Home » Editorial » Invitati » Garantat Traian Băsescu

Garantat Traian Băsescu

10 Dec 2008 Corina Dragotescu | 35 comentarii | 6842 vizualizari
Rating:
12 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Dacă partidele au tot timpul să repare greşeala pe care o fac astăzi, Traian Băsescu are mai puţin timp la dispoziţie.
 
Corina Dragotescu
Cineva spunea că Traian Băsescu nu a făcut nici o surpriză în această campanie şi nici acum, la desemnarea premierului. Păi, ce surpriză mai mare să facă, alta decât acceptarea unei guvernări PSD-PDL. Practic, Băsescu şi-a negat, în acest moment, toată cariera sa
politică.

Participarea PSD la guvernare este la fel de surprinzătoare ca şi trecerea peste noapte a PDL-ului de la stânga la dreapta spectrului politic. Pentru democraţi noua situaţie este, practic, a doua lovitură pe care o aplică electoratului său. Se prea poate să fie şi ultima. Din acest moment, fiecare cuvânt rostit de democrat liberali va fi luat sub beneficiul de inventar. Cum să mai crezi un partid care spune că luptă cu stânga, când bate palma cu ea imediat după alegeri? Cum să mai ceri ajutorul popular dacă preşedintele este în faţa pericolului 322, când acesta aruncă tot partidul în braţele celor care au ridicat mâna pentru suspendare?

În plus se distrug orice repere morale, atât cât mai sunt ele. Placa servită populaţiei este că doar din cauza crizei se întâmplă toate astea. Practic, criza economică aruncă într-o altfel de criză societatea noastră. Electoratul de stânga şi de dreapta păreau structuraţi ideologic înaintea acestor alegeri. Cu bună ştiinţă şi cu mare poftă de putere, politicienii au reuşit să lipească stânga de dreapta, sub pretextul că aşa cere criza. Dar criza trece într-un an de zile. Şi ce rămâne? Un electorat care nu înţelege de ce ar mai merge la vot, câtă vreme indiferent ce votează iese tot cine doreşte.

Dacă partidele au tot timpul să repare greşeala pe care o fac astăzi, Traian Băsescu are mai puţin timp la dispoziţie. Pentru el este aproape fatal să accepte astăzi coabitarea cu pesediştii. Practic îşi aruncă în aer următorul mandat. Credibilitatea preşedintelui se poate duce pe apa sâmbetei în momentul în care îşi pune semnătura pe decretul de numire a unui guvern PDL-PSD, garantat de Traian Băsescu.

Ce variante ar mai avea Băsescu? Aproape nici una. Singurul care mai poate schimba ceva este, acum, Călin Popescu Tăriceanu. În mod paradoxal, PNL este cel care va decide soarta PDL, dacă rămâne un partid decredibilizat, după cum Tăriceanu este cel care-i mai poate da un mandat, garantat, lui Băsescu.
 

 

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

35 comentarii

 
1
Bogdan DT 10-Dec-2008 19:28
Da, sigur!
O alianta cu PNL i-ar fi garantat lui Basescu 105% la alegerile prezidentiale din 2009!

Prost ca intotdeauna, a refuzat sa profite de aceasta sansa care te viziteaza o data la 100 de ani... Pacat ca nu te-a avut pe tine consilier, Corina!
2
YODA_ BLOG 10-Dec-2008 19:38
Traian basescu
Chestia ceda mai importanta este ca Traian basescu si PD-L i-a mintit pe alegatorii sai cum niciun al politician nu a facut-o. Pur si simplu si-a batut joc de cei care au crezut in el ( nu si eu) a dat o lovitura grea acelor "intelectuali" care i-au cantat poezii la poarta Cotroceniului.
3
Heraclius 10-Dec-2008 19:40
fugi acasa
YODA_ BLOG (10-Dec-2008 19:38)
Traian basescu
Chestia ceda mai importanta este ca Traian basescu si PD-L i-a mintit pe alegatorii
ca vb prostii, si tu si corina care recicleaza vrajeli a la Ursu
4
mari_uleia 10-Dec-2008 19:49
liberalii asta au vrut,
sa il arunce pe basescu spre aceasta solutie,tocmai de aceea au impus ca premier sa fie tariceanu.
in discutiile cu psd-ul nu mai aveau aceasta ambitie.
deci au jucat sah la basescu, sperand ca inr-un an electoratul lui sa scada vertiginos.
si probabil asa va fi, dar nu voi uita jigodismul de care au dat dovada pana la capat liberalii.
si asta tot din ura lor fata de basescu.
5
goppo 10-Dec-2008 19:49
absolut
Bogdan DT (10-Dec-2008 19:28)
Da, sigur!
O alianta cu PNL i-ar fi garantat lui Basescu 105% la alegerile prezidentiale din
Dupa ce l-au suspendat acum liberalii il sustineau pe Basescu. Asta-i o gluma buna :))
In alta ordine de idei, PNL-ul a refuzat participarea la guvernare. PDL-ul inca asteapta o confirmare de la ei. Hotararea s-a luat in pnl de 2-3 persoane. La psd s-a votat. A ajuns mai democratic psd-ul decat pnl-ul... tragic. Deci prostu nu e pnl-ul nu Basescu. Basescu cred ca ar fi preferat o guvernare pdl-pnl-udmr decat psd-ul in guvern. PNL-ul a ajuns sa fie condus de o mana de oameni precum pcr-ul. Deciziile se iau intre ei iar restul daca nu se conformeaza pot sa plece din partid sau sunt dati afara. Deja e penibil.

Iar d-na Dragotescu, stiu ca in ultima perioada jurnalistii si-au schimbat profilul si au devenit carcotasi fara argumente, dar una este sa critici ceva, alta este sa aduci si alternative mai viabile. As fi preferat din partea dvs, care era cea mai buna solutie? Cu argumente. Doar sa ne lamentam ca se reuneste fsn-ul este si aberant si mincinos. In Conducerea PDL-ul exista un singur fost membru de rangul 2 din fsn: Berceanu. Stolojan si Basescu n-au fost membrii FSN NICIODATA!!!
In schimb in PNL exista in conducere un fost membru de rangul intai din FSN: Melescanu, fostul ministru de externe din guvernul vacaroiu. Oare cine-i mai fsnist ca altul.

Nici mie nu-mi convine ca intra psd-ul la guvernare, dar chiar nu exista alta solutie in conditiile in care pnl-ul nu vrea.

Alta observatie, PNL-ul a tradat si alianta DA si intelegerea ascunsa in campanie cu psd-ul. Sa-mi spuna si mie cineva daca acest partid mai este de incredewre si poate fi adus la guvernare in aceste conditii?
6
ciupi 2 10-Dec-2008 19:55
Hi Hi,
goppo (10-Dec-2008 19:49)
absolut
Dupa ce l-au suspendat acum liberalii il sustineau pe Basescu. Asta-i o gluma buna
Comentariu mai tare decat articolasul.
Bine goppo
7
goppo 10-Dec-2008 20:04
aiurea
alegatorii asta au vrut. psd si pdl. Daca basescu incerca un guvern minoritar doar cu pdl, sareati la gatul lui ca cine-i da lui dreptul sa formeze un guvern votat doar de 33%. Orice ar fi facut nu era bine. PNL-ul s-a cramponat penibil si asa a ramas singura varianta. Nu exista alta desi si eu as fi vrut alta varianta. Dar judecand la rece, este singura viabila la configuratia actualului parlament.

Exact cum PNL-ul s-a plans ca Basescu i-a impins in bratele PSD-ului exact acelasi lucru se poate spune si acum. Cu o singura remarca, atunci PNL-ul nu a mai vrut cu PDL-ul, iar acum tot PNL-ul nu vrea cu PDL-ul. SO...?

PS: Macar ma bucur ca la congresul din primavara din PNL tariceanu o sa-si piarda functia de carpa a lui Patriciu :D
8
ciupi 2 10-Dec-2008 20:18
Gresit goppo,
"PS: Macar ma bucur ca la congresul din primavara din PNL tariceanu o sa-si piarda functia de carpa a lui Patriciu"
:D
si-o va pastra...
:D :D
9
renatta 10-Dec-2008 20:48
Doamna!
Care-i durerea d-voastra? Ca ramane Basescu ne-reales, sau ca ramane Tariceanu nime-n drum?
Am citit multe zilele astea, dar o tampenie mai mare decat asta, greu se va gasi scrisa:"Tăriceanu este cel care-i mai poate da un mandat, garantat, lui Băsescu"

10
isul 10-Dec-2008 21:21
Tariceanu la gunoi.
Mi s-a sters un comentariu,sper sa nu mai mi se stearga si asta.Aceasta sluga a lui Patriciu &Crin,Norica,Voicu,Ghise etc.vor plati pentru comportamentul lor diversionist in legislatia ce abia sa terminat.Vor plati tot PNL-istilor pe care ia umilit hotarand de capul lor trecerea in opozitie.S-au dovedit mai duplicitari decat PSD-istii.Ca dovada i-au tradat si pe acestia.
11
Beltechi_mihai 10-Dec-2008 21:33
Doamna Corina, cu dezarmanta sinceritate
In Romania toata lumea a ajuns sa se priceapa la politica, fotbal si ...zacusca.Ignorati cu gratie faptul ca Tariceanu a torpilat a doua oara guvernarea dreptei.
PS Va dau ub pont, puteti sa ma citati ""In final , rahiticul PSD va face o robusta opozitie".
12
goppo 10-Dec-2008 21:34
D-na Dragotescu
Am recitit de 2 ori articolul de mai sus si sincer am ramas neplacut surprins sa constat ca articolul are tente politice. Nu este sub nicio forma un articol obiectiv. Se vede foarte clar ca articolul se vrea pro PNL.
Sa aduc si argumente, acele argumente pe care dv nu binevoiti a le da.

1. O data criticati apropiera PDL-ului de PSD dar nu pomeniti de intelegerea pre-electorala, ascunsa de electorat, dintre PNL si PSD. Aceea este morala din cate vad. Daca PSD era bun cu PNL si PSD nu este bun cu PDL atunci aveti o problema cu PDL-ul nu cu PSD-ul. Este logic de aici de unde citesc eu.

2. Pomeniti ostentativ de "trecerea peste noapte la dreapta" a PDL-ului... Perfect adevarat, dar doar in conditiile in care omiteti FAPTELE. PD mai exact, a trecut la centru dreapta declarativ si cea mai liberala masura luat in Romania dupa '89 a fost a PD-ului, prin Videanu: COTA UNICA!. In schimb PNL-ul se declara de dreapta din 89 pana acum iar in ultimii 4 ani majoritatea masurilor au fost de stanga. Deci dvs va uitati la ce declara partidele sau la ce fac?

3. Deja vad ca sunteti si expert financiar. Ne asigurati ca intrun an de zile criza economica trece. Pe ce va bazati?
Intro criza economica este chiar indicat ca componenta guvernului sa fie formata si de dreapta si de stanga. Un guvern de dreapta sau un guvern de stanga nu ar avea atentie si la nevoile oamenilor si la mediul de afaceri in acelasi timp.

4. basescu ne-a asigurat ca va da Romaniei un guvern stabil. Nu un guvern compus din oameni care tradeaza tot ce intalnesc in cale. Faptul ca nu pune mai presus viitorul lui ca presedinte cel mult poate fi laudat, nu criticat. Daca este un presedinte rau, cu atat mai mult ar trebui sa va bucure ca isi sacrifica urmatorul mandat.

Concluzia este ca incep sa cred ca scrieti la comanda, fara logica, fara argumente si partinitor. O asemenea conduita in jurnalistica, poate fi buna cat exista cineva care poate sa va "sustina". Dar aveti grija ca vine criza financiara..
13
C4 10-Dec-2008 21:38
sanatate
citind rindurile cu "f.bune intentii" ale D-nei Dragotescu as putea repeta fara nici un semn de ura : D-na Dragotescu nu este una care trebuie neaparat luata prea in seama,ma refer pt. domeniile politice ; poate la altele se pricepe
14
avenirv 10-Dec-2008 22:35
basica a intrat in fsn imediat dupa
mineriada. chiar el a spus-o. el a fost ministrul transporturilor sub iliescu. el impreuna cu roman au rupt pd din fsn. deci NU MAI MINTI.
15
RAUWOITORUL 10-Dec-2008 22:44
Ba, mai degraba, garantat Ion Iliescu
TOT(i) OAMENII PRESEDINTELUI...
Ai carui presedinte? Ion Iliescu daca binevoiti.
V-am spus ca Iliescu a fost crescut la scoala Andropov coleg de banca si de viitor comando rasaritean cu Gorbaciov?
V-am spus de planurile de "recucerire" a Europei de Est si nu numai, ale lui Andropov, care urmau sa fie aplicate pentru a lasa impresia unor schimbari asa-zis democratice, total controlate de securitatile cu nume schimbat ale acelor state?
Va amintiti din echipa cui facea parte Stolojan? Cine l-a numit prim-ministru dupa "debarcarea" lui Roman?
Va amintiti din echipa cui facea parte Basescu?
Va amintiti cum fiecare guvern ne pe placul lui Iliescu a fost "sabotat" prin demisii la momente de criza perfecta ale ministrului transporturilor Traian Basescu?
Va amintiti cine intra in arhivele securitatii Constanta in noaptea de 23 decembrie 1989 cu un permis special trimis de Ion Iliescu la Constanta?
Dar cine a "matrasit" flota romaneasca?
Aveti idee cine este actualul sef de stat roman?
Aveti idee ca tot el va mai fi pentru urmatorii cinci ani? (se pare ca celor din gasca Iliescu le place longevitatea, caracteristica ce pare singura capabila sa ingroape dovezi si dosare)
Aveti idee cine a fost desemnat azi sef al guvernului roman?
Nu-i asa ca am enumerat un lung sirag de coincidente?
Recunosc, am furat nitel dupa titlul unui celebru film. Mea culpa!
text furat de pe blogul RAUWOITORUL
16
Regina 10-Dec-2008 22:46
Am si eu o intrebare!
Nu inteleg toate repatarile din ultimele zile.De fapt de cine este Basescu ales?De partide sau de popor?
Ce inseamna aceasta teatru fara regizor?
As intelege daca totul ar functiona ca-n Germania cand presedintele tarii este sprijinit si ales de partide,dar in Ro.parca inca se mai iese la vot ptr.alegerile prezidentiale.
Sustinut de partide?Un partid poate sa oblige cativa membrii,dar nu 18 milioane de alegatori!Ce dracului nu traim in China sa ti se impuna cineva;suntem o tara cu o democratie nu prea dezvoltata,dar cu democratie.Romanii nu mai sunt aia de ieri si se lasa momiti cu niste promisiuni!Daca-l vor vrea pe Basescu il vor alege cu si fara Tariceanu sau Geoana!
Vreti neaparat sa ne demonstrati ca presa si pseudo analistii politici sunt neprofesionisti si pe langa tema!
Lasati-o dracului cu ipotezele astea,domna Dragotescu.V-am apreciat inainte,dar cu chestii din astea de doi lei imi dati senzatia ca urmariti ceva.Dar ce?
17
mluciano1 10-Dec-2008 23:08
nimic nu e ceea ce pare
VA asteptati sa vedeti ceva iesit din comun de la Basescu, va promit ca v-om primii. PDL o sa aleaga sa guverneze cu UDMR, putine ministere pt PSD; guvernu nu trece, va mai urma unul minoritar, si alegeri anticipate, si o sa avem un parlament majoritar...

Asta spus mai pe simplu...

O sa vedem, o sa vedeti!
18
nicolae75 10-Dec-2008 23:14
rupti de realitate
nu stiu cum se fac dar ziaristii nostri sunt cam rupti de realitate. sunt ca politicenii care nu au calcat pe la tara de ani buni si nu mai stiu ce e pe acolo. E adevarat ca popularitatea lui Base e in scadere, si e firesc sa fie asa, exista o erodare inerenta, insa Base va fi reales nu de noi astia, dezamagitii, ci de tarani si de oamenii cu studii reduse. Ei, desi voteaza cu PSD vor vota in majoritatea cu Base, chiar si daca PSD vine cu un contracandidat. Am fost des la tara si multi merg pe vorba: "Bine le zice Base asta, asa le mai da la cap, ca merita". Vom trai si vom vedea. Base nu are mandatul amenintat de nimeni, la acest moment. Oprescu e foarte vulnerabil cu smecheriile lui, cunoscute de noi, ca sa fie o alternativa viabila.
19
torvalds 10-Dec-2008 23:46
goppo, tot respectul
nu mai am nimic de adaugat, ai comentat (in acest comentariu si in cele de mai de jos) excelent. imi \"plac\" la nebunie ziaristii care plang ca babele, fara sa incerce sa raspunda corect dpdv logic la intrebarea \"de ce?\".
20
torvalds 10-Dec-2008 23:55
Corina Dragotescu si a face ce-ti place
La inceput am crezut ca scrieti pentru ca aveti ceva de spus. Acum incepe sa-mi faca impresia ca scrieti pentru a pune un ban de o parte. E ca diferenta intre sexul de placere si sexul pe bani, ca nu stiu cum sa ma exprim mai voalat. Pacat.
21
Cepeca 11-Dec-2008 09:04
De acord Corina
Corina ai dreptate. PD-L a fost, este si va fi un partid dezechilibrat. In realitate este doar o "oaste", de stransura ea, care indeplineste, fara cracnire, ordinele comandantului suprem. Din modul in care Zeus Cotrocenensis a hotarat simbolurile de campanie si directia in care oastea se va deplasa PD-L a confirmat ca nu are nevoie de aliatii asa-zisi traditionali ci doar de un dusman. Ca a considerat, la gramada, dusmani si pe cei din PNL si pe cei din PSD, basca pe cei din UDMR, ne arata faptul ca Zeus Cotrocenensis a fost sigur pe rezultatul votului. S-a inselat. Statul major de la Cotroceni a ratat cu vre-o 20%. Se putea si mai rau. Acum, dupa sinistra alianta nu este exclus ca sa se ajunga acolo unde trebuiau sa ajunga basescienii. Nu mai au electorat. Pentru ca notiunea de elector inseamna o persoana care participa la alegeri in cunostinta de cauza cu minime informatii despre politica si administratie. PD-L nu mai are asa ceva chiar daca se screm a scrie ode basesciene "niste intelectuali" fie de pe lista scurta de la Neptun fie de pe lista lunga de la GDS.

Interpretarile gen CTP ca "poporul" a ales sa fie condus de PSD si PD-L, in cardasie sau in alianta, dupa cum este nevoia, sunt false. Nu poporul i-a ales, pentru ca la alegeri s-au prezentat doar membrii de partid si sustinatorii relativ constiinciosi. Doar in cazul PSD si UDMR se poate spune ca a fost prezent la vot ceva popor. La restul nu. Chiar daca si ceilalti fac parte din popor insa numarul mic de electori care au pus stampila reduce, sever, sensul de popor.

Basescu (aici se cuvine a preciza ca numele cuprinde si partidul) si-a incheiat un ciclu. Prin nominalizarea lui Stolojan vrea sa arate ca ce nu a reusit in 2005 (inlaturarea lui Tariceanu, inclusiv de la conducerea PNL) a reusit acum. Nu a reusit eliminarea PNL de pe scena politica prin aducerea lui sub 5%, nereusita tratata acum cu destula superficialitate insa ea se va razbuna in timp. Chiar daca in PNL se manifesta niste Morega, frate de sange cu baronii pesedisti.
22
Nyki 11-Dec-2008 09:32
Stimata doamna
Am avut o deosebita simpatie pentru dvs deoarece consideram ca sunteti mult mai inteligenta decat colegii dvs de breasla dar cred ca nu suficient de inteligenta pentru a decodifica planul lui Traian Basescu. Cum va puteti imagina dvs si colegii dvs ca Traian Basescu ar accepta vreodata –daca nu-si pierde mintile cumva- o combinatie intre PDL si PSD-PC ? Chiar nimeni nu pricepe care a fost motivul de a se aseza la masa negocierilor PDL-l cu PSD-PC-l ? Daca PDL nu mergea sa negocieze cu PSD-PC atunci acestia din urma ar fi negociat cu PNL-l si ar fi avut pretentia numirii unui premier din aceste doua partide. Acum urmeaza ca Boc sa le spuna partenerilor de discutii ca nu pot renunta la UDMR-chipurile- si sa se retraga, asteptand rezultatul votului din PNL pentru intrarea sau nu la guvernare alaturi de PDL si UDMR.
Presiunea creata asupra liberalilor -in urma acestor zile de negocieri cu PSD-PC-l- este f mare si-i va determina sa li se alature –fara Tariceanu (acuzat deja de liberali ca din cauza conditiilor puse rateaza guvernarea) si grupul petroliberalilor in frunte cu Patriciu, Crin Antonescu, Relu Fenechiu si alti cativa.
Peste cateva zile veti comenta ceea ce eu va spun eu acum si ar fi bine sa le cereti scuze celor din PDL si lui Traian Basescu pentru toate jignirile aduse in aceste zile privind o combinatie cu PSD-PC pe langa discutiile legate de alegerile prezidentiale. Sunt convins ca nici lui Traian Basescu nu-i vine sa creada ca a reusit atat de bine sa induca presa in eroare –desi planul a fost pentru « prostanac » si cred ca in sinea dumnealui nu-si poate stapani hahaitul.
23
julius001 11-Dec-2008 09:55
..doamna corina..
.."Participarea PSD la guvernare este la fel de surprinzătoare ca şi trecerea peste noapte a PDL-ului de la stânga la dreapta spectrului politic"..

..de ce n-ar fi trecut psd-ul la dreapta ?...sa se intalneasca undeva la centru..

"..Cum să mai crezi un partid care spune că luptă cu stânga, când bate palma cu ea imediat după alegeri?"..

..poporul a vrut stimabilo!..ia vezi procentele! daca pleci de la pdl la guvernare plus prim ministru ce mai pui alaturi sa faca peste 50 la suta ?

.."Dar criza trece într-un an de zile...."

..n-ai facut scoala de economie si nici ziare internationale nu citesti..vezi !?

.."Singurul care mai poate schimba ceva este, acum, Călin Popescu Tăriceanu"..

..poate izmenele sa le mai schimbe ..
24
strajeanul 11-Dec-2008 10:55
bau bau....
Corinuto,la tine a venit deja criza.despre ce guvern psd-pdl vorbesti??????Exista el aievea ???Ai putintica rabdare si vei vedea ca va da Basescu o noua lectie politica celor ca tine .AI PUTINTICA RABDARE.
25
euxdobrin 11-Dec-2008 11:09
cameleonii PNListi
Nu-i inteleg pe fostii comunisti, actualii propagandisti ai PNL. Ei chiar nu observa ca cei din PSD care doreau apropierea de PNL-ul afaceristului Patriciu (doar ei l-au numit ca mare afacerist oferindu-i pe tava Rompetrol) sunt TOCMAI Iliescu, Nastase, Hrebenciuc?

Cum isi explica pnlistii propagandisti TOCMAI aceasta apropiere? Iar ea este BI-directionala! Pentru ca si eminenta cenusie a PNL, cel care l-a razgandit pe Tariceanu sa se retraga, dorea el insusi apropierea de Iliescu, Hrebe, Nastase. 7 case.

Sper ca PSD sa se imparta in doua: o parte reformatoare si cealalta parte sa sustina PNL. Fosta aripa tanara a PNL(pe care am apreciat-o pe atunci). Numai ca au imbatranit urat. In politica. Si in afaceri.
26
inimarea 11-Dec-2008 11:19
Titanicul Băsescu se scufundă
Lumea portocalie-i disperată: Doamne, nu se poate! Nu ne fă asta, Doamne!
Iar Domnu\' Preşedinte - din prea-naltul unde sălăsluieşte: Da\' dă ce? Aşa vrea muşkiu\' meu, găozari împuţiţi! Hă-hă-hă!
Şi a zis Domnu\': Să nu-ţi faci chip cioplit!
Şi românu - jmeker - L-a ascultat: şi-a făcut chip necioplit.
Acu\', la ce s-o mai văita?
Hai să ne şi gîndim un pic! Uite, punem cazul că înţelegerea dintre Boc şi Mitrea s-a făcut peste capul gol (de păr, de idei - voi alegeţi) al lui Băsescu. Că \"Supremul\" are mîinile legate, a intrat - forţat - în varianta otrăvită a Gambitului damei - sacrificiul de pion, acceptat. \"Pionul\" fiind reputaţia lui de mîncător de pesedei nefripţi.
Că mutarea PSD - de a-şi anihila adversarul \"feroce\", prin alianţă - duce la a doua suspendare a lui Băsescu, definitivă şi irevocabilă - de data asta, fără posibilitatea \"recursului la popor\".
Că nici protocaliii - cum nici altfel-vopsiţii - nu mai vor la urne, cum nici acum 4 ani n-au vrut.
Acum, serios vorbind, cine-ar vrea să reintre în iadul din care abia a scăpat teafăr, şi cu sacii-n căruţă? Nebun să fie să vrea!
Singura variantă în care \"monstruoasa coaliţie\" mai poate fi evitată este întoarcerea la electorat. Im-po-si-bil!
Aşa că bravul căpitan se scufundă inexorabil. Sigur, plîngăcioşii de pe mal dau vina pe iceberg - că de ce nu s-a aliat cu Titanicul?
Iar icebergul zice: Păi, nu te dădeai tu spărgător de gheaţă, mititelule? Ei, dacă tu eşti spărgător de gheaţă, eu sînt spărgător de greaţă. Ia mai navighează şi pe la fundu\' oceanului, dacă nu ştii atîta lucru, că ceea ce te lovi pe tine e doar partea văzută a icebergului. Partea care contează e dublu mascată-n adîncuri, unde-o să şi fii îngropat, Căpitane!
E o moarte demnă de-un lup de mare, nu găsiţi? Dacă nu, aveţi dreptate - nu e nimic demn aici.
27
Elodia 11-Dec-2008 11:32
Critici tipic romanesti
Ii voi lasa sa vad cum guverneaza, dupa care ii voi trage de manecuta daca gresesc.
Interventiile anterioare arata cat de nepregatiti politic se afla romanii. Ei omoara capra chiar inainte sa se nasca.
28
octopus 11-Dec-2008 12:01
Ha , ha , ce imi plac glumele mele!
Gazetari treziti-va !

Teama ca PSD ar fi putut sa devina un partid stat in 2004 ,va facut sa participati la un plan de distrugere sau poate de reformare a acestuia. Pana aici va inteleg(mai putin treaba cu distrugerea PNL , sau poate nu e decat o victima colaterala !) , am avut aceleasi temeri . Problema acum nu e ca vezi Doamne PDL face guvern cu PSD ci ca ati nascut un monstru , un Frankenstein pe care nu o sa-l mai puteti opri si care la momentul potrivit va va da un sut in dos ! Chiar credeti ca Basescu e omul care sa stie unde sa se opreasca ?
Un presedinte care prin natura functiei controleaza serviciile , este presedintele CSAT acum si prim ministru nu ii mai trebuie decat Parlamentul ( probabil ca veti asuda alaturi de el la modificarea Constitutiei , care sa permita dizolvarea lui de catre Presedinte) .
Modificarea legii Electorale care sa il scape si de nesupusul PNL va incununa opera !
Si iata ca in loc sa fiti «cainele de paza al democratiei » ajutati la ingroparea ei , si ne-ati scapat de « partidul STAT » ca sa ne oferti « omul stat ».
Multumim !

29
Mart 11-Dec-2008 13:06
Carcoteli
Goppo are perfecta dreptate!!
Inimarea, vrabia malai viseaza!!!
Eu, fan Basescu, consider ca d-l presedinte stie ce face.
Sunt anti psd, fara sa-mi ascund oarecarea simpatie fata de C. Diaconescu , Andronescu, Tanasescu si dispret fata de Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Mitrea, Geoana, Corlatean, Ponta, Nicolaciuc, Serban, etc, indivizi care-si striga netrebnicia pe sticla.

Mai e o vorba din batrani: Te insotesti cu dracu' pana treci puntea", valabil in cazul nostru.

Cine clameaza "democratia" avand in cap de fapt anarhia este fie confuz, fie rau intentionat. Este necesara, in perioada urmatoare, de un guvern autoritar si de regim de austeritate, de masuri nepopulare, care se pot realiza doar prin majoritate puternica si unitate in actiune.

Toate marile realizari ale lumii au fost facute de conducatori autoritari.
30
pulp fiction 11-Dec-2008 14:07
bine ca am citit toate comentariile...
intr-adevar goppo are perfecta dreptate... Urmatorul editorial d-na Corina sa fie substantial ca analiza. Articolul este subtire si fara argument.
31
CristianS 11-Dec-2008 14:25
axioma
goppo are dreptate!! are dreptate doar daca plecam de la axioma "basescu e cel mai bun, drept si viteaz dintre ..". noi doar trebuie sa ne indignam ca PNL nu sta capra, sa intelegem necesitatea istorica a disparitiei PNT-ului, sa pricepem ca maretia basesciana transcede ideologiile stanga-dreapta si ca, in general, oriunde l-ai pune pe basescu, intrucat el intrupeaza adevarul, noi suntem aceia care trebuie sa ne schimbam perceptia dupa cum ne lumineaza Stapanul.
hai Stapane, lumineaza-i si pe nevrednicii de inimarea si cepeca.
uite blasfemie ce-mi trece prin minte: farul calauzitor al lui base este setea de putere. principii, ideologii, promisiuni, persoane.. sunt toate vorbe goale. balast ce se aruncat imediat ce situatia o impune.
32
inimarea 11-Dec-2008 14:50
goppo e răspîndac
Proba, limbaj de răspîndac: Băsescu a promis că va da Ro, guvern stabil.
Dar de unde 'mă-sa-l scoate, din chiloţi? De cînd "ne dă" preşedintele guvern? Şi ce ne mai dă? Lumină, viaţă, pâine?
Iar noi la ce mai venim pe lume, şi la ce dracu' mai votăm dacă e unu' care ne dă - ori nu ne dă, dacă-l supărăm?
Tare tîmpiţi tre' să fim ca să-l merităm pe Băsescu!
33
Lancaster 11-Dec-2008 17:46
Chiar nu îl înţelegeţi pe Băsescu.
Băsescu este omul cel mai potrivit "to get the job done", în timp ce românul educat (cu ziariştii în mod evident incluşi aici) nu este o astfel de persoană. De aceea Băsescu este votat de oamenii simpli, care ştiu din experienţa vieţii ce important e să existe cineva care să-ţi spună ce să faci. Şi tot de aceea nu este agreat de ziarişti sau de politicieni parveniţi (Chiuariu & Co.).

De aceea este agreat de Stolojan, de aceea îl agrea Stolojan şi pe Iliescu: există o nevoie reală de oameni capabili să adune în jurul lor mulţimile. Chiar dacă nu neapărat pentru a construi ceva bun, dar măcar pentru a dărâma ceva rău.

Ca ziarist sau comentator tv., e simplu să te extaziezi zi de zi în faţa condeiului tău inspirat, în faţa inteligenţei tale sclipitoare şi a frazei meşteşugite. Problema este că fraza aceea meşteşugită nu se poate mânca, nu se poate bea şi nici nu te poţi îmbrăca cu ea. Deşi fraza e scrisă pe bani, fie ei şi negri, iar acei bani îţi permit să trăieşti decent ca ziarist, în realitate e nevoie de oamenii simpli pentru a produce mâncarea, băutura, hainele, încălţămintea şi toate celelalte. Acei oameni simpli s-ar descurca foarte bine să-şi producă cele necesare traiului, chiar şi în absenţa totală a ziariştilor şi politicienilor parveniţi. Dar ziariştii şi politicienii nu ar supravieţui nici măcar o săptămână, într-o lume lipsită de oameni simpli. Acei oameni simpli, care ştiu din experienţa vieţii ce important e să existe cineva care să-ţi spună ce să faci.
34
Eunescu 11-Dec-2008 19:46
Xenofobie
Daca PSD nu-i accepta pe UDMR-isti la guvernare si guvernul se va face de catre PDL+PNL+UDMR, atunci oamenii lui Geoana vor avea o mare problema: vor fi catalogati xenofobi, extremistii, si nu v-a fi bine de loc. Si nu numai pentru ei...
35
goppo 12-Dec-2008 00:45
am dreptate PUNCT!
CristianS (11-Dec-2008 14:25)
axioma
goppo are dreptate!! are dreptate doar daca plecam de la axioma "basescu e cel
PNL-ul tradeaza indreapta si-n stanga. si la propriu si la figurat. PNL-ul a,luat numai masuri de stanga de cand guverneaza singur desi se mandreste ca-i de dreapta.

Eu inteleg ca nu-ti convine comentariul meu, dar fara argumente cu care sa combati nu se schimba cu nimic ce spun eu. tu provoci un proces de intentie, eu ridic niste probleme. mai incearca, poate-ti iese :)
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
INVITATI