
mitrea si nastase
De la gradinita avem obligatia sa ne prenzenam la program.
De ce parlamentarii nostrii chiulesc de la sevici nemativat? (din ce stiu eu dar nu sunt sigur sunt peste 300 deputatii) De ce nu voteaza? Sunt platiti din banii nostri. Trebuie sa gandim foarte bine pe cine algem la toamna. Deja avem o parte din lista pe cine sa nu votam . E dat in ziar cine nu a vrut sa isi faca treaba, adica sa voteze.
Ce bine ar fi pentru noi ca sa avem o singura camera cu un nr. de parlamentari intre 150 si maxim 200.
Trebuie schimbata constitutia.
Parlamentul nostru s-a facut de ras in fata tuturor,si in special PSD-ul.(din lista ei sunt cei mai multi).
Sa tinem minte acest lucru ptr. la toamna.
15
Gicu_Maracine 24-Iun-2008 22:55
:)))
Cepeca (24-Iun-2008 21:02)
Premeditare.
Cum ? Simplu. PD-L si asociatii au avut nevoie de victimizare. Vinovat trebuia sa
"Este evidenta actiunea PD-L de faultare a votului."

Te tampisi de cap.. caldura mare, bag'sama!

Dar daca o fi asa cum spui tu, de ce nu renunta taica, alde Nastase si Mitrea la imunitatea parlamentara si sa ajunga dracului odata cu dosarele alea in justitie! Eh? N-ar fi asta un rapsuns inteligent de contracarare a manevrelor PDL "de culpabilizare a Romaniei"!?

Puicusorul, amicilor tai le e teama de efectul electoral al unui vot de nalbire a ouatorului sef din parlament, asta e! Ii doare in cot de raportul CE, ne-a spus-o pe sleau Severin, votul la generale aia ii arde!

Asa ca, pana una alta, cel care a mancat cu polonicul esti tu!
16
rat.onul 24-Iun-2008 23:48
maracine
buzz. cre că ai dreptate. eu la asta m-aş fi aşteptat la sfârşitul şedinţei. cei doi crai să declare sus şi tare că a fost blat la băsescu (cică a învăţat de la noul aliat becalu) şi ei ca doi sfinţişori vor renunţa la imunitatea parlamentară şi ministerială.
aşa poc îi trăgeau la geoale lu don preşedinte, le creşteau aripiore, le apărea deasupra lu capu chestia aia luminoasă şi împreună cu ăla din treimea superioară (titicu) se duceau cu boceluţa la parchet.
hmm. vise.
17
Cepeca 25-Iun-2008 01:31
Gicule, nu merge
Gicu_Maracine (24-Iun-2008 22:55)
:)))
"Este evidenta actiunea PD-L de faultare a votului."

Te tampisi de cap.. caldura mare, bag'sama!

Dar
Renuntarea la imunitatea parlamentara inseamna renuntarea la viata politica. Adica, pentru tine, mai pe sleau, renuntarea la calitatea de parlamentar. In prag de alegeri parlamentare ! Esti destul de hotoman, dar nu tine.

Altfel, o astfel de renuntare ar insemna ca ei sa justifice in fata electoratului ca sunt nevinovati de invinuirile ce li se aduc si ca dosarele DNA nu sunt politice. Ar face o tampenie mai mare ca ei si ar servi jocului prestat de slugile basesciene Morar, Kovesi, Tulus si alte maimute. Asa insa, au toate sansele sa dovedeasca politic faptul ca procurorii sunt manari.

Un ajutor mare a primit Mitrea tocmai de la unul din juristii PD-L ! Se pare ca ala i-a spus lui Mitrea ca poate castiga procesul impotriva procurorilor chiar daca ar merge la ICCJ cu un avocat stagiar ! Apreciere fantastica daca te gandesti ca legea nu permite avocatilor sustinerea cauzei la ICCJ inainte de o perioada de practica lunga (in jur de 10 ani parca).

Este jenant sa ajungi la concluzia ca un partid parlamentar face jocuri pentru incriminarea propriei tari, folosind un partener, cum este CE, in lupta politica. Jigodismul pedelistilor merita a fi sanctionat de romani. Ne putem da seama cat de jos au coborat si "intelectualii" de la GDS, SAR si alte maimute "intelectuale", cum ar fi Patapievici, Cartarescu etc. Lucrand impotriva propriei tari, pentru ca au dragoste pentru un singur actor politic (nu stiu daca Basescu si sleahta mai pot fi politicieni), acestia pot fi asemuiti cu jegurile care au sprijinit comunistii sa ocupe toata tara. Niste mizerii de oameni.

Da Gicule, nu merge. Deocamdata se vede cum parlamentarii basescieni isi denigreaza tara. Atat. Restul se poate deduce. Sper sa afle cati mai multi romani de buna credinta "opera" strategilor basescieni. Jigodii umane.
18
Gicu_Maracine 25-Iun-2008 02:24
Tot stau si ma gandesc
Cepeca (25-Iun-2008 01:31)
Gicule, nu merge
Renuntarea la imunitatea parlamentara inseamna renuntarea la viata politica. Adica, pentru tine, mai pe
Parca mai fuse unul care facu gestul asta si acum joaca rol de primadona pe scena politica damboviteana...
Cum ii zice, domle!? Teribil ce-mi scapa, taman acuma!!

Lasand gluma la o parte; tu justifici inscaunarea Curtii Celei Mai Supreme (sic) de Justitie din Romania, parlamentul roman!
Tu justifici o justitie paralela, activa doar in cazul unei categorii restranse de cetateni romani, parlamentarii.

In plus, abordezi problema justitiei in mod (voit?) eronat!
Nu-i cere nimeni lui Nastase sa demonstreze ca e nevinovat! Procurorii sunt cei care trebuie sa demonstreze acuzele care i le aduc urmaritului Nastase.
Iar aprecierea soliditatii probelor si a dosarului construit de procurori sta la indemana JUDECATORILOR! Nu a mea, nu a ta si in nici un caz a acestui parlament nenorocit!

Spune-mi te rog care e diferenta dintre un cetatean oarecare suspectat de o infractiune/crima care se ascunde de procurori fugind prin/din tara si Adrian Nastase SUSPECTAT de acte de coruptie si care se ascunde de procurori in parlamentul Romaniei?

Cumva aceeasi ca si cea dintre unul care comite un accident si NU anunta politia si NU face testul etilotest si cel care neavand nimic de ascuns parcurge toate aceste etape stipulate de lege?
Aceea dintre un inalt demnitar si parlamentar si unul din anonimii care l-au ales pe primul parlamentar.

Si tu numesti aceasta stare de fapt STAT DE DREPT?

Imi spui ca dosarul lui AN este superficial alcatuit, ridicol chiar! Mie imi pare asta un motiv in plus sa ma duc in fata justitiei si sa-mi spal odata pentru totdeauna numele de orice banuiala!

Imi spui ca AN nu-si poate da demisia ca vin alegerile.. de ce n-a n-a facut-o PANA acuma? De ce n-a facut-o in 2006 sau 2007 de exemplu? Ce alegeri avea programate/de facut domnia sa atunci?

Repet intrebarea: de ce se da AN de ceasul mortii sa evite intalnirea cu justitia pe care tot ei, PSDeii au coafat-o inainte de 2004?
19
Kabul din Afg 25-Iun-2008 06:11
Desi incerc sa va evit
Cepeca (24-Iun-2008 21:02)
Premeditare.
Cum ? Simplu. PD-L si asociatii au avut nevoie de victimizare. Vinovat trebuia sa
comentariile de 2 bani pe care le faceti mai mereu, de data asta vreau sa semnalez o realitate: avem parlamentari de 2 bani in aceasta tara pentru ca avem o gramada de indivizi de 2 bani, care voit rasucesc orice realitate si adevar dupa chipul si asemanarea inrereselor lor. Un exemplu elocvent il avem in postarea nr 12. Este evidenta, n-am timp sa stau s-o disec dar de pa cap la coada este o mostra de rea voionta si siluire.
Promit sa nu va mai bag in seama, asa cum fac cu cea (cel) care va seamana asa de bine: Monique sau Monicul.
20
SCORPIO 25-Iun-2008 06:18
Giculeeeeeeeeeeeee!
Gicu_Maracine (25-Iun-2008 02:24)
Tot stau si ma gandesc
Parca mai fuse unul care facu gestul asta si acum joaca rol de primadona
Aprob pozitiv ce ai spus si chiar nu-l inteleg pe Mitrea care tot clameaza dorinta lui de-a finaliza "facatura". In ce-l priveste pe Nastase se pare ca lucrurile sunt putin mai nuantate si chiar nu vrea sa se riste.
Concluzia este numai una pentru ei: cereti-va afara din parlament ma baieti, daca vreti sa mai contati in politichie!
Sa ne asteptam la o surpriza din partea lor dupa vacanta parlamentara!
21
psychem 25-Iun-2008 07:15
maimutele intelectuale
Cepeca (25-Iun-2008 01:31)
Gicule, nu merge
Renuntarea la imunitatea parlamentara inseamna renuntarea la viata politica. Adica, pentru tine, mai pe
A numi socitatea civila asa cum este ea cu bune si rele drept maimute intelctuale mi se pare penibil, daca nu chiar cumva o practica tipica ideologiei comuniste de a sumbina rolul pe care structurile societatii civile il au. Va atasez aici lista maimutelor GDS: Gabriela Adamesteanu, Calin Anastasiu, Vlad Alexandrescu, Sorin Alexandrescu, Catalin Avramescu, Radu Bercea, Victor Barsan, Magda Carneci, Mariana Celac, Vitalie Ciobanu, Andrei Cornea, Doina Cornea, Livius Ciocarlie, Adrian Cioroianu, Eugen Ciurtin, Aurelian Craiutu, Rodica Culcer, Mircea Diaconu, Mircea Dumitru, Smaranda Enache, Radu Filipescu, Armand Gosu, Stere Gulea, Sorin Iliesiu, Thomas Kleininger, Alexandru Lazescu, Gabriel Liiceanu, Monica Macovei, Mircea Martin, Costea Munteanu, Horea Murgu, Andrei Oisteanu, Marius Oprea, Anca Oroveanu, Rodica Palade, Horia-Roman Patapievici, Dan Perjovschi, Andrei Plesu, Rasvan Popescu, Cristian Preda, Victor Rebengiuc, Mihai Sora, Ana Sincai, Stelian Tanase, Alin Teodorescu, Vladimir Tismaneanu, Alexandru Tocilescu, Florin Turcanu, Ion Vianu, Sorin Vieru, Sever Voinescu, Serban Radulescu Zoner.

22
Cepeca 25-Iun-2008 07:40
Le manuiesti Gicule, amarnic
Gicu_Maracine (25-Iun-2008 02:24)
Tot stau si ma gandesc
Parca mai fuse unul care facu gestul asta si acum joaca rol de primadona
Imi place de tine. O tii una si buna. Dar nu este asa. De ce ? Simplu. Pentru ca legea prevede altceva.

Sa le iau pe rand.

Pe sfarsit de mandat parlamentar Basescu a facut actul "eroic". Si-a dat demisia din Parlament. A fost sfatuit bine, dovada ca dupa ani buni dosarul "Flota" s-a depreciat iar Morar, grijuliu, a constatat ca nu exista paguba deoarece navele respective, pe piata libera (?!), nu ar fi valorat mai mult decat au fost instrainate. Morar nu a luat in calcul valoarea de inventar, aia din contabilitatea firmelor romanesti jefuite de marinarul Basescu. A candidat la Parlament dupa cateva luni, a reusit. In pauza parlamentara a fost director la firma fratelui, Mircea, pe care era sa o duca la faliment, oamenii fugind de seful habotnic si habarnist. Fratele i-a multumit si a renuntat la serviciile fratesti astfel ca ramas fara un serviciu unde sa faca performanta, la vapor nu mai vroia asa ca s-a facut din nou parlamentar. Avea formula magica pe limba: "Petre, esti cel mai bun !". A se slabi cu exemplul Basescu si episodul cu Parlamentul. A fost o manevra desteapta nu a fost un act de eroism.

Chiar daca manui frumos cuvantul si rasucesti ideile mai ceva ca in firul de matase, ocolesti adevarul. Parlamentul verifica, potrivit Constitutiei, daca sunt indeplinite conditiile pentru inceperea unei urmariri penale. Nu este treaba unui judecator, este treaba Parlamentului pentru ca asa spune legea. Mai mult, IUP este o masura administrativa la nivelul procurorului de caz. Nu are treaba cu asta instanta de judecata. Suntem departe de instanta. Dovada ca procurorii performanti ai lui Morar primesc dosarele de la instante pentru refacerea urmaririi penale pe banda. De ce ? Pentru ca sunt incomplete. De ce sunt incomplete ? Se poate specula daca nu ai dosarul la dispozitie.

Ce este totusi cu urmarirea penala ? Este o etapa in care procurorul crede ca intre fapta si faptuitor este un raport de cauzalitate. Crede !
23
Cepeca 25-Iun-2008 07:54
Continuare.
Dar noi nu suntem nici macar in faza in care procurorul sa fi emis ordonanta de incepere a urmaririi penale. In cazul Atanasiu procurorii au cerut avizul Presedinteleui (la momentul politic potrivit) pentru inceperea urmaririi penale, au primit avizul si au dat ordonanta de NUP ! Ca sa vezi minune. Dar au lucrat in asa fel incat Presedintele sa poata sa isi indeplineasca scopul politic de inlaturare a unui ministru pe care il ura. Manarie politica a procurorilor. Si in cazurile Mitrea si Nastase ne aflam, se pare, in aceeasi situatie. Sa nu uitam ca dosarele au fost inapoiate odata de la instante. Nu doar pentru vicii de forma, cele aduse la cunostinta publicului cu mare tam-tam ci si pentru vicii de fond, in sensul ca probatoriul nu sprijinea acuzarea, mai mult, specialitate DNA, unele incriminari nu erau prevazute in legea penala. Din stiri, se pare ca procurorii nu au mai lucrat pe dosare si au trimis la Parlament ce le-a respins instanta suprema !

Chestia cu suspectul. Nastase nu este invinuit. De ce ? Pentru ca nu a inceput urmarirea penala. Este suspect. Atat. Ca sa fie invinuit trebuie sa inceapa urmarirea penala. Are dreptul sa se apere, prin toate mijloacele puse la dispozitie de lege. Inclusiv prin sustinerea nevinovatiei si atacarii probelor in fata parlamentarilor. Ce sa-i faci. Asta este procedura prevazuta de lege.

Se observa cu destula usurinta faptul ca procurorii au politizat dosarele. Au tot interesul. Isi acopera viciile profesionale cu actiuni politice, avand in spate persoane interesate in condamnarea publica a lui Nastase. De fapt, asta este scopul politic al prezentarii dosarelor la Parlament, incomplete, viciate, pentru a asa au primit sarcina politica. Marfa proasta, dosarele procurorilor sunt perfecte pentru manifestarile politicianiste. Iar beneficiarul nu este greu de aflat. Mai aproape de legile romanesti suntem in fata crimei organizate. Procurorii fiind la nivelul III de decizie si executanti.
24
Loda 25-Iun-2008 08:22
Ce mai tura- vura?
Daca pentru ca votul sa fie valid,trebuiau sa voteze 220 parlamentari ,dar eu votat doar 208, sa facem un calcul simplu : cu votul parlamentarilor PD-L care au lipsit(13 dupa articol,16 dupa Antonescu) ar fi iesit 221, respectiv 226 parlamentari, mai mult decat suficient pentru validarea votului.Si atunci;
-De ce acuza Boc ,,coalitia 322"? Nu isi facuse temele sau isi scrisese declaratia cu o zi in urma ?
-Cat de mult si-au dorit parlamnetarii PD-L, avand in vedere ca s-ar fi creat precedentul, sa se rezolve aceasta problema ?
In rest, vorbim discutii.
25
balauru 25-Iun-2008 09:12
Notiunea... tim"pit"ului :-)
"Deputatul PSD Mădălin Voicu susţine că s-a luat cu treburi parlamentare şi a pierdut noţiunea timpului."

Treburi ....parlamentabile, mai bine zis.

Circ de prost gust. Insa la anul, cind o sa se faca din nou topul coruptiei Romania nu o sa mai fie pe locul 69 ci pe 169. :-)

Dar cui ii pasa? Sf. Mitrea si Sf. Bombonel fac numai bine poporului. :-)

Am vazut la TVRi acum o saptamina ca Romania, Serbia si Bulgaria au iesit tarile cu cel mai scazut nivel de inteligenta din Europa. Cu asa parlamentari, nu e de mirare, pe onoarea mea.
26
SCORPIO 25-Iun-2008 09:33
Loda
Loda (25-Iun-2008 08:22)
Ce mai tura- vura?
Daca pentru ca votul sa fie valid,trebuiau sa voteze 220 parlamentari ,dar eu votat
Ca Boc numai bocane cand vorbeste este un truism, problema este ca pedeleaua chiar si-a dorit votul nul si d-aia si-a retras reprezentanti din parlament, facand-o probabil si cu aia de care nu aveau siguranta c-ar fi votat cum spera conducerea pedalista daca se intrunea, printr-o "eroare" cvorumul. Problema nu-i boc cu trompeta lui (penibil personaj) ci cei doi Mitrea si Nastase ca, dupa atata tevatura, nu se cer de buna voie la DNA sa le dea ...ue daca se cred,cum zic ei, fete mari. Acum sunt sigur ca si geoana cu ai lui isi rad in barba (din "dragoste" pentru nastase si mitrea!) chiar daca prin asta,tampitii, isi dau cu stangu-n dreptu`! Dar ce mai conteaza!
27
Loda 25-Iun-2008 10:18
Scorpio;
Cica Mitrea se cere, a spus-o si aseara la realitatea, avertizand chiar cu o posibila renuntare la Paralment ! om trai si om vedea; nu s-au cerut de tampiti, orice proces in justitie e mai bun pentru ei decat aceasta suspiciune care planeaza asupra lor ,parerea mea.
28
Loda 25-Iun-2008 10:22
continuare
scriam ieri ,pe blogul unde sunt boicotata, la dl.Patrasconiu ;o opinie care, binetinteles, nu a fost discutata de nimeni referitor la ce s-a intamplat ieri in Parlament ;
,,Nu se rezolva nimc cu trasul de timp pana la toamna si, oricat de greu v-ar fi sa credeti, nu fac nici un serviciu nici lui Mitrea, nici lui Nastase, desi ei au impresia ca da. Amanand pana la toamna sa dea avizul ,iar la toamna gasind probabil alte motive sa o mai intinda, vor face ca cei doi sa intre in campanie cu grave acuzatii planad asura lor.Nu avem obiectiv cum sti daca sunt adevarate total, sau partial, sau neadevarate, pentru ca impiedecand justitia sa se pronunte intr-un fel sau altul, normal ca asupra celor doi in camapnie vor plana toate acuzatiile vehiculate pana acum si care, pe buna dreptate vor fi speculate de adversarii poltici.,,Gura lumii”nu se inchide nici cu amanarea votului, nici cu un aviz negativ, si in alegeri ,,gura lumii” atarna primordial.Cel mult putea fi inchisa cu o sentinta judecatoreasca.''

29
Quasimodo 25-Iun-2008 10:56
Bietele victime...
ale aparatelor de represiune şi înstăpânire ale viitorului voievod Băsescu, se văd în imposibilitatea de a face proba "evidentei" lor nevinovăţii şi nu pot apărea în faţa instanţelor din cauza complotului de autovictimizare pe care l-a pus la cale viitorul voievod împreună cu partidul său susţinător, PDL.
Dragi români, v-aş cere să nu mai fiţi idioţi, însă mă tem că nu pot să-mi refuz plăcerea de a şti că există oameni a căror zglobioşenie verbală este (spre deliciul cititorilor) muuult prea efervescenta faţă de flascitatea lor cerebrală.
Pai, mai (c)anal-istilor, ce îl împiedică pe "nefericitul" Mitrea să renunţe la calităţile sale şi să se ofere cu generozitate justiţiei? Dacă tot au prins "mârşavul" joc al preşedintelui-tiran şi al partidului său de nenorociţi, ce-l împiedica pe Nastase să le dejoace - cu eleganţă şi măiestrie - planurile absconse (dar nu prea, de vreme ce si creiere unicelulare l-au dibuit şi l-au dezavuat) şi diabolice?
Să fie oare conţinutul buncărului cuprat, să fie oare frica de un aparat de justiţie corupt care va face din mimozele pesediste nişte vrăjitoare numai bune de pus pe rug? Nu cumva este chiar teama că, odată intraţi in malaxorul parchetului, "strămoşii" infracţiunilor anchetate acum îşi vor scoate degetele-afară... de ghiocei,...de crini,... de toporaşi...?
Sunteţi hazlii, vă voi mai citi!
30
MAN BLUE EYES 25-Iun-2008 11:06
mitrea si nastase
12 Cepeca 24-Iun-2008 21:02
Premeditare.
Cum ? Simplu. PD-L si asociatii au avut nevoie de victimizare.
1
.Invata te rog sa inumari.
2.
Daca nu poti judeca, inseamna ca esti in gasca celor multi ce nu sunt in stare sa gandeasca si sa voteze.
3.
daca esti in stare fa tu clasamentul pe partide in functie de parlamentarii (ce nu au absentat motivat sau nemotivat) care au fost in sala si nu au votat(au facut inca o data parlamentul de ras).
Cotidianul a identificat 17 deputaţi (numărul lor total e însă mult mai mare) care au participat la sesiunea de vot normală, dar nu au mai votat şi în sesiunea specială privind cererea DNA: Mihai Apostolache, Nicolae Bădălău, Ioan Bivolaru, Vasile Butnaru, Cătălin Matei, Alexandru Mazăre, Miron Mitrea, Manuela Mitrea, Adrian Năstase, Cătălin Voicu şi Mădălin Voicu (toţi din PSD), Corneliu Ciontu (PC), Liviu Miroşeanu (PD-L), Ovidiu Ganţ, Nicolae Păun, Mihai Radan şi Varujan Pambuccian (Minorităţi).
4.
Daca esti de acord ca acestia au facut parlamentul de ras, ai curajul si publica partidul si numele fiecaruia dl la intai septembrie pana la alegeri pentru ca alegatorii sa-si aduca aminte si alegatorii sa nu-i mai voteze.
5.
Felicitari, nu esti in stare.
O perioada o sa ai capul in nisip (daca ai putin obraz) sau o sa continui sa critici un partid fara argumente viabile.
31
Elli 25-Iun-2008 11:36
LISTA

Comunicat de presa
(24 iunie 2008)

Ref: 61 deputati PD-L au votat pentru avizul de începere a urmaririi penale a fostilor ministri Adrian Nastase si Miron Mitrea

Grupul parlamentar al Partidului Democrat Liberal din Camera Deputatilor face publica lista deputatilor prezenti la votul dat astazi pentru avizarea începerii urmaririi penale a celor doi fosti ministri PSD Adrian Nastase si Miron Mitrea.

Astfel, dintre cei 73 de membri ai grupului parlamentar, 7 deputati se afla în proceduri de validare pentru mandatele obtinute ca urmare a alegerilor locale, alti 4 fiind absenti motivati (2 medical, 2 în delegatii în afara tarii)

Va prezentam lista deputatilor PD-L prezenti în sala, toti acestia exprimându-si votul:

1. Radulescu Cristian - lider de grup
2. Buda Daniel - vicelider
3. Canacheu Costica - vicelider
4. Iordache Gratiela Denisa - vicelider
5. Paveliu Marian Sorin - vicelider (prezent, desi figura absent în lista)
6. Tabara Valeriu - vicelider
7. Albu Gheorghe
9. Amarie Constantin
10. Andreica Romica
11. Barbu Gheorghe
12. Bardan Cornel Stefan
13. Bîrsan Iulian-Gabriel
14. Boagiu Anca-Daniela
15. Boureanu Cristian Alexandru
16. Brînza William Gabriel
17. Bruchental-Pop Ionela
18. Buhaianu Obuf Catalin Ovidiu
19. Busoi Diana Maria
20. Cantaragiu Bogdan
21. Calian Petru
22. Codîrla Liviu
23. Constantinescu Anca
24. Constantinescu Viorel
25. Cosea Mircea
26. Dragus Radu-Catalin
27. Dutu Stelian
28. Fuia Stelian (prezent, desi figura absent în lista citita)
29. Gontea Ion
30. Hoinaru Marian
31. Igas Traian Constantin
32. Ilie Cristian
33. Iliescu Valentin
34. Ionescu Daniel
35. Iustian Mircea Teodor
36. Lificiu Petru
37. Liga Danut
38. Mocanu Alexandru
39. Momanu Corneliu
40. Movila Petru
41. Oancea Viorel
42. Oltean Ioan
43. Pardau Dumitru
44. Petrea Constantin
45. Piteiu Marcel
46. Popescu Corneliu
47. Popp Cosmin Gabriel
48. Preda Cezar Florin
49. Puchianu Ioan Dumitru
50. Puzdrea Dumitru
51. Rogin Marius
52. Romanescu Marcel Laurentiu
53. Sandu Gabriel
54. Sârb Gheorghe
55. Stoica Ion
56. Strachinaru Petre
57. Stirbet Cornel
58. Tudor Constantin
59. Turcan Raluca
60. Ungureanu Petre
61. Zaharia Claudius Mihail


Biroul de presa al Partidului Democrat Liberal

http://www.pd.ro/index.php?option=com_content&am p;task=view&id=530&Itemid=1
32
loko 25-Iun-2008 12:20
Logica ilogica
@Cepeca, Loda si alti ciumeti

328(deputati) minus 17 egal 311. Necesar de voturi pentru validarea votului 220. 311 mai mare decat 220 cu o diferenta de 91.

Cum ati ajuns voi la concluzia ca PDL-ul a sabotat votul? Aaa, asa cere angajatorul!

P.S. Si in cazul deputatilor PNL se poate face demonstratia de mai sus, asta nu inseamna ca cepeca nu este un penibil.
33
Gabi_Micu 25-Iun-2008 12:29
Coruptul Nastase si cei ca el
Voi,care-l aparati pe Nastase,nu v-ati saturat de cat a furat?Ca a furat dela noi toti.Macar Mitrea a anuntat ca va demisiona din Parlament daca ceilalti solidari cu coruptia nu-i dau IUP.De ce nu face asa si "nevinovatul" Nastase?A uitat ca prin tertipuri avocatesti i s-a retras dosarul din instanta?Si,dupa cum s-a vazut,majoritatea "evaporatilor" erau dela PSD.Iar Voicu Madalin,cum de-si gestioneaza bine timpul cand este vorba sa apara la o groaza de emisiuni TV?Iar PRM-ul celui care striga impotriva mafiei,iata ca in frunte cu betivul Bolcas s-a unit cu Mafia!Tare ii mai este frica lui Nastase-Bombonel buncarel sa nu trebuiasca sa-si paraseasca averile acumulate prin coruptie din Zambaccian si dela Cornu si sa se mute la "racoare"!Si,va avea acolo parte de un tratament preferential,pe care il foarte agrea in tinerete!Acest Parlament este al lor si numai al lor,al coruptilor si hotilor avutieie nationale si nu al tarii si al nostru!Rusine!
34
loko 25-Iun-2008 12:29
Banc
Se spune ca, la facerea lumii, Dumnezeu, pentru a-i ajuta pe oameni sa prospere, a hotarit sa dea fiecaruia cite doua virtuti.

Si asa a fost :
- pe elvetieni i-a facut ordonati si respectuosi fata de legi
- pe englezi - perseverenti si studiosi
- pe japonezi - muncitori si rabdatori
- pe francezi - culti si rafinati
- pe spanioli - veseli si ospitalieri
Cind ajunse la romani,se intoarse catre ingerul care scria si-i zise:
'Romanii vor fi inteligenti, cinstiti si PSD-isti'
Cind termina facerea lumii, ingerul ii atrase atentia:
'Doamne,ai dat tuturor popoarelor cite doua virtuti iar
romanilor trei; in acest fel ii vor depasi si exploata pe toti
ceilalti'.
'Aoleu, asa e! Ai dreptate! '
Da, dar virtutile dumnezeiesti o data acordate, nu se pot lua inapoi; asa ca, 'Fie, romanii sa aiba trei virtuti! Doar ca nimeni nu va putea avea mai mult de doua in acelasi timp!'
Si astfel iata ce s-a intimplat:
Romanul care e PSD-ist si cinstit, nu poate fi inteligent.
Cel care e inteligent si PSD-ist, nu poate fi cinstit.
Iar cel care e inteligent si cinstit nu poate fi PSD-ist.
35
Elli 25-Iun-2008 12:32
Probleme de intelegere

"Astfel, dintre cei 73 DE MEMBRI AI GRUPULUI PARLAMENTAR (n.b : al PDL) , 7 deputati se afla în proceduri de validare pentru mandatele obtinute ca urmare a alegerilor locale, alti 4 fiind absenti motivati (2 medical, 2 în delegatii în afara tarii)."
36
Loda 25-Iun-2008 12:33
loko
Si care e problema ta ? daca gresim gresim, dar daca nu?
37
Loda 25-Iun-2008 12:33
loko
Nu stii sa vorbesti civilizat ?
38
loko 25-Iun-2008 12:43
@loda
Problema mare este ca voi gresiti voit, pe bani, impotriva interesului romanesc, iar acest lucru va califica pentru insulte mult mai grave decat aceea de a fi numiti ciumeti sau penibili.



39
Bica_Marian 25-Iun-2008 13:30
De ce ...
sa-si asume cineva raspunderea?Daca la toamna ies ai psd-istilor majoritari,atunci e clar ca i-au mazilit degeaba pe Bombo si pe Manivela si or sa se razbune.Daca ies ai pdl-istilor,atunci nu-i nici o problema daca dau liber la solicitarea DNA,chiar si in toamna.Oala trebuie insa acoperita.
Frecangeala lui Mitrea ca vezi Doamne nu mai suporta si o sa-si dea demisia din Parlament numai sa se termine cu ancheta asta,nu tine.Cine l-a oprit s-o faca pina acum?Nimeni.Cel putin Bombo isi arata frica ce-i da tircoale de 4 ani si e consecvent.Base e de vina ca si-a tras ciubucuri peste ciubucuri.'N-asa???
40
mandea007 25-Iun-2008 13:54
probleme, probleme
dar cea mai mare problema a ROMANIEI este acest parlament. de la acesti indivizi nu ne putem astepta la nimic bun. pentru tara bineinteles.intrebarea care se pune este:CUM SCAPAM DE EI?
aceasta este problema de capatii.cu acesti nemernici organizati in bande(ADICA PARTIDE) aceasta tara e sortita pieirii. decit sa va pierdeti in discutii sterile si pline de orgolii mai bine gasiti o solutie la aceasta problema,deci:
AVEM UN PARLAMENT CUM SCAPAM DE EL?

41
Bica_Marian 25-Iun-2008 14:07
De trei ani
Cepeca (25-Iun-2008 01:31)
Gicule, nu merge
Renuntarea la imunitatea parlamentara inseamna renuntarea la viata politica. Adica, pentru tine, mai pe
incoace au tot avut timp sa renunte la imunitatea parlamentara,dar n-au facut-o.Base de ce a avut *oaie si a facut-o?
Ca si tine,cei doi si altii de-o teapa cu ei (inclusiv de culoare portocalie) vor sa ne prosteasca.Dar nu tine!
42
SCORPIO 25-Iun-2008 14:14
Simplu mandeo
mandea007 (25-Iun-2008 13:54)
probleme, probleme
dar cea mai mare problema a ROMANIEI este acest parlament. de la acesti
La toamna sau in primavara (dupa cum vor muschii lor) alegem altul. Problema este ca din '90 tot alegem la parlamente, unul mai prost ca altu`, asta-i chestia! Din pacate suntem in vicios probabil ca urmare a unui popor vicios de alegatori, dracu mai stie pentru ca bunul Dumnezeu se pare ca nu mai stie nici el dragutu`! Iar ca un corolar o auzeam mai ieri pe-o proasta, tot butonand telecomanda, ca Romania este "Gradina Maicii Domnului, of doamne!
43
mandea007 25-Iun-2008 14:36
pe dracu simplu
nu i simplu deloc .ca sa scapam din visul asta urit exista o singura solutie.le dam dracu de partide si gasim vreo 500 de insi care sa repare ce au stricat astia in 18 ani.
acesti oameni vor trebui sa fie imuni la tentatia bogatiei,sa fie constienti ca viitorul acestei tari depinde de ei, sa manince decalogul pe piine dimineata, la prinz si seara (la figurat ,bineinteles), tot ce vor vota sa fie in interesul oamenilor sarmani, sa fie incoruptibili si inflexibili in aplicarea legii.
vorba e mai sint in romania astfel de oameni? eu cred ca da si, ca sa glumesc nitel , cred ca as fi unul din ei.
problema e mult mai ampla dar pe scurt asta vad eu ca singura solutie.
44
Loda 25-Iun-2008 14:41
loko
Deci cei care avem opinii mai mult sau mai putin diferite decat tine, o facem pentru bani ,iar tu voluntar ? mare-i gradina....
45
Omul de la Dunare 25-Iun-2008 15:55
VORBE , D-LOR , VORBE GOALE !
Toti politicienii ne arunca cu gogosi umflate , menite sa ne distraga atentia de la ce se intjmpla pe plan economic , cu bugetul fiecarui roman de rand care dintr-un motiv sau altul nu si-a luat lumea in cap ! Am crezut pana la un moment dat ca odata cu era Basescu se va schimba ceva in viata mea ca individ . Din pacate , a fost o amarnica iluzie!Ma uit in buzunar cu tristete si constat ca desi lucrez si eu si sotia in Arcelor Mittal de cate 30 de ani fiecare , nu pot sa-i asigur unicului copil , absolvent cu media 9.80 al celui mai titrat liceu din Galati (L V A ) minimul necesar sa poata urma facultatea pe care si-o doreste , in capitala , si pe care sunt convins ca o merita si ar lua examenul de admitere! Am ajuns tara nimanui , la serviciu directorii si-au facut salarii de 30-40 de ori cat ale truditorilor , taxele si impozitele ne-au napadit de nu le mai stim numarul , preturile utilitatilor cresc de la o ora la alta , ale carburantilor asisderea , in timp ce noi incercam sa dam dreptate unuia sau altuia dintre HOTI ! SPUNETI D-LOR , CATI DINTRE CEI CARE SCRIETI AICI PRO SAU CONTRA UNUI SAU ALTUI POLITICIAN , SUNTETI MULTUMITI DE NIVELUL MEDIU AL VIETII DIN ROMANIA , NU NEAPARAT NUMAI DE AL DVS ??? SI DACA PUTETI DA UN RASPUNS AFIRMATIV ATUNCI PUTETI CONTINUA POLEMICA mai mult sau mai putin civilizata de pe net ! Eu unul cred ca nici unui nenorocit de politruc nu-i pasa de cele aratate mai sus , nu vor decat sa-si faca matul cat maneca cojocului si atat !
46
butuc_paul88 25-Iun-2008 16:28
UNINOMINAL`!!!
Cata (24-Iun-2008 14:44)
ce gaselnita...
si uite asa vin alegerile, si toata lumea e multumita dupa o cura cu cocolino...

bleah!
ati vazut lista celor care au fost in sala si nu au votat. la parlamentare, dc`o fi uninimianl sa`i tineti minte sa nu cumva sa`i mai votati !!!
mitrea o fo` ridicol: declara ca`si da demisia dc se voteaza impotriva, dar nici el, nici nevasta`sa nu voteaza, si uite cum se amana pana "candva in toamna" reluarea votului
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
PARLAMENT