Home » Media » Cu foarfeca prin ziare » Mircea Mihăieş: Între şuturi şi limbi pe bani

Cu foarfeca prin ziare

Mircea Mihăieş: Între şuturi şi limbi pe bani

09 Aug 2009 | 47 comentarii | 14603 vizualizari
Rating:
54 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Când era un ziarist rupt în fund, îl călca în picioare pe primarul Traian Băsescu. De când a fost numit vicepreşedinte la Institutul Cultural Român, Mircea Mihăieş îl linge pe preşedinte de dimineaţa până seara.
 
Mircea Mihaies
Mircea Mihăeş - "Masca de fiere", anul 2000

„Sunt departe de a împărtăşi simpatia multora dintre gazetari faţă de fostul căpitan de vapor ajuns multiplu ministru. N-am apreciat niciodată umorul lui cam grosolan, şmecheria unsuroasă a superiorului care se bate pe burtă cu subordonaţii. Nu cred nici în marile lui calităţi manageriale, pentru simplul motiv că prezenţa în acelaşi minister, în urmă cu cinci ani, n-a depăşit în consecinţe trecerea gâştei prin apă” (Mircea Mihăieş – „Masca de fiere”, p. 13).

"Întrucît e Băsescu mai eficient decât Decebal Traian etc. Remeş? Aş spune chiar că pedistul de la Transporturi e infinit mai priceput în a trage zeci de piei de pe spinarea contribuabilului decât omul care, prin lege, e obligat să adune banii de la populaţie... Poate în felul acesta vom vedea şi noi cum „banii dumneavostră” au, de fapt, una şi aceeaşi destinaţie: găurile negre din conştiinţa oamenilor politici actuali” (p. 191).

„Ilustrată superlativ de „cazul Băsescu”, în care orgoliile mitocăneşti, interesele de gaşcă, proasta creştere, incompetenţa şi neruşinarea îşi dau graţios mâna, viaţa politică de la noi pare, tot mai mult, o afacere între mafioţi. Clientelismul generalizat, teama pierderii privilegiilor (de la cele mărunte la cele inimaginabil de mari), reflexele totalitare fac din România o ţară în care normalitatea e tot mai mult excepţia, şi nu regula” (p. 213).

 

De ce i se mai spune şi Mircea Limbăeş?

Restauraţia prin oligarhi (Mircea Mihăeş, Evenimentul Zilei - 22.06.2009)

„Îi spuneam de curând unui prieten - celebritate mediatică, personaj de un farmec şi de-o capacitate de seducţie devastatoare -, aterizat, cu tot idealismul lui cu tot, în tabăra furibund-anti-Băsescu: „Tu chiar vrei să ajungi să trăieşti într- o ţară aflată la cheremul exclusiv al lui Patriciu, Voiculescu şi Vîntu? Chiar vrei să-ţi laşi copiii într-o ţară în care colhoznicii levantini şi bonapartiştii cu nuanţe sud-americane ne vor da nu numai porţii bine chibzuite de mâncare, dar ne vor contoriza şi aerul?”.

Ei bine, eu n-am chef să trăiesc într-o astfel de ţară. Prefer de-o mie de ori gafele lui Traian Băsescu nemerniciei cu gura pungă a îmbogăţiţilor devoraţi de lăcomie. Prin nu ştiu ce întorsătură a lucrurilor, nici PDL-ul nu se simte prea bine avându-l în coastă pe Traian Băsescu. Şi e firesc să fie aşa. Nici Videanu, nici Berceanu, nici Blaga (pentru a mă reduce doar la liderii proeminenţi) nu cred c-au intrat în politică din pur idealism. Sunt oameni cu interese economice precise, pe care un personaj cu profilul lui Traian Băsescu nu poate decât să-i jeneze.”

Citeşte editorialul complet în Evenimentul Zilei.


 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

47 comentarii

 
1
goppo 09-Aug-2009 21:16
penibil
aveti bunul simt sa semnati articolul.
in rest, nesimtire mai mare ca in acest articol rar mi-a fost sa vad...

si nistorescu i-a dat limbi si acum face pe criticul. fara argumente ca toti latraii anti basescu dealfel...

penibil si josnic atacul.
2
matrix4 09-Aug-2009 21:54
numai duplicitate?
acest Mihaies este un oportunist tipic epocii noastre de aur!
cand Basescu era un nimeni dar se remarca prin grobianism si rapacitate, Mihaies era la datorie pt ca erau destui alti intelectuali care nu-l inghiteau pe marinar...

dar Basescu presedintele devine "reprezentativ" pt poporul roman pt ca se manifesta pe placul acestuia, dupa cum sustine Mihaies...

daca un politician populist si grobian , pe placul vulgului, este cum zicea Mihaies inainte de 2000, ce l-a convins pe acesta ca politicianul s-a schimbat?
3
DaniEugene 09-Aug-2009 21:58
Atata poate Realitatea-Catavencu!
Intesata de securisti si condusa de Vantu, ce-ati vrea sa faca acest trust?
Mi-e sila!
4
Alec103 09-Aug-2009 21:58
chiar va faceti de cacao
Chiar vreti sa va faceti de cacat? Chiar nu mai conteaza cititorii vostrii? Citesc ziarul de cand s-a infiintat. evident sarind peste era diaconescu.

vad ca vreti sa ajungeti o fitzuica gen ziua. acolo sus la nivel inalt in grupul catavencu mai traieste cineva. aveti impresia ca cititorii vostrii au devenit mai prosti ca voi? asta e noul vostru slogan?
5
dimitria 09-Aug-2009 22:05
ce articol sinistru
fara semnatura = fara un minim respect pentru cititori
o sa va duceti urgent dracului
no comment
6
buha 09-Aug-2009 22:44
probabil
probabil ca articolul mai bifeaza o cerinta din caietul de sarcini pasat de Vantu lui Nistorescu, caiet primit de la Geoana
7
schmoukiz 09-Aug-2009 23:02
ati preluat rubrica "Scuipati aici!"?
Am mai spus ca Nistorescu se inspira din Romania Mare si Tricolorul (daca stilul quality nu l-a multumit pe patron, incearca si el opusul). Acum stiu, cum deschid site-ul, coltul din drepata sus e pentru demascari si anonime. Cine urmeaza, Patapievici, Liiceanu? Impotriva cui a mai adunat venin si materiale Nistorescu?
8
SCORPIO 09-Aug-2009 23:03
Sigur,
articolul (mai bine zis culegerea de texte) nu se putea scrie singur, normal era sa apara numele autorului. Bun, n-a aparut, n-a aparut, asta e dar cu ce schimba asta datele problemei?! In ce consta josnicia cand pui, face to face, parerile aceluiasi idivid fata de acelasi personaj la interval de cativa ani intre ele! Curios este ce "cutremuratoare" grija au pidilicii de soarta ziarului vantului! Ma baieti, luati-o usor ca turbati dracu pana la alegeri.
9
Ioana C. 09-Aug-2009 23:25
7 ani. 7 ani. 7 ani. De-acasa
Am tinut neaparat sa ma loghez ca sa pot adauga un comentariu. Am deschis articolul numai si numai pentru a comenta. Pentru a comenta titlul si prezentarea succinta care ii urmeaza. Asta nu este jurnalism. Cine anume l-a scris si la ce facultate fara acreditari a studiat, fara sa i se ceara diploma de BAC la inscriere? Ce persoana fara scrupule lingvistice si bun simt i-a aprobat publicarea online? Carui fel de public cititor va adresati? E o jignire adusa tuturor oamenilor cu 7 ani de-acasa. Pentru ca macar cei 7 ani de-acasa te invata ca nu asa se vorbeste. De scris nici nu incape discutie.
10
Ruben 09-Aug-2009 23:44
SPRE DEOSEBIRE DE NISTORE
scu ce a facut un salt in involutie,Mihaies a evoluat atat in gandire cat si profesional!
Aproape sigur,acest articol anonim,este creatia noului sef!
RUSINE!
MIRCEA MIHAIES POATE FI CONSIDERAT UNUL DINTRE CEI MAI MARI MAESTRII AI CONDEIULUI ROMANESC!
11
goppo 09-Aug-2009 23:46
@scorpio
SCORPIO (09-Aug-2009 23:03)
Sigur,
articolul (mai bine zis culegerea de texte) nu se putea scrie singur, normal era
ca sa fiu in ton cu articolul... iti place cand ii dai limbi lui nistorescu? sa nu te aud ca-i comentariu jignitor ca tu aperi acest articol. :)
12
Chip & Dail 09-Aug-2009 23:56
Pentru credibilitate...
... e de asteptat si exemple luate din articolelel semnate de Cornel Nistorescu. Pentru cine nu stie, un bun inceput ar fi acesta:
http://lacoltulstrazii.files.wordpress.co m/2009/08/nistorescu-sov.jpg
13
wakki 10-Aug-2009 03:16
dezgustator
acest articol este de-a dreptul jegos

e o mizerie, nu-mi vine sa cred ca a aparut asa ceva in Cotidianul

o insailare penibila de afirmatii scoase din context, facute la distanta una de alta, puse fata in fata in incercarea disperata de a le face sa para contradictorii, cand de fapt nu sunt

auzi, Limbăeş..
Pai ce s-a intamplat, dle Nistorescu, cu "nimeni nu va fi ingropat fara dreptul de a se apara"?
Pentru Romosan da, pentru Mihaies nu...
Vorbe goale carevasazica...
Sau, ca sa preiau stilul verbal al articolului de mai sus, se pare ca ati mancat rakhat, dle Nistorescu, cand ati spus chestia asta.

Iar aparitia nesemnata e o chestie de-a dreptul josnica
14
Chip & Dail 10-Aug-2009 03:19
O MICA ATENTIE IN CALEA UITARII
Cornele, tata! Cineva are o parere buna despre tine. Ia de ici si citeste:
http://dorintudoran.wordpress.com/2009/0 8/09/inepuizabila-josnicie-a-anonimatului/#more-10 16
15
ioan plischi 10-Aug-2009 05:58
cine zice ala esti!
parlamentul si presa, doua plagi infectate, lasate de soarta peste chinurile unui popor necajit.
16
gigipruna 10-Aug-2009 06:21
Incredibil
Probabil v-ati gandtit sa inlaturati segmentul de cititori care era prea subtire (sau ca sa raman in ton cu limbajul din articol, cam subtireanu) si trebuia sa duceti publicul cititor de libertatea si ascultator de manele. Sunteti foarte aproape de a reusi prima etapa, de a doua ma indoiesc. In rest, sa fiti sanitari, v-am pupat pe portofel, Costel. Hai noroi!
17
Eastman 10-Aug-2009 07:42
constatare:
un creion fara coloana vertebrala scrie despre alt creion fara cloana vertebrala, acuzandu-l ca are varf unsoros.
jigodii.
18
gigin 10-Aug-2009 07:46
”preas”romaneasca
Oare cat de ordinar trebuie sa fie autorul randurilor despre Mircea Mihaies,neavand nici macar bunul simt sa se semneze.Este o noua dovada a mizeriei ordinare din massmedia noastra,care se adreseaza ,tinzând spre exclusivitate,votantilor lui vanghelie.Jegoasa presa,jegos Cotidianul.S vede deja mana de ”maestru”a lichelei de mare calibru nistorescu.Cu deosebita scârba.
19
AronDeleanu 10-Aug-2009 08:02
Jegos articolul
si mai jegos autorul.
20
Loda 10-Aug-2009 08:17
Si da si nu
Da, pentru ca nici mie nu imi plac articolele ,,anonime\";indiferent cine l-a scris trebuia sa-si asume raspunerea semnaturii, daca nu pentru altceva, pentru credibilitate.
Nu, pentru ca iar operati stimati postatori cu unitati diferite de masura.Ati pus si reluat de nenumarate ori, articolul in care Nistorescu ii facea lui SOV un portret,reusit de altfel, de mafiot tipic, tocmai pentru a ,,infiera\" faptul ca azi accepta sa lucreze pentru acesta (atentie, accepta, nu scrie editoriale in care ,,ii da limbi\" lui Sov transformandu-l intr-un geniu neinteles). Vi s-a parut un lucru perfect corect sa puneti fata in fata doua atitudini in timpuri diferite ale lui Nistorescu.Cand ,,anonimul\" procedeaza la fel cu Mihaes, nu mai este corect, ci un ,,lucru jegos\".Hm!
Cand Nistorescu procedeaza ca Mihaes,adica isi schimba total atitutdinea fata de Basescu (de la sustinerea initiala la respingerea totala) este vorba de o ,,involutie\" (Ruben) cand e vorba de rasucirea lui Mihaies(de la respingere totala la sustinere totala a lui Basescu) este vorba de o ,,evolutie\". Interesant, nu ? Sunteti, unii dintre voi, de o conseventa principiala rar intalnita :)
21
geo_36 10-Aug-2009 08:31
Lasitate
Ca articolul este penibil, rauvoitor nu mai incape discutie.
Dar faptul ca nu este iscalit dovedeste lasitate din partea autorului. Desigur, asa o fi directiva; daca nu cumva e scris tot de Nistorescu, un fel de fac totum.
22
Parafora 10-Aug-2009 08:39
Presa privată.
Urmează, desigur, privatizarea celorlalte trei puteri ale democraţiei.
23
radhoo22 10-Aug-2009 08:46
jalnic
asta aduce ziarul tot mai mult la nivelul fituicei Romania Mare. La angajat si pe alcibiade cred
24
barbulautaru 10-Aug-2009 08:57
javra,
cred ca ti se potriveste epitetul nistorescule.
oare pana unde poti cobori?
cat de josnica poate sa-ti fie prestatia?
nu te infoia ca nu ti-am citit randurile,orice-ai scrie stiu ca nu poate fi ceva elaborat de-o minte intreaga.
pai bai nimicule;pana sa ajungi tu la statura intelectuala alui Mihaes iti vor trebui ani lumina.
fecalale-ti aruncate tot mai des si mai marsav te subclaseaza si in fata ochilor unei biete muste.
nici macar nu ai curajul sa-ti semnezi scursoarea de articol.
de fapt de ce sa ma mai mir?
ce atunci cand ai lovit copii aia ai avut curajul sa iesi din masina?
nemernicule.

p.s. o sa-mi cenzurezi si postarea asta ca pe cea de ieri?
25
valalb 10-Aug-2009 09:10
Infamie
Cine semneaza porcaria asta de artocol? Mircea Mihaies scrie extrem de bine: logic, argumentat, elegant. E liber sa aiba optiunile lui. Cei, in numele carora e scris acest articol, adica redactia Cotidianului, va puteti lauda cu optiuni mai bune?
26
SCORPIO 10-Aug-2009 09:22
Greucenilor de cap portocalio-pidilitic
Voi cititi dar nu intelegeti, normal la numarul vostru de neuroni, pentru ca altfel observati mentiunea "Cu foarfeca prin ziare", asadar autorul de forfecari n-a facut altceva decat un purpuriu din putul gandirii limbiste a dlui Mihaes. Voi confundati marfa cu ambalajul, adica era mai putin limbist-pupin dl Mihaes daca voi stiati numele celui care a facut culegerea de texte limbaiestice!? Cadeti in penibil bai pidilicilor, nu va meritati "salarul" pe ziua de azi!
27
valalb 10-Aug-2009 09:34
Cu oligarhul pe caciula
De obicei citesc articolele lui Mihaies, dar pe acesta pentru care ati dat un link, nu il citisem.
Strasnic articol, va multumesc pentru trimitere.
Ma minunez cum de ati putut avea o asemenea reactie la niste idei atat de juste?!?
O singura explicatie gasesc: va simtiti cu oligarhul pe caciula
28
calinutz 10-Aug-2009 10:05
Mda...
N-am crezut ca voi citi asa ceva in Cotidianul... E bine, sunteti pe drumul cel bun! Aveti dreptate, d-nul Mihaies are o limba catifelatio. Dar sa nu uitati ca nu e singurul de la Coti! Ia mai cautati putin...
29
Marius2008 10-Aug-2009 10:25
Bravo Cotidianul
Se pare ca incepeti sa puneti punctul pe i. Ziaristi cumparati de Basescu cu functii publice. Mai pe la ICR, ceva consilier, europarlamentar, etc cu salarii grase. Sper ca dl. Nistorescu sa faca curatenie, si Cotidianul sa redevina un ziar obiectiv, nu o fituica unde aplaudacii de partid, cumparati pe bani publici, sa faca propaganda conducatorului mult iubit.
30
Loda 10-Aug-2009 10:25
Iarasdi revin cu intrabrea logica
De ce cand fac acelasi lucru (se rasucesc ,in scris,cu 180de grade) pentru Nistorescu e ,,jegos" pentru Mihaes e admirabil?
31
inimarea 10-Aug-2009 10:27
D-le Nistorescu, asta urmăreaţi?
D-le Director, Flaubert spunea "Le style c'est l'homme". Sigur, era cu 200 de ani în urmă, nu intra-n bibliografia şcolii jurnalistice "Leu", nici în programa analitică de liceu, decît "la zi", secţia "uman". Dar e sigur că expresia "Omul este stilul (său)" circula, chiar dacă subversiv, ca bancurile cu Bulă.
Plec de la titlul acestui denunţ public - o jalnică răfuială între bagabonţi de presă îmi apare. Nu sînt pudibond, îmi asum limba română in integrum, am şi eu pornirea de a folosi expresiile colorate. Mai ales, caut a mă ţine la curent cu noutăţile din lumbă - din orice parte ar veni. De pidă, mi se pare de un umor sănătos expresia "e cult la el în cap". Cam sănătos, la o adică, dar mai ales la două adici.
Aşadar, nu mă sperie "limbi pe bani" dar mă dezgustă - filologic, nu etic. Este scîrboasă fiindcă pleonastică. Desigur, nimeni "nu dă limbi" fără a trage un folos din asta, ori pentru a spera la un folos, măcar. Evident, iau expresia asta golănească în sensul ei graţios - de periere, linguşire. Evident, Mihăieş îl linguşeşte pe Băsescu fiindcă a primit o sinecură grasă - e director-adjunct la ICR. Din adversar politic al preşedintelui, i-a devenit servitor - nimic de mirare, doar ştim că fiecare îşi are preţul. Nepreţuiţii umplu cimitirele.
Ar exista o raţiune auctorială în folosirea limbajului golănesc: fie autorul îşi caracterizează personajul prin limbaj, fie sugerează că acest limbaj e singurul potrivit pentru a-l aşeza în naraţiune. Mă tem că ne-autorul articolului nu e vizitat de aşa raţiune ci de o cu totul alta. Mă mai tem - dar tare, acum - că ne-autorul produce acelaşi procedeu pe care-l înfierează la Mihăieş, fiindcă şi a-l ataca birjăreşte pe adversarul Şefului intră în sfera semantică a distinsei expresii. Numai că apare inevitabila comparaţie Băsescu-Nistorescu, fiecare cu "limba lui de serviciu" (cu două feţe - una catifelată, una abrazivă!) Caz în care Mihăieş e în enorm avantaj. Vorba şefului său: Dacă tot e să sugi...
32
miss_mytcor 10-Aug-2009 11:29
Intoarcerea din condei


Puse fata in fata, ca intre oglinzi paralele, textele d-lui Mihaes, mai sus prezentate, nu vor multiplica sub nici o forma lumina si nu vor da foc la catarge, precum oglinzile lui Arhimede din Syracusa, ci vor produce doar o simpla franja de interferenta , extrem de suparatoare ochilor, la care nu poti privi fara un reflex nervos , de intoarcerea capului..
....franja de intereferenta este modul in care se exprima oportunismul la Romanii cu scoala
..... metoda specifica in cazul de fata ( cum altfel, in cazul unor trestii ganditoare ?) este intoarcea din condei , prin care repeta modelul atator inaintasi mai mult sau mai putin ilustri , din intelighentia Romaneasca , de-a lungul timpului, de cand au inceput Romanii sa scrie...

..dar, vai cat de multe intelesuri vulgare poate avea in Limba Romana acesta trezire a constiintei scriitorului !!!

...unii oameni , needucati si rauvoitori , in cor vor spune , mai pe intelesul unor marinari mitocani, ca tehnica asta se numeste 'sa lingi unde ai scuipat '...

..comunistii bolesvici ii spuneau astfel : '' tovarasi , mi s-a ridicat ceata de pe ochi, acum inteleg justetea politicii Partidului si intelepciunea gandirii tov. Secretar General al Partidului ''...

...alta parte a vulgului care voteaza si ei ( pietarii, sutzii, taximetristii ,coafezele, precupetele, laptaresele , ect) , ar spune simplu'' a dat-o la intors'', sau ''a dat-o cotita''.

In absentiam unor texte deslusitoare , prin care Dl. Mihaes sa spulbere orice suspiciune ca s-ar fi predate Partidei Prezidentiale , cu arme si bagaje , convins de arginti , texte prin care sa lumineze Publicul despre cum a ajuns la convingerile sale actuale privind superioritatea politica , morala, umana , intelectuala , scl, a Carmaciului , prin raport de comparatie cu antecesorii, contimporanii si posibilii sai succesori, ramane deschisa posibilitatea pentru ca oameni mai putin educati sa peroreze fara rusine replicile acelea ignare ......

…norocul D-lui Mihaes este ca totusi Romanii cand aud despre cultura , pun mana repede pe….scula si ca massa votantilor de 35 % , stiu una si buna :
‘Basescu te iubim, k ca tine nu gasim!’

Pentru ei , indifferent ce a putut scrie in perioada albstra Dl. Mihaes, el este OK , nu ne batem noi capul cu chestii dintr-astea , atata vreme cat omu’ il sustine pe Basescu!


Totusi din perspective viitorului imediat, s-ar putea ca viata sa-i dea ocazia auctorului textelor sa revina la pozitia initiala de plecare, daca , in Noiembrie ….. nu ca ar mai conta …si, in fond , pe cine ar mai interesa???
33
trandaf 10-Aug-2009 11:59
Bravo Cotidianul
Asta vrem sa citim,adevarul si numai adevarul.Bravo nea Cornele ! Sa-i ardem pe ghelbani !
34
radhoo22 10-Aug-2009 12:03
libertatea,te falimentam
am aparut eu , nistorescu si va rupem. maine la pagina 5 e simona tache. putin porno. .
35
Senta 10-Aug-2009 12:23
Delatiune
Un articol nesemnat inseasmna delatiune securistica Asta a invatat NI-STORE-SCU de la securistii cu care bea bere si cu care mai nou se invecineaza pe la Snagov ?
36
AVP comment: 10-Aug-2009 13:05
Păi, bine, măh, Cornele...
...d'aia te-aduse nen-tu Sov aci...?? :roll: Pentru pâre de mărunt fitilist contra postacilor inimicilor pedalişti, pt denunţuri anonime, de becisnici farfurizi or brânzoveneşti guvizi, pt injurii fără stil, deci nici măcar de autentic golan or mârlan sau de ferentarist d-ăla de maidan sau pt alte asemenea compuneri şcolăreşti ori de gazetă of perete din iepoca lu tov Stan, nenea de la strungăria d-antan...? Io credeam că numai stilu-ţi oral de orator de saivan sau furiile-ţi de cioban, cu care ne-ambetezi la emisiile lu creţuleasca, duduia neagră-n ceru gurii ca basca şi intoxicatoare ca feteasca regală altoită cu smoală, au căpătat o alură net nasoală, mai ales cand le pui în lucrare şi după ce-ţi umectezi gâtiţa c-un Jhonny alergator de ciocoiască fală, însă văd că de la o vreme şi scrisu-ţi seamănă cu mugetu unui plăvan făr de zăbală, adicătelea e simplicissim, telefonat şi uniform ca o carte poştală de docentă natantoală, aloo... lol

Unde sunt, bey, marile dezvăluiri despre Mituitorii Băsei, hey...?! Dar reportajele despre ciracii grei...? Dar atestatele despre caritatea lu Vântu-beneficiu, despre onestitatea lu Felix Motanu-agariciu şi despre integritatea lu Dinu Păturiciu...? Despre minunile Mătuşei Tamara când vei mai scrii, mey... ? Dar despre serile de lângă Moscova, de pe vremea când Ivan Ilici scria tovărăşeşti poezii cu slove roşii, iar nu scenarii pentru revoluţii et alii mineriade fistichii...?

Hai, fugi naiba de-aci, dacă aveai atâta minte încât să rămui cu milioanele pe care le-ai adunat într-o vreme când ai fost confundat c-un gazetar şi chiar scriitor adevărat, şi asta numai pt faptu că tovii şi băieţii te-au prezervat într-un borcan formolizat (în vreme ce pe Adevăraţii Arnoteni i-au boicotat), ai fi rezistat dreq, preste mode şi timp, în al intelighenţei Ro olimp sau măcar pe-un dâmbuleţ telectual mai tâmp...; aşa, vei dispărea odată cu iepoca ta de activişti mai mult or mai puţin sadea, cu-alde mititelu et compania... Hai paa
37
nnl 10-Aug-2009 14:42
Noul ziar Romania Mare
Noul ziar Romania Mare?! Eu cred ca puteti si mai prost de atat! Bafta la manacat rahao!
38
Ambu Lantza 10-Aug-2009 14:48
Alooo! AVPutzish!
Se scrie cand cand vei mai scrie, nu cand vei mai scrii? Ca-mphoola mea esti esti literat si cult in cap! Hahahaha!!!
39
damiana 10-Aug-2009 15:01
Ambu-Lantzu de gât
"Cand cand si esti esti".
Cate din "ha-ha" sunt voluntare si câte din ele iti scapa fara sa-ti dai seama?
40
Beltechi_mihai 10-Aug-2009 15:30
Nistorescu LIMBĂIEŞ ,postacii,şpionii şi
Nistorescu LIMBĂIEŞ ,postacii,şpionii şi bubulii
(FRAGMENT)
Nistorescu LIMBĂIEŞ
cel ce luptă cu bubulii
sau,în mintea lui perversă
şi cu Nuţi, spaima….
Iar o dă după cireş .
Scrie despre Mihăieş
(sau,mă rog, supervizează)
Însă, fiindcă e potaie ,
nu oricum,potaie laşă ,
De semnat el nu semnează.
Scuipă flegme cu retur
Muşcă glezne,muşcă tur
Să-i admire cei din jur
Peana “sprintenă”,”vitează”,
Scrie cum scrie Tribunul ,
Ieri,aveam dor un nebun
Astăzi , avem încă unul.
Nistorescu LIMBĂIEŞ,
Un presar căzut în limbă
Peste fese de moguli ,
Urmărit e de servicii ,
de Mosad şi de bubuli,
…..
text integral la
http://cronicigeruliene.blogspot.com/2009/08/nis torescu-limbaies-postaciispionii-si.html






41
Ambu Lantza 10-Aug-2009 15:38
Dobitocule!
Beltechi_mihai (10-Aug-2009 15:30)
Nistorescu LIMBĂIEŞ ,postacii,şpionii şi
Nistorescu LIMBĂIEŞ ,postacii,şpionii şi bubulii
(FRAGMENT)
Nistorescu LIMBĂIEŞ
cel ce luptă cu bubulii
sau,în mintea lui
Limbaies este denumirea pe care mircea badin i-a pus-o lui Mihaies, nu lui Nistorescul! Hahahaha!!! Intelegeti ca cucu-n gura,`ra-ti-ai boalii de oranjgutani! Hahahaha!!
42
Beltechi_mihai 10-Aug-2009 16:00
Ambu Lantza
Ambu Lantza (10-Aug-2009 15:38)
Dobitocule!
Limbaies este denumirea pe care mircea badin i-a pus-o lui Mihaies, nu lui Nistorescul!
Ambu Lantză,Ambu Lantză,
nu-ţi mai linge degetele,
a fost pus rahat pe clanţă.
Iar de crezi c-o înjuratură
tine loc de argumente
în loc de apă de gură
foloseşte excremente.
PS Eşti muci, retardatule.Roagă pe mămiţica ta să fie de acord SĂ ÎŢI FACI un frăţior .
43
AVP comment: 10-Aug-2009 16:19
Bibicule...
Auzi, mah, daca nici poetu Ro nu-si mai poate permite licente poietice mai baro or mai mishto, atunci cine, priatelo, a...? Al drea', te-am lasat sa scherbi o perioada-n scarna ta, fara sa-ti mai zic nemicutza, iar tu continui sa ma-ntepi cu mataputza si iar incepi tontoroiu, nefelixitule, pai cum drea... Ia vezi ca acuma il dau jos pe sfantu Neculai si te umplu de scai, stiai, obraznicaturo, asa-i... ? ;)
44
Ullos 10-Aug-2009 18:14
Pui de Dac
Beltechi_mihai (10-Aug-2009 15:30)
Nistorescu LIMBĂIEŞ ,postacii,şpionii şi
Nistorescu LIMBĂIEŞ ,postacii,şpionii şi bubulii
(FRAGMENT)
Nistorescu LIMBĂIEŞ
cel ce luptă cu bubulii
sau,în mintea lui
''Cum te cheama ala tine, pui de DAC ?'' intrebat CEAUSESCU kund ridicat copil de Szekely in brati .
Si copil raspude la Ceausescu :
'La mine chema Itsvan! '
Asta mizerabil Gerula scris . Voi intelectuali de al Romani cum cziganyok sunt , injurati la voi fara rusine si punerti szar pe clanta la usi.

GERULA Says:

August 10th, 2009 at 10:43 am
Nistorescu LIMBĂIEŞ ,postacii,şpionii şi bubulii
(FRAGMENT)
Nistorescu LIMBĂIEŞ
cel ce luptă cu bubulii
sau,în mintea lui perversă
şi cu Nuţi, spaima….
Iar o dă după cireş .
Scrie despre Mihăieş
(sau,mă rog, supervizează)
Însă, fiindcă e potaie ,
nu oricum,potaie laşă ,
De semnat el nu semnează.
Scuipă flegme cu retur
Muşcă glezne,muşcă tur
Să-i admire cei din jur
Peana “sprintenă”,”vitează”,
Scrie cum scrie Tribunul ,
Ieri,aveam dor un nebun
Astăzi , avem încă unul.
Nistorescu LIMBĂIEŞ,
Un presar căzut în limbă
Peste fese de moguli ,
Urmărit e de servicii ,
de Mosad şi de bubuli,
…..
text integral la
http://cronicigeruliene.blogspot.com/2009/08/n istorescu-limbaies-postaciispionii-si.html



45
Ruben 10-Aug-2009 18:30
SCOR FINAL:96% POSTARI
...impotriva articolului!
Explicatie:mizerabil,mincinos si pizmas!
Mircea Mihaies ramane cel mai bun publicist la EvZ si printre cei mai tari din toata massmedia!
46
Loda 10-Aug-2009 19:09
din ciclul,,mare lucru ,cultura"
tot Mircea Mihaes :
,, Dl. Basescu (de neuitat pentru mine prin ignoranta sa admirabila in desavarsirea ei: ajuns, nu se stie cum, la o receptie data in primavara lui 1997 in cinstea lui Adam Michnik la Vox Maris-ul din Piata Victoriei, oarecum buimac sa descopere atatea celebritati, marinarul-ministru l-a abordat pe un faimos critic literar: "Dar cine e asta de a venit atata lume?!" Strafulgerandu-l cu binecunoscuta-i privire ironica, acesta l-a persiflat: "Dom' Traian, azi nu dau meditatii pe gratis!"
47
Patty_Bullar 11-Aug-2009 19:34
Mircea Limbaies-Lingegumshoe
"Mircea Marlowe Mihaies-Lingegumshoe and Cristian Patrascoiniu reporting for the EVENIMENTUL ZILEI (English Edition)"...
http://www.youtube.com/watch?v =f9k4uvgJ2ao
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
CU FOARFECA PRIN ZIARE