Unul dintre principalii colaboratori ai candidatului independent Sorin Oprescu este un pedelist. Mai exact un subaltern de-ai lui Vasile Blaga. Îl cheamă Adrian Thiess şi este membru PD-L la Sectorul 4.
Adrian Thiess (stânga) are ceva din privirea lui Vasile Blaga.
Îl cheamă Adrian Ragnar Thiess. Şi are o dublă, dar stranie calitate: este coordonator al campaniei electorale a lui Sorin Oprescu şi, în acelaşi timp, subaltern al lui Vasile Blaga în PD-L. Interesanta poveste a lui Thiess merge şi mai departe: el a fost în 2001 consilierul preşedintelui Ion Iliescu la Palatul Cotroceni, iar în 2004 candidat al PD-L pentru Camera Deputaţilor.
În urmă cu câteva zile, Cotidianul prezenta oamenii din jurul candidatului indepent pentru Primăria Capitalei, Sorin Oprescu, din seara anunţării rezultatelor exit poll pentru Bucureşti. Unul dintre aceştia era Adrian Thiess, dar în imediata apropiere a lui Oprescu mai puteau fi văzute şi alte personaje interesante, precum Aurel Vlaicu (colaboratorul lui Viorel Hrebenciuc de la Camera Deputaţilor), George Comşa (fost colaborator al principelui Radu Duda) sau Victor Dumitriu (fost secretar de stat în guvernul Năstase).
Publicitate
Adrian Thiess susţine că a ajuns în stafful de campanie al lui Oprescu ca urmare a prieteniei care îl leagă de Victor Dumitriu, şeful campaniei lui Oprescu. „Este cel mai bun prieten al meu şi am hotărât să îl susţin, mai ales că echipa era formată doar din oameni tineri“, ne-a explicat Thiess.
Thiess recunoaşte însă că este şi membru PD-L Sector 4. Adică este subordonat pe linie de partid al lui Vasile Blaga, contracandidatul lui Oprescu de la Bucureşti. În 2004, Thiess a candidat din partea Alianţei D.A. pentru Camera Deputaţilor, pe listele de la Bucureşti, iar astăzi este primul pe lista de aşteptare. În mod normal, Thiess ar trebui să devină deputat al PD-L, un loc de deputat la Bucureşti fiind liber în urma demisiei deputatului Nicolae Bara. Numirea lui Thiess în funcţia de deputat ar trebui semnată de Vasile Blaga, în calitate de şef al PD-L Bucureşti şi secretar general al partidului, respectiv aprobată de foştii copreşedinţi ai Alianţei D.A., Emil Boc şi Călin Popescu Tăriceanu.
„Sunt membru al PD-L Sector 4. Sunt în continuare membru, dacă nu m-or fi dat afară, dar nu văd de ce ar fi o problemă în sensul acesta. Este primul partid politic din care am făcut parte“, declară Adrian Thiess pentru Cotidianul . Şeful direct al lui Thiess este Romeo Raicu, preşedintele PD-L Sector 4. „Îmi aduc aminte că a făcut parte din organizaţia noastră. Nu ştiu însă ce statut mai are acum“, spune Raicu.
Thiess susţine că, deşi se ocupă de campania contracandidatului lui Blaga pentru Primăria Capitalei, a rămas în continuare în relaţii bune cu acesta. „Eu cu Vasile Blaga mă cunosc nu de ieri. Cu Vasile Blaga am fost în relaţii foarte apropiate. Nu vreau să comentez mai mult de atât. Îl cunosc din campania din 2004. Nu cred că Vasile Blaga ar avea o problemă cu mine şi că nu m-ar pune pe listă. M-am întâlnit cu Vasile Blaga pe trotuar la Buftea, la finala PRO TV din primul tur. Nu ne-am înjurat. Din contră. Ne-am dat mâna, i-am urat succes“, povesteşte Thiess. Nu vrea să devină însă deputat. Vasile Blaga ne-a răspuns prin intermediul consilierului său de presă că nu îl cunoaşte pe coordonatorul campaniei lui Oprescu şi nu ştie ca acesta să fie membru PD-L: „Nu e adevărat. Nu am auzit de el“.
Adrian Thiess are un trecut politic cu adevărat interesant. Înainte de a deveni candidat al Alianţei D.A., el a fost consilierul preşedintelui Ion Iliescu. „Am fost consilierul personal al preşedintelui Ion Iliescu până în septembrie 2001. Nu am fost înregimentat politic. Nu m-a interesat la acea dată să fac parte dintr-un partid politic. Nu eram nici angajat al Administraţiei Prezidenţiale. Consilierii personali nu erau remuneraţi“, afirmă Adrian Thiess. El susţine că l-a întâlnit pe Iliescu în 2000, pe vremea în care Iliescu era doar candidat şi a fost invitat în Germania de un mare concern bancar. „Atunci eu locuiam în Germania. M-am ocupat de coordonarea acelei vizite şi aşa am intrat în legătură cu Iliescu“. Propunerea de a deveni consilier a venit din partea fostului şef al statului. „Am acceptat propunerea domnului Iliescu pe la jumătatea lunii februarie 2001. La mijlocul lunii septembrie m-am retras. Am preluat conducerea celui mai mare concern de real-estate din Europa“, mai spune Adrian Thiess.
Adrian Thiess, afacerist prosper
Adrian Ragnar Thiess este un om de afaceri prosper, care a investit în mai multe domenii de activitate. Firma Otto, companie germană de comerţ prin catalog, îşi desfăşoară activitatea în România prin firma Adra Retail, unde este acţionar Thiess. Împreună cu omul de afaceri Florin Suicescu şi un fond de investiţii, Thiess deţine canalul de televiziune TeleShop 24, post de televiziune care are ca obiect de activitate comerţul. Thiess este acţionar şi la firma Eurostar Catering Expres, operatorul naţional pentru serviciile de catering mobil în toate trenurile de rang superior din România: Săgeata Albastră, rapid şi accelerat. Thiess deţine împreună cu soţia sa, Elena Delia, încă trei firme: Dental Center 2001, Dental Expert Center şi Casa Elegance D&A 1874. (George Lăcătuş)
Alo bucuresteni! Sunteti naivi sa credeti ca plagiatorul Oprescu este independent . In cercuri intime "alesul" spune ca : "le-o trag bucurestenilor ". Nu fiti mai prejos decat clujenii, 75 % dintre ei s-au debarasat de smecheri, barbugii etc. Oare sa fi fost asa de naivi clujenii ? Insusi marele " the brain" CTP a fost la Cluj sa sondeze ce s-a intimplat acolo de clujenii "au luat-o razna "?! NU SUNT ADEPTUL LUI BLAGA. dar parca este mai serios decat plagiatorul si falsorul de liste electorale si prieten al social-democratului iliescu cel cu BAZDOACE aplicate bucurestenilor. Onoare cinstei !
...Mare vacar, Mare hot, tipul asta care si-a plagiat lucrarea de profesor universitar.Dupa ce a fost acuzat de toti contracandidatii, dar si de oamenii din PSD ca este un Demagog si un Minicinos si ca nu are un program real pentru Bucuresti, doctorul Oprescu sau mai bine spus Fal
Falsul Profesor Universitar Oprescu s-a hotarat sa placieze Programul lui Vasile Blaga, copiind chair unul dintre sloganuri:mai putin timp in trafic mai mult timp cu familia.Cu plagiatul ca exercitiu firesc a inceput sa imparta fluturasi pe la cutiile postale.Nu e de mirare ca acum ii plagiaza si subordonatii lui Blaga in disperare de cauza.Oare de unde a invatat neocomunistul de Oprescu sa faca astfelde manevre securiste, sa fie de la nea Ion Iliescu, tatucul de suflet, sau de la securistul de taica-su natural? Omul asta e in stare ca la sfarsit de mandat sa plagieze rezultatele primarilor din Londra sau Paris si sa le prezinte ca propriile sale realizari.Eu nu votez un astfel de exemplar nici daca imi da bani, si sunt sigur ca ar fi in stare sa recuraga si la astfel de metode! Eu unul aleg sa fiu responsabil si sa pun pret pe votul meu asa ca optez pentru Vasile Blaga, mai laes dupa ce in consiliul municipal PD-L are majoritate!
Bun, am inteles, e cazul sa clocotim de indignare: Oprescu e infractor, criminal, hot, plagiator etc.
Cum se face atunci ca e consiliat de oamenii PDL? Ca banuiesc ca pe unul l-au dat la ziar, dar or fi mai multi pe acolo, unii mai la vedere, altii mai putin.
Nu cumva joaca la doua capete si altii decat cei demascati oficial prin ziare? :)
s-a vazut de-a lunjgul anilor in politica tradare cat duce trenul. viitorul bucurestenilor nu e la mana tradatorilor, e la mana lor in care vor avea stampila. ei vor avea de ales intre cineva care chiar in intrarea in campanie a recurs la falsuri si un om serios, care este dispus sa-si sacrifice parte din viata pentru capitala si locuitorii ei, in rest, numai vorbe.
Pintea Viteazul (08-Iun-2008 23:37) Asta da prietenie, sa dai cu picioru in cur lui Blaga si sa-ti ajuti prietenul. Bravo!!!
Mana dreapta ii face o... frectie la picorul de lemn al lui Oprescu ca oricum nu castiga si dac si/ar face si cu mana stanga sau cu ambele maini, nu de alta dar oprescu este tot o ...trista pentru Bucuresti.Baiatul asta nu a avut acces la cur decat pentru a/si pune in folosinta cavitatea bucala.
In fotografie, Oprescu arata ca si cum a iesit de la restarant.Foarte obosit si prietenul lui il sustine sa nu calce aiurea.O fi sarbatorit,anticipat,castigare turului 2 in disputa cu Blaga.Securistii sau feciorii lor, au primit atentionari severe pentru a nu-si calca tinuta de controlori a sigurantei si demnitatii politicii partidului comunist.
Bine, daca stiti nu va mai spun!
Dar, cam asta e soarta celor ca "mana dreapta a lui Oprescu". Traseul sau politic spune multe. Faptul ca trecut (si) pe la PD-L nu inseamna ca mai este inca membru al acestui partid.
candindatu' Partidului Derahat-Prezidenţial de pe undeva din Ardeal ?!
Bre, cei de la Cotidianul, tot nu v-aţi săturat de tonele de rahat pe care le-aţi scris(şi nu numai) despre Sorin Oprescu ?!
Kabul din Afg (09-Iun-2008 06:06) Stiti ce se face cu mana dreapta? Bine, daca stiti nu va mai spun!
Dar, cam asta e soarta celor ca "mana
bot vouă celor din Partidul Derahat-Prezidenţial !
Pentru asta ar trebui să-i fiţi recunoscători şi să-l votaţi şi voi ! Ce naiba să faceţi cu bleaga aia a voastră ?!
îndrugaţi voi de la Cotidianul, atât de cusută cu aţă albă, încât râd şi curcile de voi !
Adică acest domn Adrian Thiess crede că bleaga şi toţi din Partidul Derahat-Prezidenţial au orbit subit şi nu-l pot vedea alături de dl Sorin Oprescu, sau nu a aflat că s-au inventat fotografia şi televiziunea ?!
MERGEŢI ŞI CÂNTAŢI LA ALTĂ MASĂ, că prea sunteţi penibili cu articolele astea de doi bani, care nu fac decât să demonstreze cât sunteţi de disperaţi !
Oprescu a fost tintit. Este asa si pe dincolo. Acum s-a trecut la anturaj. Il sustine pe Oprescu, hai la stalp. Probabil ca "stirile" cu si despre infamii care merg alaturi de Oprescu, unii de pe la PD-L cum se vede, vor continua cu si mai mare manie proletara.
Mai mult, unii incearca sa-i pacaleasca pe liberari cu momeala "viceprimar" la capitala si tandem cu Blaga. Nu tine. Nu stiu ce doreste Orban, dar a da voturile PD-L si candidatului acestuia ar inseamna ca liberalii sunt de acord cu mizeriile tradatorilor PD si ale stolojenistilor. Ar insemna ca libaralii sa accepte pe Basescu cu toate mizeriile lui. Nu tine.
Daca bucurestenii nu au dorit un primar de dreapta, refuzand pe Orban, liberalii trebuie sa judece politic. Un sprijin acordat PD-L acum ar insemna sa ii propulseze la castigarea a si mai multor voturi la parlamentare. In primul rand in defavoarea lor, pentru ca la basescieni se afla vipera "Cap de Mort" Stolojan si toata gasca de tradatori, veninul bagat in corpul liberal fiind cu greu anihilat. Ar insemna ca liberalii sa accepte o noua "muscatura". Ferita Sfantul. Ca atare, liberalii nu au nici un interes la Blaga. Mai mult chiar, votand Oprescu liberalii pot face un mare serviciu lor insisi, nu mai spun de serviciul facut tuturor bucurestenilor. Exista sansa ca prin votul anti-Blaga sa salveze Bucurestiul de capusa PD-L. Exista sansa sa fie scoase din Primaria Capitalei toate capusele plantate de Basescu si Videanu. Toate familiile de mafioti. Inainte erau Angelescu, Udrea-Cocos etc. Azi, precis ca sunt alte familii mafiote de culoare pedelista. Trebuie sa dispara.
Votand Oprescu exista sansa de a opri dezastrul admnistrativ al capitalei. Asa cum au venit alaturi de Oprescu unii oameni vor veni si mai tarziu, atunci cand va ajunge primar. Nu ramane capitala fara administratie. Iar la proiectele promise se va ajunge fara convulsii, mai ales ca Oprescu vrea sa preia parte din programul lui Orban.
Indiferent de mana dreapta sau mana stanga a lui Oprescu si a lui Blaga, disputa intre cei doi pentru primaria capitalei, s-a transformat in lupta dintre cei doi presedinti -Basescu si Iliescu. Nu stiu cat de mult sunt interesati bucurestenii de omul, primarul in sine, cat de puterea politica pe care cei doi o reprezinta. Bucurestiul a devenit miza pentru viitoarele alegeri generale, iar esecul PD-L-lui prin Blaga sau a liderilor PSD -prin Oprescu, va fi indicatorul negocierilor politice intre partide, in vederea formarii unei majoritati pentru alegerile generale. Bucurestenii trebuie sa voteze politic si inteligent in acelasi timp, deoarece un primar oricat de capabil ar fi nu poate conduce fara o majoritate in consiliu municipal, iar pe de alta parte Bucurestiul nu trebuie compromis -in calitate de capitala europeana, cu un plagiator si golan in fruntea sa.
Nu e de mirare. La noi, partidele şi oamenii funcţionează conform principiului vaselor comunicante - partea subterană fiind oculta nomenclaturisto-securistă, din diverse eşaloane.
Am scris despre asta pe blogul :
http://morfoze.wordpress.com/page/5/
în special în articolele "La dreapta, acelaşi tip uman ca la stânga" şi "De ce suntem atât de înapoiaţi ?".
E o chestie care ţine şi de caracterul individual, nu numai de configuraţia colectivă.
De aia se află ţara asta unde se află...
Iar problema cea mai mare este că nu recunoaştem acest lucru. Ne risipim în entuziasme viţeline pro sau contra unui candidat sau a unui partid, şi ne mirăm pe urmă că ai noştri nu sunt cu nimic mai breji decât ai lor...
Şi-n 1996 şi-n 2004 am păţit acelaşi lucru, dar noi tot nu ne învăţăm minte. Suntem ca-n povestea aia a lui Creangă, cu drobul de sare - alt mit fondator al României, după conspiraţia şi defetismul din "Mioriţa" şi după munca-n zadar din "Meşterul Manole".
Cepeca (09-Iun-2008 07:58) Stalpul infamiei. Oprescu a fost tintit. Este asa si pe dincolo. Acum s-a trecut la anturaj.
Sorin Oprescu TOT VA CAŞTIGA primăria capitalei !
Aşa că încearcă săracii tot ce le stă în putinţă şi mai muşcă ZILNIC câte o bucăţică din curul lui Oprescu, dar cu atâta se vor alege, căci cu cât îl victimizează mai mult pe Oprescu, cu atât va câştiga mai multe voturi !
HAI OPRESCU, DĂ-LE LA PIFOMETRU !
Dacă Bă-secu nu ar fi avut proasta inspiraţie să-l facă potaie pe bleaga lui, altfel ar fi arătat clipul lui Oprescu, pentru că i-ar fi fost "dificil" să dea un şut într-un leu sau tigru, par exampl, aşa că pe potai este de ajuns doar să le ridice ecarisajul !
Un procent de vot majoritar cu mult in favoarea lui Blaga ar demonstra o evidenta incontestabila: majoritatea se arata anti-Oprescu, adica anti-Iliescu.
In acceptiunea mea un asemenea vot majoritar anti-Oprescu-Iliescu ar insemna nu atat pierderea Primariei Bucurestiului, cat chemarea in fata justitiei a responsabililor pentru genocidul de dupa 1989 impotriva poporului roman.
Micheline (09-Iun-2008 08:30) Blaga/Oprescu-Basescu/IliescuIndiferent de mana dreapta sau mana stanga a lui Oprescu si a lui Blaga,
Bine zis! De luat aminte!
Micheline (09-Iun-2008 09:23) @Kabul Merci!
Autosugestia asta pe care o faceţi vă va ieşi pe nas atunci când vor fi anunţate rezultatele alegerilor din 15 iunie, iar bleaga vostru va câştiga...pielea de pe obiectul dintre degetele mari ale labelor din spate ale buldogului !
Hauuuu, schiorlau, hauuuu, se vor auzi schelălăiturile voastre şi din Baia Mare !
Monique-Françoise (09-Iun-2008 09:38) Visaţi, visaţi, că nu costă bani ! Autosugestia asta pe care o faceţi vă va ieşi pe nas atunci când vor
dar eu ma astept sa castige Oprescu, pentru ca in weekend in Bucuresti, nu raman decat cei ca tine, pensionarii, clasa muncitoare si manelistii. Electoratul lui Blaga respectiv al PD-L e plecat; sper ca totusi -duminica, sa fie in capitala si sa mearga la vot, iar daca nu, dezastrul care va fi in Bucuresti cu Oprescu la conducere, te va afecta si pe tine, nu numai pe noi. Oricum Oprescu in maximum un an va claca; nu are nici forta fizica si nici competenta unei astfel de functii; vom mai discuta si atunci!
Monique-Françoise (09-Iun-2008 08:46) Poate sta Cotidianul şi-n fund şi-n cap, Sorin Oprescu TOT VA CAŞTIGA primăria capitalei !
Aşa că încearcă săracii tot ce le
din nefericire pentru tine si pentru nervii tai deja intansi la maxim, felcerul nu va castiga nimic.
din simplul motiv ca are sustinatori ca tine : debili mintal, care scriu de saptamani intregi aceleasi tampenii, vulgaritati si fraze lipsite de logica, de umor ( ca tot incerci sa fii comica ) si de sens.
mars la culcare
este un jeg, sau mai bine spus un porc!
Dar nu acesta este motivul prezentei mele in subsolul acestui articol!
http://www.youtube.com/watch?v=6fNuxk5QG Po
La link-ul de mai sus se afla explicatia suficienta pentru debilitatea lui Sorin Oprescu; mai precis este vorba despre un basm celebru dar care pentru micutul Oprescu avu cu totul alt final, tragic! Se pare ca Oprescu nu stie nici acum ca Hansel si Gretel au scapat de cotoroanta.
Stiati ca a avut loc concursul Miss Prostie 2008? Da, e adevarat si a fost castigat de baba comunista "monica francoise". Premiul i-a fost decernat de Ion Iliescu, Miron Mitrea si Hrebenciuc. A mai participat si fostul lider al minerilor din Valea Jiului, Miron Cozma, care a condus macelariadele bucurestene cu succes omorand zeci de oamnei si schilodind sute. Omul acesta fuses gratiat de Ilici cand partidul rosu a pierdut alegerile in 2004. Nu uitati bucuresteni ce s-a intamplat si ganditi-va bine pe cine votati. http://youtube.com/watch?v=G2SQ8hn1lWo
Va mumtumesc pentru sprijinul acordat, continuati sa injurati, sa insultati, sa denigrati pe toti cei care sunt de partea contracanditatului meu. Asta ma face sa ma simt atat de bineeeeee...! Continuati sa va purtati ca cei din mijlocul celor dintre care am plecat (si totusi ei ma iubesc si ma sustin). Ma refer la coministul ala de iliescu, la betivul ala de vodcaroiu, la manivela ala (nu mai stiu cum il cheama), la bombonel si nu in ultimul rand la prostanacul ala. Deci... INJURATI, INSULTATI, DENIGRATI. Cu multumiri, EMOprescu.
baieti, a inceput sa fie plictisitor. incercati sa vitalizati aceasta campanie, prea este bleaga. limba romana are multe epitete, va rog folositi-le. asa si ziarul ar deveni mai "viu", si bucurestenii vor avea o imagine mai reala a catindatzilor.
dati drumul tunurilor si lasatzi cainii de batalie in arene !
Micheline (09-Iun-2008 09:50) Poate nu stii, dar eu ma astept sa castige Oprescu, pentru ca in weekend in Bucuresti, nu
dar nu din cauza voturilor clasei muncitoare, pensionarilor şi maneliştilor în care cu generozitate, ca o adevărată doamnă ce eşti, mă incluzi şi pe mine !
Ci pentru că bucureştenii s-au săturat de penalii din Partidul Derahat-Prezidenţial, adică de Bă-secu şi Videanu-Bordură !
Deşi locuiesc la mii de km de Bucureşti, am părinţii acolo şi mi-au spus la telefon că în bloc la ei, din aprox.80 de familii nimeni nu vorează cu bleaga, şi nicăieri pe unde au discutat, la ei la serviciu, în parc, în piaţă, la magazine, nu au auzit măcar o singură persoană să spună că va vota cu bleaga !
Eu am facut mult bine tarii, nu ca altii. Am tratat pe bietii mineri veniti in Bucuresti la chemarea lui Iliescu sa planteze panselute (ca aia de la spatii verzi erau in concediu de odihna) si care au fost macelariti de bucuresteni! Tot asa voi face treaba si acum in Bucuresti, Iliescu va chema minerii, sa fac cu ei o autostrada suspendata! Asta da program electoral!
...cand toti se tem de o schimbare radicala in politica, de zici ca riscam ceva daca alegeam cu totii liberalii, acum avem de a face cu doi indivizi: un buldog si un mr bean care nu stiu decat sa provoace intrigi si sa minta in continuare. Un singur lucru ma intereseaza, oare nu i-a obosit putinul creier pe care il au?
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:03) Adevărat grăit-ai, Oprescu va câştiga, dar nu din cauza voturilor clasei muncitoare, pensionarilor şi maneliştilor în care cu generozitate,
parintii tai locuiesc in cartierul rosu al securisto-comunistilor, si atunci e normal sa voteze cu pleava comunista
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:03) Adevărat grăit-ai, Oprescu va câştiga, dar nu din cauza voturilor clasei muncitoare, pensionarilor şi maneliştilor în care cu generozitate,
hai, ia-ti parintii acolo, si lasa-ne
rodika22 (09-Iun-2008 10:06) Asa se intampla... ...cand toti se tem de o schimbare radicala in politica, de zici ca riscam
tu ai dreptate numai teoretic.
Fiindca lumea s-a cam prins ce e cu "liberalii" din vremurile noastre.
Asa ca doctrina e foarte frumos totul, dar trebuie sa admiti ca norica nicolai, puiu hasoti sau crin antonescu n-au nicio legatura cu partidul national liberal despre care cu totii stim .
si ca bietul bratianu i-ar expulza literalmente ca pe niste gunoaie ce se afla.
Arturo (09-Iun-2008 09:56) Acest Thiess este un jeg, sau mai bine spus un porc!
Dar nu acesta este motivul prezentei
Gretel(Videanu-Bordură) i-au supt acadeaua lui Oprescu, confundându-l cu cotoroanţa-licurici ! Apoi au mâncat toată turta dulce de pe Spitalul Municipal şi încă mai apoi, i-a păpat lupu' pe amândoi !
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:12) Ştiu eu, ştiu eu ! Hansel(Bă-secu) şi Gretel(Videanu-Bordură) i-au supt acadeaua lui Oprescu, confundându-l cu cotoroanţa-licurici ! Apoi au mâncat toată
pe trotuar? cu ce te ocupi "fratuzoaico"?
florin2008 (09-Iun-2008 10:10) Oprescu omul lui Iliescu Dusmanul comunistilor securisti --> accesul la informatie.
De data asta nu ne mai pueti controla
imi vine sa vars
cărui pânze suflă Bă-secu, doar cu 2 zile înainte de alegerile din 1 inunie, era bunica Scufiţei Roşii şi împărţea acadele tuturor celor din Partidul Derahat-Prezidenţial, adică jivinelor din pădure, chiar şi potăilor jigărite precum buldogi, babuini, porcii mistreţi, sconcşilor, etc.
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:26) P.S. - iar domnişora Onaca, aia în ale cărui pânze suflă Bă-secu, doar cu 2 zile înainte de alegerile din 1 inunie,
tu acolo ai servci de noapte?
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:12)
Ştiu eu, ştiu eu ! Hansel(Bă-secu) şi
Gretel(Videanu-Bordură) i-au supt acadeaua lui Oprescu, confundându-l cu cotoroanţa-licurici ! Apoi au mâncat toată
pe trotuar? cu ce te ocupi "fratuzoaico"?
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:26) P.S. - iar domnişora Onaca, aia în ale cărui pânze suflă Bă-secu, doar cu 2 zile înainte de alegerile din 1 inunie,
si acum esti libera?
In primul tur l-am votat pe Diaconescu, de Basescu imi este scarba, dar nici pe Oprescu nu pot sa-l votez. O face el pe independentul, dar nu poate sa ne prosteasca pe toti. Oricum intre doua rele, eu aleg raul mai mic. O sa-l votez pe Blaga la turul doi.
vor linge de acum înainte numai acadele, căci din toate visele sale de mărire se alese praful şi pulberea, abia, abia fiind la egalitate cu PSD şi chiar mai jos decât ei, la numărul de preşedinţi de CJ cât şi la numărul de primari !
HAI OPRESCU !
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:46) P.S.S.-iar Partidul Derahat-Prezidenţial vor linge de acum înainte numai acadele, căci din toate visele sale de mărire
iar ti-ai injectat diazepam cu alcool in vene? ti-am spus ca o sa pun lacat la dulap?
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:03) Adevărat grăit-ai, Oprescu va câştiga, dar nu din cauza voturilor clasei muncitoare, pensionarilor şi maneliştilor în care cu generozitate,
Nu te-am inclus in clasa muncitare, a manelistilor si a pensionarilor; am spus "ce-i ca tine" si .....Cum puteam face asa ceva; tu esti o specie rara, si de dorit ar fi, pe cale de disparatie.(nu ma refer la moartea biologica; nu doresc nimanui asa ceva ci la moartea ideollogica -ce te caracterizeaza.
Thiess sa se duca la Tatucul Iliescu.Cum sa alegi pe omul lui Iliescu,ala care la mineriade turna ranitii din Municipal organelor de represiune ale lui Iliescu!In primul tur l-am votat pe Orban,dar acum il voi vota pe Blaga care,dupa Orban are cel mai bun program pt.Bucuresti si nu aiurelile lui Oprescu,acest candidat frauda!Unde erai in iunie '90 M.Frantuzoaico?Nu cred ca ai luat bataie dela iubitii mineri ai mentorului lui Oprescu!
Monique-Françoise (09-Iun-2008 10:46) P.S.S.-iar Partidul Derahat-Prezidenţial vor linge de acum înainte numai acadele, căci din toate visele sale de mărire
"Monique-Françoise"!
BLA-GAargara va pierde lamentabil. Iinfrangerea lui va reprezenta, simbolic, estomparea aciuariii si inmultirii maidanezilor in Bucuresti.
Disperarea celor din partidul Derahati a atind cote apocaliptice. "Deontologii" nu scot o editie fara o invectiva, o insulta, ceva, la adresa chirurgului. Cu toate acestea, sunt convins ca S. Oprescu va extirpa cancerul Ba-secu din Bucuresti. Deja a anesteziat buldogul Bla-Gargara si partidul Derahati.
Degeaba incercati voi sa va convingeti ca Blaga va castiga. Au ramas foarte putini aceia care accepta sa fie furati si mintiti si prostiti de oameni ca el. Va plangeti ca orasul e nu stiu cum, da tot dezastrul il votati. Mai bine vi-i luati pe Blaga si base si totii terminatii care ii sustin si plecati din tara. ne lasati pe noi oamenii normali si destepti sa avem tara pe care o meritam, ca de asta pe care o meritati voi ne-am saturat
@gabi micu46 Tu esti o pedelepra, admirator al securistului ba-secu, mentorul Partidului Derahat, iar acum MINTI CU NERUSINARE ca l-ai votat pe Orban in primul tur? Macar daca postai sub un alt nick, dar asa numai un dobitoc ca tine ar putea crede ca va putea prosti pe cineva!
Mey tovarase, cum poti tu sa crezi ca un liberal ar putea sa voteze cu bleaga lu' ba-secu, ticalosul securist-comunist care vrea sa distruga PNL-ul, asta dupa ce tot el a contribuit decisiv la distrugerea PNTCD! Tactica asta securista sa te dai liberal cand tu puti de la o posta a securist nenorocit arata DISPERAREA PARTIDULUI DERAHAT! Oprescu va castiga fara probleme, pentru ca bucurestenii s-au saturat de JAFUL BASESCIAN FACUT TIMP DE 8 ANI, pentru ca s-au saturat de minciunile si jaful mafiotilor din Partidul Derahat. Dupa 8 ani au adus Capitala in halul asta, ce mai vreti? Votul va va arata locul unde sa va duceti: LA DRACU! Afacerile murdare facute de ba-secu si vindeanu vor iesi la iveala, miseilor, de ce va este frica NU VETI SCAPA! Mafiotii care sugeau bani publici si cotizau la Partidul Derahat vor da socoteala in fata justitiei, bieti tovarasi securisti! Ha ha ha ha ha (hahait basescian)
este exact pe tipicul cerut de stalin acest articol.
cum dracu de s-a perpetuat spiritul kominternist cand a adus cel mai mare rau Romaniei si Romanilor? chiar atat de adanci sa fie urmele?
Cata (09-Iun-2008 14:08) scoala kominternista este exact pe tipicul cerut de stalin acest articol.
cum dracu de s-a perpetuat
numai atit puteti? Pai nu va meritati banii.
liberali sunt impartiti. fie nu vor vota sau daca voteaza vor vota Oprescu. Ar fi impotriva logicii sa voteze cu Blaga atata timp cat prin gura lui boc, berceanu basescu, boureanu (nume predestinat) stolojan, blaga etc, s-a mitraliat din orice pozitie dincolo de orice bun simt PNL-ul.
era un mare caracter pe aici care o tot tinea langa cum ca voturile simpatizantilor pnl vor merge spre blaga. mon cher, pd-l se da de dreapta dar vai de el saracutul , e doar aschie de fsn. singurul partid de dreapta din Romania care conteaza e PNL.
si-a recuperat electoratul migrat spre pl-d unit cu pd devenit pd-l. de aici provine descresterea pl-d si cresterea pnl. mai mutl, psd va lua electoratul social democrat de la struto-camila pdl-l iar electoratul nationalist se va reaintoarce la prm. cu ce ramane pd-l ? cu simpatizantii fesenisti.
ha ha ha ha ha ha
scorul la alegerile parlamentare pentru pd-l va fi sub 20% . Cea mai mare crestere o va avea-o PNL urmat de psd.
raman la temerea mea ca se va reface fsn-ul din pd-l si psd sub pulpana iliesciana.
Cata (09-Iun-2008 14:26) PNL si-a recuperat electoratul migrat spre pl-d unit cu pd devenit pd-l. de aici provine
pe dracu'!
au contraire amice, un partid penal si penibil, care are tupeul sa se declare urmasul adevartului partid istoric PNL a recuperat pe dracu' ghem!
Te-ai uitat putin sa vezi din cine e compus?!?! Eu nu stiu cum naiba are tupeu o ufederista cretina cu mutra de ana pauker precum norica sa-si spuna liberala?!?! chiar nu mai au jena?
sau un trubadur penibil ca orban?!?!
astia-ti sunt liberalii?!?!
sa-i stapanesti sanatos ( sau mai bine zis , sa te stapaneasca ei in voie ! ) si sa-i votezi tu cu neamul tau!
saracu' bratianu!!!
din cate observ, oamenii lui blaga il sustin tot pe oprescu! la ce sa ma gandesc in cazul acesta?! ca nici apropiatii lui nu il considera pe blaga potrivit si il sustin pe oprescu.. blaga ar trebui sa se gandeasca serios daca e cazul sa mai candideze.. ar fi bine sa renunte, ca sa nu se faca de ras!
Cum sa se refaca FSN-ul din PD-L si PSD, cand PSD se aliaza cu PNL si este stindardul luptei impotriva "dreptei" PD-L. Adica PSD-ul recunoaste ca pana si PNL este de stanga. In conditiile in care PNL se aliaza cu PSD (labuta tanara a PNL a mai facut-o si prin 1992-1994 cu FSN-ul) sa aiba si penele-ii bun simt si sa nu se mai dea de dreapta. De altfel nici masurile luate de guvernul PNL nu sunt tocmai de dreapta (ba dimpotriva!).
pd-l e realul PNL, descendent direct din Bratianu.
Sa stii ca daca ma uit mai atent Boc chiar aduce cu IC Bratianu.
asa e bine, mami?
ha ha ha ha ha ha ha ha ha
madame, baletul partidului pd-l pe scena politica romaneasca a avut in spate un calcul simplu:
noi, pd cu 6% zestre de voturi cum putem sa crestem precum fat frumos? segmentul social democrat era cam greu de accesat si numai erodarea psd va ajuta. cu ce a venit de aici, dupa alegeri, basescu care avea deja lectiile facute a spart PNL cu robostolo si a facut migratia spre dreapta. Singurul merit al lui tariceanu ca om politic este ca s-a prins de manevra si nu s-a mai dat dus de la putere caci insemna inceputul sfarsitului si soarta pnt-cdului. discursul nationalist gen vadim al lui basescu a atras o parte a electoratului acestuia. acum, alegerile locale confirma ce spun eu. vom vedea dupa parlamentare daca am sau nu dreptate. dar atentie, in 6 luni PNL va depasi pdl, un partid nascut cu forta prin minciuna prin aceeasi minciuna cu care basescu a ajuns presedinte. Pentru cine nu mai tine minte: fraudarea alegerilor. nici pana azi nu am aflat cum dracu a fraudat psd alegerile prezidentiale pe care le-a castigat basescu.
acelasi scenariu se pregateste pentru bucuresti acum. sau un sintesti, sau stefanesti sau....
Cata (09-Iun-2008 14:47) rectific pd-l e realul PNL, descendent direct din Bratianu.
Sa stii ca daca ma uit mai
si tariceanu cu tata vitreg turnator la secu, e tot liberal!!!
si oricum, ai batut campii pe spatiu larg ( ca de, esti baiat cult si stii cuvinte multe ! ), fiindca n-ai avut argument la ce ti-am scris eu
si vezi ca razi cam mult, si cam a paguba!
oprescu merita sa fie sustinut de toata lumea! chiar daca adrian thiess este subalternul lui blaga, are dreptul la opinie. si asta inseamna ca unii pl-d-isti il apreciaza mai mult pe oprescu decat pa blaga!
doina67 (09-Iun-2008 14:55) da, si tariceanu cu tata vitreg turnator la secu, e tot liberal!!!
si oricum, ai batut
e ca eu rad pe banii mei nu pe cei ai partidului.
ma scuzi dar eu stiu ca argument inseamna rationament in sprijinul unei afirmatii. Tu faci dosare de cadre. Unde vezi rationamentul?
Cata (09-Iun-2008 14:59) diferenta dintre noi e ca eu rad pe banii mei nu pe cei ai partidului.
ma scuzi dar
astia mai rosii ca sangele ( tu, monique aia dusa cu capu' ) si alti cativa, aveti obraznicia sa afirmati ca cei ce nu sunt de acord cu voi sunt pe state de plata, tupeu tipic de comunisto-securist.
tu trebuia sa-mi demonstrezi ca pnl-ul asta de-acum e urmasul bietului bratianu, in loc de asta bati campii in cel mai original mod cu putinta, aberezi la greu, razi prosteste ( sorry, dar asta e termenul ! ), iar paguba se va vedea dupa 15 iunie, cand va veti linisti, si voi si felcerul pe care il sustineti.
aoleo, m-ai prins
sunt comunisto-securist. ce ma fac?
eu n-am de ce sa-ti demonstrez evidenta in ce priveste PNL! Intreaba electoratul PNL. Eu nu fac parte din el, cum nu fac parte din electoratul niciunui partid.
Dar atata vreme cat se numeste PNL si acela s-a umit PNL, cat in el s-au inscris fosti membri PNL, da PNL -ul de azi e PNL-ul Bratienilor.
aia cu ce a fost, cine a fost, care-i trubadur sau nu, ma repet, e de natura kominternista si imi repugna.
Cata (09-Iun-2008 15:19) ma declar vanator de kominternisti asa cum evrei vaneaza nazisti, eu vanez kominternisti, raul suprem care s-a abatut asupra Romaniei!
mergi de te preda!
iti doresc sa fii fericita de luni incolo cand va castiga oprescu
pana la urma, avand in vedere ca eu nu merg la vot, faca-se voia ta, poate vei fii si tu fericita, relaxata, calma, ca saraca, cred ca tensiunea ta o ia razna in mod regulat.
si ti-a mai recomandat cineva : marita-te , fa si tu un copil ca sa ai o ocupatie nu de alta. Fiindca deja de bietul copil mi-e mila!
oprescu este favorit!!! sondajele arata ca oprescu are 51.2%, iar blaga 48.8% . toti bucurestenii sunt alaturi de el! va castiga alegerile si ne va demonstra ca nu am gresit atunci cand i-am acordat increderea noastra!
ionut08 (09-Iun-2008 15:27) intotdeauna oprescu este favorit!!! sondajele arata ca oprescu are 51.2%, iar blaga 48.8% . toti
esti tu bucurestean, dar, eu, nascuta aici din tata in fiu, te rog si pe tine , asa cum am rugat si pe altii : NU MAI VORBI IN NUMELE BUCURESTENILOR!
e o chestiune de bun simt!
doina67 (09-Iun-2008 15:25) mai monica, iti doresc sa fii fericita de luni incolo cand va castiga oprescu
pana la urma,
dar principalul este că SUNT FERICITĂ, iar victoria lui Sorin Oprescu mă bucură doar dintr-un singur aspect :
CĂ NU-I DIN PARTIDUL DERAHAT-PREZIDENŢIAL !
Am spus şi înainte de turul 1, dacă ai fi fost atentă ai fi ştiut că ceea ce îmi doresc eu este să meargă lumea la vot şi SĂ VOTEZE PE ORICINE ÎN AFARĂ DE CANDIDATUL PARTIDULUI DERAHAT-PREZIDENŢIAL !
Că se numeşte Oprescu sau Ionescu, nu mă interesează, oricum ORICINE-I MAI BUN decât candidatul Partidului Derahat-Prezidenţial !
HAI OPRESCU !
una extrem de dinamica si frumoasa (chiar intrebam daca cineva stie sa joace tigaite adica jocul acela cu capacele de la sticlele de bere turtite si intoarse cu cheita) cico si jofra erau preferatele mele. Nu stiam ca erau delicatese pe vremea aia ca le gaseai oriunde. nu-mi prea placea pepsi. iar pepsi de azi nici nu se compara cu cel de atunci.
Monique-Françoise (09-Iun-2008 15:36) Am absolut tot ce mi-am dorit, dar principalul este că SUNT FERICITĂ, iar victoria lui Sorin Oprescu mă bucură doar
cum ii spui tu, mai rau, e omul lui ilici, o carpa kaghebista.
si un felcer de doi lei, cum spuneam
Cata (09-Iun-2008 15:36) @75 sa stii ca in copilaria mea una extrem de dinamica si frumoasa (chiar intrebam daca cineva stie sa joace tigaite
era foarte buna, dar dupa cico nu ma omoram
pepsi de-atunci cred ca era mai bun, iar delicatese trebuia sa-l pun intre ghilimele
fiindca asociez jofra si cico cu perioada aceea crancena.
si iata ca putem sa fim de acord pe un subiect macar
oaresce amintiri...ale mele-s placute pt ca atata joaca cata am tras atunci...vorbesc de perioada 74-78. dupa 78 a inceput sa se imputa atmosfera si asta se simtea cu fiecare an care trecea...
Cata (09-Iun-2008 15:46) stiam ca starnesc oaresce amintiri...ale mele-s placute pt ca atata joaca cata am tras atunci...vorbesc de perioada
ca suntem apropiati ca varsta
asa este, anii '80 au fost un cosmar pe care nu l-as mai putea suporta!
sa ne fereasca Dumnezeu!
Cata (09-Iun-2008 15:55) @82 Doina, Mai are rost sa ne ciondanim pe teme politice cand exista lucruri care ne unesc?
mi se pare faptul ca, niciunul nu e securist sau comunist, dar e insulta preferata a majoritatii
eu, stiindu-ma la locul meu, vad negru in fata ochilor cand sunt acuzata de asa ceva
Gicu_Maracine (09-Iun-2008 16:17) Da' mana stanga a lu' Oprescu??? (cu) aia ce face?
Derahat-Prezidenţial ! Şi nici măcar nu-i licurici, nici mare şi nici mic !
Şi nu-l cheamă Labă, ca pe candidatul vostru....
Eu am incredere in Oprescu, este un candidat foarte bun, i se potriveste functia de primar...mergeti si votati-l pentru ca merita..fiecare trebuie sa-si ia 5 min din ziua de duminica pentru a merge si a vota, este datoria noastra si ceea ce facem este numai pentru noi
Monique-Françoise (09-Iun-2008 16:24) Cum ce ?! Dă de supt celor din Partidul Derahat-Prezidenţial ! Şi nici măcar nu-i licurici, nici mare şi nici mic !
Şi nu-l
Ca prea le zici cu foc si cu ciuda!
Si zici ca statusi la coada si nimic-nimic!
A dracu' discriminarea asta pe (pardon, "pa") motive politice!
Sorin Oprescu este favorit in continuare in topul preferintelor pentru primaria capitalei,oamenii au incredere in el si in promisiunile lui.In ultimul sondaj realizat de INSOMAR Sorin Oprescu are 51% iar Blaga 48%.Oprescu este singurul care merita cu adevarat postul de primar,este si singurul care poate rezolva problemele din capitala su poate aduce bucurestiul la un nivel european.
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:
1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste
2. Să se refere doar la articolul la care postează
3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor
Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
“Egoistul”, un spectacol în care Jean Anouilh se pare că şi-a ascuns biografia sub chipul maestrului Radu Beligan. Îl secundează Marin Moraru, Mihai Fotino, Carmen Stănescu, Lamia Beligan, Medeea Marinescu, Sanda Toma, Ileana Olteanu, Cesonia Postelnicu, Silviu Biriş. Sâmbătă, la Sala Amfiteatru a TNB.
Astăzi s-a deschis cea de-a 23-a ediţie a “Salonului Internaţional al Cărţii” de la Torino, care va dura până pe 17 mai. Sunt prezente peste 1.400 de standuri. O noutate a actualei ediţii este şi extinderea manifestării dincolo de hotarele regiunii: la Roma, Milano, Florenţa, Bologna şi Napoli. Pe lângă lansările de carte, publicul entuziast va putea asista la mese rotunde, conferinţe, dar şi la numeroasele concerte ce se vor derula în Salonul Galben de la Lingotto, precum şi în librăriile şi cafenelele din centrul oraşului.
Ploaie de bliţuri, numeroase personalităţi, în seara inaugurală. Cu “maximus, maximus” a fost primit Russell Crowe la premiera filmului “Robin Hood”, o ecranizare a legendei haiducului medieval englez, în viziunea regizorului Ridley Scott. Îi dă replica celebra Cate Blanchett în rolul Lady Marian.
Cu numai două zile înainte de deschiderea festivalului, în competiţia oficială a mai intrat o peliculă. E drept, autorul ei nu este un necunoscut. Organizatorii au admis înscrierea filmului „Route Irish” al lui Ken Loach.
Acesta a fost invitaţia clubului Fire pentru şapte tineri talentaţi care s-au duelat într-o confruntare artistică, miza fiind îndeplinirea visului oricărui folkist: o chitară electro-acustică Ibanez.
Între 21 şi 23 mai se dă adunarea amatorilor de rock, folk, funk, techno, raggae, hip-hop, house şi electro la Urziceni, într-un loc pitoresc, o pădure de 27 de hectare, la Iarmaroc Fest, eveniment ce-şi doreşte să recreeze întâlnirile duminicale de bâlci.
Noaptea europeană a muzeelor este patronată pentru a doua oară consecutiv de UNESCO. Anul acesta, sediul organizaţiei de la Paris îşi va deschide porţile în noaptea de sâmbătă spre duminică marelui public.
În 14 mai, la Festivalul Filmului de la Cannes, în secţiunea Cannes Classics, va fi prezentată capodopera lui Luchino Visconti, “Ghepardul”. Pelicula, realizată în 1963, după romanul omonim al lui Giuseppe Tomasi di Lampedusa, a fost distinsă cu Palme d’Or pentru cel mai bun film, la cea de-a 16-a ediţie de pe Croisette. Filmul va fi prezentat în avanpremieră mondială într-o versiune restaurată digital în 4K.
Celebra construcţie de 167 de metri (masa construcţiei are 113 metri, iar cupola, 47 de metri), al doilea edificiu ca înălţime din Italia, “La Molle Antonelliana”, situată în centrul istoric, simbol arhitectonic al oraşului Torino. Această construcţie, în forma cea mai paradoxală din câte pot exista, are o sală de proiecţie în care vizitatorii se pot întinde pe şezlonguri comode pentru a urmări filmele şi unde, la anumite intervale, proiecţiile se întrerup, cupola se deschide lăsându-te să urmăreşti stelele şi norii, care fug cu aceeaşi viteză ca şi imaginile fantastice ale lanternelor magice.
Protestele pensionarilor şi posibilele mari mişcări sindicale se pare că au generat unele frisoane. Drept urmare, presa “oficială” a luat atitudine. B1 şi EVZ au fost din nou în prima linie.
Ambasada Rusiei şi Centrul de Afaceri al CSI încearcă să aducă aminte că Rusia nu înseamnă doar gaze naturale, ci şi Cehov sau Mihalkov. Un prim pas este spectacolul de pe 16 mai, ora 18.00, de la Sala Tinerimea Română al ansamblului muzical căzăcesc “Jivaia Rus”. Urmează zilele culturii ruse în oraşele româneşti şi retrospective de filme după piesele lui Cehov, la 150 de ani de la naşterea autorului.
Sistemul sanitar românesc este fără îndoială şubrezit sau mai degrabă sabotat de perpetua confuzie birocratică în privinţa surselor de finanţare. Situaţia s-ar îmbunătăţi foarte simplu.
Pictoriţa Elisabeth Vigée-Le Brun, portretista Mariei Antoaneta, spunea despre Torino, în 1789, că este unul dintre cele mai spectaculoase oraşe ale Europei, unde “străzile, pieţele au o regularitate a ţesutului urban”.
Angajaţi punctuali şi un serviciu organizat după modelul nemţesc. În maximum o oră de la efectuarea apelului telefonic, orice fel de problemă legată de sistemul de electricitate este rezolvată. Aceasta este noutatea, în materie de servicii, oferită de electricienii care lucrează pentru serviciul IntervEL, un serviciu nou apărut pe piaţă.
În timp ce Mihaela Bucur de la Chemoform vorbea despre proporţia obligatorie a substanţelor chimice în apa de piscină mi-am adus aminte cum, prin 1993, unul dintre cei mai bogaţi oameni de afaceri români se căina pe marginea unui bazin. Ce dracu' are, că schimb apa tot la două-trei zile şi tot se înverzeşte. Nici omul nostru şi nici românii în general nu prea au habar ce maşinărie complicată este o piscină.
Lansat în premieră mondială toamna trecută, la Festivalul de la Roma, “Concertul” regizorului francez de origine română Radu Mihăileanu a primit cel mai mare premiu decernat în Italia, “David di Donatello”, pentru cel mai bun film european.
Îndrăgostită de scenă şi de universul provocator al personajelor pe care le interpretează, Mirela Zeţa este printre puţinii artişti care preferă în egală măsură să trăiască în lumina reflectoarelor dar şi în spatele acesteia.
Nicicând Viena nu este mai frumoasă decât primăvara, când este scăldată de mirosul pomilor în floare. Este unul dintre cele mai înverzite oraşe ale Europei.
Muzeul Liechtenstein din Viena, complet renovat, el însuşi un univers baroc, găzduieşte una dintre cele mai importante colecţii private din lume, aparţinând Prinţului Hans Adam al II-lea de Liechtenstein. Colecţia cuprinde peste 1.500 de picturi, sculpturi şi piese de mobilier, de la Renaşterea timpurie până la Romantismul austriac.
Vrem sa alcatuim un ghid cultural pe baza povestilor voastre despre ce spatii culturale ati vizitat sau la ce evenimente ati participat, asa ca va invitam sa trimiteti amintirile voastre aici. Noi le vom publica pe blogul turistilor de elita: travel.blog.cotidianul.ro, iar cele mai bune dintre ele vor aparea in editiile tiparite ale ziarului Cotidianul si vor putea castiga intreaga colectie de carti "Cele mai iubite orase".