Home » Editorial » Editorialisti » Anticomunismul cu cioara vopsită

Anticomunismul cu cioara vopsită

19 Sep 2009 Cornel Nistorescu | 15 comentarii | 3475 vizualizari
Rating:
21 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Telefonul meu pe care îmi intră şi e-mailurile piuie de câteva ori. Sar ca ars de teamă ca mama sau tata să nu fi păţit ceva. Da de unde! Un alt e-mail de la Sorin Ilieşiu.
 
“Dragii mei, e ultima noastră şansă!” Mă gândeam că iar o fi cineva pe moarte, în pericol sau în greva foamei. Nici măcar. E ultimul nostru tren! Văleu! E 4.30 dimineaţa. Omul moare de grija naţiei sau e nu ştiu cum? Citesc: “Facem parte dintr-un popor adus de comunişti într-o stare fratricidară”. Mă gândesc să pun mâna pe telefon şi să-l sun. Nu ţi-am zis să mă scuteşti de apeluri?! M-ai fentat o dată cu cel legat de condamnarea comunismului care a produs capodopera comică Băsescu-Tismăneanu. Trimite-i lui Volodea şi lui Patapievici, că ăştia doi o iau numai să fie unul preşedinte şi celălalt vicepreşedinte de comisie. Şi lui Mihăieş, şi lui Liiceanu! Poate se duce la Păltiniş să-şi amintească mai bine de comunism. Eu, unul, nu mai particip la o a doua înscenare! Dacă vrei, trimite-le lor pe la 3.30 dimineaţa. Pe chestia asta verifici cum stau cu somnul şi cu nervii şi dacă nu au coşmaruri cu dosarele încă neapărute. Dar nu-mi toca mie nervii!

Somnolenţa mă face un pic mai bun. Am sentimentul fraierului agăţat în cârligul de undiţă. Omul nostru se vrea băgat în seamă. Mai cere un drept la replică la dreptul la replică. “Vă rog mult să publicaţi acest drept la replică şi, mai ales, să începeţi o campanie cum n-a mai fost pentru adevărul despre masacrul din dec. ’89 şi fratricidal din iunie 1990”. Parcă vorbeşte Traian Băsescu cu Laura-Codruţa Kövesi! “Realist vorbind, este ultimul tren spre Adevăr. Dl Antonescu, cu toate că e liberal şi provine din Alianţa Civică, nu a rostit nici o silabă despre acest subiect. Pe de altă parte, nu are şanse pentru turul doi”. Caraghiosul naibii! Asta te roade la 4 dimineaţa? Ăsta era “ultimul tren”, somnabulule ce eşti? O fi Orient-Expresul care pentru români s-o fi numit Traian Băsescu? Acum pricep ce numeşti dumneata “ultimul tren. Vă rog să-l prindem!” Urcă repede, domnule Ilieşiu, şi nu uita să-l iei şi pe Traian Băsescu cu dumneata. Şi din “staţia Mamaia” s-o luaţi şi pe Elena Udrea!

Urcă, domnule Ilieşiu, fără nici un regret şi fără nici o teamă! Acum este momentul şi nu-mi mai trimite nici un apel! Mă mulţumesc şi cu o vedere de la Paris. Dar să nu fie anticomunistă că leşin. Schimbaţi naibii melodia şi, dacă-i prindeţi pe comunişti şi pe “fratricidari”, să-i daţi pe mâna lui Tismăneanu şi Patapievici!

Pe mine scutiţi-mă de asemenea mesaje la 4 dimineaţa!
 

 

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

15 comentarii

 
1
tincu goran 19-Sep-2009 12:36
tirziu, dar bine si acum
pai, da, maestre nistorescu, iti era tare greu sa vezi ca iliesiu, tismaneau, basescu si ceilalti nu erau decit niste escroci? macar bine ca cel putin azi te-ai dumirit si - te felicit! - iti asumi naivitatea. cind toata lumea cazuse pe spate de admiratie pt ce faceau numitii escroci, singurul care a spus lucrurilor pe nume a fost valerian stan intr-un articol in mai multe parti (procesul comunismului, o noua aminare). cititi aici ca sa aveti ce regreta ca nu ati fost putin mai atenti la farsa pe care v-o pregateau aticomunistii cu cioara vopsita
http://www.valerianstan.ro/a526-procesul- comunismului-o-noua-amanare-i.html
2
tincu goran 19-Sep-2009 14:39
sunati la 112,
sa-l ia pe aurel, postacul fesenist-securistului basescu! omul e nebun dovedit, il confunda de valerian stan cu valentin stan. la asa prezident, asa sustinatori! bleah...
3
sotto1988 19-Sep-2009 15:47
scump doamna, scump
Astia cu ultima speranta si ultimul tren ar trebui sa se caute. Poate le-a crescut cantitatea de aer in creier.
4
virgil1968 19-Sep-2009 17:06
de acord cu tine
tincu goran (19-Sep-2009 14:39)
sunati la 112,
sa-l ia pe aurel, postacul fesenist-securistului basescu! omul e nebun dovedit, il confunda de
Tincu,

sunt de acord cu tine. Dar cred ca el are o alta poblema . scrie din Modorgan

Cat proveste naivitatea lui Sorin Ilieşiu este bine cunoscuta .
5
evanescentul 19-Sep-2009 22:28
Basecu si Volo, doi securisti!!
Iliesiu are dreptate doar dintr-un singur punct de vedere. Suntem intr-adevar intr-o stare fratricida. Dar asta nu din cauza comunistilor, care mai degraba ne-au indobitocit cu tezele solidaritatii proletare si mai apoi cu cele ale patriotismului tembel, ci din cauza informatorului securist basescu. El ne-a transformat pe toti in dusmani. Profesorii sunt dusmanii elevilor si parintilor, doctorii sunt dusmanii pacientilor, judecatorii sunt dusmanii justitiabililor, tinerii sunt dusmanii pensionarilor, intelighentia care judeca in afara perceptelor pupinbasiste sunt dusmanii `telectualilor lui basecu, taranii sunt dusmanii procesatorilor de produse alimentare si ai comersantilor, iar functionarii publici sunt dusmanii tuturor fiindca de fisc si de moarte nu ai cum sa scapi. Asta este singura reusita a regimului basecu. Polarizarea societatii romanesti Asta a reusit timp de 5 ani basescu, sa ne dezbine si sa ne stapaneasca. Probabil ca atunci cand ne-a urat sa traim bine, o fi vrut de fapt sa spuna: "Sa va certati bine, fraierilor"! Hahahahaha!!!

Asta e basescu, o shulfa securista, care a invatat foarte bine tema cu populismul si pe cea cu "divide et impera".

Si daca tot veni vorba despre circul condamnarii comunismului de catre un securist incendiator si fiul unui bolsevic notoriu, cred ca acum in sfarsit putem vedea jocul facut de basescu. L-a numit pe Volodea in fruntea comisiei de condamnare a comunismului tocmai pentru a compromite aceasta idee. Din nefericire a reusit!
6
miss_mytcor 19-Sep-2009 22:54
Dezaxatul de viorel alabaru si aurel 98
sunt unul si acelasi personaj scapat de la dezalcoolizare , grupa mare , Poiana Mare !!!!!!
un paranoiac violent din cuvinte potrivite, ud in izmene(anume la gavoz )si galben de frica la grojdibod ca sa nu piarda coaja de mamaliga pe care i-o arunca ICR si Securitatea, cu care isi lungeste zilele de pensionar la Paris al fostului Regim Comunist, impotriva caruia a luptat,chipurile,cu coiul de otel,ca agent provocator al Securitatii pana in 1989 si dupa , de cate ori a primit ordin de mobilizare, ba impotriva PNTCD , ba vitriolant impotriva PNL.
Regim comunist a carui extensie o personalizeaza azi in chipul si aratarea numita Regele Ubu al Romaniei.
Multe si urate mizerii si orduri omenestei trebuei sa zaca prin dosarele lui de la Secu,dupa cum si Sorin Iliesiu are aceleasi probleme si vulnerabilitati in relatia cu Schitu Magureanu , Directia a 5 -a ,ori a 6-a , daca nu cumva sunt OFITERI cu acte in regula ai acestora !!!!
Este simptomatic cum Securitatea isi trimite in momentele critice pentru ea (si toamna lui 2009 este un astfel de moment crucial!!!) trupele diversioniste, zvonerii si raspandacii , grupati sub diverse steaguri de oaste, pe principiul :
\' ORI INVINGEM, ORI MURITI !\'
Pentru ca ce altceva este aceasta deconspirare la lumina zilei, in pagina intai,a pretinsilor militanti anticomunisti, trecuti mai intai prin Piata Universitatii, prin Tzaranisti si anti-iliescieni???

Ce altceva este decat naufragiul final, care indica LIPSA mijloacelor si alternativelor, lipsa inteligentei politice ,dar si disperarea acelei Securitati care nu mai dispune DE EFECTIVE VIABILE SI CREDIBILE , desi dispune de un numeric de PERSONAL IMENS, pe de o parte,TEHNICA SI BANI ,pe de alta parte , mai mult ca niciodata !

Aceeasi \'die hard lineri \' ai CC ai PCR si ai Securitatii, direct sau prin urmasii lor ( vezi Puiu Popoviciu!!!) vor sa-si ia revansa pentru Decembrie \'89, drept pentru care ii bagara pe Chitac si Stanculescu la puscarie, la 20 de ani dupa ce i-au ajutat sa ajunga la Putere,aceeasi hard lineri care ne-au infometat pe vremea lui Ceausescu ca sa iesim in strada si sa-i ajutam sa inlocuiasca un Regim de care si lor le era frica , cu un SISTEM BANDITESC care sa mimeze perestroic, apoi bolnavicios si pernicious ,o democratie originala , in care INSA SA POATA CONDUCE DOAR EI !!!!

Ei, cei care care AVEAU BANII, MULTI BANI, , obtinuti pana in ‘89 din dijmuirea Comertului Exterior al Romaniei, din afaceri necurate cu armament in tarile lumii a 3-a , sau din legaturile periculoase cu unele tari arabe,etc.

Ei aveau bani si nu puteau sa se foloseasca de bani, dupa cum spunea si Basescu.
Dar nici nu puteau sa il infrunte SINGURI pe Ceausescu.
Pentru ca ar fi fost foare vizibil ca este doar o lovitura de palat data de Protipendada Rosie , cu binecuvantarea Kremlinului si a lui Big Brother , si pusa in opera de alde Beria Valahi , contra lui Scornicila , iar Poporul Roman nu ar fi’ pus botu’.

Dupa care a venit toata sinistra diversiune sangeroasa cu Revolutia in direct , cu executia de Craciun pe baza unui rechizitoriu facut dupa editorialele propagandistice ale Europei Libere , TOATE urmate de destructurarea Economiei Romanesti , devolutia Statului Roman, anihilarea vointei Poporului, controlul VOTULUI LIBER prin programe sophisticate aduse de gauleiterii Noii Porti ,etc.

Ultima zvacnire a acestei oculte este lupta cu Destinul si impunerea cu forta a unei grupari de incompetenti iresponsabili, agentii marii Finante Mondiale, la Conducerea Romaniei pentru deplina si definitive inrobire economica Romanie, manevra care pana acum a esuat , din cause diverse !

Inversunarea bolnava cu care PDL, Draga Stolo, Basescu si toata sleahta lor de tzarcovnici de presa blameaza si vitrioleaza guvernarea si politicile PNL , este urmarea directa a ordinelor primate de la Mai Marii Finantei Mondiale si de la gauleiterii Noii Ordini Mondiale , caci deviza liberalilor
‘’PRIN NOI INSINE !’’
in Romania traumatizata din era post-Caeusescu , NU TREBUIE SA SE MAI REPETE , IN VECI, VECILOR AMIN !!!!

Cititi in acesta cheie toate mesajele de sustinere ale lui Basescu si veti cadea pe ganduri!
7
miss_mytcor 19-Sep-2009 23:20
Magistral, Tincu Goran
tincu goran (19-Sep-2009 12:36)
tirziu, dar bine si acum
pai, da, maestre nistorescu, iti era tare greu sa vezi ca iliesiu, tismaneau, basescu
''Constat că Traian Băsescu insistă să treacă drept un Alexandru Ioan Cuza al vremurilor noastre – vezi între altele pledoaria zgomotoasă pentru „modernizarea statului român”. Fiind eu în general destul de sceptic în ce-l priveşte pe actualul prezident, sper ca măcar finalul să-i iasă asemeni ilustrului înaintaş .''

Raul insa este gata facut .In primii 4 ani dintr-un mandat de 5 ani Basesacu s-a tinut doar de scandaluri , iar in ultimul an i-a iesit pohta ce-a pohtit Marea Finanta Mondiala in raporturiel cu Romania :
indatorarea Romaniei pana dincolo de limita la care poate plati
Paranoicul si paranoizii care roiesc in jurul lui Ubu, precum mustele betzive pe langa un pahar cu bere rasuflata, CHIAR vorbesc in dementa lor de ''modernizarea Romaniei de catre Basescu'' , in conditiile in care imprumutul inrobitor cu FMI va ruina Romania pentru 3-4 decenii de aici inainte.
8
Hartmut 20-Sep-2009 00:24
Test
Multe din comentariile mele adresate comunistilor care publica la Cotidianul "nou"au fost cenzurate.Fratilor,cenzurati din nou,va veti trezi din nou la coada la cartofi mucegaiti si tacamuri(pentru cei care nu stiu,tacamuri=resturi din carne de pui).Pentru ca daca voi faceti jocul cuiva si cenzurati opinii si pareri expuse decent,atunci dictatura nu e departe si aveti cu totii de suferit.Cand va veti trezi,va fi prea tarziu!

Ce pot sa mai adaug ca este atat de penibil faptul ca un comunist sau un pitic intelectual poate jigni pe oricare intelectual roman,in orice publicatie din tara.Acesti adevarati intelectuali au cateva puncte in comun:
sunt democrati adevarati-poate singurii dintre varfurile societatii-s-au impus prin scrierile publicate in tara si strainatate,conduc ONG-uri si se implica in viata culturala a tarii,apara democratia de fiecare data cand simt vreun pericol.Ziaristii care doar insulta pe acesti intelectuali si regreta comunismul nu merita nici macar atentia celor din Ferentari.In orice caz,acesti ziaristi trebuie sa fie figurile triste ale unei societati care incet dar sigur apune.Capitalismul pe care il critica este capitalismul inventat de baronii locali,care la randul lor sunt emanatia(sic!)nomenklaturii staliniste.In loc sa critice tumorile trecutului,ei critica in general capitalismul,chiar democratia occidentala,pentru ca nu inteleg Vestul,pentru ca sunt adeptii trecutului,adeptii dictaturii in care se complaceau-in compromisuri criminale,in mediocritatea sistemului.
9
Chitu 20-Sep-2009 09:35
Acelasi refren anticomunist
Anticomunismul, bag de seama, e cel mai la indemana atunci cand vrem sa ne plangem de mila, cand vrem sa gasim vinovatul. Asemeni comunismului, care gasea in mentalitatea mic-burgheza sursa tuturor nenorocirilor ce stateau in cale unei lumii mai drepte si mai bune, tot astfel si societatea capitalista, facand o rocada a doctrinelor, gasesc acarul Paun in mentalitatea comunista. Cu alte cuvinte, capitalismul, construit pe ruinele comunismului, adica pe mentalitatile si apucaturile comunismului, ar fi, chipurile, motivul pentru care am reusit, rusinoasa performanta, de-a ne situa in coada plutonului capitalist european. A fi anticomunist azi inseamna acelasi lucru, in planul nocivitatii sociale, cu a fi mic-burghez in comunism. Cei ce lanseaza asemenea verdicte la adresa comunismului stiu foarte bine ca nu e asa. Dar ce conteaza, important e ca avem pe cine da vina pentru dezastrul in care a fost adusa tara. Cine se grabeste sa creada ca vreau sa apar comunismul, se inseala. Nu apar nimic si pe nimeni. Vreau doar ca,din aceasta harmalaie anticomunista, din acest refren repetat pana la satietate, de mi s-a facut greata ascultand melodia de pe placa de patefon uzata, sa extrag adevarata cauza a infundaturii economico-sociala in care am intrat. Ea este departe de a fi cauzata de rezidurile comuniste. Comunismul, cu bunele si cu relele lui, a facut cate ceva, char destule daca ii comparam cu epigonii capitalismului de azi. Raul pe care-l resimtim cu totii este, cred eu, cauzat de cruzimea si inconstienta cu care Romania a fost aruncata in vijelioasa competitie a lumii libere, economiceste vorbind. Am fost aruncati intr-o "batalie" economica, caci este o batalie in lumea junglei economiei mondiale, fara "instructia" si "armamentul" necesar. Romania a fost bagata, in aceasta lupta, la sacrificiu, pe altarul unor interese straine de interesele tarii si poporului roman. As putea continua argumentatia, dar plafonul celor 2000 de caractere ma impiedica. Ma opresc aici.
10
wakki 20-Sep-2009 13:01
pacat
A ajuns rau de tot ziarul asta ...
Pacat.
11
diaconu Eusebiu 20-Sep-2009 14:04
Mă bag în seamă!
@păcat
Stimabile, ziarul a ajuns rău din punctul tău de vedere poate însă din punctul de vedere al altora ziarul este pe drumul cel bun!
@Hartmut
Nu eşti Hartmut! Eşti vrăjitor! Unde este cenzura că io personal nu o văd?

...în rest toate bune şi frumoase, mă enervaţi că-l faceţi ţăndări pe marinar, dar pe de altă parte mă ungeţi pe suflet că articulaţi câteva din beizadelele importante şi extrem de neruşinate ale României...în primul rând pe tovarăşul beizadea Tishmânuitorul!
Să vă huidui sau să vă aplaud? ...dracu să mă ia dacă ştiu ce să fac!
Hihihi
12
d_dimitrios 20-Sep-2009 14:12
CEZAR IVANESCU. INEDIT. febr. 2008
INEDIT. TEXTUL INTEGRAL PE: http://cezar-ivanescu.blogspot.com/

1. Singura persoana pe care eu am desemnat-o de la primul meu comentariu făcut în presă ca fiind vinovată de această intoxicare, de această ilegală scurgere sau scursură din cadrul CNSAS-ului, neprobată de nimic, este domnul Mircea Dinescu, cei care se mai îndoiesc şi mai au neclarităţi acuma s-au lămurit, niciun alt membru al Colegiului CNSAS nu îl confirmă pe domnul Mircea Dinescu, nu vreau să fac alte evaluări asupra stării mentale a celorlalţi membri de la CNSAS deşi orice om le poate face. Senzaţia dominantă este că se aflau cu toţii într-o cârciumă într-o stare avansată de ebrietate, de pierdere a memoriei, a limbajului, a controlului şi a tot ce vreţi.

O altă constatare este următoarea, deci prima ilegalitate pe care a comis-o domnul Mircea Dinescu este că din cadrul Colegiului CNSAS ca membru încă, accentuez, al acestui Colegiu a răspândit o calomnie cu bunăştiinţă, mizând pe faptul şi pe anticipatul linşaj mediatic şi pe lipsa mea şi a altora de reacţie la această încercare de linşaj mediatic.

/.../
şantajul, traficul şi manipularea de documente la care s-a dedat de când este în CNSAS şi celelalte implicări ale lui în ceea ce eu aş numi trădare de ţară, trădarea României, o voi dovedi în instanţă cu documente, o voi dovedi tot în instanţă cu documente că a fost şi a rămas omul Securităţii, o voi dovedi în instanţă tot cu documente că a făcut de la Revoluţie încoace exact ceea ce au făcut comuniştii după ’44 când au luat puterea în România, adică a spoliat, a furat, a abuzat, s-a îmbogăţit pe căi necinstite, a făptuit nenumărate nemernicii pentru care trebuie să plătească punctual, le voi dovedi şi pe acestea în instanţă.
13
d_dimitrios 20-Sep-2009 14:15
C.I.: Ce mai putem constata?
Putem constata, în calitatea lui de membru încă al Uniunii Scriitorilor din România a sfidat şi comunicatul preşedintelui Uniunii Scriitorilor, domnul Nicolae Manolescu, comunicat dat pe 5 februarie, în care subliniez, accentuează prin două atribute atitudinea ilegală, deci spune că prin comunicarea acestei veşti, acestei scurgeri ilegale se ajunge la o situaţie intolerabilă şi nelegală, situaţie creată de acest personaj. Vom vedea dacă domnul Manolescu va merge până la capăt, şi cu Comitetul Director, pentru excluderea lui din Uniune, nu mai este o treabă simplă, o simplă jignire, o înjurătură sau nu ştiu ce care să fie mediată de o Comisie de Onoare a Uniunii, este vorba de o acuzaţie gravă care distruge reputaţia şi destinul unui mare scriitor român cum sunt eu şi care în ultimă instanţă tindea la asasinatul lui prin presă.

Alte constatări despre care putem face vorbire, lucruri care să ţină numai de evidenţă. Este vorba în primul rând de un lucru pe care eu îl constat cu stupoare şi cu durere, implicarea vinovată a domnului preşedinte al Uniunii Scriitorilor Nicolae Manolescu în acelaşi timp ambasadorul României la UNESCO. Îl consider direct complice şi chiar iniţiatorul acestei acţiuni criminale îndreptate împotriva mea, şi o să aduc pe rând argumentele logice deocamdată şi apoi probele prin care să dovedesc aceste acuzaţii.

Domnul Nicolae Manolescu a avut şi are o problemă cu conducerea Uniunii Scriitorilor din România, este în ilegalitate, el stă pe o poziţie ilegală, un ambasador al României la UNESCO sau oriunde ar fi el nu poate în acelaşi timp fi şi preşedinte al Uniunii Scriitorilor din România, din această poziţie ilegală, profitabilă pentru domnia-sa, dacă veţi dori veţi afla de la domnul Varujan Vosganian sau alţii salariul pe care îl încasează domnul Manolescu de la Uniune, din această situaţie ilegală, pe care şi-o simte primejduită tocmai pentru că este ilegală, domnul Nicolae Manolescu s-a simţit obligat să înlăture
14
Beltechi_mihai 20-Sep-2009 19:17
Unii vand cioara vopsita ca papagal
cu papion si pete de petrol sau cu penajul zburlit de VANTU ....aI GRIJA LA BUBULI ,NEA cORNELE, UMBLA CU MOTOCICLETELE SI TOT cate doi .Cum ii vezi , trage fara somatie sau apasa acceleratia pana in blana si da-i ,mama lor de motociclisti ....
Scrie mai departe,nea cornele ,ma faci saimi treaca dorul de Arici Pogonici si Urzica...Acum maretrag ,ma tem ca vine MYS MYTOCONDRIA si e artagoasa rau.
15
rizoaicad.arges 20-Sep-2009 21:07
Anticomunismul, jobul mercenarilor!
Cei care de 2o de ani stau ca niste papagali cu anticomunismul in gura, sunt ori redusi mintal, ori mercenari! Cat de caraghios este Volodea, pentru cei ce gandesc, rezulta din urmatoarea paralela: Un Presedinte vest-german, fost cadru de nadejde in regimul nazist, numeste Presedinte al unei Comisii Prezidentiale, care intocmeste un Roport pentru Condamnarea Nazismului, pe fiul unei foste Capetenii naziste! Si se coooondaaamnaaa naziiiismul!!! Aceasta este farsa jucata, pe invers, in Romania! Si papagalii anticomunisti au pus, si pun "ciocul"(botul) la aceasta farsa a mercenarilor! Cea mai gretoasa sustinere, a mercenarilor si papagalilor anticomunisti, este confuzia voita dintre comunism si totolitarism. Este o confuzie "strategica", deoarece totalitarismul fiind condamnat de orice om normal, se spera ca oamenii sa nu mai judece si, prin extensie, sa condamne comunismul! Intrebati-l pe Volodea si pe ceilalti mercenari si papagali, de ce ar trebui condamnat un comunism care nu admite totalitarismul? Vor da din colt in colt si vor reveni la "crastavete", spunand ca nu exista un asemenea comunism! Dar poate exista, si doresc sa stiu ce i-ar reprosea "gardienii (pseudo)revolutiei"? Dupa un asemenea comentariu unii incearca a se delimita nu doar de comunism, ci chiar de simpatii de stanga. Pentru mine, care am fost detinut politic 5 ani atat sub Dej cat si sub Ceausescu, comunismul fara totalitarism este infinit mai bun decat capitalismul! Detentia o datorez caracterului totalitar al acelor regimuri! Comunismului , care pentru mine reprezinta domnia dreptatii si echitatii in societate, ii datorez faptul ca eu fiu de taran sarac sunt absolventul I.P.Bucuresti, lucru de neimaginat inainte de 1945 sau dupa 1989! Nimeni nu poate face, mai bine decat mine, distinctia dintre Totalitarism si Comunism. Cei ce promoveaza confuzia dintre mijloc si scop, n-o fac din prostie, ci pentru a-i prosti pe cei dispusi sa "inghita" clisee, decat sa gandeasca cu mintea lor!
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
EDITORIALISTI