Home » Home » Top News » Bacsis legal pentru baietii destepti de la Finante

Bacsis legal pentru baietii destepti de la Finante

08 Oct 2007 Ionut Tudorica | 68 comentarii | 3511 vizualizari
Rating:
9 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
 
Meseria de consultant fiscal va deveni din 2008 extrem de banoasa. Ministerul Finantelor a hotarit sa aduca jumatate de milion de firme din Romania la mina a 1.500 de consultanti fiscali. Multi dintre acestia sint chiar oficiali din minister.

Subordonatii lui Vosganian obliga firmele
sa ii plateasca gras dupa
terminarea mandatului
 
Seful Fiscului, Daniel Chitoiu, si cel al Garzii Financiare, Adrian Cucu, si-au asigurat viitorul financiar facindu-se consultanti fiscali. Ei si alti inalti functionari din Ministerul Finantelor vor cistiga extrem de bine de pe urma modificarii uneia dintre cele mai importante legi ale Romaniei - Codul de procedura fiscala - in sensul oferirii de carne de lucru pentru consultantul fiscal. Daniel Chitoiu este chiar demnitarul care a conceput aceste modi-ficari din Codul de procedura fiscala. "Declaratiile fiscale anuale ale contribuabililor persoane juridice vor fi certificate de catre un consultant fiscal in conditiile legii cu exceptia celor pentru care este obligatorie auditarea", prevede noua forma a Codului de procedura fiscala.

Regula se va aplica de la 1 ianuarie. Mai precis, firmele se vor lovi de ea in luna februarie, atunci cind se depun bilanturile pe anul 2007 si, acolo unde este cazul, Declaratia anuala de profit. Potrivit Directiei de Comunicare din Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), aceasta declaratie fiscala, cunoscuta mai bine ca Formularul 101, este singura vizata de Codul de procedura fiscala, adica singura care necesita semnatura unui consultant fiscal. Evidentele ANAF arata ca Formularul 101 trebuie depus anul viitor de nu mai putin de 552.333 de firme din toata tara.

O mare problema, pentru ca numarul consultantilor fiscali este foarte redus. Mai precis, la aceasta ora sint inregistrati 1.557 de consultanti fiscali activi la nivelul intregii tari, adica, in medie, 354 de firme per consultant. Este posibil ca numarul lor sa mai creasca putin pentru ca mai sint inca pe atitia inactivi. Practic, decizia Finantelor a creat o piata imensa pentru serviciile acestor consultanti fiscali. "Propunerea aceasta avantajeaza pecuniar in mod vadit breasla consultantilor fiscali, singura care a participat la dezbaterea prevederii cind era inca in proiect", ne-a declarat Florin Pogonaru, presedintele Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania.

Acestea fiind cifrele, este de asteptat ca in primele luni ale anului viitor firmele din Romania sa se chinuiasca serios sa faca rost de semnatura unui consultant fiscal. Calvarul care asteapta firmele private, provocat de aceasta modificare a Codului de procedura fiscala, va fi cu atit mai mare cu cit jumatate dintre consultantii activi sint in Bucuresti. Sint judete precum Calarasi, Caras-Severin sau Salaj in care sint doar doi consultanti fiscali.

Interesant este ca multi dintre beneficiarii directi ai deciziei Finantelor sint chiar oameni de prima mina din minister. Daniel Chitoiu, seful ANAF si sef al Camerei Consultantilor Fiscali, Adrian Cucu, seful Garzii Financiare, Gelu Stefan Diaconu - presedintele Autoritatii Nationale a Vamilor, Bogdan Hutuca, vicepresedinte ANAF, Doina Dascalu, secretar de stat in Ministerul Finantelor, Victoria Tomi, director in Ministerul Finantelor, toti sint in re-gistrul consultantilor fiscali. Deocamdata, acestia sint consultanti inactivi. In consecinta, nu pot semna acum formulare fiscale. Dar se pot activa in orice moment, de exemplu dupa ce-si termina mandatele, pentru ca legea nu le permite in prezent sa profeseze. Intrebat daca dupa mandat va activa in calitate de consultant fiscal, Daniel Chitoiu ne-a declarat ca "nu, nu imediat dupa mandat". Ministerul Finantelor a confirmat ca functionarii publici, chiar daca au calitatea de consultant fiscal, nu au dreptul de a profesa pe perioada mandatului.

"Am considerat necesar ca aceasta prevedere sa fie pusa in Codul de procedura fiscala din cauza ca declaratiile firmelor nu erau conforme cu bilanturile lor contabile, iar de cite ori aveau nevoie de ceva depuneau o rectificativa si ne dadeau baza de date peste cap", a spus Daniel Chitoiu, seful ANAF. Aceeasi pozitie a avut-o si ministrul Vosganian. O dimensiune financiara a acestei afaceri a statului este greu de estimat. Onorariul unui consultant pentru o semnatura pe Formularul 101 este o premiera pentru firme si cel mai probabil va varia foarte mult in functie de marimea bilantului contabil si inclusiv de numele consultantului care va semna Declaratia.

  • O semnatura greu de obtinut

O lege a consultantului fiscal exista inca din 2001. Insa povestea acestui tip de consultanta fiscala incepe acum un an, cind Guvernul a creat Camera Consultantilor Fiscali, prin hotarire, si a pus-o in subordinea Ministerului Finantelor Publice. Pentru a deveni consultant fiscal cu acte in regula si drept de semnatura pe Formularul 101 trebuie mai intii sa dai un examen. Desigur, tot la Ministerul Finantelor si dupa o grila "tesuta" de aceeasi institutie. Prin introducerea obligativitatii semnaturii de consultant pe Formularul 101, actul a dat practic de lucru acestor consultanti. Si nu oricum, ci cu un raport cerere-oferta de 354 la 1. Consultantul poate semna Formularul 101, dupa verificarea situatiei financiare a firmei cliente, operatiune care i-ar lua timp de ordinul zilelor, sau poate aplica direct semnatura, la alegere. Potrivit legii, el nu poate fi tras la raspundere pentru corectitudinea sumelor declarate de firma pe care o serveste pentru ca, la fel ca oricare altfel de consultant, raspunde de rezultatul muncii lui numai in fata clientului.

Lista consultantilor fiscali activi si inactivi din fiecare judet (format PDF)

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

68 comentarii

 
1
Rusine 08-Oct-2007 21:21
Sa muriti in bezna, ticalosilor!
2
download 08-Oct-2007 21:44
Cel mai bun site de Wallpapere :
www.down.sufx.net

www.down.sufx.net

www.d own.sufx.net

www.down.sufx.net
3
Marian C. 08-Oct-2007 21:46
Si este abia inceputul !
Asa ca in curand pentru cele 552.333 de firme nu va ramane decat solutia GREVEI FICALE !
4
Marian C. 08-Oct-2007 21:47
GREVA FISCALA !!!
5
Calin Uscatul 08-Oct-2007 21:54
GREVA FISCALA !!!
6
DTR 08-Oct-2007 22:05
PROTEST.
I. Aspecte procedurale:
1. Regulamentul de organizare si functionare a Camerei Consultantilor Fiscali este emis in aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 71/30 august 2001 aprobata prin Legea nr. 198/16 aprilie 2002. Potrivit Ordonantei Guvernului nr. 94/2004 privind reglementarea unor masuri financiare, aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 71/2001 este suspendata. In aceasta situatie, Regulamentul respectiv aprobat prin Hotarrea Guvernului nr. 1052/9 august 2006 nu are baza legala in vigoare.
2. In vederea emiterii reglementarilor privind consultanta fiscala nu au fost consultate institutiile si organismele deja existente, cu atributii in domeniu, desi potrivit reglementarilor in vigoare exista o astfel de obligatie.
3. Potrivit Legii nr. 200/2004 C.E.C.C.A.R. a fost desemnat autoritatea competenta in domeniul activitatii de expert contabil si de contabil autorizat. Prin Ordonanta Guvernului nr. 65/1994 aprobata prin Legea nr. 42/1995 C.E.C.C.A.R. a fost mandatat ca gestionar al profesiei de expert contabil si de contabil autorizat iar potrivit standardelor si uzantelor internationale activitatile de consultanta, consiliere si asistenta fiscala constituie apanajul profesiei contabile, mai precis al expertilor contabili si contabililor autorizati.
Reglementarea (O.G. nr. 71/2001) a fost suspendata ca urmare a faptului ca analiza efectuata de expertii europeni in legatura cu profesiile reglementate (Program de asistenta RO 2000/IB/OT/01 RO 00036.03) a gasit ca fiind neobisnuita o astfel de reglementare fata de bunele practici europene.
Serviciile fiscale, pentru a fi si de calitate, nu pot fi rupte de serviciile contabile ale unui contribuabil.
7
DTR 08-Oct-2007 22:05
II. Aspecte de fond:
1. Prin reglementarile in cauza au fost lezate interesele celor peste 45.000 de experti contabili si contabili autorizati care obtin in prezent peste 20% din veniturile lor din prestarea serviciilor fiscale.
Un studiu efectuat recent de IFAC (Federatia Internationala a Contabililor) a concluzionat ca serviciile fiscale sunt furnizate in cea mai mare parte de asociatiile profesionale din domeniul contabilitatii (Australia, peste 90%, Italia, peste 95%, Japonia, aproape 100%, Suedia, peste 90% etc.).
De asemenea, cifrele statistice ale unui studiu efectuat pe 7 tari europene (intre care Franta, Spania si Marea Britanie) demonstreaza ca cifra de afaceri obtinuta de firmele de contabilitate din prestarea serviciilor de consultanta fiscala si manageriala reprezinta intre 31% in Spania si 70% in Suedia din totalul incasarilor.
2. In fapt, este vorba de o confiscare a unor atributii apartinnd unui grup in favoarea intereselor altui grup, insa nu prin metode concurentiale ci prin act administrativ.
Cum grupul favorizat este pus sub controlul si administrarea Ministerului Finantelor Publice masura echivaleaza cu o nationalizare a serviciilor efectuate in prezent - la noi ca peste tot in lume - de sectorul privat.
3. Masura contravine directivelor europene; astfel, in timp ce Directiva Volkestein prevede liberalizarea circulatiei unor astfel de servicii, reglementarea in cauza creaza un monopol asupra serviciilor liberale si nu orice monopol ci un monopol de stat.
4. Reglementarea conduce la scaderea dramatica a activitatii uneia din cele mai importante institutii ale statului. Nu e posibil ca o institutie serioasa sa emita reglementari fiscale, sa stabileasca impozite si apoi sa acorde si consultanta contribuabilului, primele doua platite de noi toti si ultima direct de contribuabil.
5. Reglementarea are consecinte dramatice asupra contribuabililor si implicit asupra mediului de afaceri si bugetului statului cel putin din doua puncte de vedere:
8
DTR 08-Oct-2007 22:06
- cresterea costurilor legate de suprataxa unor noi tarife si onorarii (care in prezent sunt asociate serviciilor contabile) care, fiind deductibile, au impact
asupra veniturilor bugetului de stat;
- este stiut ca pe axa Fisc - Contribuabil trebuie sa apara o persoana neutra, independenta de ambele parti, care sa asigure: contribuabilul, ca nu va fi obiect al unor abuzuri si nedreptati si Fiscul, ca respectivul contribuabil respecta legea.
Prin eliminarea acestui specialist neutru - expertul contabil - si inchiderea circuitului intre Fisc si contribuabil se ridica doua probleme:
? cine are interes ca cel care emite reglementarea fiscala si stabileste impozitul, tot el sa acorde si consultanta iar in caz de litigiu sa efectueze si expertiza, crendu-se astfel un monopol total al statului si toate conditiile pentru abuzul de control, hartuiri fiscale, coruptie, evaziune si alte crime economice si pentru introducere in obscuritate a relatiilor contribuabilului cu fiscul?
? care va fi reactia mediului de afaceri in legatura cu aceste aberante masuri?
Conferinta Nationala cere Consiliul Superior al C.E.C.C.A.R. sa solicite Guvernului Romniei retragerea Hotarrii Guvernului nr. 1052/2006, in caz contrar sa solicite instantelor de drept comun ale statului anularea reglementarilor privind Camera Consultantilor Fiscali si recuperarea prejudiciilor cauzate membrilor C.E.C.C.A.R.

9
DTR 08-Oct-2007 22:08
http://www.ceccar.ro/?P=A872
10
viorica o 08-Oct-2007 22:10
RUSINE SA LE FIE INITIATORILOR /PROFITORI POTENTIALI AI ACESTEI HOTARARI!!!CE GASELNITA AU PUTUT GASI CU RECTIFICATIVA!PAI SA DESFIINTEZE RECTIFICATIVELE!CE ANUME CERTIFICA UN CONSULTANT FISCAL?ADUNARILE,INMULTIRILE UNOR CIFRE CALCULATE SI STABILITE DE CEL CE INTOCMESTE DECLARATIA?UN CONSULTANT SA OFERE UN SERVICIU LA CERERE ,SI NU OBLIGATORIU IMPUS DE LEGE
OARE CATA NESIMTIRE MAI INCAPE IN ACESTI OAMENI/OARE CATA NESIMTIRE MAI PUTEM SUPORTA?
11
smile2nd 08-Oct-2007 22:18
Si asa firmele erau "obligate" sa faca contracte de consultanta cu firmele baietilor ca sa nu aiba probleme la controale. Taxa de protectie adica. Acum intr-o noua prezentare. "Legalizata".
Statul mafiot dus la sublim.
12
DTR 08-Oct-2007 22:26
ADEVATARA CORUPTIE este in Ministerul Finantelor!
Toata lumea stie cate spagi iau organele de control din MF, fie control fiscal, fie Garda financiara!
Oamenii astia din control fiscal iau cel putin 1000 RON-spaga pe fiecare agent economic controlat! Ganditiva ca oamenii astia controleaza cel putin 2 societati pe zi!
Asta inseamna ca fiecare care lucreaza in control fiscal face 2.000 Ron/zi * 20 zile lucratoare = 40.000 pe luna - spaga * 12 luni = 480.000 lei pe an spaga la baietii destepti din control la Finante.Asta numaqi pentru UNUL! Dar cati lucreaza in control?
La asta adaugam celelate "avantaje" rezultate din avantajarea agentului economic si contabilitati tinute la negru!
Pai va intrebati cine are cele mai "interesante" viledin oras? Sau cele mai tari afaceri? Sau cele mai bune imobile? ETC.
OAMENII DIN FINANTE!!!!!!
ADEVARATII OAMENI DE LA "MINOLTA"!
Unde este DNA?
13
Spartanul 08-Oct-2007 22:36
Prin aceasta ticalosie P.N.L. si-a semnat condamnarea la disparitia "for ever" din Parlamentul Romaniei.
Deci asta inseamna liberalism: capusarea firmelor de catre niste smecheri semi-analfabeti (tot Ministerul de Finante nu este in stare sa dea o solutie fiscala temeinica intr-o speta) care sunt si exonerati de raspundere?!
Si asa nu se depuneau aceste declaratii decat in proportie de 45% de catre firmele functionale din Romania. Acum n-ar trebui sa mai depuna nimeni.

Argumentul acestui oligofren CATOIU (?Am considerat necesar ca aceasta prevedere sa fie pusa in Codul de procedura fiscala din cauza ca declaratiile firmelor nu erau conforme cu bilanturile lor contabile, iar de cite ori aveau nevoie de ceva depuneau o rectificativa si ne dadeau baza de date peste cap?) arata foarte clar incompetenta programatorilor din M.F..
Programele lor sunt de tot rasul, nu contribuabilii sunt de vina!
Erorile le apartin lor, de altfel, fisele de platitori sunt doar imense erori de conceptie si de administrare (firme care platesc in termen apar datoare vandute etc.).

Pana una alta, individul acesta total nepregatit, Daniel Chitoiu (CATOIU mi se pare mai potrivit) trebuie sa-si dea demisia. Individul a initiat o midificare pentru statutul sau viitor.

D.N.A., dormi?


Felicitari,"DTR"!
14
Spartanul 08-Oct-2007 22:43
Sper ca Parlamentul Romaniei sa respinga de indata aceasta ordonanta a guvernului nr. 47/2007.
In aceasta ordonanta au concentrat toate aberatiile fiscale posibile si au majorat amenzile intr-o masura revoltatoare (80 milioane lei vechi pentru lipsa unui registru de evidenta a numerarului inutil s.a.m.d.)

Jos MAFIA!
15
Spartanul 08-Oct-2007 22:43
erata

... unui inutil registru ...
16
inlocsadorm 08-Oct-2007 22:46
va sa zica un economist scolit de statul roman nu e suficient de calificat sa semneze un bilant si o declaratie pentru o mica firma, trebuie sa contrasemneze si un consultant, pentru siguranta si rigoare.
da nu e de mirare, asta nu e singura meserie capusata de suprasemnaturi de forma.
17
DTR 08-Oct-2007 22:57
Spartanul
Nu vreau sa intru in contraargument cu tine! Dar Ministerul Finantelor NU are culoare politica!
Ei sunt STAT IN STAT! Ministrii nu au contatat nicodata acolo! Exemplu viu e Vladescu, care nu a fost primit la simulacrul de examen prin care vreo 200 de angajati din MF - pe baza unui simplu interviu - au obtinut calitatea de consultant fiscal. Vladescu era ministru la acea vreme.
Buba e sistemul! Oamenii din MF sunt o mafie mai mare decat toti ceilalti!
Si-au conservat dreptul de a lua spaga!
18
DTR 08-Oct-2007 22:58
MF = MaFie!
19
un nemultumit 08-Oct-2007 23:03
au innebunit de tot imediat se termina exercitiul financiar 2007 si nu stim ccine ce are dreptul legal sa lucreze ,(dintre cei care se tem inca de legi) ca pe finantisti ii doare in cot de ele de la trezorerie la director de fin fac contabilitate la negru cat incape ei nici n-au auzit de modificarea legii contabilitatii , trezeste-te CECCAR pana mai ai timp
20
DTR 08-Oct-2007 23:04
Vrem REVOLUTIE in MF!
Afara toti Dinozaurii din MF! Isi conserva privilegiile pentru ei! Retezati capul Hidrei numita Ministerul Finantelor - Toti directorii si aparatul din MF sunt corupti! Sa se spuna cate rambursari ilegale de TVA au facut, de cate ori nu au modificat prin norme metodologice legi, si astfel au favorizat unii oligarhi?
Desfiintati MF si veti face adevarata REVOLUTIE!
Se va degreva economicul de acesta hidra!
21
leulgreu 08-Oct-2007 23:10
Mda, nici Vladescu nici vreunul din baietii lui nu-s pe lista de consultanti. De mult trebuia scris despre Ministerul de Finante. Bine ca se intampla. Pe cand un reportaj despre licitatiile de la ANAF sau despre inspectiile fiscale?? Astia nu pleaca din firma fara sa-ti dea amenda. Abuzuri si comenzi=ministerul finantelor. Abuzuri si comenzi!! Guvern liberal tata si ne bagati pumnu in gura cu modificari de legi la legi noi?? Monopoluri de stat? Ingradirea economiei prin noi si noi reguli? Aveti idee ce fac prostiile astea de legi pe care le dati din obijnuinta si pentru un scoring de post pe care doar voi il stiti pe termen lung? Sau pe termen lung va ganditi numai la lefurile voastre? GREVA FISCALA!!
22
makee 08-Oct-2007 23:12
Baieti daca nu convine la nici unu exista solutia grevei sunteti totusi peste 500000 de firme deci cum zicea lapusneanu "prosti dar multi" in consecinta trebuie sa se tina cont de parerea celor multi si nu mai lasati sa fiti calcati in picioare de mizeriiile din guvern
23
Un_nefericit 08-Oct-2007 23:14
Iata un subiect care merita atentie!
Cum spunea DTR - acolo la Min. Finantelor e mafie!
Eu sunt expert contabil, si atunci cand am luat carnetul, aveam dreptul sa fac si consultanta fiscala! Acum s-au trezit niste destepti din MF sa-mi ia dreptul castigat prin examen!
Acum cateva zile au venit 2 de la Garda Financira si mi-au cerut actele unui client! Cica a incalcat legea ca a creditat firma pe banii lui! Dobitocii nu au vazut ca omu, in ziua in care a bagat banii in firma, a platit datorii pentru salarii!
Mi-au ziss sa-i zic clientului ca vor cate 5 milioane de fiecare, ca sa nu "vada".
Iata cine ne controleaza?
24
smile2nd 08-Oct-2007 23:28
Aia de la vami sunt sfinti. Am auzit ca acum se colecteaza sacosele de doua ori pe zi.
25
smile2nd 09-Oct-2007 00:16
Ti se pare ca nu cistigi destul. Te streseaza DNA-ul ? Nu-i nimic se rezolva. Dai o lege.
26
smile2nd 09-Oct-2007 00:19
Un tip de la PSD a spus referindu-se la liberali: ei cu turnatorii noi cu ofiterii.
27
marzac george 09-Oct-2007 05:58
este o noua formula de a
ridica spre noi cote de aberatie a birocratiei romanesti
sunt interesat sa stiu daca in franta sau germania este asa ceva
28
Bun ii vinul ghiurghiuliu 09-Oct-2007 07:25
Inteleg ca decizia asta va naste niste beneficiari ai unor "rente" viagere din consultanta. Sunt convins ca nu se va imbunatatii cu nimic corectitudinea raportarilor agentilor economici iar in conditiile in care peste 2 ani microintreprinderile vor dispare, toti agenti economici vor "cotiza" la aceasta mafie a "consultantilor financiari". In viitor in conditiile in care "reteau" va fi normal inchisa pentru intrarea unor noi membrii, se va conserva "dreptul" . Auzi sa justifici aceasta aberatie pentru ca, ai dracu` agenti economici, le "dadeau baza de date peste cap" pentru ca depuneau o "rectificativa". Bai Chitoiule, tu esti si mai prost ca predecesorul tau, ala de nu stia cum e cu TVA-ul!
29
IOI 09-Oct-2007 07:36
Placa-va baieti, da, ca mai ``grijuli`` decat petroliberalii nu mai este nimeni in tara asta, mai stiu si eu un caz in care un tanar cu studii adevarate in domeniul finantelor, a ocupat un post de director intr-o asemenea institutie, si cand sa pus sa faca curatenie generala, a inceput sa de-a afara la incompetenti, trimitandu-i acolo unde se pricepeau, adica la numic, si surpriza, cand ajuns la cumnata cuiva tare de la minister care , rstine-ti, nu avea pregatire in finante si ocupa un loc abuziv, directorasul sa trezit cu niste controale in valuri, care culmea il scoate vinovat ca un functionar a semnat cica in locul directorului un document care aducea dupa cum spune-au ei pierdermasive in dauna statului, functionar care culmea nici el nu ocupa un post in care el sa aibe vreo pregatire, iar documentul era de fapt o adeverinta care iar culmea nu trebuia semnata de director, iar acum omul dat afara(directorul), se judeca cu statul de aproape doi ani si il plimba si ii stramuta dosarul prin tot judetul, si bineinteles, functionarul ``PILOSUL`` a ramas bine merci tot acolo si mai mult iar culmea a mai fost si avansat intre timp, in rest judecati voi cum stau lucrurile in republica socialista Ciumpalaca Romanika.
30
brancoveanu 09-Oct-2007 07:50
Este o alta masura prin care un numar redus de oameni (la fel ca notarii, ) au dreptul sa castige niste bani pentru ca detin o anumita calitate recunoscuta si mai ales ACCEPTATA de stat. Central;ism, centralizare, astfel ca la robinetele cu bani sa poata ajunge numai un numar restrans de oameni selectionati pe criterii .......!!!???? cine le stie precis...!!!???
31
Bursatul 09-Oct-2007 08:14
Este o tampenie!
Inainte daca avei nevoie sa-ti tina unu contabilitatea, sau sa-ti faca o evaluare, un audit, consultanta etc., te duceai la un expert contabil!
Acum trebuie sa ma duc pentru contabilitate la expert, pentru audit la auditor si pentru taxe la consultant!
Slava Domnului ca nu trebuie sa ma duc la unu acreditat sa-mi faca registru de casa sau sa bata in casa de marcat! Dar nu este prea tarziu!
32
Bursatul 09-Oct-2007 08:18
In finalul articolului se spune ca potrivit legii, consultantul nu poate fi tras la raspundere pentru corectitudinea sumelor declarate de firma pe care o serveste pentru ca, la fel ca oricare altfel de consultant, raspunde de rezultatul muncii lui numai in fata clientului.
Asta da raspundere!
La ce naiba ma obligi sa-mi semneze un consultant declaratia de impozite, daca tot eu raspund fata de stat?
33
micu margareta 09-Oct-2007 08:23
atunci la ce mai sunt buni expertii contabili? se pregatesc o viata intreaga, sustin cel putin 2 examene grele, platesc taxe si cotizatii organismului profesional ca sa faca ce?
34
Bursatul 09-Oct-2007 08:30
Citez din articol **** ?Am considerat necesar ca aceasta prevedere sa fie pusa in Codul de procedura fiscala din cauza ca declaratiile firmelor nu erau conforme cu bilanturile lor contabile, iar de cite ori aveau nevoie de ceva depuneau o rectificativa si ne dadeau baza de date peste cap?, a spus Daniel Chitoiu.****
Cateva comentarii:
1. De la OMFP 1752/2005 Declaratiile fiscale chiar nu trebuie sa fie conforme cu Bilanturile (na. Situatiile Financiare)
2. Declaratia 101, nu rezolva problema fisei de platitor atata timp cat in timpul anului se depun alte declaratii.
3. Care baza de date?
Consultantul fiscal este creat artificial pentru a ajuta Finantele in actele lor abuzive! Astfel, ei controleaza agentul economic in buzunar cu mana stanga, si-l "consiliaza" cu dreapta!
35
Moldoveamu 09-Oct-2007 08:54
Doi demnitari penibili, cum sa propuna asa ceva, din moment ce declaratia anuala nu poatea fi diferita feta de contul de profit si pierdere la bilant, un motiv penibil, mai bine ar spune ca si-au facut piata lor, cat si pana cand sa plateasca agenti economici inventiile acestor demnitari.Daca sunt supuse semnaturi sa si raspunda si sa suporte eventualele diferente constatate la control sau ei sunt cu bani si cu raspunderea ramane in continuare contabilul si administratorul
36
IOI 09-Oct-2007 08:55
Pt. Bursatul. subscriu si eu celor spuse de tine, astia pe langa faptul ca nu au habar de economie, mai dau si legi Prospaga Legalizata, culmea finanteleor, dar in Romanika Banana doar aceste lucruri sunt Normale, PA !
37
IOI 09-Oct-2007 09:14
UFF, ce fata ...de masa are Bengheul asta de Vosganian, parca lo facut masa din mers cu un Ciobanesc Mioritic, off, da urat mai e, of da ce bandit lingau si slugarnic, of, of.
38
Bursatul 09-Oct-2007 09:14
#32 micu margareta
Las' ca are grija MF!
Pana una alta expertul contabil este transformat in delationist de profesie! Il obliga sa raporteze orice operatiune in numerar peste 10.000 de euro. Cu alte cuvinte, daca eu m-am dus la banca si am scos 40.000 RON pentru salarii, cum i-am bagat in casierie, cum trebuie sa ciripeasca la Oficul Natioanl de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor. Si asta pe banii clientului!
Examenul de expert contabil este unul complex, se dau 7 discipline: contabilitate, fiscalitate, drept, audit, control, evaluare, expertiza!
Dar domnilor din MF nu le convine pentru ca nu controleaza ei pe experti! Asa ca si-au facut o casta a lor, pe care o controleaza!
39
Lida L. 09-Oct-2007 09:32
In cazul S.A.-urilor, la ce mai sunt necesari cenzorii?
Si acestia sunt numiti din afara societatii si certifica datele din bilantul anual , dupa care se intocmeste si formularul 101.
40
Marian C. 09-Oct-2007 09:35
Am analizat lista cu consultantii fiscali din judetul in care imi desfasor activitatea: majoritatea persoanelor au conexiuni in structura D.G.F.P. judeteana. Dupa parerea mea cel mai mare pericol este ca in loc de Cnsultanti Fiscali vom avea parte de adevarati INFORMATORI FISCALI, conform principiului "serviciu contra serviciu".
41
Roma __ nia pt BUCURESTI 09-Oct-2007 09:42
. . . . . PSALMUL 1
Al lui David.

1. Fericit barbatul, care n-a umblat in sfatul necredinciosilor si in calea pacatosilor nu a stat si pe scaunul hulitorilor n-a sezut;
2. Ci in legea Domnului e voia lui si la legea Lui va cugeta ziua si noaptea.
3. Si va fi ca un pom rasadit langa izvoarele apelor, care rodul sau va da la vremea sa si frunza lui nu va cadea si toate cate va face vor spori:
4. Nu sunt asa necredinciosii, nu sunt asa! Ci ca praful ce-l spulbera vantul de pe fata pamantului.
5. De aceea nu se vor ridica necredinciosii la judecata, nici pacatosii in sfatul dreptilor.
6. Ca stie Domnul calea dreptilor, iar calea necredinciosilor va pieri.
5. Atunci va grai catre ei intru urgia Lui si intru mania Lui ii va tulbura pe ei;
6. Iar Eu sunt pus imparat de El peste Sion, muntele cel sfant al Lui, vestind porunca Domnului.
7. Domnul a zis catre Mine: "Fiul Meu esti Tu, Eu astazi Te-am nascut!
8. Cere de la Mine si-ti voi da neamurile mostenirea Ta si stapanirea Ta, marginile pamantului.
9. Le vei paste pe ele cu toiag de fier; ca pe vasul olarului le vei zdrobi!"
10. Si acum imparati, intelegeti! Invatati-va toti, care judecati pamantul!
11. Slujiti Domnului cu frica si va bucurati de El cu cutremur.
12. Luati invatatura, ca nu cumva sa Se manie Domnul si sa pieriti din calea cea dreapta, cand se va aprinde degrab mania Lui! Fericiti toti cei ce nadajduiesc in El.
42
eni 09-Oct-2007 09:43
e o nenorocita de parazitare si nu ar trebui sa fie obligatorie. ne conduc niste analfabeti parveniti
43
intreprinzator 09-Oct-2007 10:05
In orice tara civilizata apelezi la un consultant fiscal fiindca ai nevoie de el sa te ajute legal sa platesti mai putin impozit ! La noi tocmai e invers, ti se impune pentru un comision substantial sa apelezi la unul. Un aranjament facut pentru ei insasi (dinsist ANAF). Si toti tac din gura. Navem nici-o institutie care sa ia masuri in cazuri din asta, cusuta cu ata alba ? Si cica sunt Liberalii la putere ! Sa va fie rusine ! Ar trebui sa aparati interesele intreprinzatorilor, dar se vede ca sunteti toti niste opportunisti pentru salar de parlamentar care n-a participat intr-o afacere la nivel mediu sau mic sa se intalneasca cu aroganta Gardei sau a Vamii etc. Cu stupiditatea legislatiei unde amenzile sunt ridicate pana in ceruri cauzand coruptia ( exact invers cum zic ei) penalizand greseli in acte dar nevazand evaziunea reala. (Abia astept sa ma retrag din afaceri ca sa scap de prostiile astea !)
44
Lida L. 09-Oct-2007 10:08
Si in judetul in care imi desfasor activitatea , majoritatea covarsitoare a consultantilor fiscali o reprezinta angajati ai M.F.
45
Marian C. 09-Oct-2007 10:49
#42 Nu mor cai cand vor CAINII. Iti recomand Bulgaria (eu personal ma gandesc foarte serios la aceasta solutie extrema) unde cota unica de impozitare va fi de 10%.
46
tantzi 09-Oct-2007 10:52
Dragi contribuabili ,scieti-va numultumirile ,macar sa se vada cit de multi sintem si poate o sa ne auda cine trebuie
47
Budurus 09-Oct-2007 10:52
Asta este abuz in serviciu si conflict de interese! Cata vreme vom fi un popor de tot ra...ul, bine ne fac toti astia!
48
zaharia rusu dan 09-Oct-2007 10:53
Nu inteleg, este o aberatie , eu sunt expert contabil , de ce trebuie sa mi semneze mie un consultant fiscal bilantul contabil . Am fost la primul examen unde din aproape 9000 de oameni au luat examenul doar 24. In parlamentul actual se trece orice act normativ al unor gupuri de interese, in opinia mea nelegitime.
49
tantzi 09-Oct-2007 11:00
Sint expert contabil dar NU sint consultant fiscal .Legal pot intocmi si certifica bilantul contabil (care desigur presupune calcul de impozit pe profit) dar nu sint COMPETENTA sa semnez declaratia 101.Poate exista ABERATIE MAI MARE in acest domeniu?
50
RUSANU BAROSANU 09-Oct-2007 12:20
ma cheama RUSANU si sunt cel care prin oamenii mei din finante si banci ma joc cu toata zona financiara din romania
-le-am luat prin ordonanta de guvern posibilitatea expertilor contabili sa dea consultanta fiscala
- mi-e frica de avocatul poporului ca se poate sesiza deoarece guvernul (adica eu) a anulat expertilor contabili drepturi castigate prin concurs dar sunt fericit ca ceccar-ul doarme si nu ataca guvernul in instanta
pe copilul meu de suflet chitoiu care e consumator fruntas(a se revedea caseta de la restaurantul intermacedonia la reintalnirea cu colegi)l-am pus sef la camera consultantilor fiscal (insotit de gasca de la minister)
dracu a pomenit ca o camera a unor particulari sa fie condusa de functionari publici( ganditiva ca avocati ar fi condusi de magistrati sau de consilieri juridici din ministerul justitiei
daca v-am lezat cu ceva dragii mei experti contabili, sa stiti ca de vina este geoana ca a anuntat motiunea cu doua luni inainte, eu am crezut ca picam de la guvernare, si-am dat tunul acum schimband in OG expresia ,,pot" cu expresia ,,vor" ,ca sunt elevul lui hrebe
eu si incompetentul de vosganian am hotarat ca doctori in economie si gasca de la minister sa devenim consultanti pe baza unui interviu
un expert contabil care a castigat legal dreptul de a da consultanta, si lucreaza in domeniu de 20 de ani, trebuie sa dea un examen,(absolut degeaba ptr. ca asta nu certifica nimic,e ca un avocat nu poate promite clientului ca il scapa de ceva, il consiliaza si clientul isi asuma conduita ce vrea sa o urmeze pe cand expertul contabil raspunde de contabilitate conform legii)un doctor in economie (ex. d-na prezent. tv Firea care cica e dr. in economie, dar care a facut facultatea de filologie, si nu cred ca a facut contabilitate nici pentru o mica firma)poate fi consultant fiscal
-consultanta fiscal adevarata o dau avocatii insotiti de experti contabil ptr. ca sunt specialisti ale celor doua mari parti aleconsultantei fiscale
51
dimitre 09-Oct-2007 13:07
Sunt un sceptic al "solutiei Basescu" si, ca atare, am fost dispus sa ii acord lui Vosganian prezumtia de nevinovatie. Dar aceasta masura fiscala e o aberatie ticaloasa. Cum poate acest individ sa ne insulte inteligenta afirmand ca obligativitatea semnaturi acestor paraziti va combate "practica" de altfel perfect legala a declaratiilor rectificative. Daca chair vroia sa imbunatateasca acuratetea bazei de date (in detrimentul contribuabilor, halal "liberalism") trebuia sa ii responabilizeze pe consultanti. Dar nu, semnatura lor nu ii angajeaza cu nimic. Nici nu o sa citeasca bilanturile, o sa ia doar onorariul (gras, ca de, sunt putini cei cu patalamaua si firme sunt multe). Nici nu vreau sa ma gandesc ce haos o sa produca aceasta masura imbecila, fara sa aduca nici un beneficiu. Sunt de acord de data asta, Vosganian este un ministru execrabil.
52
Bursatul 09-Oct-2007 14:38
Pe cat punem pariu ca maine nu o sa se mai scrie nimic despre asta?
Principiul este vechi> Cainii latra, caravana trece!
Eu propun sa se demareze o campanie de strangere de semnaturi care sa promoveze un proiect de lege de abrogare a Legii nr. 198/16 aprilie 2002 de aprobare a Ordonantei Guvernului nr. 71/30 august 2001 si totodata pentru modificarea Codului de Procedura Fiscala in ceea ce priveste obligativitatea certificarii de consultantii fiscali a declaratiilor fiscale!
Aici sa va vad domnilor politicieni - va bagati sau tineti cu ursul?
53
Bursatul 09-Oct-2007 14:41
Vreo 50.000 de semnaturi sunt asigurate - numai experti contabili + agentii economici!
Ce mi-ar place sa li se dea peste bot astora din MF - pe chestiuni practice!
54
Mihai D 09-Oct-2007 14:42
Recunosc, sunt vinovat. Am facut greseala sa imi fac o firma mica, prin care sa prestez cateva servicii cand am ocazia. Nu prea are multa activitate, dar e legala si mai aduce un mic profit. Ma gandesc cu groaza ca va trebui sa vin cu bani de acasa ca sa hranesc o putoare fiscala, care nu isi ia nici o raspundere legala (ar fi si culmea sa dai in judecata un fost functionar de la fisc) si pun pariu ca nici n-o sa verifice nimic (ca n-are timp). Asta doar pentru ca ministerul nu e in stare sa isi mentina o baza de date, chipurile - auzi, cica nu suporta rectificari. Da' nici sa inchid firma nu e usor. Trebuie sa dau spaga la fisc, sa vina in control, ca daca vezi doamne am prejudiciat statul fara stirea lor? Multumim pentru sprijinul acordat initiativei private, atata cat o mai fi si asta. Dati-mi o pusca si ma duc acum sa il impusc pe Vosganian.
55
FRANK ZAPA[KING] 09-Oct-2007 16:28
IATA LEGI DATE DE BAIETII DESTEPTI,IATA HOTIA PRACTICATA CU LEGEA IN MINA,ACESTA-I STILUL BANDITESC IN CARE STATUL TE OBLIGA SA FURI SI TU LA RINDUL TAU,SA-L INSELI SA-L DISPRETUIESTI PT. CA ITI BAGA MINA IN BUZUNAR CU O NERUSINARE DE NEDESCRIS.
NICI NU ARE ROST SA MAI COMENTEZ PE CE SE BAZEAZA ACEATA MODIFICARE LA CODUL FISCAL,SI CE URMARESTE,E CLAR CE EFECTE ARE,ADICA JAFUL,JAFUL PRACTICAT IN FORMA MASCATA DE CEI CARE VREMELNIC AU PUTEREA IN MINA.
DESPRE CACACIOSUL RUSANU?ASTA-I BUN DE IMBALSAMAT SI ARATAT LA POPOR,ASA SA NU AJUNGETI,ASA ARATA UN DERBEDEU POLITIC.
O SA VEDETI CE VINZOLEALA SI NERVI PRIN IANUARIE PINA ATUNCI SOMNUL RATIUNII NASTE MONSTRII PE CARE II VEDETI.
RUSINE SA NE FIE SI NOUA OAMENILOR DE AFACERI CARE ACCEPTAM INTR-O VESELIE TOATE MAGARIILE PROPUSE DE INDIVIZI PUSI PE CAPATUIALA,SI ASTA NUMAI DIN SIMPLUL MOTIV CA MULTI ASA ZISI OAMENI DE AFACERI TAC PT. CA AU CITE CEVA DE ASCUNS,RUSINE SA NE FIE.
56
TE-AI ARS! 09-Oct-2007 16:35
Bai, dobitocilor de la M.F., este problema voastra baza de date, nu a contribuabilului. Voi, analfabetilor, creati toate imbecilitatile de declaratii fiscale inutile, la voi este problema.
Si modificati, prost - evident, programele de doua ori intr-o saptamana. Asta este problema reala.
Smecheria asta ieftina, de clasa a II-a, a cercopitecului Chitoiu de a capusa firmele din Romania sub pretextul acuratetei bazei de data trebuie sa aibe urmari penale pentru specimen.
De mult ma gandeam sa fac un razboi in justitie cu acest stat nemernic si cu infectiile care ne storc de resurse, dar specia asta cheliosa si stupida (Chitoiu) m-a determinat sa actionez imediat.
Voi angaja o firma de detectivi pentru a afla toate actiunile mafiote ale acestui netrebnic.
57
FRANK ZAPA[KING] 09-Oct-2007 16:42
Despre liberalismul tov. vosganian si a ciracilor sai pseudoliberali mai vorbim noi la alegeri.
PROTEST DESCHIS-TOV VOSGANIAN DE CE ITI BATI CUIEIN TALPA-DE CE TII NEAPARAT SA SCAPI DE VOTURILE OAMENILOR DE AFACERI?
DE CE TII SA IESITI DIN PARLAMENT?ACUM PE FINAL DE MANDAT DUPA TOTE PRAPASTIILE PE CARE LE-ATI COMIS,O MAI FACETI SI PE ASTA?
SINTETI MASOCHISTI,VA VRETI RAUL CU ORICE PRET? TINETI NEAPARAT SA RAMINETI FARA BAZIN ELECTORAL?
DACA SI PE NOI OAMENII DE AFACERI NE FUGARITI ,CU ASEMENEA LEGI TIMPITE CINE CREDETI CA O SA VA VOTEZE?PENSIONARII?
Va inselati amarnic,singuri va scoateti de pe scena politica,vedeti cum se repeta istoria?va incapatinati s-o luati pe drumul PNTCD,,NU BASESCU VA OBLIGA SA COMITETII ATITEA PROSTII,O FACETI LA INDEMNUL UNEI CLIENTELE POLITICE DE DOI BANI CARE NU ARE NIMIC COMUN CU LIBERALISMUL,CI DOAR CU BUZUNARUL SAU PROPIU,DE ACEEA O SA VOTEZ CU P.D. DE ACEEA O SA-L SUSTIN PE BASESCU-M-AM SATURAT DE BAIETII DESTEPTII SI LEGILE LOR IDIOATE CARE MA SEACA LA BUZUNARE-BRAVOS LIBERALILOR ATI GASIT INCA O METODA DE-A FACE BANII PRIN HOTIE-ATENTAT LA BUNUL SIMT,AST-I ACEASTA MODIFICARE A CODULUI FISCAL.
58
Calin Uscatul 09-Oct-2007 16:54
Dragii mei,
Nu numai programele M.F. sunt infecte, ci si functionarii lor.
La o firma, unde contabila este o licentiata in matematici si economie de pe vremea lui Ceausescu, plus vechime de peste 10 ani in contabilitate, vine in control de la finante o fetita de 20 de ani, care tot in tot timpul discutiei manca guma de mestecat. La intrebarea contabilei despre experienta fetitei care vine in control, ea recunoaste ca a lucrat un an la firma mamicii sale si e studenta la f.f. la stiinte economice.
Nu va spun ca a plecat plangand de acolo, ca doamna contabila, de 120 kg si calita in lupta cu Garda, fiscul, a matrasit-o urgent. Tot la firma ei, un functionar de la finante a inregistrat inca odata o hotarare judecatoreasca de anulare a datoriei, asa ca in loc de 0 s-a dublat suma. Intre timp, functionarii, multi la numar, joaca pe calculator.
De aceea sunt contribuabilii de vina.
59
Sami 09-Oct-2007 17:24
Normal ca daca a fost adusa in faliment toata industria si agricultura tarii trebuie inventate posturi pentru figuranti.Si cum in tot parlamentul si guvernul nu ne-am putut pricopsi decat cu economisti(din cei facuti pe puncte in vremea lui Ceausescu-adica doar prostii faceau ASE-ul)si cu ceva avocati, nici nu este de mirare ca isi apara meseriile.Oricum de productie si inginerie sau arhitectura sau medicina nu au habar, pentru ca aceste facultati erau mult prea grele pentru nivelul lor de inteligenta.De aceea si merge tara asta cum merge-adica toata spre buzunarele lor, caci de hotit e cel mai simplu - si animalele stiu sa fure - nu iti trebuie mare filozofie.Eu as inventa sistemul examenelor pentru ocuparea oricaror functii din STAT -pentru ca altfel nu vom scapa niciodata de imbecili cu ifose si care sunt interesati doar de propriile afaceri.Ei au impresia ca noi suntem tampiti si nu vedem cum fura ei cu"acte in regula"prin fabricare de legi(de nu le mai intelege nici dracul cat sunt de multe)care sa le avantajeze "afacerile".Numai cand te uiti la Tariceanu cum a "gasit-o" el paia cu masinile poluante ca sa vanda doar el masini.Toate merg "asa"!
Revin la examene.Sa fie conceputa o programa absolut "dramatica",sa se candideze pe locuri strict calculate(ca necesare),sa trebuiasca sa aiba min 30ani,o facultate(cel putin)terminata si master,cativa ani vechime in domeniul studiat,
sa nu aiba culoare politica - adica sa fie pregatiti pentru orice gen de politica hotaraste poporul(prin vot liber)sa fie aplicata,(ei doar sa aplice acel gen de politica),sa aiba mandate de 4 ani cu verificare prin noi etape de examene daca doresc o prelungire de mandat.
Locurile pe care sa candideze sa fie acoperitoare pentru toate tipurile de meserii(ex.5 ingineri chimisti,2 medici,7 ingineri politehnica etc.-dupa un studiu bine facut),sa fie examinati ca la gimnastica sau patinaj -cu arbitraje internationale,iar programa prezentata sa se refere la toete tipurile de pol.si ec.
60
Cory 09-Oct-2007 17:43
Sincer nu inteleg supararea majoritatii celor ce au opinii aici . Fara suparare dar la ce se asteptau . Au uitat ca si liberalii au fost printre cei 15000 de specialisti ai CDR ? Nu sunt la curent ca actualul guvern este "inamovibil" din inalte "ratiuni de stat" ( nu vrem pe Base, mergem spre dictatura (in UE !!?) daca ...., vrem sa ne pastram locurile in parlament cat mai mult , etc ) . Si apoi ce-i asa o suparare mare : sunt afectate "doar" 552.333 firme recte cel putin tot atatia exploatatori (patroni) plus eventual familiile lor . O bagatela de vreo 800.000 - 1.000.000 de voturi directe la care sa mai punem si "colateralii". O sa spuneti ca politica adevarata se face cu gandul la binele tarii nu al PNL samd. Nu stiu daca este asa dar am o parere : daca nici binele tau nu il poti realiza atunci cum te poti ocupa de binele tarii . Dati bataie baieti : consultanti fiscali , medici legati de glie , legi si CODURI modificate prin ordonante (nu ca aia de la PSD , sau chiar la fel ? ) . Ar mai fi ceva : sa se prevada in "reforma" invatamantului si desfiintarea ISE (ASE,fac. cu profil economic) . Nu vad la ce ar fi buni absolventii acestora din moment ce nu pot sa practice ... nimic. Sunt curios daca vreun parlamentar va lua vreo pozitie sau vreun partid ! Nu de alta dar vin alegerile de toate felurile si ar fi o paine de mancat .. si aici . Amara viata in hotia legala de stat mai avem oameni buni .
61
Bursatul 09-Oct-2007 17:58
Am SOLUTIA!
Mentineti TAMPENIA cu consultantul fiscal, si nu va depune NIMENI nicio declaratie!
Daca nu accepta fiscul declaratiile semnate de administratori, atunci e problema lor.
Trimitem Declaratiile insotite de dischete cu confirmare de primire si apoi sa si le faca fes!
62
NT 09-Oct-2007 18:11
Absolut aberant! Dintr-un condei şi o semnătură se ncalcă legea contabilităţii (care prevede că situaţiile financiare ale firmelor sunt sub responsabilitatea directorului economic sau a contabilului şef care trebuie să aibă studii superioare economice), legea şi planurile de nvăţămnt universitare (competenţele necesare unei profesii se obţin prin pregătire n toată lumea), alte examene susţinute de profesionişti contabili (experţi contabili şi auditori financiari care au susţinut la examenul acces şi probă de fiscalitate), alte forme de pregătire postuniversitară (masterate şi doctorate). Dintr-o dată nimic nu mai este valabil dect examenele susţinute la grupul de "consultanţi fiscali" constituit de către ei nşişi. Nu este altceva dect o şpagă ordinară care se vrea legalizată. Spun că bilanţurile nu corespundeau cu declaraţia 101! Păi cine i-a oprit să aplice legea şi să sancţioneze firmele n culpă?. Vin acuma să afirme asemenea aberaţii ca să-şi acopere mrşăvia. La ce să mai rămnem n ţara aceasta?. Nici unde n lume nu există aşa ceva.
63
Petre 2008 09-Oct-2007 19:18
Niste lipitori. Astia ar trebui judecati pentru tradare nationala. Sunt mai rau decat unii care ne-ar fi ocupat prin forta.
Niste nemernici.
64
toto niculescu 09-Oct-2007 19:31
o masura binevenita.bugetul de stat este pagubit.daca acesti consultanti fiscali vor fi cinstiti se vor aduna sume considerabile din impozite.in prezent se trec pe cheltuieli sume considerabile,care afecteaza impozitul pe profit.firme de trei lulele isi fac averi trecand pe cheltuieli constructia de imobile,dau autoturisme spre folosinta la toate neamurile,sau le inchiriaza la negru,iar c/v le intra in buzunar.sunt firme cu trei salariati si folosesc 12 autoturisme !acestea se pot observa din fondul de salarii.la fisc trebuie infiintate birouri de analiza financiara a bilanturilor,numai asa se va face ordine si recupera sume considerabile care sunt trecute pe costuri.
sa ne auzim de bine !
65
G.Nicolae 09-Oct-2007 19:40
Ieri Nicolaescu si-a pus in cap medicii,azi Vosganian le da o lovitura sub centura micilor intreprinzatori care si asa sunt impovarati de dari.Oare vor sa se sinucida politic?Chiar daca nu-l placi pe Traian Basescu,nu poti sa nu fii de acord cu el cand critica acest guvern de incompetenti si penali.Si totusi acest guvern contestat de majoritatea politicienilor,jurnalistilor,personalitatilor publice si nu in ultimul rand de populatie,rezista.Chiar suntem o societate bolnava ,ceva nu e in regula cu noi.
66
download 09-Oct-2007 20:59
Cel mai bun site de poze aici
www.down.sufx.net www.down.sufx.net
www.down.sufx.net www.down.sufx.net
www.down.sufx.net www.down.sufx.net
www.down.sufx.net www.down.sufx.net
67
contabilucuminecute 09-Oct-2007 21:09
Fratilor ar trebui sa ne unim cu totii indiferent de statutul pe care il avem intr-o organizatie care sa ne apere si sa ne reprezinte cu adevarat in fata LOR
68
NT 09-Oct-2007 21:44
Pai fratilor nu Vosganian este cel care face cartile: Daniel Chitoiu este sef la ANAF, se pare ca face si desface la MFE, dar dominia sa este si presedinte la Camera Consultantilor Fiscali. Deci seful ANAF ii face un hatar presedintelui de CAF! Vedeti cum vin de se leaga lucrurile! Nici vorba ca nu poate trece o asemenea cacealma, sau daca trece trebuie sa ne mutam cu totii pe alta planeta, sa ramana aici numai cei de o seama cu ei.
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
TOP NEWS