Home » Home » Interviu » Mihaela Rădulescu: “Sunt încă o femeie înşelată de un milionar care a uitat de unde a plecat”

Mihaela Rădulescu: “Sunt încă o femeie înşelată de un milionar care a uitat de unde a plecat”

24 Feb 2009 Anca Nicoleanu | 45 comentarii | 98486 vizualizari
Rating:
73 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Vedeta dezvăluie în premieră de ce l-a părăsit pe Elan Schwartzenberg. Şi îşi reafirmă independenţa, făcând public câştigul pe anul trecut: un milion de euro.
 
Mihaela Radulescu
- Ai regizat de curând spectacolul lui Răzvan Mazilu.

Am făcut împreună cu Răzvan Mazilu regia acestui spectacol. E a doua mea regie de scenă, prima a fost la Festivalul Internaţional de pirotehnie. Publicul a aplaudat 15 minute la final, în picioare, a răspuns cu mare interes şi plăcere întrebărilor pe care le-am strecurat între toate elementele de dans, în proiecţii sau în legăturile dintre dansuri. A fost măgulitor să primesc această propunere din partea lui Răzvan şi mai ales să-mi aşez numele pe acelaşi afiş cu Gigi Căciuleanu, Marcel Iureş, Alexander Bălănescu, Răzvan şi Monicile - Petrică, Strat, Schnyder -, Marius Urzică. Din acest spectacol voi realiza primul DVD din cariera lui Răzvan, la care semnez regia şi producţia, şi pe care l-am finanţat integral prin firma mea de producţie de film.

- Înregistrezi audienţe mari cu “Duminica în familie”. Dar în publicaţii şi la emisiuni tv eşti îndelung comentată, uneori atacată. Cum explici aceste reacţii?

Publicul meu nu e imbecil, nu mă ştie din mizeriile unor publicaţii care scriu orice minciună şi inventează orice poveste numai ca să nu dea faliment. Publicul meu, pe care l-am respectat şi l-am venerat dintotdeauna, pentru că datorită lui sunt ceea ce sunt astăzi, mă ştie bine. Am din ce în ce mai mulţi fani şi pentru că am dinamizat şi, modernizat mult emisiunea, ne-a invadat publicul foarte tânăr şi orice artist a învăţat bine lecţia - dacă vrei să fii chemat la concerte şi dacă vrei să-ţi vinzi albumul, te duci la Mihaela, acolo se uită toată lumea. Cum umblă vorba prin agenţii de publicitate, “Rădulescu e singura care poate să vândă orice”.

- Sunt acestea efectul mediatizării incredibile de care ai avut parte, datorate campaniei antifumat, divorţului de Elan şi a poveştii de dragoste cu Dani?
Nu te poţi uita trei ore doar la Rădulescu şi doar pentru că l-a părăsit pe milionar. Te uiţi pentru că-ţi place ce face ea, echipa ei extraordinară şi invitaţii ei, mereu deosebiţi, mereu veniţi în exclusivitate pentru ea. Sunt şi realizatorul acestei emisiuni, asta înseamnă că am învăţat bine să folosesc ingredientele corecte pentru a obţine calitatea profesională cu care suntem mereu complimentaţi şi premiaţi. E singura emisiune cu 4 Premii APTR şi cea mai longevivă emisiune tv de divertisment, are 16 sezoane!

Oricât ar suna de penibil, nevoia de a te lăuda singur creşte direct proporţional cu neprofesionalismul jurnaliştilor care scriu minciuni despre cei mai de succes oameni de la noi. N-am nimic cu vedetele care s-au dezbrăcat pentru ,,Playboy’’, e opţiunea lor, dar nici un jurnalist nu mai face diferenţa între fetele în sânii goi, devenite vedete doar pentru acest “talent” şi altele, care au pornit de la munca cea mai de jos în televiziune şi au muncit pe brânci, ani de zile, învâţând atât de multe despre televiziune şi făcând-o la un nivel maxim de performanţă profesională.

La noi, orice piţipoancă, orice mahalagioaică şi orice fată dezbracată devine un star, îşi pune eticheta de vedetă tv şi e promovată la gramadă cu oameni care n-au nici o legatură cu promiscuitatea şi sordidul din vieţile acestora. Mi-e ruşine să fiu numită “vedetă” alături de atâtea prostituate, analfabete, agramate, mincinoase, impostoare şi bârfitoare câte bântuie azi prin televiziuni. Dar, ca în orice alt domeniu, dacă îţi respecţi publicul, continui să fii un profesionist şi te bazezi pe un public deştept care te va alege, până la urmă, pe tine, nu pe impostori.

- Relaţia pe care o ai cu o parte a presei este destul de tensionată. Ţi se poate imputa faptul că ai alimentat şi tu presa, cu sau fără voie, cu ştiri despre tine?
Şi tu eşti în aceeaşi eroare şi faci aceeaşi greşeală pe care o fac cei mai mulţi din presa mondenă. Dacă un ziar a scris o ştire despre mine, o preiau toţi, ca heringii care merg cu bancul, că singuri ar muri. Adică dacă unul e idiot, e doar o chestiune de copy/paste ca să avem în faţă o întreagă echipă de idioţi. Ziarul “Libertatea”, adus la noi de un trust care i-a dezvăţat de profesionalism şi i-a adus la adevărate performanţe în minciună şi ticăloşie, a devenit pentru mine cel mai reprezentativ ziar de proastă factură de la noi. La ei a apărut o pagină întreagă, prima pagină, despre mine care, chipurile, povesteam cum fac sex. Întregul articol avea ghilimele, deci mă punea în faţa cititorilor în situaţia ridicolă de a deveni, peste noapte, una care a luat-o razna şi face ce n-a făcut 12 ani, de când e persoană publică - face dezvăluiri şocante despre viaţa ei sexuală.

Nu numai că n-am făcut aşa ceva vreodată, nici măcar în glumă, dar a fost prima dată când am simţit nu numai că mi s-a încălcat dreptul la imagine şi demnitate, garantat oricărui cetăţean de Constituţia României, dar că acesta e doar începutul abordării celor mai naziste şi ticăloase metode, evident doar pe spinarea numelor grele din showbiz, în a rămâne în topul de vânzări. E prima dată când am făcut o plângere la CEDO împotriva ziarului ,,Libertatea’’, tocmai pentru că atitudinea lor conţine, în mod vădit, elemente antisemite şi pune în mare pericol atât demnitatea mea, cât şi integritatea copilului meu.

Evident că nici tu n-ai observat că în toate ştirile - şi au fost sute! - care conţineau numele meu, eu nu declaram nimic, nu expuneam motivele divorţului meu, ci îmi păstram decenţa şi încercam să-mi apăr copilul de aceste mizerii. Peste 90 la sută din ce s-a scris, şi asta e un procent dezastruos, care arată în ce situaţie jalnică e jurnalismul românesc, nu are nici o legatură cu viaţa mea.

Pe scurt: soţul meu nu m-a părăsit şi nici nu m-a alungat de-acasă, ci am luat singură această decizie pentru că mă înşela cu graţia oricărui milionar român care-şi încearcă puterile mai mult decât îl ţin, copilul trăieşte cu mine, e crescut de mine şi încredinţat legal mie, n-am avut în viaţa mea antrenoarea aceea de fitness care tot apare şi se foloseşte de numele meu, primul meu soţ nu mi-a rupt niciodată piciorul cu maşina, pentru că, nu-i aşa, făcea puşcărie pentru gravă vătămare corporală dacă era adevărat, în Antenă nu doreşte nimeni să mă dea afară, ba dimpotrivă, nu-mi schimb religia pentru că asta nu e o modă care trece odată cu sezonul, de la facultate nu m-a exmatriculat nimeni pentru că nu există metoda asta la facultate, îţi dai seama cam ce prost e jurnalistul care a scris aşa ceva şi aşa mai departe. Am bătut şi recordul la drepturi la replică publicate în această perioadă, dar şi la procese intentate presei. E sinistru ce se întâmplă, de aceea nu accept încălcarea drepturilor mele legale şi nici ticăloşia de a-mi pune viitorul copilului meu în pericol.

Eu vreau să-mi cresc copilul în România, dar o astfel de presă te obligă să-ţi faci bagajele şi să fugi de scârbă şi de groază - tabloidele urâţesc România şi alungă valorile. Culmea, până şi unii oameni de radio sau de televiziune s-au trezit comentând mişeleşte, uitând că un copil de aproape 5 ani ascultă radioul, se uită la tv odată cu cei din casă. Sper să le fie ruşine comentatorilor cu care m-am procopsit, chiar şi în cazurile în care oamenii aceia mă cunoşteau personal şi ştiau că nu pot fi dintr-o dată altă persoană decât aceea pe care au cunoscut-o şi cu care au făcut echipă la un moment dat.

- Ţi se reproşează o irascibilitate exagerată. Şi faptul că intenţionezi să-i dai în judecată pe toţi aceia care îşi spun părerea mai puţin prietenoasă despre tine. Crezi că astfel vei putea ţine sub control reacţiile oamenilor?
Ştii ce fac proştii şi laşii când un om e lovit? Dau şi ei, că la gramadă au curaj şi li se pare şi că fac o chestie deşteaptă. Cei mai mulţi habar n-au de ce dau, da’ dau şi ei, că dau toţi! Nu, nu e stilul meu şi nici nu cred că a fi persoană publică însemnă să te laşi scuipată de flegmele tuturor proştilor şi frustratelor şi umilită de orice “jurnalist” care-şi face întreaga breaslă de doi bani. Am un nume, am muncit cinstit şi consecvent la el, nu voi permite nimănui să mi-l altereze doar pentru că aşa are chef. Dacă are argumente şi adevăr, îi voi da dreptate, sunt un om raţional, dar dacă nu are şi-şi permite să mă jignească gratuit, să mă discrimineze şi să mă judece după religia mea, voi acţiona legal şi voi vorbi răspicat despre incompetenţa şi mojicia lor.

- Le-ai dat în judecată pe Bahmuţeanu şi pe Monica Tatoiu, deranjată fiind de afirmaţiile pe care le-au făcut la adresa ta?
Nu doresc să mai comentez aberaţiile doamnelor. Sunt convinsă că dna Tatoiu doar n-a fost atentă la ce-a scos pe gură - “Mihaela şi-a părăsit copilul”, ceea ce e o enormitate şi un atac grav la demnitatea mea, ca mamă, şi la integritatea psihică a copilului meu. Mi-am părăsit bărbatul care nu-şi mai respecta familia, pe copilul meu nu-l voi părăsi niciodată şi nici n-o să vă las să-l băgaţi în mizeriile voastre de declaraţii, stimaţi jurnalişti ieftini şi dragi bârfitori publici!

- De ce taman acum Bogdan Rădulescu, primul tău soţ, a simţit nevoia să facă publice detaliile relaţiei voastre?
De ce tocmai acum mizeria de tabloid  “Libertatea” s-a apucat să scormonească în trecutul meu şi să scrie cele mai cumplite minciuni, îmbătându-l pe fostul meu soţ? Asta vi se pare o metodă de interviu, să îmbeţi interlocutorul şi să bruiezi o bandă ca să poţi inventa orice şi s-o ataci din orice poziţie pe Rădulescu? Mie mi-e foarte clar că "Libertatea’’ a trecut la metode naziste şi că scrie la comandă, am chiar informaţii pe care le verifică avocaţii mei cum că o jurnalistă de acolo a fost profund şpăguită să scrie orice rău despre mine. În trecutul meu nu există nimic compromiţător, nimic de care să-mi fie ruşine, dar în prezentul meu există mai multă energie ca niciodată în a-mi face dreptate când ştiu sigur că adevărul e de partea mea.

- În 2007, ai câştigat din publicitate 900.000 de euro. La fel de bun a fost şi 2008?
Chiar mai mult. Şi aici există o percepţie greşită, toate ziarele proaste şi-au pus întrebarea ce-o să mă fac fără banii lui Elan? Bine, merci. Câştig suficient cât să duc o viaţă fără lipsuri şi cât să pot da câte un ajutor atunci când simt că trebuie s-o fac. Când ajungi la performanţele mele profesionale, când ai audienţele pe care le are emisiunea pe care o realizez şi o prezint, când eşti imaginea mai multor firme şi când închei câteva contracte publicitare pe an, ai o viaţă financiară relaxată.

- A trecut ceva timp de la divorţul tău de Elan, mai ales că ruptura dintre voi era veche, conform declaraţiilor tale. Unde crezi că ai greşit în această căsnicie?
Nu vreau să intru în detalii, întotdeauna am sperat că dacă sunt discretă şi doamnă şi cei din jur vor înţelege şi vor proceda la fel. Dar vin în premieră şi spun că soţul meu a greşit lamentabil şi n-am mai putut să reconstruiesc afectiv nimic pe un soclu putred. Şi spun asta după ce timp de 7-8 luni toată lumea m-a arătat pe mine cu degetul şi a comentat numai pe lângă subiect şi foarte departe de adevăr. Sunt încă o femeie înşelată de un milionar care a uitat de unde a plecat şi ce familie frumoasă are, nimic nou sub soarele dâmboviţean. Am încă eleganţa de a nu rosti numele femeilor care au trecut prin sufrageria mea în calitate de doamne şi s-au oprit în dormitoare de hotel cu soţul în calitate de curve, le mai las puţin să se perpelească, îmi place să mă distrez puţin cu mintea lor, mai ales când poza lor socială e una aşa “imaculată”.

- Cum e relaţia cu Ayan? S-a speculat mult că nu staţi împreună, că îl vezi rar.
Pentru ultima dată vă rog respectuos să-mi feriţi copilul de mizeria asta mediatică. Toţi imbecilii scriu asta, de la voi am alte pretenţii - îmi văd copilul exact ca orice mamă care munceşte, exact ca înainte, şi în viaţa mea şi a lui nu s-a schimbat nimic. Copilul trăieşte cu mine, doarme cu mine, se joacă cu mine şi învaţă de la mine diferenţa între minciună şi adevăr, între ticăloşie şi omenie. Îşi vede tatăl la fel ca înainte, iar tatăl lui e un om mai ocupat decât mine…

- Îţi doreşti un copil cu Dani, îţi cauţi o casă în care să locuieşti cu el?
Iarăşi vin să sparg baloanele pline de rahat cu care tot defilează reviste mondene şi tabloide - nu îmi caut casă în Pipera, nu fac împrumut la bancă, am casă, Elan nu doarme cu copilul, ci eu sau mama mea şi iarăşi voi spune etc., pentru că mai sunt tone de aberaţii şi n-avem timp să le demontăm pe toate.

- Vei avea site, www.mihaelaradulescu.ro. Va exista un blog?

E întotdeauna ultimul lucru de care am timp. Da, voi avea un site. Nu simt nevoia să am blog, am o emisiune, cea mai audiată, deci am un spaţiu de exprimare mai puternic decât toate blogurile la un loc, scriu articolul meu lunar la ,,ELLE’’, voi începe să scriu o opinie la un cotidian, apoi la un săptămânal. Sunt mereu solicitată să scriu opinii, tocmai pentru că am publicul meu deştept şi modern care vorbeşte aceeaşi limbă ca mine. Pentru ei voi scrie mereu, şi chiar mă pregătesc să lansez a doua mea carte. Sper să aibă cel puţin succesul primei mele cărţi, absolut răsunător şi neaşteptat.

- Îmi spuneai că montezi un film. Despre ce film e vorba?
Un film documentar pentru o organizaţie ecologistă internaţională.

- Ce-ţi doreşti de la anul ăsta?
Ce-mi doresc pentru mine şi copilul meu e o chestiune personală, nu simt nevoia să mărturisesc nimic. Dar, pentru că sunt un om atât de corect şi de muncitor, mi se vor împlini şi de data asta visurile, iar când voi întoarce capul voi vedea aceeaşi cohortă de bârfitoare, de complexaţi, de proşti şi ticăloşi care nu vor evolua cu nimic şi nu vor câştiga nimic în plus pentru viaţa lor. O să le zâmbesc, ca şi până acum, şi mă voi duce mai departe în drumul meu, înconjurată de lumea frumoasă şi deşteaptă în care-mi place să trăiesc şi preocupată strict de lucrurile simple şi importante din viaţă. Continuu, ca şi până acum, să caut nişte răspunsuri.
 

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

45 comentarii

 
1
Lancaster 24-Feb-2009 20:28
O "doamnă"
Se spune că atunci când simţi nevoia să afirmi că eşti o doamnă, asta e tocmai dovada că nu prea se vede :) La modul serios, subconştientul începe să simtă adevărul. Aşa apare dorinţa de afirma public acest lucru, tocmai datorită conflictului dintre conştientul care minte şi subconştientul, care nu poate fi minţit.

Faţă de adolescenta care creştea acum 25 de ani în Piatra-Neamţ, nimeni nu poate nega că progresul realizat de Mihaela Rădulescu este imens. Dar asta nu înseamnă că este sau că va deveni vreodată o doamnă. Asta se întâmplă abia la a treia generaţie pe tocuri, nu la prima. No offence.
2
corinne 24-Feb-2009 20:48
pfui,
ce le mai turuie. asta se crede cea mai grozava femeie din lume, cea mai inatacabila. nesuferit de ingamfata chiar si pentru fani, banuiesc.
3
Tik 24-Feb-2009 21:12
Tik
E-adevarat, le zice cam tare, doar ca nu stim exact in ce conditii a dat interviul asta, poate era oparita de cine stie cate discutii prealabile pe aceeasi tema. Si-apoi, tot ce zice e adevarat. Doar proverbul din copilarie, 'lauda de sine nu miroase bine', ii mai ia din frisca.
4
corinne 24-Feb-2009 22:23
nu te supara, Lancaster,
Lancaster (24-Feb-2009 20:28)
O "doamnă"
Se spune că atunci când simţi nevoia să afirmi că eşti o doamnă, asta
sunt de acord cu tot ce spui, mai putin cu finalul. tocurile fac o doamna? nu cred ca ea ar fi prima generatie pe tocuri in familie. alta-i hiba, si e personala.
5
corinne 24-Feb-2009 22:29
nu e adevarat chiar tot ce zice
Tik (24-Feb-2009 21:12)
Tik
E-adevarat, le zice cam tare, doar ca nu stim exact in ce conditii a
de pilda, zice ca n-a fost exmatriculata. tin minte ca am citit in presa declaratii a doua personalitati artistice cu functii la facultatea ei. a fost eliminata pentru neprezentare la examene o perioada indelungata - indiferent cum i se spune acestei eliminari.
6
mettyec 25-Feb-2009 00:05
Mult zgomot pentru nimic
Doamna?
7
Obiwan 25-Feb-2009 00:44
Ce tonus!!
"Doamna Radulescu", pe care am considerat - o de la inceputurile ei publice cel mai reprezentativ produs al tranzitiei, mai mult cu superficialitatile ei, decat cu inca nedescoperitele - i profunzimi, are un ritm de Mortal Kombat.
E usor dezamagitor ca o femeie la 40 de ani, fie ea si prizoniera a show biz - ului autohton, nu stie ca enumerarea atator cuvinte din registrul gros, precum si abordarea intr - un cotidian a temelor de asternut nu prea au de a face cu ceea ce intelegem in mod obisnuit prin titlul de "doamna".
Sanatate va dorim, ca mintea - i cam putina!
8
picadillycircus 25-Feb-2009 01:11
merde!
corinne (24-Feb-2009 22:23)
nu te supara, Lancaster,
sunt de acord cu tot ce spui, mai putin cu finalul. tocurile fac o
lancaster si corinne miros numai parturi asa zis intelectuale din partea voastra!ce gandire retro (ca sa nu-i spun comunista puteti sa aveti!poate ar trebui sa recititi articolul, nu cred ca ati inteles esentialul!''no offence!''
9
ariana80 25-Feb-2009 08:52
ma mir
Curios lucru: se numeste doamna una care s-a maritat si a divortat de 3 ori, cica din vina barbatilor nu a ei. Atunci cele maritate o singura data in viata care au casatorii trainice cum se cheama: fraiere cumva? :)))
10
mircea_ordean 25-Feb-2009 09:37
Mihaela
Mihaela, nu esti genul meu de femeie (doamne fereste, vorba lui Argetoianu, sa dau peste ea vreodata!...) si nu impartasim destule gusturi... Ai insa multa simpatie din partea mea, chit ca subsemnatul, ca un... Elan ce se respecta, nu uraste concomitent o alta doamna din media romaneasca - nu spun care...
Succes! Imi place cum scrii, dupa cum am fost placut surprins si de vorbele lui Dani, intr-o revista pentru barbati...
11
mircea_ordean 25-Feb-2009 09:40
Insusiri
corinne (24-Feb-2009 20:48)
pfui,
ce le mai turuie. asta se crede cea mai grozava femeie din lume, cea
Cind ne deranjeaza asemenea insusiri ale cuiva, e de privit un pic si la invidia persoana. Asta inseamna iritare ca nu avem si noi acele jucarii comportamentale... Si tot ce ne ramine este sa incercam sa-l coborim pe celalalt... Nu conteaza cum. Esential este sa gasim o cale catre invidiile altora din jur...
12
hatru 25-Feb-2009 09:57
pt sign
(-- 00:00)

Postarea de mai sus era pentru SIGN (10) dar din nu stiu ce motiv a aparut aiurea.
13
SCORPIO 25-Feb-2009 10:11
Mihaela, fata taichii
Zau ca-mi placi ca femeie! Esti prototipul clasic al femeii "bune" dar sa combati p-o juma` de pagina de ziar ca oamenii, neuitand ca esti cam curveta, chiar e jenant!. Ti-am citit mai atent numai inceputul dialogului-monolog cu tabloidul nemernic dar cand am ajuns la "Am din ce în ce mai mulţi fani ", am renuntat. Mai "doamna' Radulescu (apropo, ar trebui sa-i multumesti lui Radulescu ca ti-a dat si tie un nume ca lumea, nu sa-l faci betiv) ai toate sansele sa-ti depasesti tiza si sa fi de n ori femeie nu ca aia, numa` de trei ori! Un tanar de varsta lui Dany ti-a zice scurt "esti penibila,mamaie!".
14
Lancaster 25-Feb-2009 11:09
Tocurile :)
corinne (24-Feb-2009 22:23)
nu te supara, Lancaster,
sunt de acord cu tot ce spui, mai putin cu finalul. tocurile fac o
Tocmai în asta consta ironia, îmi pare rău pentru cine nu s-a prins. La definiţia pe care o atribuie Mihaela Rădulescu noţiunii de "doamnă", tocurile sunt o componentă foarte importantă :)
15
dependablero 25-Feb-2009 11:13
Mihaela te admir!
Este jenant pentru mine sa ascult si injositor pentru acele persoane fizice sau juridice din media care se 'hranesc' din comentarea vietii private a persoanelor publice.
Lasati-o pe Mihaela sa-si puna in valoare talentul si experienta pentru bucuria fanilor, cititorilor sai spectatorilor ei!
Iar cei care nu 'gusta' aceste manifestari artistice sa se indrepte spre alte talente caci avem destule!
Chiar ma gindesc la faptul ca nu ar strica o "Asociatie ANTI-cancan". Se irosesc prea multe resurse fara a aduce nimic spiritului nostru!
Succes Mihaela, iarta-i pe mincinosi si ipocriti!
Sper ca tu si cei din jurul copilului tau sa reusiti sa il protejati de excesele celorlalti!
16
Lancaster 25-Feb-2009 11:14
Educaţia
picadillycircus (25-Feb-2009 01:11)
merde!
lancaster si corinne miros numai parturi asa zis intelectuale din partea voastra!ce gandire retro
Conotaţia pe care o atribui tu termenului de "intelectual" e complet greşită. NU are nimeni pretenţia de la Mihaela Rădulescu să fie "intelectuală", nici măcar faptul că e cam needucată nu reprezintă o problemă. Problema este că nu îşi evaluează corect nivelul de educaţie. Mai pe înţelesul tău, problema e tocmai faptul că se crede o doamnă. :)
17
Lancaster 25-Feb-2009 11:23
Fără invidie
mircea_ordean (25-Feb-2009 09:40)
Insusiri
Cind ne deranjeaza asemenea insusiri ale cuiva, e de privit un pic si la
Invidia nu are nimic de-a face aici. Dar Mihaela Rădulescu e model pentru o întregă generaţie de adolescente, iar aceste adolescente trebuie să o evalueze corect, atunci când şi-o aleg drept model. E un model de succes, un model de vânzare reuşită a imaginii proprii, dar NU un model de doamnă. Asta e tot.

Adolescentele şi-o pot alege foarte bine drept model, dar o doamnă nu ar apărea pe afişe îmbrăcată sumar, pe afişe având drept slogan mesaje cu conotaţii sexuale. Şi le imaginează cineva pe Condoleezza Rice sau Angela Merkel pe astfel de afişe, purtând lenjerie intimă de culoare roşie? :P
18
S.O.Sfantu 25-Feb-2009 12:11
"Radulescu vinde orice"
Si uite cum, incet-incet Cotidianul intra si peste segmentul "tabloid" Good job. Sa scrie TRU ceva pe tema Radulescu, it will be fun
19
Irulan 25-Feb-2009 13:08
Mira-te Ariana80!
ariana80 (25-Feb-2009 08:52)
ma mir
Curios lucru: se numeste doamna una care s-a maritat si a divortat de 3
Doamna te nasti, nu devi prin casatorii indiferent de numarul lor. Si nu are legatura nici cu nr. de masterate sau biblioteci citite; fireste, nu poti fi Doamna fara sa fi culta DAR e nevoie si de educatie inca din copilarie, educatia data de o mama care a fost si ea, la randul ei, nascuta si educata tot Doamna!
Doar faptul ca ai pus o asemenea intrebare te exclude din randul Doamnelor Nascute si te aseaza in cel al doamnelor facute (statut de "doamna" dobandit odata cu numele de familie al sotului....).
Daca taceai......
20
valalb 25-Feb-2009 15:00
Ce lume, ce hiene, ce corbi!
Nu sunt un fan al Mihaelei Radulescu, nu ma dau in vant dupa genul de spectacole precum "Duminica in familie" si nu este o persoana cu care m-as putea imprieteni. Dar ii apreciez franchetea ca si dorinta de a avea principii si de a le repecta.
Intuiesc motivul pentru care s-a cam dat in spectacol cu acel Dani: disperarea ca a fost inselata si parasita. Sunt lucruri pe care un om normal, intreg ar trebui sa le inteleaga.
Dar ce vad? O multime de hiene s-au azvarlit sa sfasie, o multime de corbi se rotesc prin preajma. O multime de insi se bucura ca pot spune o rautate. Ce lume!
21
Lancaster 25-Feb-2009 15:12
Cerere şi ofertă :)
Brain (25-Feb-2009 14:50)
se spune...
"Oricât ar suna de penibil, nevoia de a te lăuda singur creşte direct proporţional
Ceea ce face Mihaela Rădulescu la "Duminica în familie" reprezintă activitatea ei profesională. Desfăşurată în public. Ceea ce face Mihaela Rădulescu în patul ei, o priveşte direct şi personal, reprezintă viaţa ei privată.

Dar când are ceva de spus într-un interviu, când îşi face cunoscute public anumite puncte de vedere personale, iniţiativa îi aparţine, aşa că n-are decât să suporte ecoul :) Nu a deschis nimeni dintre comentatori o discuţie pe tema faptului că e sau nu o doamnă, ea însăşi a simţit nevoia să afirme şi să demonstreze asta. Ceea ce nu prea i-a reuşit.
22
inimarea 25-Feb-2009 15:17
Nivelul de referinţă
Interviul arată la ce şi la cine se raportează MR, pentru a-şi dovedi "classa", reuşita, dreptatea. Aceea e lumea ei, din care a răzbătut şi în "topul" căreia s-a instalat. Tot aceea e lumea la care cască gura grosul populaţiei vorbitoare şi televizoristice româneşti. Obiectiv, vorbind - MR este o persoană de succes.
Dar şi succesul costă, ca orice altceva pe lumea asta. MR ar vrea doar frişca de pe tortul succesului. Or, nimănui nu-i este îngăduit, aşa au hotărît zeii succesului. În schimb, este îngăduit a visa la alt tort, din care se-nfruptă altă lume decît cea a MR - a Angelei Gheorghiu, a Angelicăi Jolie, a Condolizzei Rice, ori a Sfintei Theresa. Mai mult, este îngăduit a încerca să schimbi luma în care te-ai realizat, cu alta - în care să-ţi încerci din nou şansa. Una în care să te bîrfească un tabloid american, nu unul românesc. Ceea ce e cu totul altceva, nu?
Ceea ce pare a nu înţelege MR este că succesul te consacră dar nu te sfinţeşte. În nici un caz la români, care "nu au nimic sfînt".
Apoi, este nedreaptă cu nurii tinerelor - ca orice femeie copticică. Aş fi întrutotul de acord cu ea dacă ar fi vreo urîtă care a făcut bani dindărătul unor ochelari groşi cît fundul borcanelor de gem. Dar a pornit ca o moldoveancă nurlie, îndrăzneaţă, ambiţioasă - şi a reuşit. Ca şi "Zîna", ca atîtea alte nurlii în care Moldova pare deja specializată. Poate că azi nu-i ca acum 20 de ani, te dezbracă mai repede, "prezentarea" durează mai puţin, moara de tocat tinereţe şi frumuseţe are alt ritm. Dar "tehnologia" rămîne aceeaşi. Lumea shob-bitz-ului tot aia e, şi tot aşa departe de virtuţile casnice.
Nu-i înţeleg pe oamenii care au răbdarea de a urmări emisiunile MR dar nici mă deranjează că există şi că-i sînt fideli, fiindcă nu-mi fac griji din partea lor - şi-au găsit drogul de week-and.
Cred că MR ar trebui să-şi schimbe consilierul de PR, dacă acela o sfătuieşte să insiste pe grija maternă. Obţine efectul contrar a ceea ce pretinde că urmăreşte.
23
alissia 25-Feb-2009 15:57
comentarii
Celor mai multi dintre noi , cei care comentam aici articolul referitor la MR din Cotidianul , nu ne place personajul ! Nici eu nu-i urmaresc emisiunea , orice aparitie a ei pe micul ecran pe care o zaresc intamplator , mi se pare cam penibila, ea ca persoana mi se parea cu ani in urma o tupeista needucata care facea greseli de exprimare jenante si incerca sa-si atraga audienta cu tinute extrem de sumare ( se pare ca acum a uitat aceste amanunte) .Sa recunoastem insa ca a muncit sa se cizeleze , cel putin ca aparitie pe micul ecran .
Dar uitati-va oameni buni cate comentarii apar la articolul cu pricina desi personajul nu ne intereseaza !
Si daca tot m-am trezit comentand si eu , sa spun ca in legatura cu divortul ei , daca acesta a avut loc ca urmare a destrabalarii sotului, ma simt datoare sa-i acord o bila alba fetei .
24
Dan D. 25-Feb-2009 16:31
Curat patologic! .. dar exhaustiv
Este patetica, efectiv.. si epateaza in ipocrizie.. mai dureros e ca voi, televiziunile si presa, o promovati abuziv, dureros pt retina si neuroni.. si sa nu fluturati latura cu "rating'ul".. sunt ani de zile de cand mut canalul, cei din familie la fel si cercul de prieteni cand e vba de emisiunile ei.. F rar mai citesc un articol despre cultul personalitatii ei, si doar pt a-mi manifesta dispretul.. Sa vbesti de rau pe altii cand uiti de trecut ai tu la activ.. are muuult tupeu sa mai caste gura azi despre moralitate, cand are 20 ani de "cascat gura" prin tara pana la 20 ani.... apoi debut de dans erotic la Intercontinental- hostess - prostitutie de lux, mangaierile lui Dan Iosif, parazitare sexuala a unor personalitati din media urmate de brusca ei propulsare in televiziune.. etc ca e prea lunga lista
25
contacafe 25-Feb-2009 16:34
articol
tare tipa. imi placa cum gandeste.
26
Dan D. 25-Feb-2009 16:53
ia mai gandeste-te si tu
contacafe (25-Feb-2009 16:34)
articol
tare tipa. imi placa cum gandeste.
dar cine iti garanteaza ca ceea ce gandeste MR coincide cu ceea ce spune? huh?..
27
moniciu 25-Feb-2009 17:47
Invidia
o invidiati bag de seama...nu sunt o fana a MR,dar tot respectul ca nu s-a agatat de o casatorie,doar pentru bani,cum fac asa multe vedete pe care le apreciati...sincer,as dori mai mult ca ea sa fie idolul unui copil,decat una ca simona sensual spre exemplu...si dupa care sunt inebuniti barbatii,desi in cap nu are nimic...cel putin MR este inteligenta,si nu debusolata cum cred unii...si are dreptul sa faca ce vrea cu viata ei...o condamnati ca este cu un barbat mai mic ca ea...dar daca ar fi foat un barbat cu o duduie mai mica de ani langa el,nu era nici o problema...ce misogini si ipocriti sunteti domnilor...si sa fim seriosi,toti ati face la fel in locul ei daca v-ar fi bine,si ati fi cu buzunarele pline...cand nu sunteti in stare deveniti moralisti si puritani dintr-o data...educati-va pe voi,uitati-va ce scrieti,si apoi vorbiti despre altii...voi aveti dreptate?Stiti cum a fost viata ei,de ce a facut anumite lucruri?Habar nu aveti dar vorbiti...toti am facut alegeri gresite in viata...nu vreti dar vorbiti despre ea,deci inseamna ca exista,si ca intr-un anume fel va intereseaza...
28
anna78 25-Feb-2009 18:28
bravo Mihaela
ariana80 (25-Feb-2009 08:52)
ma mir
Curios lucru: se numeste doamna una care s-a maritat si a divortat de 3
da
29
Andreea7 25-Feb-2009 19:38
Din experienta
Lancaster (24-Feb-2009 20:28)
O "doamnă"
Se spune că atunci când simţi nevoia să afirmi că eşti o doamnă, asta
Interesant cate comentarii exista daca Mihaela Radulescu e o doamna au ba. Nici nu stiu cine v-a cerut parerea. In primul rand oricine crede ca este ok sa spuna vrute si nevrute despre cineva doar pentru ca acea persoana apare pe ecranul televizorului si in afise, nu intelege ce inseamna respectul pentru altii.
Am avut norocul sa o intalnesc pe Mihaela Radulescu in New York si am fost extrem de placut surprinsa cat de amabila si binevoitoare este, o adevarata doamna. Se pare ca a fi frumoasa, interesanta si cu succes este pentru unii o invitatie la insulte si verdicte necerute de nimeni.
Si poate o sa se lumineze si femeile din Romania intr-o buna zi ca o casnicie de durata nu inseamna neaparat o casnicie buna. Eu sper ca Mihaela Radulescu sa inspire multe femei sa ia fraiele vietii lor in mana, sa se respecte pe ele insele si sa nu accepte mai putin decat respect si iubire totala de la barbatii din viata lor.
30
Periscop 25-Feb-2009 20:11
Sictir, cucoana!
Asta e treaba voastra. Sictir ziar! Asta e de can-can! Parerea, mea? Ia vezi cucoana de scula lui Dani, ca atunci cand a aparut in platou parca erai catea in calduri. Scuze, n-am citit decat titlul.
31
agitatul 25-Feb-2009 21:10
coada vacii si prefectura
ariana80 (25-Feb-2009 08:52)
ma mir
Curios lucru: se numeste doamna una care s-a maritat si a divortat de 3
... ce are a face?!? Dupa cum judeci tu divortat=fraier? N-are nici o legatura. Si da, femeile casatorite o singura data sunt fie f. norocoase, fie fraiere. Nu sunt sexist, same goes for men.
32
Alina Elena 26-Feb-2009 01:44
RESPECT
Ma socheaza limbajul violent folosit in unele din comentariile de mai sus..se pare ca suntem toti experti in viata Mihaelei Radulescu...pacat ca in Romania dreptul la viata privata nu poate fi respectat...Doamna Mihaela Radulescu,daca cititi aceste randuri..un singur cuvant ptr dvs:RESPECT!Sunteti o femeie curajoasa, si nu multe femei in Romania ar fi capabile sa infrunte atata rautate!
33
sign 26-Feb-2009 08:53
ariana80
ariana80 (25-Feb-2009 08:52)
ma mir
Curios lucru: se numeste doamna una care s-a maritat si a divortat de 3
ariana 80 si ceilalati, voi ce-ati facut in vietile voastre incit sinteti asa de categorici ca aceasta femei nu merita stima voastra?Sinteti niste oameni de nimic care atunci cind nu ajung la struguri nu numai ca spun ca-s acri, dar mai si dau foc la vie.Banuiesc ca ariana este tipul femeii sterse, cu cosuri si haine de obor care-si mai alunga monotonia din viata aruncind cu noroi in altele mai rasarite.Sincer, intre o complexata furioasa si o curva relexata la minte care-si vede de viata ei, o prefer pe a doua.
34
Machu Picchu 26-Feb-2009 09:50
margaritare in calea p.....
Ce bine este (cand nu te dor mainile) sa scrii ce crede mintea ta (mai mult sau mai putin sanatoasa). Culmea ar fi, sa te mai si ia in serios cititorul. "GURA LUMII SLOBODA"...... Ca ziarele traiesc din vanzari, ceea ca implica atragerea cumparatorilor prin mijloace specifice fiecaruia in parte, este un fapt arhicunoscut. Dar tu ,cel care poti lua in serios orice articol publicat, imi creezi un sentiment de mila si intelegere totodata....."FERICITI CEI SARACI CU DUHUL.... CA A LOR ESTE IMPARATIA....". sau "PROSTUL MOARE DE GRIJA ALTUIA......" Nu as putea sa comentez viata particulara a MR pentru ca ar trebui sa o inteleg, fapt posibil numai in cazul in care as cunoaste-o cel putin bine. Ce pot afirma cu certitudine este faptul ca, fiecare are motivele sale de : a divorta, de atatea ori de cate ori situatiile le-o cer (familia in adevaratul sens al cuvantului, fiind foarte greu de mentinut fara a suporta situatii de multe ori de neimaginat si neacceptat, pentru cei care mai si vor sa gandeasca, si mai vor si cate ceva de la viata lor)
-de a alege calea care, cel putin pe moment are credinta ca este buna si i se potriveste..... s.a.m.d.
Nu va invat eu "mersul pe jos", nici macar in cazul in care o infirmitate ar cere-o. Filozoful spune : "VIATA ESTE O CAMASUTA DE COPIL " care, dupa ce ca este scurta, mai este si plina de rahat " ... fapt la care ar trebui sa completam ca : asa ne-o facem noi, atunci cand ne numim "SOCIETATE". Unora le urez succes in procesul de maturizare, proces de care nu aricine are parte...
35
malice 27-Feb-2009 10:23
Mihaela Rădulescu: “Sunt încă o femeie î
draga Mihaela, nu ti se pare putin curios, ca fiind atit de perfecta,fostul sot sa te insele cu toate "prietenele"?
36
anam_2 27-Feb-2009 15:19
Mihaela, imi placi!
ariana80 (25-Feb-2009 08:52)
ma mir
Curios lucru: se numeste doamna una care s-a maritat si a divortat de 3
Nu pot crede ca astfel de cititori, cu o gandire atat de limitata, are acest cotidian. E mult mai usor sa vezi paiul din ochiul celuilalt, nu? Pacat....
37
Delia2009 01-Mar-2009 07:35
pt. DanD si ariana80
Dan D. (25-Feb-2009 16:31)
Curat patologic! .. dar exhaustiv
Este patetica, efectiv.. si epateaza in ipocrizie.. mai dureros e ca voi, televiziunile
1. ai vazut vreo vedeta tv propulsata sus altfel decat prin desfacutul picioarelor? macar ea a ajuns foarte sus si nici nu e o proasta, asa cum sunt multe "dive" supermahalagioaice si care-si lasa clasa la vedere fara macar sa aiba simtul propriei lor micimi si prostii. a se vedea dobitoaca de bahmuteanca.

2. Ariana, daca tu crezi ca este ok sa stai langa un barbat care mai are 5-6 amante, doar pt ca iti este sot si ai un copil cu el, e treaba ta. Dar macar Mihaela cat a fost maritata nu am auzit sa se fi intins prin dormitoare si cu altii. Daca a fi curva inseamna sa fii fidela sotului, sau cel putin extrem de discreta (ca unul care pleca in Israel cateva luni pe an, la alta, nu merita fidelitate din partea nimanui) asta e, inseamna ca multe curve mai sunt in Romanica noastra.
38
Machu Picchu 03-Mar-2009 17:32
pentru malice
Nu-ti prea place sa citesti. O demonstreaza comentariul tau. Daca ai fi avut curiozitatea de a lectura comentariile anterioare, probabil ca nu ai fi scris o astfel de prostie(daca se poate numi numai prostie) In cazul in care esti convinsa de cea ce ai scris, revizuieste-ti convingerile. Din pct.de vedere sexual, barbatii se impart in 4 categorii : 1)DISCRETI, care inseala, dar nu-i stie nimeni. 2)PROSTI, care se cred destepti tocmai pentru ca isi afiseaza "cuceririle" si se lauda cu acestea. 3)PROSTI, pe care trebuie sa-i duci "de mana" 4) BARBATI FAMILISTI de la mama natura, in care, cu trecerea vremii,numarul lor tinde spre "0". Precizez ca, prima si ultima categorie sant pe cale de disparitie. Se pot scrie si spune f. multe pe aceasta tema dar, MARITA-TE si-ti urez succes in "descoperirile" ce le vei avea.................................. P.S. O PARERE: schimba pseudonumele, pentru ca determina tentatia de a se mai adauga un "n"... SUCCES.....
39
LLAAVVIINNIIAA 06-Mar-2009 12:39
CITITI ASTA!!!!!!!
voi cei care nu veti ajunge sa vedeti macar pliantele locurilor prin care ea se plimba gratie statutului pe care si l-a castigat, voi ce nu veti avea nici macar 5% din implinirile si multumirile ei meritati ce ea v-a prezis: ''iar când voi întoarce capul voi vedea aceeaşi cohortă de bârfitoare, de complexaţi, de proşti şi ticăloşi care nu vor evolua cu nimic şi nu vor câştiga nimic în plus pentru viaţa lor. O să le zâmbesc, ca şi până acum, şi mă voi duce mai departe în drumul meu, înconjurată de lumea frumoasă şi deşteaptă în care-mi place să trăiesc şi preocupată strict de lucrurile simple şi importante din viaţă.''
40
Machu Picchu 14-Mar-2009 09:37
LLAAVVIINNIIAA............
Cand citesti acele randuri pe care cu acuratete le reproduci, suna f.interesant. Gandesti involuntar cu invidie la persoana care le-a spus. Falsa impresie. Situatia M.R.alaturi de D.O. nu este roza asa cum s-ar crede, ci tocmai reversul aparentelor.De ce?... Pentru ca avea un statut si un nivel la care a renuntat din greseala fara sa se gandeasca la repercursiuni. Pentru o toana de mament in care a avut impresia ca bea un pahar de cel mai bun vin, a constatat ca paharul continea numai apa chioara ,si este cumplit. Majoritatea trecem prin astfel de situatii.... Asa ca nu avem.... nu vedem....nu santem.....si cel mai important nu ajungem ca MR si este f.bine pt.ca linistea noastra nu o va putea avea nici daca renunta la viata publica pe care independent de vointa sa o are in prezent.....sau poate ca asa ii place. Credeti?.........Sa nu va doriti o astfel de viata....
41
niko_an 26-Mar-2009 16:15
"Sunt inca o FEMEIE inselata"!
Lancaster (24-Feb-2009 20:28)
O "doamnă"
Se spune că atunci când simţi nevoia să afirmi că eşti o doamnă, asta
Pentru cei ce sustin ca Mihaela se "da drept DOAMNA" va rog sa mai cititi partea in care vorbeste de acele persoane care au intrat in sufrageria ei pe post de DOAMNE........ Eu nu sunt nici fan nici anti fan Mihaela Radulescu, dar macar nu dau cu batu'n balta ca voi ceilalti ce va grabiti sa impartiti pareri si multi faceti parte di cei "anagramati" de care vorbea Mihaela doar ca voi cei ce sunteti nu aveti cum sa stiti ca sunteti din moment ce va este strain cuvantul si nu va veti putea identifica deoarece ati pierdut o buna bucata din ceea ce inseamna limba nostra pe care o folositi de prisos si doar in sensuri urate, pe langa faptul ca o uratiti deja prin simplul vostru deranj de a scrie.
Pentru cel ce a spus ca Mihaela nu e genul lui ii recomand sa fie impacat ca nu cred ca era cazul sa afirme acest lucru. A fi fan sau a urmari intelectual un om care iti si place ca inteligenta nu ca sex nu inseamna ca poate fi genul cuiva ca femeie sau barbat. Aici regasim barbatii inteligenti din tara nostra draga. Ar fi de adaugat pentru pustiu' cu "GENUL" ca si eu sunt Leu si pot fi genul oricui atata vreme cat nu este acel cineva mai mult decat "genul meu"! O relatie inseamna mai mult de atat, inseamna respect si harnicie in gospodaria in care existi fie ca esti casatorit sau nu!
Si mai doresc sa raspund doamnei care e casatorita de o viata si intreba daca este "FRAIERA" ca DA sigur ca este daca barbatul o bate, umiliste, bea, nu munceste, umbla mai mult pe la altele etc. Casatoria nu inseamna ca te sacrifici de dragul unui act pentru restul zilelor caci daca vrei sa o faci curma-ti suferinta si sinucide-te! Atata vreme cat participi la razboi, acel razboi este si al tau. Pentru a nu fi razboiul tau trebuie sa dezertezi sau sa te sinucizi!(spunea un mare filosof)!
Inchei prin a spune ca mi-as dori o tara de oamnei mai relaxati si mai preocupati de propria conditie si educatie in loc de preocuparea cu asemenea mizerii. N.O. Timisoara (banatean100%)
42
corina* 13-Mai-2009 13:20
valabil pt toti!!!
Lancaster (24-Feb-2009 20:28)
O "doamnă"
Se spune că atunci când simţi nevoia să afirmi că eşti o doamnă, asta
Nu mai faceti atat pe lupul moralist, ca daca stau bine sa ma gandesc este o femeie care asa cum este a ajuns undeva si pana sa divorteze toata lumea o iubea si nimeni nu vorbeau urat sau facea scandal la adresa ei! Aici imi miroase a invidie si lipsa de respect pt o femeie si copilul ei, asa ca voi cei care nu aveti ce face si scrieti aberatii mai bine cititi o carte sau faceti ceva constructiv! Lasati invidia deoparte ca nu ajuta la nimic! Daca erati asa buni poate ajungeati si voi ca ea sau chiar mai bine, numai ca poate nu suficient de deschisi la minte si in masura sa criticati o DOAMNA care este pe propriile picioare, dovada ca scrieti numai tampenii, si datorita voua si a celor ca voi aceasta DOAMNA este bagata in diferite scandaluri si manjita cu noroi pt ceva ce nu a facut, doar pt ca unii nu isi accepta soarta! Daca pe cineva din cei ce au comentat acest reportaj deranjeaza ceea ce am scris, probabil nu a invatat inca sa isi asume faptele...Aveti dreptul la replica!
43
corina* 13-Mai-2009 13:27
bravo!!!
dependablero (25-Feb-2009 11:13)
Mihaela te admir!
Este jenant pentru mine sa ascult si injositor pentru acele persoane fizice sau juridice
Uite ca exista cineva cu capul pe umeri!!! Respectele mele!!!
Multa bafta si putere de convigere a prostilor ca esti o DOAMNA pe propriile picioare, care isi iubeste copilul si care a plecat de langa un PROST pt ca nu te merita!!! TOT BINELE DIN LUME ITI UREZ DRAGA MIHAELA!:*
44
Sonyk 26-Iun-2009 08:52
BRAVO Mihaela !!!
Te felicit pentru curajul tau de a nu te lasa calcata in picioare si de a infrunta rautatea acestei lumi. Poate asa vor invata si restul femeilor ca nu e suficient sa fi doar casatorita, ci sa fi respectata de cel de langa tine.
45
salontanul 26-Ian-2010 16:25
Corinn
corinne (24-Feb-2009 22:23)
nu te supara, Lancaster,
sunt de acord cu tot ce spui, mai putin cu finalul. tocurile fac o
Dupa cum comentezi de aprig, ori esti urata ori ai ceva personal cu Raduleasca. Daca ai fi facut macar liceul ai fi stiut ca eliminarea este altceva decat exmatricularea. Oricum, eliminarea nu se practica la facultate ci este amanarea examenelor care se practica des de catre ori ce student care nu rezista in sesiune. Din ceea ce vad eu pe micul ecran, Raduleasca este o doamna. Ca sa fii doamna nu trebuie sa ai sange "albastru". Trebuie sa ai suflet si caracter si o buna educatie. La ea se vede.
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
INTERVIU